Προς το περιεχόμενο

kia ceed


jimarass

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
ρε συ εννοω στις προτιμησεις σου στα αυτοκινητα

 

ελεος δλδ μην πορωνεστε ετσι

 

περι ορεξεως κολοκυθοπιτα

 

Το κατάλαβα. Γι' αυτό και απάντησα έτσι.

 

Συνήθως οδηγάω ένα μεγάλο Γιαπωνέζικο και σπανιότερα ένα μεγάλο Ευρωπαϊκό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16500 για ένα hyundai i30 1.6 auto ή 21000 για ένα volkswagen golf 1.4 dsg (με λιγότερο εξοπλισμό)???

 

Golf αμα έχεις να τα δώσεις. Αμα μπείς σε Golf δυσκολα μετα αλλάζεις γνώμη. Και ο TSI 122 ειναι διαμαντάκι κινητήρας και το DSG κορυφή, καμια σχέση με τα απλά αυτόματα. ΓΙα λιγο ποιο φθηνα δές και το Leon TSI 1,4 αμα βγαίνει με DSG, απο αξοιοπιστία είναι σαν να παίρνεις WV αφου κινητηρας -πλαίσιο- αναρτήσεις είναι οι ίδιες, απλά τα υλικά του εσωτερικού είναι λιγο ποιο φθηνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Hyundai χαλαρα

 

στα 1,4 auto δεν παιζει? η διαφορα στα αλογα ειναι μικρη

 

Που το στηρίζεις αυτό το "χαλαρά" για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα;

 

Το αυτόματο του Hyundai είναι συμβατικό με μετατροπέα ροπής που σημαίνει ότι σε μικρά ατμοσφαιρικά κυβικά είναι τάφος.

 

Από την άλλη η ποιότητα του εσωτερικού του Golf (που στο καινούργιο είναι αναβαθμισμένη) απέχει πολή από του Hyundai.

 

Ας μην ξεχνάμε ότι το αυτοκίνητο το οδηγούμε από μέσα και το εσωτερικό παίζει πολύ μεγάλο ρόλο.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 21:19 ----------

 

Hyundai χαλαρα

 

στα 1,4 auto δεν παιζει? η διαφορα στα αλογα ειναι μικρη

 

Ναι αλλά στην ροπή που παίζει μεγαλύτερο ρόλο, μεγαλύτερη. Τα 15,7 κιλά του 1,6 είναι λίγα για τέτοιο κιβώτιο, πόσο μάλλον τα 14 του 1,4.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο οτι καταλαβα το παλικαρι ψαχνει κατι οικονομικο να κανει την δουλεια του

 

εδω φοραει αυτοματο το Honda Jazz με λιγοτερα cc

 

Εγώ πάντως βλέπω ότι ρωτάει για το Golf άρα τον ενδιαφέρει λίγο και τι αμάξι θα πάρει.

 

Το Jazz φοράει αυτόματο CVT, όχι με torque converter.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για πες τι διαφορα εχουν

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Continuously_variable_transmission

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Torque_converter

 

Η σύμπλεξη στο πρώτο, έστω και αν γίνεται με ιμάντα ή αλυσίδα είναι μηχανική. Στο δεύτερο η σύμπλεξη γίνεται με πτερωτές που κινούν ένα υγρό με αποτέλεσμα η απόκριση να είναι μικρότερη αλλά κυρίως οι απώλειες μεγάλες.

 

Στο ξεκίνημα βέβαια ένα κλασσικό κιβώτιο με μετατροπέα ροπής και ροπάτο κινητήρα σε κολάει στο κάθισμα πολύ άσχημα (λόγω του μετατροπέα ροπής που πολλαπλασιάζει την παρεχόμενη ροπή) αλλά κατά τα άλλα ψιλοαδικεί τον κινητήρα, ειδικά αν οι ροπή του αποδίδεται ψηλά και είναι μικρή (όπως σε μικρούς ατμοσφαιρικούς κινητήρες σας του Ceed).

 

To CVT, ειδικά σε μικρότερους κινητήρες, επιταχύνει κρατώντας τον κινητήρα στην περιοχή της μέγιστης ροπής συνυνέχεια και μεταβάλλει συνέχεια τη σχέση. Αυτό δίνει καλές επιταχύνσεις και είναι και πιο οικονομικό αλλά ξενίζει και καταντάει και κουραστικό να ακούς ένα συνεχόμενο βουητό. Σε μεγαλύτερους κινητήρες και ειδικά σε turbo δε λειτουργεί τόσο συγκεκριμένα γιατί εκ των πραγμάτων η απόδοση της ροπής είναι σε μεγαλύτερο εύρος στροφών.

