Προς το περιεχόμενο

[Megathread] Adventurer's Corner - Συζήτηση για Adventure games


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Κυκλοφορεί το Lost Horizon 2 στις 2/10. Το 1ο δεν ήταν κακό πάντως.

http://www.gameinformer.com/games/lost_horizon_2/b/pc/archive/2015/06/25/point-and-click-your-way-across-the-continents.aspx

 

Επίσης το Armikrog φαίνεται ενδιαφέρον, μοιάζει με το εξαιρετικό Neverhood για όσους θυμούνται. Βγαίνει 18/8:

https://www.gog.com/game/armikrog

  • Like 4
Δημοσ.

KING'S QUEST: A KNIGHT TO REMEMBER RELEASE DATE ANNOUNCED

 

Sierra has revealed that the first chapter of King's Quest: A Knight to Remember will be available in North America on July 28 for PS4, PS3, and PC. On Xbox One and Xbox 360, it will be available on July 29.

This first chapter will cost $10. In addition, King's Quest: The Complete Collection is a bundle of all five chapters, and is now available for pre-order on PSN and Steam for $40. 

 

  • Like 1
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

 

Κυκλοφορεί το Lost Horizon 2 στις 2/10. Το 1ο δεν ήταν κακό πάντως.

http://www.gameinfor...continents.aspx

Δεσποτα thx for the info

μια διόρθωση για το 1 που τα τελευταία 5 χρόνια δεν ξέρω και γω πόσες φορές το έχω παίξει

έτσι όπως το παρουσιάζεις κάποιος μη γνώστης νομίζει ότι αναφέρεσαι σε κάποιο μέτριο game

ενώ για μένα τουλάχιστον  είναι μέσα στα top 3 όλων τον εποχών λόγω της ιστορίας του 

άρα όχι μόνο δεν ήταν κακό αλλά ήταν ένα τέλειο adventure 

ελπίζω και σε ανάλογη συνέχεια 

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Moderators
Δημοσ.

Επίσης το Armikrog φαίνεται ενδιαφέρον, μοιάζει με το εξαιρετικό Neverhood για όσους θυμούνται. Βγαίνει 18/8:

https://www.gog.com/game/armikrog

 

To Armikrog πάει για κυκλοφορία στις 30 Σεπτεμβρίου, σύμφωνα με το τελευταίο τους kickstarter update. Δείχνει όμορφο, και κάπου παρα-θυμίζει το Neverhood (ας ελπίσουμε ότι αν έχουν πάλι τμήμα που ταξιδεύεις με βαγόνι, δεν θα είναι τόσο χαοτικό όσο στο NH). Δεν είχα πρόσβαση στη beta- στο update κάνουν λόγο για bugs που εντοπίστηκαν στο beta testing, οπότε καλό θα είναι να έχουν τον χρόνο τους να τα διορθώσουν πριν την τελική κυκλοφορία. 

 

---

Στις 10 Σεπτεμβρίου (εκτός απροόπτου) κυκλοφορεί το Dropsy - το οποίο είναι επίσης kickstarted project. Το Dropsy είναι indie point and click adventure με ήρωα έναν περίεργο αλλά καλόκαρδο κλόουν που αρχικά τουλάχιστον δεν έχει πολλούς φίλους αλλά θέλει να κερδίσει τη συμπάθεια του κόσμου. Η ιδέα του παιχνιδιού στηρίχθηκε σε κάποιες CYOA (choose-your-own adventure) ιστορίες που έφτιαξε ο δημιουργός Jay Tholen σε ξένο forum (somethingawful.com).

 

Είναι κάπως φευγάτος ο όλος κόσμος του παιχνιδιού και η ιστορία του, αλλά είναι όμορφο παιχνίδι, με pixel art γραφικά και interface που ξεφεύγει από τα κλασσικά. Νομίζω ότι μου θυμίζει λίγο από Sam n Max (το κλασσικό της LucasArts). Στο παιχνίδι δεν υπάρχει καθόλου κείμενο, τουλάχιστον όχι κάτι που να διαβάζεται σε κάποια γνωστή γλώσσα. Οι γρίφοι είναι σε γενικές γραμμές λογικοί - κάποιοι δεν είναι καν υποχρεωτικοί για να τελειώσεις το παιχνίδι- και ο κόσμος του παιχνιδιού είναι ανοιχτός (μπορείς να πας σχεδόν παντού από την αρχή). 

 

Από όσο ξέρω το παιχνίδι υποστηρίζει και Linux αλλά δεν ξέρω αν η έκδοση για Linux κυκλοφορεί στις 10. 

Disclaimer: Είμαι backer και συμμετείχα στο beta testing του παιχνιδιού.

 

Trailer (ίσως περικλείει λίγα spoilers):

  • Like 1
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
  • Moderators
Δημοσ.

Το Armikrog κυκλοφορεί

Το δοκίμασα για λίγη ώρα και δεν έχω πολύ θετικά σχόλια. Το πιο βασικό είναι ότι το παιχνίδι δείχνει να έχει ακόμα bugs και features που λείπουν και δεν φαίνεται να ήταν έτοιμο για κυκλοφορία. Για παράδειγμα, πέρα από το resolution που ορίζεις έξω από το παιχνίδι, τα Options είναι μια οθόνη με μια επιλογή για on/off subtitles (το κουμπί ονομάζεται έτσι και απλά φωτίζει όταν οι υπότιτλοι είναι ενεργοποιημένοι (!)), και το save/load panel (υπάρχουν bugs στο auto-save, δεν υπάρχει επιβεβαίωση στο overwrite προηγούμενου παιχνιδιού, (...).

