Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, liakjim είπε

Έχω την αίσθηση ότι είμαστε μάρτυρες μιας αύξησης τάσης παραπόνων για το shorai premium , εδώ και 6 μήνες, είτε εσωτερικής μονάδας, είτε εξωτερικής που μάλλον δείχνουν πτώση στην ποιότητα της συναρμολόγησης ή κάτι άλλο. 

Υπερβάλεις νομίζω , τα παράπονα που έχουν ακουστεί:

1. καμμένο λεντ που αντικαταστάθηκε 

2. Μηχανικός θόρυβος κατά το ανεβοκατέβασμα των περσίδων (φυσιολογικοτατο)

3. Θόρυβος κατά την εκκίνηση της εξωτερικής σε 24αρι και μετά ησυχο (φυσιολογικοτατο)

4. σκουριασμένες δύο βίδες στο καπάκι 

μου διαφεύγει κάτι;

Του @johnykim μοιάζει ελατωματικό και λογικά θα γίνει αντικατάσταση 

Επεξ/σία από guzel
  • Like 1
  • Απαντ. 31,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    5364

  • Dare-Devil

    2162

  • banned_acc

    1683

  • Rnd1978

    1481

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Θυμάμαι για συρισμό του συμπιεστή, το κροτάλισμα του εσωτερικού ανεμιστήρα τώρα και δεν θυμάμαι τι άλλο.

Δυστυχώς δεν παίρνουμε και feedback σχεδόν ποτέ από το τι είπε η αντιπροσωπία, όπως και με τα τωρινά προβλήματα.

Για αυτό ξεκίνησα την πρότασή μου με το "έχω την αίσθηση" . Δεν είμαι σίγουρος.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, guzel είπε

Του @johnykim μοιάζει ελατωματικό και λογικά θα γίνει αντικατάσταση 

Καλημέρα.

Γνωρίζεις αν θα πρέπει να κάνω κάποια εγγραφή για την εγγύηση των 7 χρόνων; Στις πληροφορίες της εγγύησης δεν γράφει κάτι, παρά μόνο για το ετήσιο service.

57 λεπτά πριν, liakjim είπε

Θυμάμαι για συρισμό του συμπιεστή, το κροτάλισμα του εσωτερικού ανεμιστήρα τώρα και δεν θυμάμαι τι άλλο.

Δυστυχώς δεν παίρνουμε και feedback σχεδόν ποτέ από το τι είπε η αντιπροσωπία, όπως και με τα τωρινά προβλήματα.

Θα ενημερώσω σχετικά με την εξέλιξη της αντιπροσωπείας.

Επεξ/σία από johnykim
  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, johnykim είπε

Καλημέρα.

Γνωρίζεις αν θα πρέπει να κάνω κάποια εγγραφή για την εγγύηση των 7 χρόνων; Στις πληροφορίες της εγγύησης δεν γράφει κάτι, παρά μόνο για το ετήσιο service.

Θα ενημερώσω σχετικά με την εξέλιξη της αντιπροσωπείας.

Δεν χρειάζεται εγγραφή πλέον 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Πιάσαμε 2ψήφια νούμερα θερμοκρασίας και το ASYG24KLCA γεμάτο αυτοπεποίθηση ότι δεν θα πιάσει πάγο, μετέπεσε στην ελικοπτερέ λειτουργία με σκοπό να δώσει το κορυφαίο για 24άρι scop του 6.4 ( watts 470W για 22C) :

 

 

Προς σύγκριση, έτσι ακούγεται σε κάτω από 6-7C εξωτερική :

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, liakjim είπε

Θυμάμαι για συρισμό του συμπιεστή, το κροτάλισμα του εσωτερικού ανεμιστήρα τώρα και δεν θυμάμαι τι άλλο.

Δυστυχώς δεν παίρνουμε και feedback σχεδόν ποτέ από το τι είπε η αντιπροσωπία, όπως και με τα τωρινά προβλήματα.

Για αυτό ξεκίνησα την πρότασή μου με το "έχω την αίσθηση" . Δεν είμαι σίγουρος.

Εμένα για τις βίδες μου είπαν ότι θα μου τις αλλάξουν από την Τρίτη , θα ενημερώσω 

@johnykim η comfort team είναι ανοιχτά σήμερα μέχρι τις 10 το βράδυ. Τους έχεις αναφέρει το πρόβλημα να δούμε τι θα σου πουν;

1 ώρα πριν, liakjim είπε

Θυμάμαι για συρισμό του συμπιεστή, το κροτάλισμα του εσωτερικού ανεμιστήρα τώρα και δεν θυμάμαι τι άλλο.

