Προς το περιεχόμενο

Warhammer Online: Age of Reckoning


Toufas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Changelog 31/10/16

Κιαλλο Patch!

Κιαλλα φτιαγμενα PQs!

Κιαλλες αλλαγες στο RvR system.

Υ.γ.Ερχεται καινουργιος Launcher συντομα που θα ξεδιπλωσει τα χερια των Developers καθως ουσιαστικα εχουν γινει Decrypt τα .myp πακετα του παιχνιδιου και μπορει να πειραχθει και αλλαχθει οτιδηποτε μπορει να φανταστει κανεις εντος του παιχνιδιου.

Απο το να βαλουνε καινουργια sounds,effects,abilities μεχρι να αλλαξουν τους χαρτες και τα κειμενα στα Tooltips.

Οποτε δεν τιθεται θεμα για το που πηγαινει η κατασταση.

Ηδη γινονται restore τα Sounds και τα Effects.

Απο Γεναρη και τα Dungeons οπως ειπαμε.

Και κατι ακομα.Ερχονται πολλα Patches μεσα στον Νοεμβρη.

Ο Δεκεμβρης θα εχει κυριως surprise Patches ;)

Οποτε αν καποιος θελει να ξεκινησει και να δωσει μια ευκαιρια σε αυτους τους ανθρωπους που κανουν υπερανθρωπη κυριολεκτικα προσπαθεια ειναι η καλυτερη στιγμη!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Guide: Open RvR

The system currently in use on Return of Reckoning is an iterative attempt to refine 1.4.8 Age of Reckoning RvR mechanics. It is based around controlling Battlefield Objectives, which spawn supplies which can be returned to your keep to improve its rank, allowing you access to siege weapons to take down the opposing realm's keep.

This topic will aim to cover gameplay mechanics, and not the reward mechanisms for RvR.

 

Κλικ πανω για λεπτομερειες!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Patchnotes 15/12/16

[Experimental Mode]
 

  • Experimental Mode for WP and DoK has been withdrawn until the patcher is available.

Before you cheer (or groan depending on which camp you are in), let me set out the situation.

This is a temporary action, which I'm taking because the limitations of present melee healing skills can't be dealt with before client control. The goal for WP and DoK, however, remains the same, which is to force these classes to use their casted heals and melee heals within the same build, as a frontline healer, with a lean towards either casted or melee healing as defined by mastery spec, rather than them being extremes of melee healing and casted healing.

This isn't a U-turn and it certainly doesn't mean that backline WP and DoK are being endorsed or that they represent our path forward. They don't, and future builds may not even support the idea of backlining if the melee component can be made to work.

As soon as I have the ability to deal with S'R and TE, the mode will be restored.


[Combat and Careers]

Warrior Priest

  • Warrior Priest two-handed weapons will no longer confer the AoE detaunt.
  • Intimidating Repent requires a great weapon to function.
  • Intimidating Repent and the core AA haste tactic Hastened Divinity have been exchanged.

Disciple of Khaine

  • Terrifying Aura requires two swords to function.
  • Terrifying Aura and the core AA haste tactic Khaine's Blessing have been exchanged.

I'm not prepared to completely screw melee healing builds during this downtime, so now the choice is between AoE detaunt and offhand regeneration.

Magus

  • Reverted the swap of Changer's Blessing and Surging Power. The additional effect remains.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πλησιαζουν οι γιορτες και ερχονται αυτα που λεγαμε σιγα-σιγα.Επειδη δουλευω στενα με τους Devs και βοηθαω στα PQs...εχω να σας ανακοινωσω οτι το πρωτο Pass ειναι να τα κανουν functionall...δηλαδη απλα να δουλευουν.Να μπορεις να τα ολοκληρωσεις.Το 2ο pass ειναι να βαλουν abilities και να τα κανουν πιο ζωντανα κατι το οποιο ειναι σε εξελιξη με το Instance tool(Για τα Dungeons).Τα δουλευουν ταυτοχρονα.Με τον καιρο γεμιζουν και τα bags με items...αλλα αυτο θα παρει περισσοτερο χρονο καθως μιλαμε για πανω απο 2.000items συνολικα...για καθε Class...για καθε Chapter κτλπ κτλπ.

