Προς το περιεχόμενο

2 χρόνια εγγύση υποχρεωτικά για τα ηλεκτρονικά(yeah right)


De@th L0rd

Προτεινόμενες αναρτήσεις

εχω προβλημα με την υποδοχη του ethernet. δεν κουμπωνει το καλωδιο και το προσεξα μια βδομαδα πριν ληξει η εγγυηση του ενος ετους. τους πηρα σημερα τηλεφωνο να ρωτησω αν εχω ενα χρονο ή δυο χρονια, ψαξαν με τον s/n του Laptop και μου ειπαν οτι εχω ενα χρονο. οταν τους ειπα περι ευρωπαικης ενωσης μου ειπαν οτι αυτο ειναι εντολη μεν αλλα οχι νομος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Παρατήρησε κάποιος ότι τα laptop που εντάσσονται στο πρόγραμμα Δες Την Ψηφιακά έχουν υποχρεωτικά 2χρόνια εγγύηση?

Τα ίδια όμως ακριβώς laptop εάν τα αγοράσει κάποιος σαν απλός αγοραστής έχουν μόνο ένα χρόνο εγγύησης! ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 χρόνια αργότερα...

Καλησπερα παιδια, με συγχωρειτε που ανασταινω το θεμα, απ την αλλη ισως ειναι και καλο...

 

Εχθες πηγα το νετμπουκ μου στα μουλτιραμα για εγγυηση επειδη ανοιγοκλεινε κατα βουληση και σημερα με πηραν τηλεφωνο να με ενημερωσουν..

 

Μου ειπε ο τεχνικος οτι δεν του ανοιγε οντως και το εβαλε και στο ρευμα μηπως ηταν μπαταρια και παλι τιποτα.. Μου ειπε πως αυτο κατα 99% ειναι η μητρικη αλλα οτι το νετμπουκ εχει 1 χρονο εγγυηση και δεν μπορουν να το καλυψουν..

 

Πηγα πριν μια ωρα στο καταστημα με τον νομο 3043/2002 εκτυπωμενο και του λεω μα δεν ισχυει το 1 χρονος, ειναι δυο χρονια υποχρεωτικα η εγγυηση για τα προιοντα που πωλουνται μεσα στην ευρωπαικης ενωσης..

 

Μου λεει οχι δεν ειναι ετσι και δεν μπορω να το καλυψω..

 

Του δειχνω και το νομο και του λεω κοιταξτε να δειτε, ξερουμε και εγω και εσεις πιστευω, θα σας εχουν τυχει σιγουρα πολλες παρομοιες περιπτωσεις, πως με το που κανω καταγγελια στον ινκα, υπαρχει δεδικασμενο και ο νομος ειναι με το μερος μου και θα μου το καλυψετε, γιατι ομως να μπω σ αυτη τη διαδικασια?

 

Αρχισε να μου λεει αυτα να τα πειτε στην αντιπροσωπεια, εμενα η αντιπροσωπεια μου δινει κατι και μου λεει παρτο πουλα το και λεγε πως εχει ενα χρονο εγγυηση.. Απο κει και περα εγω δεν εχω σχεση, αν θελετε να σας το δωσω να το πατε στην αντιπροσωπεια να τους τα πειτε..

 

Μα εγω του λεω απο το μαγαζι το αγορασα δεν το αγορασα απο την αντιπροσωπεια οποτε ακομα και η αντιπροσωπεια να εχει την ευθυνη, εσεις θα μεσολαβησετε για να δικαιωθω απο κει..

 

Και μου λεει θελετε δηλαδη να πω στον τεχνικο μου να επικοινωνησει με την αντιπροσωπεια, και να σας παρει να σας ενημερωσει?

 

Σαφως του λεω..

 

Ενταξει μου λεει..

 

Ευχαριστω πολυ του λεω..

 

Γεια σας..

 

 

Σορρυ για το μεγαλο ποστ παιδια απλα ηθελα να γνωριζετε την κατασταση.. Οποτε εγω τωρα τι αλλο κανω αν μου πουνε μα-μου?

 

Τις συμβουλες σας...

 

Ευχαριστω πολυ, Δημητρης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημερα παιδια..

 

Μολις με πηρε ο τεχνικος και μου ειπε οτι μιλησε με την αντιπροσωπεια η οποια ειπε οτι το μηχανημα ειναι εκτος εγγυησης και δεν μπορουν να κανουν τιποτα..

