Προς το περιεχόμενο

Λάθος πληκτρολόγηση σε ηλεκτρονικό κατάστημα=πάμφθηνη αγορά!!!


diamond_gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έκανα αναζήτηση στο skroutz.gr. Είχε υπολογιστές laptop της Apple.

Λοιπόν, κάνανε λάθος στην πληκτρολόγιση του ποσού και αντί για 1477,98Ε είχανε γράψει 1,48Ε. Βουρ λοιπον έκανα αγορά. 2 από αυτούς. Μου στείλανε επιβεβαίωση. Τον ένα μάλιστα τον πλήρωσα με Paypal (σύνολο βγαίνουν 8,60Ε).

 

Μετά λοιπόν μου τηλεφωνούν και μου λένε ότι υπήρχε λάθος και ακυρώνουν την παραγγελία. Να την ξαναβάλω. Μου επιστρέψανε και τα χρήματα στο Paypal.

Μπορώ να κάνω κάτι ώστε να "διεκδικήσω" από το λάθος τους; Βέβαια δεν θέλω να πληρώσω ένα σωρό σε δικηγόρους κλπ.

 

Από την άλλη σκέφτομαι ότι πιθανό αυτός που έκανε το λάθος να είναι απλός υπάλληλος. Προφανώς θα απολυθεί. Γιατί να γίνω κακός και να χάσει ένα άτομο την δουλειά του;

Αλλά τα λάθη πληρώνονται (και από τις 2 πλευρές το λέω).

Δημοσ.
Έκανα αναζήτηση στο skroutz.gr. Είχε υπολογιστές laptop της Apple.

Λοιπόν, κάνανε λάθος στην πληκτρολόγιση του ποσού και αντί για 1477,98Ε είχανε γράψει 1,48Ε. Βουρ λοιπον έκανα αγορά. 2 από αυτούς. Μου στείλανε επιβεβαίωση. Τον ένα μάλιστα τον πλήρωσα με Paypal (σύνολο βγαίνουν 8,60Ε).

 

Μετά λοιπόν μου τηλεφωνούν και μου λένε ότι υπήρχε λάθος και ακυρώνουν την παραγγελία. Να την ξαναβάλω. Μου επιστρέψανε και τα χρήματα στο Paypal.

Μπορώ να κάνω κάτι ώστε να "διεκδικήσω" από το λάθος τους; Βέβαια δεν θέλω να πληρώσω ένα σωρό σε δικηγόρους κλπ.

 

Από την άλλη σκέφτομαι ότι πιθανό αυτός που έκανε το λάθος να είναι απλός υπάλληλος. Προφανώς θα απολυθεί. Γιατί να γίνω κακός και να χάσει ένα άτομο την δουλειά του;

Αλλά τα λάθη πληρώνονται (και από τις 2 πλευρές το λέω).

 

 

Σε καμία περίπτωση και με καμία δύναμη. Εγγυημένα. Είναι οφθαλμοφανές ότι έχει γίνει λάθος και δεν θα κερδίσεις τίποτα.

 

Τώρα, η ερώτησή σου αυτή, δείχνει σωστή νοοτροπία;

 

Έλεος ρε παιδιά...

Δημοσ.

το ηλεκτρονικο καταστημα απο το οποιο εκανες την παραγγελια κατα πασα πιθανοτητα ειχε στους ορους χρησης (που αποδεχτηκες κανοντας την αγορα) όρο που τους δικαιωνει σε περιπτωση τετοιων λαθων.

 

ποιο καταστημα ηταν;

Δημοσ.

Μπορώ να κάνω κάτι ώστε να "διεκδικήσω" από το λάθος τους; Βέβαια δεν θέλω να πληρώσω ένα σωρό σε δικηγόρους κλπ.

 

O tempora o mores...

Δημοσ.
Έκανα αναζήτηση στο skroutz.gr. Είχε υπολογιστές laptop της Apple.