Δυστυχώς δεν παίρνουμε και feedback σχεδόν ποτέ από το τι είπε η αντιπροσωπία, όπως και με τα τωρινά προβλήματα.

Για αυτό ξεκίνησα την πρότασή μου με το "έχω την αίσθηση" . Δεν είμαι σίγουρος.

Συρισμό συμπιεστή δεν θυμάμαι κάτι παράλογο, και το δικό μου έχω ακούσει να το κάνει. για κροτάλισμα εσωτερικής θυμάμαι ένα κλιματιστικό που δεν είχε στερεωθεί σωστά. 

εγώ αυτό που παρατηρώ είναι ότι το έχουν βάλει αρκετοί εδώ μέσα και μολις γράψουν έβαλα shorai εξαφανίζονται γιατί απλά δουλεύει άψογα οπότε δεν έχουν να πουν κατι. απλά ξεγνοιαζουν 

Επεξ/σία από guzel
  • Thanks 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, liakjim είπεΣε πλήθος όμως. Η ποσότητα δεν συμβαδίζει απαραίτητα με την ποιότητα. Τέλος η αξιοπιστία από που προκύπτει και την αναφέρεις;

Θεωρητική η τοποθέτηση σου ? Ή αποκλείεις την ποιότητα του από τον τριγμο των διαστολών των πλαστικών που εχει αναφερθεί στις πρώτες ώρες λειτουργίας του από αλλα μέλη 

Αξιοπιστία μηχανήματος Wikipedia :

η πιθανότητα μιας συσκευής ή ενός συστήματος να εκτελεί την αποστολή του επαρκώς για τη σχεδιαζόμενη χρονική περίοδο και τις επικρατούσες λειτουργικές συνθήκες. 

Και για να μην αναλωθούμε  ,όσο λειτουργεί και λειτουργεί σωστά εκπληρώνει τον ορισμό ,αν χαλάσει αύριο μεθαύριο ή στα επόμενα κοντινά χρόνια το ξαναβλέπουμε 

Εσυ πως προκύπτει και προτείνεις μάρκες που δεν υπάρχουν αναφορές σε βάθος χρόνου είτε καθολου  ,πχ tcl,τα προτείνεις δλδ ως αναξιόπιστα ? 
και μην μου πεις τα προτείνεις ως vfm και μόνο και οχι ότι συνεπάγεται η έννοια της αξιοπιστίας γιατι πέρα από ελάχιστα μέλη που προσέχουν παρά πολύ τις λέξεις που χρησιμοποιούνε ως προς την αντικειμενικότητα όλοι έχουν πέσει θύματα της δικιάς τους προτίμησης και άποψης 
Αν άλλαζα την λέξη με το τίμια μηχανήματα ? Πάλι θα ρώταγες από που προκύπτει ? 
Φιλικά 😊
 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ήρθαν είδαν και άκουσαν τα μοτέρ των περσιδων, μου άλλαξαν το ένα στο 13 και θα έρθουν να αλλάξουν και το άλλο.

Σε αυτό που άλλαξαν το μοτερακι πλέων κάνει το θόρυβο μόνο κατά το άνοιγμα και το κλείσιμο.

Αν βάλεις τις περσίδες να πάνε πάνω κάτω τότε δεν κάνει πλέων συνέχεια γγγγρρρρρ αλλά σχεδόν δεν ακούς τίποτα εκτός και αν πάω το κεφάλι μου δίπλα στις περσίδες.

Έβαλα και αντικραδασμικα στα ποδαράκια της έξω μονάδας, και όταν ξαναέρθουν θα ανοίξουν το 13 shorai για να προσπαθήσει να κλείσει την τρύπα του εσωτερικού τοιχου. Βάζει αέρα από εκεί και όταν φυσάει γκαζωνει και ανεβάζει στο δωμάτιο την θερμοκρασία πάνω από αυτό που ζητάω.

Επεξ/σία από thn
  • Like 1
Δημοσ.
39 λεπτά πριν, teowatermellon είπε

Θεωρητική η τοποθέτηση σου ? Ή αποκλείεις την ποιότητα του από τον τριγμο των διαστολών των πλαστικών που εχει αναφερθεί στις πρώτες ώρες λειτουργίας του από αλλα μέλη 

Αξιοπιστία μηχανήματος Wikipedia :

η πιθανότητα μιας συσκευής ή ενός συστήματος να εκτελεί την αποστολή του επαρκώς για τη σχεδιαζόμενη χρονική περίοδο και τις επικρατούσες λειτουργικές συνθήκες. 