 

Τι κανω τωρα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναμένω με αγωνία. :-)

 

 

Ελπίζω μόνο να μην εννοείς την Οδηγία 99/34/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 10.5.1999, (Επίσημη Εφημερίδα αριθ. L 141 της 04/06/1999 σ. 20 – 21). ;)

 

paredwse μας δουλευεις?

 

Ο νόμος για την προστασία του καταναλωτή είναι ο

 

Υπ'αριθμ: 3043 του 2002

 

και δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα της κυβερνήσεως στο τεύχος 192 στις 21 Αυγούστου 2002

 

 

μπορείς να τον κατεβάσεις απο εδώ

νομος 3043/2002

 

 

Καλημερα παιδια..

 

Μολις με πηρε ο τεχνικος και μου ειπε οτι μιλησε με την αντιπροσωπεια η οποια ειπε οτι το μηχανημα ειναι εκτος εγγυησης και δεν μπορουν να κανουν τιποτα..

 

Τι κανω τωρα?

 

 

θα τους παρεις ομορφα και ωραια αλλη μια φορα τον νομο εκτυπωμένο,

θα τους πεις εχω εγγυηση 2 χρονια.

...Θα παρεις μπαλλες λογικα

θα τους πεις οτι θελεις να μιλησεις με καποιον υπευθυνο η με το νομικο τμημα της εταιρίας και ότι θέλεις γραπτή απάντηση.

μπορεί να τους τα στειλεις Και email το ίδιο είναι.

ΠΡιν μπλέξεις με το ΙΝΚΑ και καταγγελία θα κάνεις το ιδιο και στην αντιπροσωπεία/κατασκευάστρεια εταιρία.

ΜΕτά αν δεν σου λύσουν ουτε αυτοι το πρόβλημα σου,

θα τους κανεις μια ωραία καταγγελία στο ΙΝΚΑ να στρώσουν χαρακτήρα.

και απο δω και στο εξης θα κοιτάζεις παρα πολυ καλά το θέμα της εγγυησης και το RMA Που παρέχει ενα μαγαζί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρθρο 554

Το δικαίωμα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά.

 

Το οτι το νετμπουκ δεν αναβει δεν αποτελει πραγματικο ελαττωμα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημερα παιδια..

 

Μολις με πηρε ο τεχνικος και μου ειπε οτι μιλησε με την αντιπροσωπεια η οποια ειπε οτι το μηχανημα ειναι εκτος εγγυησης και δεν μπορουν να κανουν τιποτα..

 

Τι κανω τωρα?

 

O νομος σε καμία περίπτωση δεν υποχρεωνει για 2 χρονια εγγύηση και εχεις πέσει θύμα αυτής της παραπληροφόρησης που έχει επικρατήσει. Το πραγματικό ελάττωμα σημαίνει να είχε κάποιο ελάττωμα από την αρχή όπως για παράδειγμα κάποιες ελαττωματικές παρτίδες καρτας γραφικών όπως παλιότερα. Το δικαίωμα σου λοιπόν να διεκδικήσεις το δικαίωμα σου θα έληγε σε 2 χρόνια. Αυτό ειναι τα δύο χρόνια και όχι εγγύηση. Φαντάζομαι (δική μου εικασία) ότι αν αυτό συνέβαινε τον πρωτο χρόνο και τους ενημέρωνες το δικαίωμα για επισκευή θα έληγε μετά από δυο χρονια

 

Εγώ είμαι μαζί σου στο να υπάρχουν 2 χρόνια εγγύηση αλλά ο νόμος δε λεει κάτι τετοιο και το εχω ελέγξει και μεσω δικηγόρου και μέσω ΓΓΚΑ

 

 

Τώρα τι εννοεί ο νόμος σχετικα με τις υποχρεώσεις του πωλητή και αν μπορεις να γυρίσεις πίσω το προιον επειδή χάλασε μέσα σε δύο χρόνια και να ζητήσεις αντικατάσταση αυτό δεν το γνωρίζω, για μένα ο νόμος ειναι πολύ μπερδεμένος. Αλλά φαντάζομαι οτι θα πρέπει να αποδείξεις ότι υπήρχε πραγματικό ελάττωμα όπως είπα παραπανω με το παράδειγμα με τις ελαττωματικές κάρτες γραφικών

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φοβεροι νομοι , τοσο κατανοητοι που εδω και χρονια ακομη κανεις -σχετικος ή οχι με νομικα - δεν εχει βγαλει ακρη .