Ενα spoil για τα Dungeons! Μεχρι τελη Γεναρη θα πρεπει να εχει μπει το πρωτο αν ολα πανε καλα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πανω απο 50 PQs φτιαχτηκαν τις τελευταιες 3 μερες!

Patchnotes 23/12/16

Δεν λεω τιποτε αλλο.Μπειτε και δειτε απλα.

Βγηκε ο νεος Client/Patcher του παιχνιδιου(Για πληροφοριες τι ειναι αυτο διαβαστε παραπανω).

Θα τον εχουμε τον επομενο μηνα.Δουλευουν το UI του.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Θέλω να ξαναπαίξω, έτσι για να θυμηθώ τα παλιά μιας και ήταν παιχνίδι που δεν έπρεπε να πάει άκλαφτο (damned ΕΑ...). Αλλά δεν ξέρω αν θα βρω χρόνο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θέλω να ξαναπαίξω, έτσι για να θυμηθώ τα παλιά μιας και ήταν παιχνίδι που δεν έπρεπε να πάει άκλαφτο (damned ΕΑ...). Αλλά δεν ξέρω αν θα βρω χρόνο.

Οποτε βρεις ρε.Το παιχνιδι εδω ειναι και θα ειναι για πολλα χρονια ακομη.Ελπιζωντας και σε επεκταση των Servers σε αλλες ηπειρους οταν με το καλο μπουν τα Capital Cities και τα Dungeons και η δομη του παιχνιδιου ειναι συμπαγης.Γιατι εχουν πολλα πραγματα να φτιαχτουν τα οποια θελουν Client control κατι το οποιο βλεπω τις τελευταιες μερες οτι προχωραει πολυ γρηγορα! Και το crafting system ειναι λιγο πισω.Απλα βαζω τα Patches και τα τελευταια Νεα εδω ωστε να τα βλεπετε και εσεις και να μην καθεστε και ψαχνεται και να εχετε μια γενικοτερη εικονα του progress.Βαζω εννοειται τα πιο κρισιμα/σημαντικα.

Επεξ/σία από Zombistas
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Combat και career αλλαγες ! Κιαλλα PQ fixes! Πατηστε και διαβαστε! Πολυ δυνατο Patch.

 

Patch Notes 31/1/2017

[General]

Azarael

Fixed an issue causing players not to be considered within the RvR lake if returned there from a scenario.
Fixed a conversion error causing Diminishing Rations not to work except in extreme cases.

[Combat and Careers]

Azarael

EXPERIMENTAL: Direct-damage area of effect attacks which can hit at least 9 people will now have their damage modified under the following conditions:
 

  • Hitting an allied player: Damage reduced per allied player hit.
  • Hitting an enemy: Damage increased per enemy hit beyond the 6th.

Damage cannot be reduced below 20%.

The following attacks ignore the target limit:

Slayer

Flurry, Wild Swing

Witch Hunter

Razor Strike (with tactic)

Swordmaster

Phoenix's Wing

White Lion

Slashing Blade

Black Orc

Da Big 'Un

Choppa

Lotsa Choppin, Wild Choppin

Marauder

Demolition

Blackguard

Monstrous Rending

Witch Elf

Slice (with tactic)

 

[Public Quests]

Wargrimnir
- Corrected levels on several more PQ bosses to be appropriate for the zones.

Thayli
T1 Dwarf
- Marghaz Bloodtoof Ritual is now fully operational.

T2 Dwarf
- Oathgold Burrow is now fully operational.
- Battle at Blood Fen (Order) is now fully operational.

 

....Click link for more

Επεξ/σία από Zombistas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η γρήγορη απόδραση είναι και πάλι στο παιχνίδι!

