Προς το περιεχόμενο

Μεικτή ασφάλεια αυτοκινήτου και αντικατάσταση


WizeMan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ρε σεις τι @α@αριές και αμπελοφιλοσοφίες λέτε τόση ώρα? Το ασφαλιστήριο γράφει επάνω: ασφαλιζόμενη αξία αυτοκινήτου-10000 ευρώ π.χ. Ε, τα 10000 θα πάρεις!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Το βλέπω πόσο προσεγμένο ΗΤΑΝ :confused:...

 

Μαλακιούλες στην πλατεία κάναμε , ε ?

Προφανώς κοροϊδεύεις τον εαυτό σου όταν λες ότι το πρόσεχες, και έμπαινες με ανάποδα και χειρόφρενα στις στροφές...

 

Προσέχω ένα αμάξι δεν σημαίνει ότι το γυαλίζω και το πλένω κάθε μέρα...

Κυρίως σημαίνει ότι οδηγάω με τρόπο που το επιβαρύνει όσο το δυνατόν λιγότερο (φρένα - αναρτήσεις - μπροστινό - κινητήρας κλπ.).

 

Η "γρήγορη" οδήγηση είναι αυτή που καταστρέφει ένα αμάξι το ίδιο με μια σύγκρουση.

 

Κατ' αρχήν δεν κάναμε μαλακιούλες στην πλατεία, ούτε ανάποδα ούτε χειρόφρενα. Εσφαλμένος χειρισμός ήταν και λίγο μεγαλύτερη ταχύτητα σε συνάρτηση με πρωτοβρόχια, μου έφυγε. Λογαριασμό ωστόσο θα δώσω μόνο στον εαυτό και εγώ μόνο ξέρω τι πρέπει να κάνω και πως να προσέχω από και πέρα.

 

 

-----Προστέθηκε 28/9/2008 στις 01 : 50 : 35-----

 

 

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας, κάτι που ξέχασα να αναφέρω είναι ότι το όχημα είναι με Leasing.

 

Το ιδανικότερο για εμένα ήταν να φτιάξουν το δικό μου αυτοκίνητο όπως ακριβώς ήταν. Αύριο θα πάει ο άνθρωπος της ασφάλιστικής στο συνεργείο. Από εκεί και πέρα βλέπω τι κάνω.

 

Υ.Γ: Δεν σας ρώτησα ως ειδικούς μηχανικούς (γιατί κάποιος είπε ότι αν δεν είναι κάποιος ειδικός δεν μιλάει). Σας ρώτησα επειδή όλο και κάποιος ίσως είχε παρόμοια τραβήγματα με ασφάλειες, μήπως έχετε να δώσετε μια συμβουλή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στην ολικη αυτα που θα παρει ειναι το ποσο που το εχει ασφαλισει μειον τα σωστρα.

αν δεν υπαρχει στανταρ ποσο απο την τρεχουσα τιμη που εχει μεταχειρισμενο μειον παλι τα σωστρα

τα σωστρα ειναι το ποσο που θεωρουν οτι μπορεις να βγαλεις πουλωντας το παλιο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω δει δεκαδες seat καρφωμένα σε στροφές ακριβώς όπως του wiseman!

Είναι αλήθεια αυτό που λένε, οτι το τιμόνι του είναι αρκετά ασαφές και ελαφρύ σε σημείο που να σε ξεγελάει?

 

Το τιμόνι είναι ελαφρύ αλλά η αλήθεια να λέγεται, εγώ έφταιγα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογαριασμό δεν χρειάζεται να δώσεις αλλα ετσι πως έφυγές θα μπορούσες να μεταρτέψεις το αυτοκίνητο σε φονικό εργαλείο. Οι πεζοί δεν σου φταίνε σε τίποτα.

Τωρα απο προσωπική εμπειρια, σε Meganε φίλου έγινε αριστη επιδιόρθωση μετα απο πλαινό τρακάρισμα, αλλα κάποιος αεραγωγος δεν συνδέθηκε καλά με αποτέλεσμα να μπένει κρυος αέρας στα πόδια του οδηγού κάπου απο την κολώνα..Για επιδιώρθωση έπρεπε να αφαιρεθεί ολο το ταμπλό και πολλά αλλα..