Να χαιρομεθα τους νομοθετες πανταχόθεν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

συνεχεια απο αλλο thread του μηνυματος. Δεν εχω διαβασει εως τωρα τι εχει γραφτει στο παρον θεμα.

 

Και ακριβώς από κάτω λέει

 

Στα άρθρα 554 και 555 του Αστικού Κώδικα όπως αυτά τροποποιήθηκαν από το Ν. 3043/02 «Ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων» ορίζουν ότι τα δικαιώματα του αγοραστή (διόρθωση του πράγματος ή αντικατάσταση με άλλο ή μείωση του τιμήματος ή υπαναχώρηση από την σύμβαση) λόγω πραγματικού ελαττώματος ή ελλείψεως συμφωνηθείσας ιδιότητας, παραγράφονται μετά την πάροδο δύο ετών για τα κινητά και πέντε ετών για τα ακίνητα.

 

αυτο που παραθετεις δεν μιλαει για εγγυηση. Για την εγγυηση μιλανε παρακατω στο αρθρο 3 του ιδιου νομου ή στον ανανεωμενο 2251/94 Άρθρο 5 - "Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις" . Μα ειναι δυνατον να μιλανε για υποχρεωτικα 2 χρονια εγγυηση και να μην το αναφερουν στο αρθρο που μιλαει για τις εγγυησεις; Γιατι αυτο που παραθετεις ειναι το κομματι που αναφερει περιπτωση που παρελαβες προιον που ειχε καποιο ελαττωμα ή δεν ειχε καποια ιδιοτητα που σου ειχε διαφημισει ο πωλητης. ΟΧΙ να παρελαβες ενα λειτουργικο προιον και να δημιουργηθηκε ελαττωμα στην πορεια.

 

2 χρόνια δεν είναι εύλογο χρονικό διάστημα σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής ενός προϊόντος? Να που βλέπω τα 2 χρόνια.

 

για καποιο προιον μπορει να ειναι λογικο τα 2 χρονια πιθανη διαρκεια ζωης αλλα για αλλα οχι. Δεν ειναι δυνατον ΟΛΑ τα προιοντα, και οταν λεμε ολα εννοουμε ολα, να εχουν 2 χρονια. Μπορει να το θελουμε και να μας βολευει αλλα δεν ισχυει.

 

Και με νομικό το έχω συζητήσει αφού συμβαίνει να έχω στο στενό οικογενειακό μου περιβάλλον, και τη ΓΓΚ έχω πάρει τηλ. στην περίπτωση ενός laser printer που μου χάλασε στον 1 χρόνο και 1 μήνα. Μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι γιατί είναι νόμος του αστικού κώδικα αλλά αν πάω δικαστικά θα δικαιωθώ.

 

δυστυχως και εγω ειχα πεσει παλιοτερα σε ανενημερωτο δημοσιο υπαλληλο της ΓΓΚ ο οποιος "δεχτηκε" τα 2 χρονια που του ειπα αλλα μου κανει εντυπωση που μου λες οτι ρωτησες και νομικο. Οταν λες νομικο εννοεις α) καποιο τελειοφοιτο φοιτητη ή αποφοιτο της νομικης ή β) καποιον δικηγορο,εισαγγελέα,δικαστη κλπ ο οποιος διαβασε τα αρθρα; Γιατι η δικη μου ενημερωση προερχεται και απο την α και απο την β περιπτωση. Εσενα;

 

Το θεμα της εγγυησης ειναι μια ιδιωτικη συμβαση του πωλητη με τον αγοραστη και δεν μπορει να οριζεται το ακριβες χρονικο διαστημα στον αστικο κωδικα. Απλα δεν υπαρχει.

 

Και πια η λογική του να σου δίνουν 2 χρόνια να αποζημιωθείς για κάτι που αγόρασες χαλασμένο. :-(

η λογικη του να παρατηρησεις κατοπιν εορτης οτι δεν εχει καποια ιδιοτητα ή εχει καποιο ελαττωμα. Αν μπορεις να το αποδειξεις οτι το ειχε κατα την παραδοση του προιοντος τοτε μπορεις να πας και λιγο πριν ληξουν τα 2 χρονια να τους το πεις ακομα και αν αυτοι σου εδιναν 1 χρονο εγγυηση.

