Προς το περιεχόμενο

Συμβουλές κι απορίες για κλιματιστικά


zoranb

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, liakjim είπε

Χμμμμ

Από ότι κατάλαβα, ο υπολογισμός του SCOP είναι αρκετά πιο πολύπλοκος από ότι είχαμε φανταστεί. 

Μοιάζει με τον weighted factor υπολογισμό. Η απόδοση πολλαπλασιάζεται με δείκτες κατανομής των ωρών λειτουργίας ανάλογα με την ζώνη πχ στο θερμό θέλω περισσότερη απόδοση εκεί που στατιστικά θα δουλέψει περισσότερο. 

Επίσης δεν μας ενδιαφέρει στην Ελλάδα καθόλου το SCOP average μιας και η κατανομή του , δεν συναντάται στη χώρα μας (δεν ξέρω τίποτα Νευροκόπι τι κάνει). 

Επίσης βλακείες λέγαμε για μαγείρεμα των αποτελεσμάτων ανάμεσα σε average και warm. 

Μπράβο @tzomatzi. Ωραίο εύρημα. 

Δηλαδή πως μπορεί να δικαιολογηθει με λίγα λόγια να χρειάζεται παραπάνω φορτίο στην Θέρμη ζώνη σε σχέση με την μέση ζώνη; Βασικά μπορεί να δικαιολογηθεί; Θα το δω και εγώ όταν ανοίξω υπολογιστή..

Επεξ/σία από Rnd1978
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    5364

  • Dare-Devil

    2162

  • banned_acc

    1683

  • Rnd1978

    1481

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

14 ώρες πριν, Rnd1978 είπε

Οπως θυμόμουν το Toyo στις οδηγίες έλεγε κάτι για αντιστάσεις μέσα οπως αντίστοιχα έχει και το nemesis pro. (απο εκει ειναι το αποσπασμα απο τεχνικο manual inventor nemesis pro.

Ας πούμε το 7.1, τι να κανει αραγε.. λέει οταν η θερμοκρασία εξωτερικου περιβάλλοντος ειναι κάτω απο --5C ,ο συμπιεστής σταματάει ενω το "electric heating of compressor" ξεκινάει..

Οταν η θερμοκρασία εξωτερικου περιβάλλοντος ανέβει πάνω απο -2C, τότε το  "electric heating of compressor" σταματάει.

Τι σημαίνει "electric heating of compressor"?  Και γιατί να σταματάει την λειτουργία του ο συμπιεστής για να παίξει αυτό;

inv.png

Εαν δεν είχες το Fujitsu πιθανόν να σου φαινόταν φυσιολογικη συμπεριφορά κλιματιστικου.. και αυτό με το follow me,μάλλον το έχουμε παρεξηγήσει/υπερεκτιμησει.. πώς γίνεται στο shorai( η το fuji σου) που ΔΕΝ έχει follow me,άρα χρησιμοποιεί τον θερμοστάτη που έχει πάνω η μονάδα του κλιματιστικου να το έχω ρυθμισμένο 22C (22C ο χώρος) και να δουλεύει εδώ και 2 ώρες χωρίς κλείνει;(σε λίγο θα κλείσει βέβαια,γιατί άρχισε να χτυπάει ο ήλιος το σπίτι) περίπου 160w κατανάλωση

Ο δικός μου ο ζεστός αέρας δεν πάει πάνω; Μήπως δεν είναι της προκοπής το θερμόμετρο σου; μήπως είναι σε λάθος θέση τοποθετημένο; μηπως ζεσταίνει πολύ απότομα την θερμοκρασία το δικό σου; μήπως δεν μπορεί να αποδώσει λίγη θερμότητα; Και το toyo μου είχε ακριβώς την ίδια συμπεριφορά όταν δεν εβαζα follow me..,άρα αναγκαστικά το χρησιμοποιούσα..(να προσθέσω επίσης ότι λόγο μεγέθους το shorai έχει μικρότερη απόσταση από το ταβάνι,σε σχέση με το toyo)

Είναι οι αντιστάσεις του συμπιεστή που προφανώς υπάρχουν. Ενεργοποιούνται από -2 και κάτω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, liakjim είπε

Καείτε μαζί μου με το παναθλιο σε θέρμανση ινβερτερ β διαλογής carrier Crystal.

Ζήτηση 23. Χωρίς follow me.

Το video παίζει σε 3Χ ταχύτητα.

Απολαύστε ( και κλάψτε μαζί μου):

Η θερμοκρασία που λέει ως indoor είναι αυτή που διαβάζει ο αισθητήρας κοντά στο ταβάνι, δεν έχω όντως τόσο στον χώρο (έχω αλλά ψηλά συσσωρευμένη στο ταβάνι, στο κρεβάτι δίπλα μου έλεγε κοντά 23), μιας και είναι χωρίς follow me.