Στο 106 του αδερφού μου το τιμόνι τραβαγε αριστερα σε έντονο φρενάρισμα, όλα αυτά μετα απο άλλη μια αριστη επιδιόρθωση. Μπορεί να μείνει ενα μικρό κουσούρι το οποίο θα σου σπάει τα νευρα και θα είναι και ζόρι να το φτιάξεις.

Αν πάλι εμπιστευεσαι το συνεργειο απόλυτα τοτε προχώρα. Ολα φτιάχνονται αλλα το μπροστινό μέρος είναι το ποιο κρισιμο κομματι του οχήματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου να επιμείνεις για αντικατάσταση. Εφόσον είναι και με leasing είναι πιο εύκολο να ασκήσεις πίεση. Ζήτα από το συνεργείο που το πήγες μια έκθεση που θα καταγράφουν ότι τίθεται σοβαρότατο θέμα ασφάλειας και αν αρνηθούν την αντικατάσταση πες τους να σου στείλουν με φαξ (ή εγγράφως με οποιονδήποτε τρόπο) ότι αναλαμβάνουν την οποιαδήποτε ευθύνη για ό,τι προκληθεί από αστοχία στην επιδιόρθωση. Είναι πολύ ισχυρός τρόπος πίεσης για να πετύχεις αντικατάσταση.

 

Για επιδιόρθωση προσωπικά δε θα το δεχόμουνα. Όποιος πολύ σωστά είπε κάποιος φίλος παραπάνω, είναι σχεδόν βέβαιο ότι κάποιο κουσούρι θα μείνει και θα είναι σχεδόν αδύνατον να το επιδιορθώσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μαστορια εχω κ γω μερικες φωτος απο κατι αυτοκ.να τις ανεβασω να μου πειτε τι αλλαγες θελουν?:P

Schwacke catalogue χλωμο να υπαρχει στην ελλαδα...μηπως ειναι γερμανικο σιτε με μεταχειρισμενα γιατι εδω οι περισσοτερες ασφαλιστικες κοιτανε στο περιπου τιμες απο περιοδικα τυπου autotriti.

 

-----------------

μπερδεμα με το leasing γιατι στην ουσια το αυτοκ.τους ανηκει κ συ απλα το ενοικιαζεις μεχρι να το εξοφλησεις...

την δευτερα θα ερθει πραγματογνωμονας της ασφαλιστικης ή της leasing etairias?

εσυ με ποιον μιλησες κ σου ειπε θα σου δωσουμε αλλο παρομοιο?

οταν βγαλεις ακρη να μας πεις αν δεχτουν να παρεις τα λεφτα στο χερι αντι για επισκευη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μαστορια εχω κ γω μερικες φωτος απο κατι αυτοκ.να τις ανεβασω να μου πειτε τι αλλαγες θελουν?:P

Schwacke catalogue χλωμο να υπαρχει στην ελλαδα...μηπως ειναι γερμανικο σιτε με μεταχειρισμενα γιατι εδω οι περισσοτερες ασφαλιστικες κοιτανε στο περιπου τιμες απο περιοδικα τυπου autotriti.

 

-----------------

μπερδεμα με το leasing γιατι στην ουσια το αυτοκ.τους ανηκει κ συ απλα το ενοικιαζεις μεχρι να το εξοφλησεις...

την δευτερα θα ερθει πραγματογνωμονας της ασφαλιστικης ή της leasing etairias?

εσυ με ποιον μιλησες κ σου ειπε θα σου δωσουμε αλλο παρομοιο?

οταν βγαλεις ακρη να μας πεις αν δεχτουν να παρεις τα λεφτα στο χερι αντι για επισκευη

 

Η εταιρία leasing κάνει και την ασφάλεια (ATE Leasing - ATE Ασφαλιστική), ο πραγματογνώμονας είναι της ασφαλιστικής αλλά στην ουσία είναι η ίδια εταρία.

 

Το ότι μου δίνουν παρόμοιο μου το είπε υπάλληλος μέσα από την συγκεκριμένη ασφαλιστική.

