minarokeftes Δημοσ. 21 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2010 Η εκκλησία και οι παπάδες είναι ότι πιο σιχαμένο υπάρχει στην Ελλάδα. Όχι μόνο να φορολογηθούν αλλά και να περάσει η περιουσία τους στο κράτος και στους πολίτες που ανήκει. Τι προσφέρουν τόσοι παπάδες που τους πληρώνει το Ελληνικό κράτος; Επίσης θα μπορούσαν να οργανωθούν πορείες και διαμαρτυρία για αυτό το θέμα και σίγουρα θα είχαν πολλούς υποστηρικτές. Κάποια στιγμή πρέπει να ξυπνήσουμε! +10000000 απλά
PCharon Δημοσ. 21 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2010 αφού δεν πιστεύω εγώ και δεν πηγαίνω στην εκκλησία ποιος ο λόγος ύπαρξης της? Μια σημείωση, σε περίπτωση που το συνδέεις (μπορεί να μην το εννοούσες), όποιος δεν πηγαίνει στην Εκκλησία και γενικώς όποιος δεν συνδέει την Εκκλησιαστική ΠΑΡΑΔΟΣΗ με την πίστη του, δε σημαίνει πως είναι άθεος ή αιρετικός. Άσχετα αν έχουν παλέψει πάρα πολύ μέσα στους αιώνες κι έχουν καταφέρει να σε πείσουν γι αυτό. Για να μη χάσουν άλλοτε τη δύναμη εξουσίας κι άλλοτε τους πελάτες, αναλόγως την εποχή... Ένα πράγμα έχω να πω: Όλοι εσείς θα πάτε στην κόλαση, άθεοι, τριβόλια του κερατά! Φτου φτου φτου!
Super Moderators Snoob Δημοσ. 21 Μαρτίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 21 Μαρτίου 2010 Μια σχετική πληροφορία για τη συζήτηση: εκτίμηση ύψους Εκκλησιαστικής περιουσίας και δηλώσεις Αρχιεπισκόπου Αθηνών για τη φορολόγηση. Πηγή: ΣΚΑΪ
Deponakias Δημοσ. 21 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2010 Ελεος... Η εκκλησια απειλει οτι θα προσφυγει στο διεθνες δικαστηριο αντι να βοηθησει την ελλαδα σε αυτες τις δυσκολες στιγμες Επισης θα σταθω σε ενα σημειο του αρθρου εκει που λεει οτι στις περισσότερες περιπτώσεις οι εκκλησιες δεν εχουν καν τιτλους ιδιοκτησιας απλα περασαν στα χερια τους μετα τους οθωμανους και κατα την περιοδο της(φανταζεστε με τι τροπους)... Κριμα... Τα αληθινα προσωπα κάποιων βγαινουν στην φορα που υποστηριζαν τοσο καιρο οτι η εκκλησια βοηθαει την χωρα μας!
JimxxZe Δημοσ. 21 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2010 Τα πηρε ο Ανθιμος οταν ακουσε για φορολογια της Εκκλησιας...καλα τι ανθρωποι(χριστιανοι κιολας) ειναι αυτοι δηλαδη???
Adon1s Δημοσ. 21 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2010 μην απορεις φιλε μου..... απλα ειναι πολυ καλοι επιχειρηματιες......
PCharon Δημοσ. 21 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2010 ...καλα τι ανθρωποι(χριστιανοι κιολας) ειναι αυτοι δηλαδη??? Υπεράνθρωποι; [ame]www.youtube.com/watch?v=q2RseaBT70c[/ame] Ανώτεροι πνευματικά άνθρωποι (πατέρες) που στο πνευματικό τους κύρηγμα συμπεριλαμβάνονται και τα οικονομικά της χώρας κτλ...
DrLo Δημοσ. 21 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2010 Η αλήθεια πάντως είναι ότι την εποχή που το κράτος κάνει σημαία την κατάργηση της αυτοτελούς φορολόγησης, το να υιοθετεί στην ουσία αυτοτελή φορολόγηση 20% επί των εσόδων στην εκκλησία ακούγεται κάπως.