 

Το DSG είναι απλά το καλύτερο κιβώτιο σε αυτοκίνητο μέχρι 60-70.000 ευρώ. Πιο γρήγορο από χειροκίνητο όταν θέλεις να το ελέγχεις, λειτουργεί και σαν 100% αυτόματο όταν δε θέλεις.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Direct-Shift_Gearbox

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://en.wikipedia.org/wiki/Continuously_variable_transmission

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Torque_converter

 

Η σύμπλεξη στο πρώτο, έστω και αν γίνεται με ιμάντα ή αλυσίδα είναι μηχανική. Στο δεύτερο η σύμπλεξη γίνεται με πτερωτές που κινούν ένα υγρό με αποτέλεσμα η απόκριση να είναι μικρότερη αλλά κυρίως οι απώλειες μεγάλες.

 

Στο ξεκίνημα βέβαια ένα κλασσικό κιβώτιο με μετατροπέα ροπής και ροπάτο κινητήρα σε κολάει στο κάθισμα πολύ άσχημα (λόγω του μετατροπέα ροπής που πολλαπλασιάζει την παρεχόμενη ροπή) αλλά κατά τα άλλα ψιλοαδικεί τον κινητήρα, ειδικά αν οι ροπή του αποδίδεται ψηλά και είναι μικρή (όπως σε μικρούς ατμοσφαιρικούς κινητήρες σας του Ceed).

 

To CVT, ειδικά σε μικρότερους κινητήρες, επιταχύνει κρατώντας τον κινητήρα στην περιοχή της μέγιστης ροπής συνυνέχεια και μεταβάλλει συνέχεια τη σχέση. Αυτό δίνει καλές επιταχύνσεις και είναι και πιο οικονομικό αλλά ξενίζει και καταντάει και κουραστικό να ακούς ένα συνεχόμενο βουητό. Σε μεγαλύτερους κινητήρες και ειδικά σε turbo δε λειτουργεί τόσο συγκεκριμένα γιατί εκ των πραγμάτων η απόδοση της ροπής είναι σε μεγαλύτερο εύρος στροφών.

 

Το DSG είναι απλά το καλύτερο κιβώτιο σε αυτοκίνητο μέχρι 60-70.000 ευρώ. Πιο γρήγορο από χειροκίνητο όταν θέλεις να το ελέγχεις, λειτουργεί και σαν 100% αυτόματο όταν δε θέλεις.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Direct-Shift_Gearbox

Μάλλον πάω για GOLF λόγω του DSG. Έχω κάποιες απορείες:

1) Με την αντιπροσωπία παίζει διαπραγμάτευση ή είναι αυστηροί στις τιμές? Ειδικά τελευταία είναι ίσως η μόνη εταιρία που δεν κάνει προσφορές.

 

2) Αν πάρω τον κινητήρα με τα 160 άλογα, θα έχω μεγαλύτερο θόρυβο?? Γιατί βλέπω ότι έχει και τούρμπο....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

 

ο ειδικος τυπος,τα φορα στο internet κλπ,μην κολλας στο ονομα,η Hyundai-Kia αυτη την στιγμη ειναι η 3η μεγαλυτερη αυτοκινητοβιομηχανια παγκοσμια και τα αυτοκινητα τους θεωρουνται πολυ αξιοπιστα,ποιοτικα και ως κυλιση εχουν κανει αλματα μπροστα με τα καινουργια τους μοντελα

 

το μονο κακο που προσαπτουν στο i30-Ceed ειναι το με καπως λαστιχενια αισθηση κιβωτιο ταχυτητων,συνολικα ειναι απο τις αξιολογοτερες προτασεις αυτην την στιγμη στα μικρομεσαια,ειδικα ο κινητηρας στα 1400cc με 109hp ειναι ο καλυτερος ατμοσφαιρικος της αγορας

 

 

 

 

 

Όλοι αυτοί λένε ότι είναι απλά τίμιο.

Συνολικά σαν αυτοκίνητο είναι χειρότερο από ένα Focus ή ένα Leon πχ.

 

Ο κινητήρας του χαμηλά είναι ψόφιος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...