Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Dare-Devil είπε

Αυτοί είναι οι όροι της τριετής εγγύησης  2ετής εγγύησης. Λάθος μου:  https://www.daikin.gr/content/dam/DAGR/Βασική Εγγύηση Κατασκευαστή Ι_tcm580-244706.pdf

Για την 5ετή δεν βρήκα ακόμα τους όρους αλλά βρήκα αυτό:
"Το τρίτο βήμα που έχετε να κάνετε είναι να φροντίσετε για την τακτική και έγκαιρη συντήρηση της μονάδας σας. Αυτό, όχι μόνο θα σας εξασφαλίσει την τέλεια λειτουργία της, αλλά θα μειώσει κατά πολύ τα κόστη λειτουργίας της όπως και τις πιθανότητες οποιασδήποτε βλάβης. Πραγματοποιώντας λοιπόν ετήσια συντήρηση στη μονάδα σας, και ενημερώνοντας την πλατφόρμα του Stand By Me, η Daikin σας εγγυάται ότι δεν θα ανησυχήσετε για οτιδήποτε περαιτέρω σχετικά με την μονάδα σας."

Δεν είναι ξεκάθαρο αν είναι υποχρεωτική ή όχι . Οι όροι αν τους βρω θα το αναφέρουν . 

https://standbyme.daikin.gr/el/package/epektash-eggyhshs

 

Οτι ακριβως ισχυει για την βασικη 2ετη ισχυει και για την 5ετη.
Οταν εχεις κανει registration στο standbyme σου ερχεται αυτοματα ειδοποιηση καθε χρονο για συντηρηση.
Την ιδια ενημερωση λαμβανει και ο εγκαταστατης/συντηρητης.

Proof of maintenance δεν αποτελει η αποδειξη πληρωμης αλλα η καταχωρηση στο συστημα οτι εγινε συντηρηση😉

  • Απαντ. 31,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    5364

  • Dare-Devil

    2162

  • banned_acc

    1683

  • Rnd1978

    1481

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, rbx1000 είπε

Οτι ακριβως ισχυει για την βασικη 2ετη ισχυει και για την 5ετη.
Οταν εχεις κανει registration στο standbyme σου ερχεται αυτοματα ειδοποιηση καθε χρονο για συντηρηση.
Την ιδια ενημερωση λαμβανει και ο εγκαταστατης/συντηρητης.

Proof of maintenance δεν αποτελει η αποδειξη πληρωμης αλλα η καταχωρηση στο συστημα οτι εγινε συντηρηση😉

Άρα για να καταλάβω . Για την  5ετή εγγύηση ζητάνε ετήσιες συντηρήσεις ; Αυτό το λέει ξεκάθαρα μέσα  στο σύστημα ;
Στη διετή εγγύηση δεν αναφέρουν υποχρεωτική συντήρηση . 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Dare-Devil είπε

Άρα για να καταλάβω . Για την  5ετή εγγύηση ζητάνε ετήσιες συντηρήσεις ; Αυτό το λέει ξεκάθαρα μέσα  στο σύστημα ;
Στη διετή εγγύηση δεν αναφέρουν υποχρεωτική συντήρηση . 

3. In order for the extended warranty to apply, clients must, after receiving a notification from the Daikin System for upcoming maintenance, contact the MMC offices within 10 days of the notice. Together with the company's service center, a paid maintenance visit is scheduled, which should not exceed 10 business days from the date of the reported signal.

4. The maintenance of the air conditioner includes:

  - On-site visitation

  - Disassembly of air filters on the indoor unit of the air conditioner and washing

  - Cleaning the heat exchanger with a professional disinfectant

  - Cleaning the plastic components of the indoor unit

  - Measuring the pressure of the refrigerant with manometers

  - Cleaning and checking the patency of the drainage pipes.

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, rbx1000 είπε

3. In order for the extended warranty to apply, clients must, after receiving a notification from the Daikin System for upcoming maintenance, contact the MMC offices within 10 days of the notice. Together with the company's service center, a paid maintenance visit is scheduled, which should not exceed 10 business days from the date of the reported signal.

4. The maintenance of the air conditioner includes:

  - On-site visitation

  - Disassembly of air filters on the indoor unit of the air conditioner and washing

  - Cleaning the heat exchanger with a professional disinfectant

  - Cleaning the plastic components of the indoor unit

  - Measuring the pressure of the refrigerant with manometers

  - Cleaning and checking the patency of the drainage pipes.

 

Ξεκάθαρος ! 

Δημοσ.