Λοιπόν, κάνανε λάθος στην πληκτρολόγιση του ποσού και αντί για 1477,98Ε είχανε γράψει 1,48Ε. Βουρ λοιπον έκανα αγορά. 2 από αυτούς. Μου στείλανε επιβεβαίωση. Τον ένα μάλιστα τον πλήρωσα με Paypal (σύνολο βγαίνουν 8,60Ε).

 

Μετά λοιπόν μου τηλεφωνούν και μου λένε ότι υπήρχε λάθος και ακυρώνουν την παραγγελία. Να την ξαναβάλω. Μου επιστρέψανε και τα χρήματα στο Paypal.

Μπορώ να κάνω κάτι ώστε να "διεκδικήσω" από το λάθος τους; Βέβαια δεν θέλω να πληρώσω ένα σωρό σε δικηγόρους κλπ.

 

Από την άλλη σκέφτομαι ότι πιθανό αυτός που έκανε το λάθος να είναι απλός υπάλληλος. Προφανώς θα απολυθεί. Γιατί να γίνω κακός και να χάσει ένα άτομο την δουλειά του;

Αλλά τα λάθη πληρώνονται (και από τις 2 πλευρές το λέω).

 

Ελληνική λαμογιά στο μεγαλείο της...

Δημοσ.

Συνέχεια γίνονται τέτοια στα ελληνικά online καταστήματα, γιατί απλά κανείς δε πληρώνει. Βλέπε τώρα πρόσφατα τις προσφορές του Γερμανού.

Αντίθετα η Dell το'χε πληρώσει πολύ ακριβά τέτοιο λάθος με λανθασμένη τιμή σε οθόνη πριν κανά χρόνο περίπου.

Δημοσ.

Το ίδιο έχει γίνει και με ένα πλυντήριο/στεγνωτήριο στον Κωτσόβολο που είχαν κάνει λάθος κατά 480€ φθηνότερα και φυσικά δέχτηκαν την παραγγελία και δεν θα μπορούσε αλλιώς γιατί μπορείς να τους κατηγορήσεις για παραπλάνηση καταναλωτή!

Δημοσ.
Το ίδιο έχει γίνει και με ένα πλυντήριο/στεγνωτήριο στον Κωτσόβολο που είχαν κάνει λάθος κατά 480€ φθηνότερα και φυσικά δέχτηκαν την παραγγελία και δεν θα μπορούσε αλλιώς γιατί μπορείς να τους κατηγορήσεις για παραπλάνηση καταναλωτή!

Όχι όμως όταν έχει γίνει 997% υποτιμολόγηση!! Εμετικός τρόπος σκέψης.

Δημοσ.
το ηλεκτρονικο καταστημα απο το οποιο εκανες την παραγγελια κατα πασα πιθανοτητα ειχε στους ορους χρησης (που αποδεχτηκες κανοντας την αγορα) όρο που τους δικαιωνει σε περιπτωση τετοιων λαθων.

 

Κατα 99% αυτο συμβαίνει. Σε όλα τα online μαγαζιά γίνεται αυτό. Φίλου μου, πολύ γνωστό σάιτ στοιχημάτων, έκανε λάθος, και σε αγώνα ποδοσφαίρου έβαλε στο φαβορί την απόδοση της άλλης ομάδας και στην άλλη ομάδα την απόδοση απο το φαβορί. Έβαλε κι αυτός μια 50αρα στο φαβορί με αποτέλεσμα να κερδίζει του π)θΣτη5 το χρήμα και αφού τελείωσε ο αγώνας, ένα τέταρτο μετά του έστειλαν mail και του είπαν ''Έγινε λάθος απο την εταιρία στην απόδοση το κουπόνι σας ακυρώνεται.'' Στους όρους όμως είχε αποδεχτεί ότι η εταιρία μπορεί να ακυρώσει το κουπόνι για οποιοδήποτε λόγο. Και που του εξήγησαν δηλαδή χάρη του έκαναν...