minarokeftes Δημοσ. 21 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2010 Η αλήθεια πάντως είναι ότι την εποχή που το κράτος κάνει σημαία την κατάργηση της αυτοτελούς φορολόγησης, το να υιοθετεί στην ουσία αυτοτελή φορολόγηση 20% επί των εσόδων στην εκκλησία ακούγεται κάπως. Ας ακούγεται και σαν κλανιά, ΚΑΛΑ κάνει. Τόσα χρόνια δηλαδή την έβγαζαν έτσι τα παπαδαριά και κονομάγανε
DrLo Δημοσ. 21 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2010 Ας ακούγεται και σαν κλανιά, ΚΑΛΑ κάνει. Τόσα χρόνια δηλαδή την έβγαζαν έτσι τα παπαδαριά και κονομάγανε Δεν είπα ότι δεν πρέπει να φορολογηθούν, απλά επισημαίνω μια αντίφαση στη φορολογική πολιτική. Ας πάνε σε λογιστική φορολόγιση και αυτοί.
katerina_a_86 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2010 Ένας παπάς γιατί να θέλει λεφτά? Να τα κάνει τι? Παιδιά δεν έχουν, γυναίκες δεν χρειάζονται, στις Μπαχάμες δεν πάνε, ε τι σκατά να τα κάνουν και τους νοιάζει τόσο??
Super Moderators paredwse Δημοσ. 22 Μαρτίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 22 Μαρτίου 2010 Ένας παπάς γιατί να θέλει λεφτά? Να τα κάνει τι? Παιδιά δεν έχουν, γυναίκες δεν χρειάζονται, στις Μπαχάμες δεν πάνε, ε τι σκατά να τα κάνουν και τους νοιάζει τόσο?? Ο γάμος των ιερέων στην ορθόδοξη εκκλησία επιτρέπεται μέχρι τον βαθμό του Πρωτοπρεσβύτερου. Συνεπώς ένας Διάκονος, ένας Πρεσβύτερος και ένας Πρωτοπρεσβύτερος μπορούν να έχουν γυναίκα και παιδιά. (ακόμη και ο Αρχιμανδρίτης, αν τελεί εν χηρεία, μπορεί να έχει παιδιά) Και μπορούν να πάνε στις Μπαχάμες.
katerina_a_86 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2010 Ο γάμος των ιερέων στην ορθόδοξη εκκλησία επιτρέπεται μέχρι τον βαθμό του Πρωτοπρεσβύτερου. Συνεπώς ένας Διάκονος, ένας Πρεσβύτερος και ένας Πρωτοπρεσβύτερος μπορούν να έχουν γυναίκα και παιδιά. (ακόμη και ο Αρχιμανδρίτης, αν τελεί εν χηρεία, μπορεί να έχει παιδιά) Και μπορούν να πάνε στις Μπαχάμες. Ε καλά ναι αλλά τα πολλά λεφτά τα διαχειρίζονται οι μεγαλοπαπάδες που δεν παντρεύονται.Οι απλοί παπάδες έναν μισθουλάκο παίρνουν. Ως προς τις Μπαχάμες δεν ξέρω...
Super Moderators Snoob Δημοσ. 22 Μαρτίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 22 Μαρτίου 2010 Η περίπτωση της Εκκλησίας στην Ελλάδα είναι συνυφασμένη με πολλά πράγματα. Δικαίως, αδίκως, δεν το εξετάζω. Στην Ελλάδα των αμέτρητων ιδεοληψιών, όπως λ.χ. το ότι συνιστά άσυλο "ιδεών" να χτίζουν καθηγητές μέσα στα γραφεία τους οι φοιτητές, δεν είναι περίεργο ότι μια ομάδα (ισχυρή, αν κρίνουμε από την ικανότητα ορισμένων πολιτικών να εκλέγονται, ανεξαρτήτως κομματικού σχηματισμού με τον οποίο κατέρχονται στις εκλογές, βουλευτές σε συγκεκριμένες περιοχές της χώρας) όπως η Εκκλησία να θέλει να περιφρουρήσει τα κεκτημένα της. "Κεκτημένα" έχουν τόσες και τόσες ομάδες στην κοινωνία. Τα "κεκτημένα" της Εκκλησίας, μάλιστα, σε κάποιες περιπτώσεις μετρούν ιστορία αιώνων. Το ζήτημα της φορολόγησης της Εκκλησιαστικής περιουσίας είναι σύνθετο. Όπως δεν τολμά το σύγχρονο Ελληνικό κράτος να συγκρουστεί με τους αγρότες, ας πούμε, παρά τους αφήνει να καταλύουν τις συγκοινωνίες οσάκις θέλουν να "απεργήσουν", έτσι δεν τολμά να συγκρουστεί με τον ισχυρό οργανισμό