 

Patchnotes 03/02/17

  • Implemented Quick Escape. Enjoy your consequences.
  • Striking members of your group no longer reduces your AoE damage, but striking members outside of your group reduces your AoE damage slightly more.
  • Auctions will now expire after 30 days, being returned to the seller.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τεραστιο Patch σημερα! Καντε κλικ στον συνδεσμο για να τα δειτε αναλυτικα! Προχωραμε! Πολλα καινουργια πραγματα στο παιχνιδι.

Patch Notes 10/2/2017

[item Changes]

Wargrimnir
- Adjusted unification of Accessory pieces based on feedback. The changes detailed below should be less disruptive as you can trade these items amongst each other to recover from any lost usability.
- Back pieces are now included in the unification.
- Renamed all affected Slayer cloaks to Vengercloak, this helps quite a bit in easily filtering through items.
- Replaced Strength and Willpower stats on 838 pieces of Squig Herder, Engineer, and Shadow Warrior gear.
- Replaced Willpower, Ballistic, and Intelligence on 1665 pieces of Melee gear.
- Replaced Willpower, Strength, and Weaponskill on 286 pieces of Magus, Sorc, and Fireclown gear.
- Replaced Weaponskill and Strength on 115 pieces of Healer gear (excluding dok/wp).

[scenarios]

RyanMakara
- Unified all Scenario quest completion dialogue for both Order and Destruction.
- Assigned the Mourkain Temple Scenario quests to the correct hand-out NPC.
- Added a Scenario quest for Talabec Dam.

[Public Quests]

Wargrimnir
- Added items to Blue and Purple bags at Ch1 PQ's

T4 Dwarf
- Poisonwing Canyon is now active. Map icon cannot move yet, it is now located in the southeast corner of Black Crag to avoid conflict with the RvR area.
- Dammaz Skar is now active.

T4 Greenskin
- Duraz Deb is now active.

T4 Dark Elf
- Follow the Light is now active.
- Last Stand is now active.

T4 Chaos
- Fields of Reikland is now active.

[Map Changes]

Wargrimnir
- Updated Ostland. Bohsenfels will now show as Ch8. Hochnar is on the PQ tracker. Areas for Nurenmir's Lancers and Gore Wood were adjusted so they are in their proper chapters. Shadow Lake is a bit bigger. Wolfshade Swamp covers more of the swamp. Black Mire no longer stretches across the entire map where it's not very black and mire-y. Wolfenburg is now in Wolfenburg. Bloodfane now shows ch9. It was, to put it gently, a bit messy.

Saupreusse
Fixed all PQ areas (means they will now show a User Interface) for all Public Quests in every T4 zone.
- Cleaned Dead Pixels for T4 areas.
- Finally fixed Hell's Fall PQ Interface (Praag)
- Finally fixed the PQ in caledor... you know, the one in the very south where you wouldn't even expect a PQ and therefore forgot to create an area map for it.
- Adjusted Keep areas for all Tier 4 Keeps
- Adjusted some PvE Areas so their Borders make more sense and don't interfere with PQ areas.
- Adjusted Chaos Wastes, Caledors and Eataines RvR Lake (slightly) once again.

West Praag:
- Created an Area Map and a PQ map.
- Wiped Tome Unlocks for "you have discovered..." for this zone. (Since they were all wrong).
- Fixed Influence IDs and chapter.
- Named Area: West Praag.

The Isle of the Dead
- Created an Area Map and a PQ map.
- Defined two Areas for the surrounding ocean and called them Sea of Dusk (west) and Sea of Dreams (east).
- Added Respawn Points.
- Added a Healer for both realms.
- Added Portal guards (safe respawn zone)

[Other Changes]

Wargrimnir
- Removed R15 Pillager drops from the R12-R13 drop table.

RyanMakara
- Added a bunch of Noteworthy Person unlocks to Destruction Greenskin Rally Master and Kill Collectors.
- All gameobjects with an assigned ToK unlock should now be interactable for both realms.
- Fixed the Capital Palace/Citadel Keep Capture quests for T2 and T3.
- Opened two cemeteries in Morr's Repose. Happy crypt ambushing.

Επεξ/σία από Zombistas
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...