 

πχ. ειχα παρει ενα voip τηλεφωνο το οποιο τοτε μου εδιναν 1 χρονο εγγυηση και διαφημιζε οτι λειτουργουσε, εκτος των αλλων και με ενα προγραμμα το sjphone ενω τελικα δεν λειτουργουσε. Αν εγω πηγαινα στον 1,5 χρονο θα εβρισκα το δικιο μου γιατι θα μπορουσα να αποδειξω οτι το προιον ουδεποτε μπορουσε να λειτουργησει με το sjphone.

 

Το μονο παραθυρακι για εγγυηση με χρονικο διαστημα ειναι η 2η παραγραφος του αρθρου 537 του αστικου κωδικα που μιλαει για 6 μηνες. Αλλα καθε καινουριο προιον εχει μεγαλυτερη εγγυηση απο 6 μηνες και αρα δεν θα χρησιμοποιησεις ποτε το συγκεκριμενο αρθρο για εγγυηση.

 

"Το ελάττωμα ή η έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας που διαπιστώνεται μέσα σε έξι μήνες από την παράδοση του πράγματος τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση, εκτός αν τούτο δεν συμβιβάζεται με τη φύση του πράγματος που πουλήθηκε ή με τη φύση του ελαττώματος ή της έλλειψης."

 

 

Καθαρα για εγγυηση αναφερεται στο τροποποιημενο αρθρο 5 του 2251/94 απο τον 3043/2002 το οποιο δεν οριζει πουθενα ακριβες χρονικο διαστημα:

 

"Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος."

 

Οπου "Πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος είναι ο εύλογα αναμενόμενος χρόνος κατά τον οποίο το προϊόν θα μπορεί να χρησιμοποιείται σύμφωνα με τον προορισμό του, έστω και έπειτα από επισκευή ή αντικατάσταση ανταλλακτικών, ωσότου η φθορά από την τακτική χρήση καταστήσει το προϊόν άχρηστο ή την περαιτέρω χρήση του οικονομικά ασύμφορη."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

paredwse μας δουλευεις?

 

Ο νόμος για την προστασία του καταναλωτή είναι ο

 

Υπ'αριθμ: 3043 του 2002

 

και δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα της κυβερνήσεως στο τεύχος 192 στις 21 Αυγούστου 2002

 

 

μπορείς να τον κατεβάσεις απο εδώ

νομος 3043/2002

Καλώς, έτσι είναι αν έτσι νομίζετε. :)

 

Προφανώς δεν διάβασες τίποτα από όσα έχω γράψει προηγουμένως. Συγχαρητήρια, κατάφερες να "ξεθάψεις" ένα thread του 2008. :)

 

Σε συμβουλεύω να διαβάσεις τι γράφει ακριβώς από πάνω ο runner69, ο οποίος τα γράφει ορθά και πολύ πιο αναλυτικά από εμένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη οι νομοι μας ειναι τοσο γαματοι και κατανοητοι που εδω και πολλα χρονια οι μισοι τα λενε ετσι οι αλλοι μισοι τα λενε αλλιως μηπως εχουμε μια γραπτη απαντηση απο το ΙΝΚΑ η την Γενικη Γραματεια Καταναλωτη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη οι νομοι μας ειναι τοσο γαματοι και κατανοητοι που εδω και πολλα χρονια οι μισοι τα λενε ετσι οι αλλοι μισοι τα λενε αλλιως μηπως εχουμε μια γραπτη απαντηση απο το ΙΝΚΑ η την Γενικη Γραματεια Καταναλωτη;

 

http://www.efpolis.gr/el/faq-sixnes-erotiseis/826-faq-poliseis-service.html

 

Το λεει ξεκαθαρα στα FAQ η ΓΓΚΑ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Το λεει ξεκαθαρα στα FAQ η ΓΓΚΑ

 

 

Απο το faq της ΓΓΚΑ

 

"Σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 5 του Νόμου 2251/94 «Περί Προστασίας Καταναλωτών» (Φ.Ε.Κ. 191/16-11-1994), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με το άρθρο 3 του Ν. 3043/02 (Φ.Ε.Κ. 192/21-8-2002) «Περί πώλησης καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις» ... η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος…"

 

Αυτο εννοεις "ξεκαθαρα" ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτο που παραθετεις δεν μιλαει για εγγυηση. Για την εγγυηση μιλανε παρακατω στο αρθρο 3 του ιδιου νομου ή στον ανανεωμενο 2251/94 Άρθρο 5 - "Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις" . Μα ειναι δυνατον να μιλανε για υποχρεωτικα 2 χρονια εγγυηση και να μην το αναφερουν στο αρθρο που μιλαει για τις εγγυησεις; Γιατι αυτο που παραθετεις ειναι το κομματι που αναφερει περιπτωση που παρελαβες προιον που ειχε καποιο ελαττωμα ή δεν ειχε καποια ιδιοτητα που σου ειχε διαφημισει ο πωλητης. ΟΧΙ να παρελαβες ενα λειτουργικο προιον και να δημιουργηθηκε ελαττωμα στην πορεια.