που ακούει στο όνομα της Εκκλησίας. Ο νυν αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος έθεσε στο άρθρο που παρέθεσα λίγο νωρίτερα ένα σοβαρό ζήτημα, αυτό της προσφυγής της Εκκλησίας στα δικαστήρια εφόσον φορολογηθεί με ένα συγκεκριμένο τρόπο. Αντί των παντελώς ανούσιων αιτιάσεων περί "μη χριστιανικής συμπεριφοράς" (εάν κάποιος θεωρεί την Εκκλησία ουσιωδώς ανήθικη, το να διαμαρτύρεται για ανήθικη συμπεριφορά εν προκειμένω είναι άσκοπο, ενώ το να επισημαίνει εκ νέου την ανηθικότητά της, περιττό) κατά τη γνώμη μου θα ήταν χρησιμότερο να συζητηθεί το εάν έχει κάποια βάση η διαμαρτυρία της Εκκλησίας. Το ότι η Εκκλησία διαθέτει "τεράστια" περιουσία (το άρθρο αναφέρει κάποια στοιχεία) είναι περίπου δεδομένο σε κάθε συζήτηση (ή συλλογή λοιδωριών για τους παπάδες, όπως δυστυχώς εκτυλίσσονται αρκετές απόπειρες συζήτησης του συγκεκριμένου θέματος), όμως, όπως πολλά πράγματα στο άναρχο κράτος μας, είναι κάτι το ουσιαστικά άγνωστο (ένα πράγμα σαν τον αριθμό των δημοσίων υπαλλήλων). Οπότε, το κράτος σε πρώτη φάση θα πρέπει να συνεργαστεί με την Εκκλησία για τον προσδιορισμό αυτής της περιουσίας (εκτελώντας φυσικά παράλληλα τους δικούς του ελέγχους) και στη συνέχεια να συζητηθεί το πώς θα φορολογηθεί η Εκκλησία και θα αναλάβει τα έξοδα της λειτουργίας της (το οποίο είναι εξίσου σημαντικό, όχι μόνο σε επίπεδο εξοικονόμησης χρημάτων, αλλά και ως δείγμα δικαιοσύνης σε μια δύσκολη περίοδο για τη χώρα). Οι φωνές που ζητούν δήμευση με τον τσαμπουκά της "τεράστιας" περιουσίας των "παπάδων" προσκρούουν στην κοινή λογική αλλά και το νόμο: το κράτος δεν μπορεί να τιθασεύσει ομάδες με δύναμη πολύ μικρότερη από αυτή της Εκκλησίας. Όχι μόνο δεν μπορεί, αλλά οσάκις το επιχειρεί, ενίοτε συρρόμενο εκ των πραγμάτων (καλή ώρα στην τωρινή περίσταση) σε αλλαγές, βρίσκονται ομάδες (δε σχολιάζω τι ποσοστό του πληθυσμού εκπροσωπούν) που αντιτίθενται σθεναρά. Πώς θα τα καταφέρει με έναν οργανισμό που έχει πολιτική δύναμη; Μην μπλέξουμε στο "δεν θα έπρεπε να έχει". Έστω, δε θα έπρεπε. Το ζήτημα έχει να κάνει με την πραγματικότητα, και όχι με έναν ιδεατό κόσμο. Στην πραγματικότητα, λοιπόν, η Εκκλησία, (ή, πιο σωστά, η θρησκεία) ανά τον κόσμο, είχε, έχει και κατά πώς φαίνεται θα συνεχίσει να έχει δύναμη. Σημαντικότερο, επομένως, είναι το ζήτημα της προσφυγής στα δικαστήρια: αρκετοί πολιτικοί επιχείρησαν στο παρελθόν να θέσουν αυτό το ακανθώδες ζήτημα και απέτυχαν. Μήπως, εκτός της πολιτικής ατολμίας, να εξετάζαμε και το ενδεχόμενο νομικών δυσχεριών; Δεν υπερασπίζομαι το αφορολόγητο της Εκκλησίας, όμως αναγνωρίζω ότι είναι ένα δύσκολο ζήτημα το οποίο δυστυχώς πολλοί πολίτες αντιμετωπίζουν παρασυρμένοι από το θυμικό τους. Εφόσον θέλουμε να παύσει μια αδικία και πρόκληση προς την κοινωνία, δε γίνεται να ζητούμε την αντικατάστασή της με κάτι που θεωρείται άδικο και καταργείται για την υπόλοιπη κοινωνία (εάν πράγματι αυτό που λέει ο Ιερώνυμος ισχύει, αλλά δεν έχω δει κάποιο σχόλιο που να καταρρίπτει ή να αμφισβητεί τον ισχυρισμό του). Θα προτιμούσα να δω μια συζήτηση επ' αυτού, αντί των γνωστών, κουραστικών αναθεμάτων προς τους "υποκριτές".
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.