Παρόλα αυτά, είναι εμφανές πόσο χάλια παίζει. Ενώ διαβάζει αύξηση θερμοκρασίας, πολύ πάνω από τη ζήτηση, ανεβάζει watts. Προφανώς κάποια στιγμή κλείνει (όταν βλέπει 27) .

Εμετός.

Δήλωσε βλάβη . Κάτι πάει λάθος με την πλακέτα λογικά . Δεν έχει λογική αυτό που συμβαίνει και δεν έχει να κάνει με τις δυνατότητες του μηχανήματος . 

4 ώρες πριν, liakjim είπε

Χμμμμ

Από ότι κατάλαβα, ο υπολογισμός του SCOP είναι αρκετά πιο πολύπλοκος από ότι είχαμε φανταστεί. 

Μοιάζει με τον weighted factor υπολογισμό. Η απόδοση πολλαπλασιάζεται με δείκτες κατανομής των ωρών λειτουργίας ανάλογα με την ζώνη πχ στο θερμό θέλω περισσότερη απόδοση εκεί που στατιστικά θα δουλέψει περισσότερο. 

Επίσης δεν μας ενδιαφέρει στην Ελλάδα καθόλου το SCOP average μιας και η κατανομή του , δεν συναντάται στη χώρα μας (δεν ξέρω τίποτα Νευροκόπι τι κάνει). 

Επίσης βλακείες λέγαμε για μαγείρεμα των αποτελεσμάτων ανάμεσα σε average και warm. 

Μπράβο @tzomatzi. Ωραίο εύρημα. 

Μας ενδιαφέρει και το average στη βόρεια Ελλάδα. 

image.png.6eaa406308f4f8faa7fea99e6554dfcb.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, Dare-Devil είπε

Δήλωσε βλάβη . Κάτι πάει λάθος με την πλακέτα λογικά . Δεν έχει λογική αυτό που συμβαίνει και δεν έχει να κάνει με τις δυνατότητες του μηχανήματος . 

Μας ενδιαφέρει και το average στη βόρεια Ελλάδα. 

image.png.6eaa406308f4f8faa7fea99e6554dfcb.png

Άρα και επίσημα (δεν το είχα ποτέ προσέξει στον χάρτη) βόρεια Ελλάδα είναι πράσινη ζώνη άρα average! Άρα δεν είναι Α+++ το κλιματιστικό μου μόνο Α+, θέλουν και επίσημα κυνήγι όσοι μας προμοταρουν για Α+++ τα κλίματιστικα εδώ στα μέρη μας! 

Ακριβώς τα ίδια συμπτώματα είχε και το Toyo, δεν νομίζω να είναι θέμα πλακέτας, ωστόσο μακάρι να είναι και να το διορθώσουν γιατί αλλιώς, χωρίς follow me/ifeel δεν θα ζεσταίνει καθόλου ομοιόμορφα το κλιματιστικό,και θα ανοιγοκλείνει ανά 8-10 λεπτά ανεξάρτητα την θερμοκρασία που θα έχει εξω.. και το χειρότερο είναι ότι όταν ξεκινάει,θα ξεκινάει τελικές ταχύτητες(συμπιεστης & ανεμιστήρας) μιας και που ο αέρας θα είναι παγωμενος.

Επεξ/σία από Rnd1978
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, Rnd1978 είπε

Άρα και επίσημα (δεν το είχα ποτέ προσέξει στον χάρτη) βόρεια Ελλάδα είναι πράσινη ζώνη άρα average! Άρα δεν είναι Α+++ το κλιματιστικό μου μόνο Α+, θέλουν και επίσημα κυνήγι όσοι μας προμοταρουν για Α+++ τα κλίματιστικα εδώ στα μέρη μας! 

δες εδώ... https://www.pvsites.eu/downloads/download/d2-2-european-climate-zones-and-bioclimatic-design 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 25/10/2019 στις 10:24 ΠΜ, tzomatzi είπε

[...]

Σίγουρα πάντως ένα κλιματιστικό που κατεβάζει την ισχύ του αρκετά έχει περισσότερο πολιτισμένη λειτουργία και σαφώς καλύτερες καταναλώσεις.

Το πρώτο ναι, το δεύτερο Όχι!

Στις 26/10/2019 στις 9:00 ΠΜ, SM81 είπε

Καλημέρα σε όλους.