Οκ, να μην το πω εγγύηση, να το πω "δικαίωμα προς επανόρθωση λόγω ύπαρξης πραγματικού ελαττώματος". Το ζητούμενο είναι αν σου χαλάσει κάτι μέσα στα 2 χρόνια από την αγορά αν έχεις δικαίωμα να απαιτήσεις επισκευή ή αντικατάσταση σωστά? Η οδηγία λέει ότι "Ο πωλητής ευθύνεται δυνάµει του άρθρου 3, όταν η έλλειψη συµµόρφωσης εκδηλώνεται εντός δύο ετών από την παράδοση του αγαθού". Κάτι που είναι ελαττωματικό μπορεί να δουλεύει στην αρχή και να χαλάσει στον 1μιση χρόνο. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν υπήρχε ελάττωμα κατά την παράδωση. Αυτό που λέτε ότι πρέπει το προιόν να είναι χαλασμένο από την αρχή, ή ότι πρέπει να ανήκει σε ελαττωματική παρτίδα είναι τελείως αυθαίρετο και δεν προκύπτει από πουθενά.

 

για καποιο προιον μπορει να ειναι λογικο τα 2 χρονια πιθανη διαρκεια ζωης αλλα για αλλα οχι. Δεν ειναι δυνατον ΟΛΑ τα προιοντα, και οταν λεμε ολα εννοουμε ολα, να εχουν 2 χρονια. Μπορει να το θελουμε και να μας βολευει αλλα δεν ισχυει.

Δλδ θεωρείς ότι είναι φυσιολογικό να τα φτύσει ένα λάπτοπ (αφού για λάπτοπ ξεκίνησε η κουβέντα) σε λιγότερο από 2 χρόνια? Χωρίς να είναι προβληματικό το κομμάτι που χάλασε?

 

δυστυχως και εγω ειχα πεσει παλιοτερα σε ανενημερωτο δημοσιο υπαλληλο της ΓΓΚ ο οποιος "δεχτηκε" τα 2 χρονια που του ειπα αλλα μου κανει εντυπωση που μου λες οτι ρωτησες και νομικο. Οταν λες νομικο εννοεις α) καποιο τελειοφοιτο φοιτητη ή αποφοιτο της νομικης ή β) καποιον δικηγορο,εισαγγελέα,δικαστη κλπ ο οποιος διαβασε τα αρθρα; Γιατι η δικη μου ενημερωση προερχεται και απο την α και απο την β περιπτωση. Εσενα;

Εφέτης πρωτοδικείου. Σου κάνει?

 

Το θεμα της εγγυησης ειναι μια ιδιωτικη συμβαση του πωλητη με τον αγοραστη και δεν μπορει να οριζεται το ακριβες χρονικο διαστημα στον αστικο κωδικα. Απλα δεν υπαρχει.

Οι νόμοι υπερισχύουν των ιδιωτικών συμβάσεων. Γίνεται όλη την ώρα.

η λογικη του να παρατηρησεις κατοπιν εορτης οτι δεν εχει καποια ιδιοτητα ή εχει καποιο ελαττωμα. Αν μπορεις να το αποδειξεις οτι το ειχε κατα την παραδοση του προιοντος τοτε μπορεις να πας και λιγο πριν ληξουν τα 2 χρονια να τους το πεις ακομα και αν αυτοι σου εδιναν 1 χρονο εγγυηση.

Αν δεν προκύπτει δική σου υπαιτιότητα για κάτι που χάλασε, για ποιό άλλο λόγο να έχει χαλάσει αν όχι από ελάττωμα? Φυσιολογική φθορα??? Για 2 χρόνια μιλάμε! Πες μου ένα pc part που θεωρείς φυσιολογικό να χαλάσει από νορμαλ χρήση μέσα στη διετία!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...