 

Αύριο ελπίζω να έχω νέα, θα σας ενημερώσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χοντρικα,σε συμφερει αν εχεις επιχειρηση.ουσιαστικα νοικιαζεις το αμαξι

 

κάπως έτσι είναι, κάνεις ένα συμβόλαιο "ενοικίασης", τα ? που δίνεις μπαίνουν στα οργανικά έξοδα της επιχείρησης και έτσι αφαιρούνται με κάποιο τρόπο από το φόρο που πληρώνεις. Φυσικά το συνολικό κόστος πρέπει να καλύπτεται από τα έσοδα που εμφανίζει η επιχειρήση. Επίσης μπορείς μετά το πέρας του συμβολαίου με ένα μικρό ποσό να εξαγοράσεις το όχημα. Εξαρτάται φυσικά, υπάρχουν πολλά είδη leasing και διάφορες παράμετροι σε κάθε περίπτωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τι ειναι το leasing κ μερικα παραδειγματα με υπερβολικες τιμες στο θεμα μικτη...

http://rapidshare.com/files/149263327/Leasing.pdf.html

 

κ οπως αποδεικνυετε απο το παραπανω σκηνικο του wizeman κ εξυπνακιδες(του leasing+asfalistikhs).

βεβαια στα σερβις ετσι κ χαλασει κατι εκτος εγγυησης να σαι σιγουρος οτι θα το πληρωσεις απο την τσεπη σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τι ειναι το leasing κ μερικα παραδειγματα με υπερβολικες τιμες στο θεμα μικτη...

http://rapidshare.com/files/149263327/Leasing.pdf.html

 

κ οπως αποδεικνυετε απο το παραπανω σκηνικο του wizeman κ εξυπνακιδες.

βεβαια στα σερβις ετσι κ χαλασει κατι εκτος εγγυησης να σαι σιγουρος οτι θα το πληρωσεις απο την τσεπη σου.

 

Έχεις p.m.

 

+ Αυτά που γράφει στο άρθρο ναι μεν είναι χρήσιμες πληροφορίες για να καταλάβουν κάποιοι περί τίνος πρόκειται, αλλά μερικά πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι. Για παράδειγμα δεν είναι απαραίτητο να καλύπτεται οτιδήποτε εκτός των καυσίμων... οι εταιρίες leasing έχουν πολλές εναλλακτικές επιλογές, αρκεί να δωθεί προσοχή στο συμβόλαιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Update για να ενημερώνεστε και εσείς τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις (εύχομαι αχρείαστες να σας είναι οι πληροφορίες)...

 

Η προσφορά της SEAT για επισκευή ανέρχεται στα 8.700? και 99,9% απ΄ ότι μου είπαν στην εταιρία Leasing το αυτοκίνητο πάει ως ασύμφορο προς επισκευή.

 

Σε τέτοιες λοίπον περιπτώσεις, όπως μου εξήγησαν τηλεφωνικώς, η υπόθεση πάει νομικά, ελέγχεται ο χώρος του ατυχήματος από ειδικούς πραγματογνώμονες ώστε να επιβεβαιωθούν ότι οι συνθήκες καθώς και το ίδιο το ατύχημα ήταν όπως περιγράφηκε στην δήλωση, και η διαδικασία μπορεί να διαρκέσει ίσως και 2 μήνες ως το πέρας της (δηλαδή να πάρω το νέο όχημα).

 

Υπ΄ όψιν, απ' ότι μου είπαν δεν δίνουν καινούργιο όχημα, αντ' αυτού ένα όχημα ιδίου τύπου, ιδίας χρονολογίας. Ελπίζω λοιπόν το όχημα που να μου δώσουν να είναι τουλάχιστον στην κατάσταση αυτού που είχα πριν το ατύχημα.

 

Αυτά ενημερώτικα για όλους, σας εύχομαι ποτέ να μην πάθετε κάτι τέτοιο. Πάντα το μυαλό μας στο κεφάλι μας, η συγκέντρωσή μας στο δρόμο... και ειδικά όταν βρέχει να μειώνουμε την ταχύτητα. Δεν είναι βλάκες αυτοί που έγραψαν τον Κ.Ο.Κ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...