@liakjim Συγνώμη που θα σε ξαναενοχλήσω αλλά δυστυχώς δεν είναι μια εύκολη απόφαση αν δεν γνωρίζεις πολλά. Σε σχέση με το TCL Elite Plus TAC-12CHSA/XA412 που μου είχες προτείνει και το TCL Elite TAC-12CHSA/XA51 , θεωρείς πώς είναι καλύτερα απο το carrier; 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Dare-Devil είπε

Ξεκάθαρος ! 

Αρα χρειαζεται συντηρηση. Επισης συντηρηση οχι απο οποιονδηποτε τεχνικό, αλλα μόνο απο daikin. Σωστα;

 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, guzel είπε

Αρα χρειαζεται συντηρηση. Επισης συντηρηση οχι απο οποιονδηποτε τεχνικό, αλλα μόνο απο daikin. Σωστα;

Ενα σεναριο ειναι αυτο....

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, rbx1000 είπε

Ενα σεναριο ειναι αυτο....

Εμένα ξεκάθαρο μου φαίνεται το κείμενο αυτό  απο την στιγμή που πρέπει να καλέσεις στο service center για να κλείσει ραντεβού για service .   Οπότε ετήσιες συντηρήσεις απο την Daikin με ραντεβού που το κανονίζουν αυτοί . 
Τους όρους της επέκτασης τους βρήκες μέσα στην πλατφόρμα εφόσον κάνεις registration  ή έξω απο την πλατφόρμα ; Έχουμε link ;

Επεξ/σία από Dare-Devil
  • Like 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, rbx1000 είπε

3. In order for the extended warranty to apply, clients must, after receiving a notification from the Daikin System for upcoming maintenance, contact the MMC offices within 10 days of the notice. Together with the company's service center, a paid maintenance visit is scheduled, which should not exceed 10 business days from the date of the reported signal.

4. The maintenance of the air conditioner includes:

  - On-site visitation

  - Disassembly of air filters on the indoor unit of the air conditioner and washing

  - Cleaning the heat exchanger with a professional disinfectant

  - Cleaning the plastic components of the indoor unit

  - Measuring the pressure of the refrigerant with manometers

  - Cleaning and checking the patency of the drainage pipes.

 

Ωχ αμάν! Που το βρήκες αυτό @rbx1000 ?

Άρα μπούρδες μου είπε ο πωλητής; Ανυπομονώ να πάω αύριο να τον ρωτήσω εάν έχει διαβάσει κάπου κάτι τέτοιο.

Εαν επιμείνει σε αυτό που μου είπε αρχικά τότε θα τον βάλω να υπογράψει χαρτί οτι η 5ετης εγγύηση συνιστά αλλά δεν προϋποθέτει ετήσιο σέρβις. Αν είναι διαφορετικά θα φάει ευγενικό κράξιμο και θα ζητήσω και συγνώμη στην Toshiba που την ανέφερα.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, mrvaggos είπε

@liakjim Συγνώμη που θα σε ξαναενοχλήσω αλλά δυστυχώς δεν είναι μια εύκολη απόφαση αν δεν γνωρίζεις πολλά. Σε σχέση με το TCL Elite Plus TAC-12CHSA/XA412 που μου είχες προτείνει και το TCL Elite TAC-12CHSA/XA51 , θεωρείς πώς είναι καλύτερα απο το carrier; 

Δεν τα έχω δουλέψει να σου πω σίγουρα. Γενικά έχουν καλές κριτικές. Φαίνεται ότι έχουν αντικατασταθεί από τη σειρά Elite Premium.

Έχουν 10 χρόνια εγγύηση αντί για τα 5 του carrier.

Από άποψη οικονομίας , λογικά το carrier με seer 7.1 vs 6.1 , θα είναι καλύτερο. Φαντάζομαι όχι κάτι το ιδιαίτερο στη τσέπη.

Με λίγα λόγια δεν μπορώ να σου απαντήσω μονοδιάστατα.

Το μόνο που μπορώ να πω, είναι ότι είμαι ικανοποιημένος από το 9άρι crystal II.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, liakjim είπε

Δεν τα έχω δουλέψει να σου πω σίγουρα. Γενικά έχουν καλές κριτικές. Φαίνεται ότι έχουν αντικατασταθεί από τη σειρά Elite Premium.

Έχουν 10 χρόνια εγγύηση αντί για τα 5 του carrier.

Από άποψη οικονομίας , λογικά το carrier με seer 7.1 vs 6.1 , θα είναι καλύτερο. Φαντάζομαι όχι κάτι το ιδιαίτερο στη τσέπη.

Με λίγα λόγια δεν μπορώ να σου απαντήσω μονοδιάστατα.

Το μόνο που μπορώ να πω, είναι ότι είμαι ικανοποιημένος από το 9άρι crystal II.