Χωρίς να είμαι ειδικός , εγώ γενικα βλέπω μια εξίσωση με πολλούς παραμέτρους που ο καθένας ανεβοκατεβαζει αναλόγως ώστε να πετύχει την επιθυμητή αίσθηση ζεστασιάς η δρόσου . Αυτό που μου φαίνεται περίεργο είναι πως μια μονάδα A μπορεί να κατεβάσει την κατανάλωση π.χ στα 150 watt (ενώ μια άλλη Β στα ίδια btu δεν πεφτει κάτω από τα 700watt) , μπορεί να κρατήσει σταθερά την εσωτερική θερμοκρασία π.χ στους 23 βαθμούς τον χειμώνα . Τέτοιες μεγάλες διαφορές με κάνουν να πιστεύω πως η μονάδα Α κάνει μεν οικονομία κτλ αλλά δεν πιστεύω ότι με 150 watt θα μπορέσει να κρατήσει την επιθυμητή θερμοκρασία. Δεν πιστεύω σε τέτοιες τεράστιες διαφορές .

Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν ενδιαφέρει τι μπορεί "να πιστεύει κάποιος, αλλά τι λέει ένα θερμόμετρο χώρου (ακριβείας κατά προτίμηση)!

Στις 26/10/2019 στις 9:35 ΠΜ, CorumD είπε

[...]

1. Πέρα από όλα αυτά, η αλήθεια δίνεται μόνο από τους μετρητές μας και από τις καταναλώσεις σε πραγματικές συνθήκες μέτρησης.

2. Μετά από τέτοιες μετρήσεις, έχουμε ήδη σχηματίσει εάν καλό database στο forum για το ποιοι κατασκευαστές πετυχαίνουν οικονομία και ποιοι όχι και εγώ θα επιλέγω μηχανήματα με βάση τα specs αλλά και την προιστορία του κατασκευαστή.

1. Αν έχουμε αντιληφθεί επακριβώς τη λειτουργία του συγκεκριμένου κλιματιστικού και τη σχέση της κατανάλωσης με τη ζητούμενη εσωτερική θερμοκρασία. Όπως και τη σχέση της τελευταίας με την εξωτερική θερμοκρασία.

2. Αν η τοποθέτηση του κλιματιστικού και οι μετρήσεις έχουν γίνει με τη βοήθεια τεχνικών-επιστημονικών κριτηρίων, συν τη γνώση αυτών που λέω παραπάνω.

Επεξ/σία από filipN
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, filipN είπε

Το πρώτο ναι, το δεύτερο Όχι!

Μπορεί και το δεύτερο γιατί το μηχάνημα που δεν κατεβαίνει χαμηλά, θα δουλεύει διακοπτόμενα και επίσης δεν θα διατηρεί τη θερμοκρασία που θέλαμε αλλά θα πηγαίνει γύρω από αυτήν και στην υπερθέρμανση θα καίει τσάμπα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, liakjim είπε

Μπορεί και το δεύτερο γιατί το μηχάνημα που δεν κατεβαίνει χαμηλά, θα δουλεύει διακοπτόμενα και επίσης δεν θα διατηρεί τη θερμοκρασία που θέλαμε αλλά θα πηγαίνει γύρω από αυτήν και στην υπερθέρμανση θα καίει τσάμπα. 

Σε ελάχιστες περιπτώσεις (inverter).

Επίσης όλο το θέμα, το κλιματιστικό "κόβει" στα 300 ή 600watt ενώ ένα άλλο στα 100 έχει τοποθετηθεί σε λάθος βάση. Έχω δει δύο (2) ίδιας απόδοσης και σειράς κλιματιστικά, τοποθετημένα στο ίδιο διαμέρισμα από τον ίδιο ψυκτικό να έχουν διαφορετική συμπεριφορά. Το ένα να "κόβει αρχικά στα 300-350watt, το άλλο στα 100watt.

Επεξ/σία από filipN
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα αυτοκίνητο πηγαίνει σε ένα δρόμο με σταθερή ταχύτητα π.χ. 100χλμ την ώρα μόνιμα.

Το ίδιο αυτοκίνητο πάει στον ίδιο δρόμο αλλά επιτάχυνει στα 120χλμ/ώρα ,βάζει νεκρό πέφτει η ταχύτητα στα 80χλμ/ώρα και συνεχίζει και κάνει αυτήν διαδικασία (γκάζι νεκρό γκάζι νεκρό) μέχρι να φτάσει στον προορισμό του. Υπάρχει ενδεχόμενο η δεύτερη περίπτωση να κάψει/καταναλωσει λιγότερο η έστω το ίδιο με την πρώτη περίπτωση; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο λογοπαίγνιο που προσπαθείς να κάνεις, δεν μπορεί να δοθεί απάντηση που να αφορά τα κλιματιστικά.