Και για να μην αναλωθούμε  ,όσο λειτουργεί και λειτουργεί σωστά εκπληρώνει τον ορισμό ,αν χαλάσει αύριο μεθαύριο ή στα επόμενα κοντινά χρόνια το ξαναβλέπουμε 

Εσυ πως προκύπτει και προτείνεις μάρκες που δεν υπάρχουν αναφορές σε βάθος χρόνου είτε καθολου  ,πχ tcl,τα προτείνεις δλδ ως αναξιόπιστα ? 
και μην μου πεις τα προτείνεις ως vfm και μόνο και οχι ότι συνεπάγεται η έννοια της αξιοπιστίας γιατι πέρα από ελάχιστα μέλη που προσέχουν παρά πολύ τις λέξεις που χρησιμοποιούνε ως προς την αντικειμενικότητα όλοι έχουν πέσει θύματα της δικιάς τους προτίμησης και άποψης 
Αν άλλαζα την λέξη με το τίμια μηχανήματα ? Πάλι θα ρώταγες από που προκύπτει ? 
Φιλικά 😊
 

Δικά μου ήταν τα ερωτήματα ως προς τις αόριστες τοποθετήσεις που έκανες περί , τοπ ( τοπ ως προς τί ) και αξιοπιστίας ( χωρίς κανένα στοιχείο ).

1 ώρα πριν, alphonse είπε

Καμια προταση για 12αρι γυρω στα 600€? χρηση κυριως θερμανση 

ευχαριστω

https://www.alphaclimagr.gr/product/1410516/daikin-siesta-sensira-atxc35b-arxc35b-inverter-a.html?ref=bestprice.gr

https://www.alphaclimagr.gr/product/1409155/fujitsu-km-series-asyg12kmta-inverter-klimatistiko.html?ref=bestprice.gr

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, guzel είπε

Εμένα για τις βίδες μου είπαν ότι θα μου τις αλλάξουν από την Τρίτη , θα ενημερώσω 

@johnykim η comfort team είναι ανοιχτά σήμερα μέχρι τις 10 το βράδυ. Τους έχεις αναφέρει το πρόβλημα να δούμε τι θα σου πουν;

Συρισμό συμπιεστή δεν θυμάμαι κάτι παράλογο, και το δικό μου έχω ακούσει να το κάνει. για κροτάλισμα εσωτερικής θυμάμαι ένα κλιματιστικό που δεν είχε στερεωθεί σωστά. 

εγώ αυτό που παρατηρώ είναι ότι το έχουν βάλει αρκετοί εδώ μέσα και μολις γράψουν έβαλα shorai εξαφανίζονται γιατί απλά δουλεύει άψογα οπότε δεν έχουν να πουν κατι. απλά ξεγνοιαζουν 

Πήρα τηλέφωνο την comfort team, αλλά επειδή δεν έβρισκαν με τα στοιχεία μου αίτηση βλάβης, μου είπαν να επικοινωνήσω με τον τεχνικό - Κωτσόβολο για να μάθω πως έκαναν την αίτηση. Πήρα τον Κωτσόβολο, δεν την είχαν κάνει ακόμα και την έκανα εκείνη τη στιγμή. Θα δοκιμάσω να καλέσω ξανά την Toshiba για επιβεβαίωση ότι είναι ενημερωμένοι.

edit: Έχει περαστεί το αίτημα στην Toshiba. Περιμένω τώρα τηλέφωνο για ραντεβού.

Επεξ/σία από johnykim
  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρες,

Να ενημερώσω με την σειρά μου όπως είχα πει, ότι ήρθε συνεργάτης της comfort team και επιβεβαίωσε πως είναι φυσιολογικός ο ήχος της εξωτερικής μονάδας. Να υπενθυμίσω ότι με ενοχλεί ο ήχος και όχι η ένταση αυτού. Αφού είναι φυσιολογικός είναι θέμα χρόνου να το συνηθίσω. Μέσα στο σπίτι δεν ακούγεται και έξω πρέπει να περάσεις κοντά για να το ακούσεις και αφού δεν υπάρχει πρόβλημα τότε όλα καλά. 

Καλό απόγευμα!

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχω inverter  9άρι Ηitachi 15ετίας.  Το έχω να λειτουργεί κάθε χρόνο μόνιμα απο τα πρώτα κρύα του φθινοπώρου μέχρι τις πρώτες ζέστες της άνοιξης - δηλαδή κλείνει (και μένει κλειστό) μόνο όταν πέφτει το ρεύμα. Δεν έχω κανέναν θόρυβο ή ήχο στην εσωτερική μονάδα  απο περσίδες ή το πάνω-κάτω και ο χώρος είναι εύκολα μόνιμα στους 21-22 βαθμούς που του έχω ζητήσει με το μηχάνημα στο "auto" να ψιθυρίζει και να ανεβαίνει λίγο όταν θέλει να δώσει ζεστό αέρα.