Κατανοητό... Σε ευχαριστώ και πάλι για την άμεση βοήθεια και απάντηση!

Δημοσ.

Παιδιά καλησπέρα και απο εμένα και συγνώμη αν είμαι offtopic σχετικά με την ερώτηση που θα κάνω.. Ψάχνω αυτές τις ειδικές σακούλες για κάλυψη του κλιματιστικού κατα τη διάρκεια του καθαρισμού, της εσωτερικής μονάδας. Ειδα κάποια στο ιντερνετ με υπερβολικό κόστος για εμένα (γύρω στα 90 euro) . Αν έχετε κάποια ιδέα που μπορώ να προμηθευτώ τέτοιου είδους σακούλα θα με βοηθούσατε πολύ !! Εξω στα κινεζομάγαζα πωλούνται προς 15-20 euro απο ανθεκτικό πλαστικό και με αποσπόμενο σωλήνα..

Ευχαριστώ πολύ ! 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, Dare-Devil είπε

Εμένα ξεκάθαρο μου φαίνεται το κείμενο αυτό  απο την στιγμή που πρέπει να καλέσεις στο service center για να κλείσει ραντεβού για service .   Οπότε ετήσιες συντηρήσεις απο την Daikin με ραντεβού που το κανονίζουν αυτοί . 
Τους όρους της επέκτασης τους βρήκες μέσα στην πλατφόρμα εφόσον κάνεις registration  ή έξω απο την πλατφόρμα ; Έχουμε link ;

 

24 λεπτά πριν, MAN0U είπε

Ωχ αμάν! Που το βρήκες αυτό @rbx1000 ?

Άρα μπούρδες μου είπε ο πωλητής; Ανυπομονώ να πάω αύριο να τον ρωτήσω εάν έχει διαβάσει κάπου κάτι τέτοιο.

Εαν επιμείνει σε αυτό που μου είπε αρχικά τότε θα τον βάλω να υπογράψει χαρτί οτι η 5ετης εγγύηση συνιστά αλλά δεν προϋποθέτει ετήσιο σέρβις. Αν είναι διαφορετικά θα φάει ευγενικό κράξιμο και θα ζητήσω και συγνώμη στην Toshiba που την ανέφερα.

Εγω δεν ξερω τι λεει ο καθενας ξερω τι μου εχει απαντησει η Νταικιν οταν ημουν ακομη υποψηφιος πελατης.
Δεν εχω καμμια σχεση με την Νταικιν και ουτε επιθυμω να αποκτησω αλλη σχεση εκτος απο αυτη ενος ευχαριστημενου πελατη.

Για το αν ειναι ξεκαθαρο η οχι θα απαντησω με ενα φανταστικο παραδειγμα-ερωτημα:
Η Μιδεα Τοχιβα απαιτει ετησιες συντηρησεις απο συνεργατη για να ισχυει η 3ετης 7ετης εγγυηση.
Αποδειξη συντηρησης ειναι η εγγραφη στο συστημσ της Μιδεα Τοχιβα οτι εγινε η συντηρηση.
Ο συνεργατης μπορει να εγγραψει τη συντηρηση χωρις να την κανει και χωρις να πληρωθει σε συνεννοηση παντα με τον πελατη? Please answer y/n😅
Αν ησασταν ο πελατης θα βγαινατε να to πειτε στα φορουμς? y/n

To παραδειγμα ισως να ειναι και αληθινο και να αφορα 5ετη εγγυηση αλυσιδας...😎 Ισως απλως να εχω μεγαλη φαντασια...😇
 

Επεξ/σία από rbx1000
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, mrvaggos είπε

@liakjim Συγνώμη που θα σε ξαναενοχλήσω αλλά δυστυχώς δεν είναι μια εύκολη απόφαση αν δεν γνωρίζεις πολλά. Σε σχέση με το TCL Elite Plus TAC-12CHSA/XA412 που μου είχες προτείνει και το TCL Elite TAC-12CHSA/XA51 , θεωρείς πώς είναι καλύτερα απο το carrier; 

Τα συγκεκριμένα μοντέλα της TLC είναι περσινά.... δες τα καινούργια... και εγώ είχα παραγγείλει το ΧΑ412 και μου έφεραν το καινούργιο CI...  Τώρα φέρνουν τα μοντέλα του 2020 της TCL... Το λέω γιατί μίλησα με την αντιπροσωπεία...

Επεξ/σία από IcemanGr71
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για τους έχοντες toshiba αυτό αποτελεί αποδεικτικό για την ισχύ της εγγύησης 

 

1E96C952-EEBE-47A9-AEFF-82BCC8A99437.jpeg

Επεξ/σία από dimostr
  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...