 

Στο κυρίως gameplay, και αν υποθέσω ότι είναι σκόπιμη η απόφαση, έχεις ως mouse cursor τον cursor των Windows. Ένα άσπρο βελάκι, χωρίς animation, χωρίς να αλλάζει σε hotspots. Κάνεις κλικ κατά το δοκούν μήπως και συμβεί κάτι.

 

Και αυτό είναι το interface. Δεν υπάρχει inventory (ok), δεν υπάρχει κάποιο άλλο hotkey (map, switch character (γιατί αλλάζεις μεταξύ Tommynaut και beak-beak)), δεν υπάρχει HUD. Μόνο το Esc λειτουργεί για να εμφανίσει ένα απλό in-game menu (χωρίς κάποια ένδειξη από το ίδιο το παιχνίδι, απλά επειδή τυπικά αυτό είναι κουμπί που κάνει κάτι σε παιχνίδια).

 

Ακόμα και να στόχευαν σε παιχνίδι που δεν σε παίρνει από το χέρι για να σου λύσει τα puzzles, αυτό το αποτέλεσμα είναι απαράδεκτο. Γιατί πέρα από το ότι δεν έχεις καμία ένδειξη ότι μπορείς να αλληλεπιδράσεις με κάποιο αντικείμενο ή waypoint (πχ να βγεις από μια πόρτα), τα σημεία όπου μπορείς να κάνεις κλικ (hotspots) είναι είτε μικροσκοπικά είτε είναι εκτός θέσης (κάποιο bug, κάτι που ξέφυγε στο QA? ). Και οι γρίφοι μέχρι στιγμής είναι βρες το τάδε pixel όπου μπορείς να πάρεις ένα αντικείμενο (αν καταφέρεις να εντοπίσεις το αντικείμενο) και μετά βρες που θα κάνεις κλικ για να χρησιμοποιήσεις ένα από τα αντικείμενα που έχεις. Ελπίζω να βελτιώνονται τα πράγματα παρακάτω.

 

Στην πρώτη ώρα που έχω παίξει κόλλησα σε ένα σημείο επειδή δεν έβρισκα (ή πιο σωστά το παιχνίδι δεν δεχόταν) το hotspot για να βγω από μία πόρτα. Και στο διάστημα αυτό, κι ενώ υπέθετα ότι υπήρχε κάποιος γρίφος που έπρεπε να λύσω για να προχωρήσω, το παιχνίδι ήδη έδειξε 2-3 bugs, τα περισσότερα από τα οποία ήταν τεχνικά (κάποια voiceovers δεν έπαιζαν, κάπου δεν έπαιζε η μουσική, ένα auto-save εμφανιζόταν ως κενό). Ένα από τα bugs όμως ήταν συνδεδεμένο με γρίφο (ας πούμε ότι δεν "διατηρούσε" την κατάσταση ενός γρίφου που είχε λυθεί...).

 

Υπάρχουν και θετικά. Το intro sequence ήταν όμορφο. Η μουσική όταν παίζει είναι πολύ καλή και θυμίζει πολύ το Neverhood. Η ιδέα την εναλλαγής μεταξύ beek-beak και Tommynaut είναι καλοδεχούμενη (αν και έρχομαι από το Dropsy που έκανε κάτι παρόμοιο και όπου τα πράγματα σαν γενικότερη εικόνα ήταν πολύ πολύ καλύτερα). Και έχουν βάλει - τουλάχιστον στην αρχή- κάποια bonus σκηνικά που δείχνουν ότι δούλευαν με μεράκι σε αυτό (πχ οι σκηνές κοιτώντας έξω από το παράθυρο πολλές φορές στο αρχικό δωμάτιο).

 

Ωστόσο, σε αυτή την κατάσταση και για αυτή την αρχική τιμή (25 €) δεν θα το πρότεινα σε κάποιον, πέρα από πολύ hardcore adventure gamers που δεν τους πειράζει το ότι το παιχνίδι αγνοεί περίπου 30 χρόνια προόδων στο user interface και ότι δεν φαίνεται να έγινε κάποιο σοβαρό beta testing (ή δεν λήφθηκε υπόψιν το feedback από αυτό). Ίσως μετά από patch να είναι καλύτερα τα πράγματα, και ίσως σε χαμηλότερη τιμή.

  • Like 4
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
  • Moderators
Δημοσ.

Έχουμε πρώτα screenshots από το The Day of the Tentacle Remastered (που κάνει η Double Fine).

Το στυλ γραφικών και ο σχεδιασμός των χαρακτήρων δείχνει να έχει διατηρηθεί ακριβώς όπως ήταν στο original, απλά δεν είναι pixelated πια.

 

http://www.polygon.com/2015/10/23/9605322/day-of-the-tentacle-remastered-screenshots

  • Like 1
Δημοσ.

Ωραίο φαίνεται το DoTT και ανυπομονώ να το ξαναπαίξω.

 

Μια ακόμη ενδιαφέρουσα επανακυκλοφορία στις 29/10 είναι το Pathologic HD:

http://store.steampowered.com/app/384110

 

Είχαν ακουστεί καλά σχόλια τότε αλλά είχε θέμα με τη μετάφραση που φαίνεται να έχουν διορθώσει τώρα.

  • 1 μήνα μετά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...