Yγρά του έβαλα τελευταία φορά όταν μου το τοποθέτησε (σημ. μάλλον έβαλε - υποθέτω) ο τεχνικός εδώ που μένω τώρα, πριν απο 8 χρόνια.

(σημείωση - το κλιματιστικό έχει φάει 3 τοποθετήσεις γιατί μετακόμισα στο μεσοδιάστημα 2 φορές)

Το μηχάνημα αν και έχει ενδεικτικό λαμπάκι δυσλειτουργίας, ανάβει μόνο αυτό που ζητάει καθαρισμό των φίλτρων.

Απορία : Να πω στον τεχνικό που θα καλέσω κάποια στιγμή για καθαρισμό/service να κοιτάξει τα υγρά,  ή το μηχάνημα θα μου το δείξει αν χρειάζεται συμπλήρωμα ? Πως γίνεται και δουλεύει 15 χρόνια ρολόι και 24/7 με την ίδια απόδοση ? 8 χρόνια χωρίς συμπλήρωμα υγρών ? - και στην τοποθέτηση την τελευταία φορά, ο τεχνικός το είχε μετρήσει αλλά δεν θυμάμαι να μου είπε οτι χρειάστηκε να προσθέσει...

Κάπου διάβασα οτι αν το κλιματιστικό ξεμείνει απο υγρά (αν αρχίσει να χάνει τότε θα τα χάσει γρήγορα όλα), απλά δεν ξεκινάει μετά τον αυτοέλεγχο που κάνει...

Επεξ/σία από Eloy
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, Eloy είπε

Εχω inverter  9άρι Ηitachi 15ετίας.  Το έχω να λειτουργεί κάθε χρόνο μόνιμα απο τα πρώτα κρύα του φθινοπώρου μέχρι τις πρώτες ζέστες της άνοιξης - δηλαδή κλείνει (και μένει κλειστό) μόνο όταν πέφτει το ρεύμα. Δεν έχω κανέναν θόρυβο ή ήχο στην εσωτερική μονάδα  απο περσίδες ή το πάνω-κάτω και ο χώρος είναι εύκολα μόνιμα στους 21-22 βαθμούς που του έχω ζητήσει με το μηχάνημα στο "auto" να ψιθυρίζει και να ανεβαίνει λίγο όταν θέλει να δώσει ζεστό αέρα.

Yγρά του έβαλα τελευταία φορά όταν μου το τοποθέτησε (σημ. μάλλον έβαλε - υποθέτω) ο τεχνικός εδώ που μένω τώρα, πριν απο 8 χρόνια.

(σημείωση - το κλιματιστικό έχει φάει 3 τοποθετήσεις γιατί μετακόμισα στο μεσοδιάστημα 2 φορές)

Το μηχάνημα αν και έχει ενδεικτικό λαμπάκι δυσλειτουργίας, ανάβει μόνο αυτό που ζητάει καθαρισμό των φίλτρων.

Απορία : Να πω στον τεχνικό που θα καλέσω κάποια στιγμή για καθαρισμό/service να κοιτάξει τα υγρά,  ή το μηχάνημα θα μου το δείξει αν χρειάζεται συμπλήρωμα ? Πως γίνεται και δουλεύει 15 χρόνια ρολόι και 24/7 με την ίδια απόδοση ? 8 χρόνια χωρίς συμπλήρωμα υγρών ? - και στην τοποθέτηση την τελευταία φορά, ο τεχνικός το είχε μετρήσει αλλά δεν θυμάμαι να μου είπε οτι χρειάστηκε να προσθέσει...

Κάπου διάβασα οτι αν το κλιματιστικό ξεμείνει απο υγρά (αν αρχίσει να χάνει τότε θα τα χάσει γρήγορα όλα), απλά δεν ξεκινάει μετά τον αυτοέλεγχο που κάνει...

το ψυκτικό κύκλωμα είναι κλειστό,εάν είναι σωστή η εγκατάσταση δεν χρειάζεται να το πειράξεις,

αν έχεις διαρροή θα το καταλάβεις απο την μειωμένη η την καθόλου απόδοση.(απ'οτι κατάλαβα τα έχει κάνει απόσβεση τα λεφτά του και με το παραπάνω)

Επεξ/σία από aristidis540
  • Like 3
  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...