 

 

Μ'αρέσει που παρήγγειλες και δύο... χαχαχαχα :cry:

 

Δημοσ.

Θυμάμαι παλιό θέμα με εταιρεία τηλεοράσεων/οθονών (θέλω να πω LG αλλά δεν είμαι σίγουρος) που είχε δεχθεί να στείλει τις οθόνες σε όσους προλαβαν να κατοχυρώσουν παραγγελία σε παρόμοια περίπτωση.

Δημοσ.
Έκανα αναζήτηση στο skroutz.gr. Είχε υπολογιστές laptop της Apple.

Λοιπόν, κάνανε λάθος στην πληκτρολόγιση του ποσού και αντί για 1477,98Ε είχανε γράψει 1,48Ε. Βουρ λοιπον έκανα αγορά. 2 από αυτούς. Μου στείλανε επιβεβαίωση. Τον ένα μάλιστα τον πλήρωσα με Paypal (σύνολο βγαίνουν 8,60Ε).

 

Μετά λοιπόν μου τηλεφωνούν και μου λένε ότι υπήρχε λάθος και ακυρώνουν την παραγγελία. Να την ξαναβάλω. Μου επιστρέψανε και τα χρήματα στο Paypal.

Μπορώ να κάνω κάτι ώστε να "διεκδικήσω" από το λάθος τους; Βέβαια δεν θέλω να πληρώσω ένα σωρό σε δικηγόρους κλπ.

 

Από την άλλη σκέφτομαι ότι πιθανό αυτός που έκανε το λάθος να είναι απλός υπάλληλος. Προφανώς θα απολυθεί. Γιατί να γίνω κακός και να χάσει ένα άτομο την δουλειά του;

Αλλά τα λάθη πληρώνονται (και από τις 2 πλευρές το λέω).

 

Αντε με γειά το -8

Δημοσ.
Ελληνική λαμογιά στο μεγαλείο της...

 

φιλε μου, θα συμφωνήσω μαζί σου, αλλά, από την αλλη, πόσες φορές αντίστοιχα εχουν κατακλέψει τον καταναλωτή τα καταστήματα?

αν δηλαδη σε 25 ημέρες, το ίδιο προιόν, το βάλει ο κωτσόβολος 200 ευρω κατω, το καταστημα αυτό θα του δώσει πιστωτικό, που πήγε να κερδίσει από αυτόν υπερκερδος?

φυσικά και όχι! θα του πει"ας πρόσεχες, να εκανες ερευνα αγορας,κλπ κλπ"!

Το ότι διατηρεί ένα ιντερνετικό κατάστημα, σημαίνει μείωση του κόστους (ενοικιο μαγαζιού, μισθοδοσία υπαλλήλων κλπ)!

Ετσι, αν πράγματι στον τιμοκαταλογο του καταστηματος υπήρχε λάθος στο λαπτοπ με 2 ευρω, θα το εβλεπε ενας υπάλληλος και δε θα δεχόταν τα χρήματα του αγοραστή!

Αυτοί, προτίμησαν την διαδικτυακη πωληση.... Με το ρισκο τους!

Η λαμογιά λοιπόν, είναι και από τις 2 πλευρές!

Μόνο που αυτοί έχουν στους όρους της αγοραπωλησίας, ότι μπορούν να υπαναχωρήσουν, ενώ εσύ όχι...

Δημοσ.

Ρε φίλε ειλικρινά έτσι.

Μεταξύ μας ε.

Πίστευες ποτέ ότι θα καταφέρεις να αγοράσεις έναν ολόκληρο φορητό υπολογιστή στο 2010 με 2 ευρώ;

Δηλαδή οκ, εντάξει λάθος τους...μετά ξέρω 'γω δεν θα σου έκοβαν μια αποδειξη; Κάτι τέλος πάντων!

Τι να πω..nice try though. =ρ

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...