Αν αντίθετα μιλούσες για κλιματιστικά θα ήταν μια καλή ευκαιρία να φανεί ποιος έχει σωστές ή λάθος απόψεις, λιγότερες ή περισσότερες τεχνικές γνώσεις συν την ικανότητα να τις αξιολογεί κατάλληλα.

Αν και το τελευταίο δεν αφορά το θέμα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από ότι κατάλαβα με μία γρήγορη ανάγνωση, τα σοβαρά κλιματιστικά π.χ toshiba, στην ενεργειακή ετικέτα στο scop , μειώνουν το φορτίο σχεδιασμού στην θερμή ζώνη (κάτι που ακούγεται λογικό) σε σχέση με την μέση ζώνη. Αποτέλεσμα αυτού είναι η ετήσια κατανάλωση σε kwh να είναι η μισή η και λιγότερη από την κατανάλωση σε kwh στην μέση ζώνη.

label1.jpg.82ae6b88e5d4ab0ec0dcd318ace782f9.jpg

Αντίθετα αυτά που λέτε β διαλογής ανεβάζουν το φορτίο σχεδιασμού στην θερμή ζώνη π.χ το δικό μου και υπερθερμαίνουν τον  χώρο ,δουλέυουν σαν on /off και δεν ινβερτάρουν ειδικά χαμηλά,με αποτέλεσμα η θερμική άνεση να πάει περίπατο και οι καταναλώσεις να ανεβαίνουν στα ύψη.

 

label2.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, filipN είπε

Στο λογοπαίγνιο που προσπαθείς να κάνεις, δεν μπορεί να δοθεί απάντηση που να αφορά τα κλιματιστικά.

Αν αντίθετα μιλούσες για κλιματιστικά θα ήταν μια καλή ευκαιρία να φανεί ποιος έχει σωστές ή λάθος απόψεις, λιγότερες ή περισσότερες τεχνικές γνώσεις συν την ικανότητα να τις αξιολογεί κατάλληλα.

Αν και το τελευταίο δεν αφορά το θέμα...

Δεν υπάρχει κάποιος ανταγωνισμος γνώσεων, απλά θα ήθελα να μάθω πως ένα κλιματιστικό που κρατάει σταθερά τον χώρο 22C (ρυθμισμένο 22C) με μια Άλφα κατανάλωση,να έχει την ίδια η παραπάνω κατανάλωση από το ίδιο κλιματιστικό το οποίο να πηγαίνει στους 24C να σβήνει και όταν πάει 21 π.χ. να ξαναανοιγει και ξαναζεσταινει τον χώρο (και να είναι ρυθμισμένο στους 22C)

Επεξ/σία από Rnd1978
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, filipN είπε

Σε ελάχιστες περιπτώσεις (inverter).

Πολλά μέλη (μεταξύ των οποίων και εγώ με το carrier 9αρι αλλά και ένα ariston 18άρι), έχουν αναφερθεί σε περίεργες on-off συμπεριφορές και σε υπερθερμάνσεις και σε περίεργες καταναλώσεις. 

Αν παρακολουθούσες λίγο πιο συχνά το φόρουμ, θα έβλεπες ότι είναι πολύ πιο συχνό από ότι θα θέλαμε. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, Rnd1978 είπε

Ένα αυτοκίνητο πηγαίνει σε ένα δρόμο με σταθερή ταχύτητα π.χ. 100χλμ την ώρα μόνιμα.

Το ίδιο αυτοκίνητο πάει στον ίδιο δρόμο αλλά επιτάχυνει στα 120χλμ/ώρα ,βάζει νεκρό πέφτει η ταχύτητα στα 80χλμ/ώρα και συνεχίζει και κάνει αυτήν διαδικασία (γκάζι νεκρό γκάζι νεκρό) μέχρι να φτάσει στον προορισμό του. Υπάρχει ενδεχόμενο η δεύτερη περίπτωση να κάψει/καταναλωσει λιγότερο η έστω το ίδιο με την πρώτη περίπτωση; 

υπάρχει το ενδεχόμενο να καταναλώσει λιγότερο στην δεύτερη περίπτωση, το σημεία ελάχιστης κατανάλωσης καυσίμου ενός μεκ είναι συγκεκριμένα και δεν είναι αυτά που νομίζουν όσοι δεν έχουν γνώσεις μηχανικής, το ίδιο ισχύει και για αυτούς που δεν έχουν γνώσεις κλιματισμού σε σχέση με την εξοικονόμηση ενέργειας στον κλιματισμό

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...