Προς το περιεχόμενο

Διαδιακασια προσληψης στο "Πλαισιο"


tap_ts

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ωραία....

 

Θέλεις να σου πω ότι έστειλα ένα σωρό βιογραφικά και έκανα μήνες να βρω την κάθε δουλειά ενώ σε όλες μου τις δουλειές μπήκα με γνωστό? Γιατί να σου πω ψέματα? Νιώθω τυχερός που έκατσαν φάσεις και βρήκα την κάθε δουλειά. Και φυσικά σε καμία δουλειά δεν έφταιγε ο γνωστός που με κράτησαν . Αν ήμουν άχρηστος η τεμπέλης δεν θα με κρατούσαν. Θες να σου πω και τους γνωστούς ?

 

Απολύθηκα από φαντάρος τον 01/2004 . Άρχισα να στέλνω βιογραφικά και να ψάχνω. Έρχεται τότε φιλαράκι καλό και μου λέει. Είμαι αποθηκάριος σε μια εταιρεία χονδρικής με υλικά για δίκτυα υπολογιστών. Την άλλη εβδομάδα φεύγει ο τεχνικός μας και σήμερα έβαλαν αγγελία για νέο τεχνικό. Την επόμενη μέρα τους πήρα τηλέφωνο. Σε μια εβδομάδα μετά από κάποιες συζητήσεις έπιασα δουλειά. Το φιλαράκι μου μετά από λίγους μήνες παραιτήθηκε. Εγώ έκατσα 4 χρόνια εκεί .

 

Στα 4 αυτά χρόνια έκανα πολλές γνωριμίες .Μια από αυτές ήταν ο δεύτερος εργοδότης μου.Κατάστημα λιανικής πώλησης υπολογιστών . Επειδή κάναμε παρέα, είχαμε πιει και 2 -3 καφέδες μαζί και μιλάγαμε του είπα ότι ψάχνω να φύγω από την πρώτη εταιρεία. Μου είπε ότι επειδή με ξέρει και ξέρει πως δουλεύω , αν αποφασίσω να φύγω θα με πάρει στο μαγαζί. Είπα στα αφεντικά μου 3 μήνες πριν ότι θα φύγω. Όντως μετά από 3 μήνες έφυγα. Ο γνωστός ήταν ο δευτερος εργοδότης

 

Κάθησα 2 χρόνια στην εταιρεία ώσπου κάποιο συγγενικό μου πρόσωπο μου ζήτησε βοήθεια στο γραφείο για να έχω την ευθύνη του site , των υπολογιστών και των λογιστικών . Η αδερφή μου ήταν. Και επειδή με εμπιστευόταν δεν μπορούσε να πάρει κάποιον άσχετο. Έφυγα με βαριά καρδιά από μια εταιρεία που με εμπιστεύτηκε αλλά μόνο και μόνο επειδή ήταν η αδερφή μου.

 

Στην αδερφή μου κάθησα 1 χρόνο. Έβαλα σε τάξη το γραφείο , τα λογιστικά της , τα pc , backup , δίκτυα και ακόμα και σήμερα πάω 2-3 φορές την εβδομάδα και δουλευω τα απογευματα στο γραφείο της.

 

Η 4η δουλειά που είμαι τώρα δεν έχει να κάνει με τεχνικό κομμάτι. Μπήκα με γνωστό. Γιατί να το κρύψω. Είναι δουλειά γραφείου κυρίως και δεν έχει το τρέξιμο που είχα συνηθίσει τα πρώτα χρόνια. Ένας λόγος που κάθομαι είναι τα χρήματα. Γενικά ψάχνομαι να κάνω κάτι δικό μου κρατώντας την πρωινή δουλειά εκτός αν δεν προλαβαίνω.

 

Μπορεί εσύ να είδες ότι είμαι προκλητικός. Δεν ειμαι. Είμαι απλά αληθινός. Ξέρω ότι παλεύω όλη μέρα. Ότι δουλεύω τα πρωινά , ότι βοηθάω την αδερφή μου , ότι κοιτάω να φτιάχνω κανά pc για να βγάζω κανά φράγκο παραπάνω 

 

Ξέρω τι γίνεται έξω. Ξέρω ότι δεν υπάρχουν δουλειές. Ξέρω ότι έχω τρύπες από δάνεια και λογαριασμούς που φτάνουν τις 20.000 ευρώ. Αλλά διατηρώ και μια αισιοδοξία. Γιατί το τεχνικό κομμάτι όπως λέω είναι η αρρώστεια μου. Γουστάρω να φτιάχνω pc , να βοηθάω απλούς χρήστες να λύνουν προβλήματα. Να βοηθάω άτομα που δεν έχουν λεφτά να με πληρώσουν και εγώ παρόλα αυτά να τους υποστηρίζω σαν να είναι οι καλύτεροι πληρωτές τους κόσμου.

 

Και τέλος. Δεν έκανα επικριτικά σχόλια για το πλαίσιο και το κάθε πλαίσιο. Απλά παρουσίασα την ιστορία μου όταν πέρασα τις πόρτες της εταιρείας το 2006.

 

 

Και όχι φίλε tomass. Δεν μου φταίνε οι 300. Αυτό που με θλίβει είναι τα άτομα που νομίζουν ότι ξέρουν την ιστορία του καθενός πίσω από ένα προφίλ σε ένα φόρουμ

  • Like 14
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 95
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επακολουθούν ηλίθιες αξιολογήσεις και σενάρια πώλησης με πελάτη-πωλητή και ήδη αρχίζουν οι πρώτες απολύσεις. Βέβαια πώς είναι δυνατόν ένας άνθρωπος σε 2-3 μέρες να γνωρίζει όλα τα προϊόντα τεχνολογίας μιας τόσο μεγάλης εταιρίας και να τα πουλάει με άνεση, κανείς δεν απάντησε.

Όταν λένε "θέση πωλητή", εννοούν ότι ψάχνουν άτομα που μπορούν να πουλήσουν προϊόντα. Όχι άτομα που ξέρουν τα προϊόντα. Ο στόχος του πωλητή είναι να πουλήσει, όχι να εξηγήσει στον πελάτη οτιδήποτε. Πες του στα πόσα GHz τρέχει ο σκληρός δίσκος άμα θες, αρκεί να τον πουλήσεις.

 

Αυτές οι "ηλίθιες" αξιολογήσεις δείχνουν ποιος είναι ικανός να το κάνει, και ποιος δεν έχει ιδέα τι του γίνεται. Αυτό γίνεται σε πολλές εταιρείες, όχι μόνο στο Πλαίσιο. Απλά πάνε όλοι οι άκυροι, και μετά παραπονιούνται σε διάφορα άκυρα blogs σαν και αυτό.

 

Ξαναλέω, θέση πωλητή, όχι θέση βιβλιοθηκαρίου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε κατάστημα λιανικής που δούλεψα από το 07 έως το 09 σαν τεχνικός , όλοι οι πωλητές που υπήρχαν μέσα (4-5 άτομα) ήταν άτομα με τεχνικό υπόβαθρο είτε λόγω δουλειάς είτε λόγω αρρώστειας με το τεχνικό κομμάτι. Πολύ καλά παιδιά όλοι με γνώσεις απίστευτες οι οποίοι προέβαλαν το τεχνικό τους υπόβαθρο πάνω από το υπόβαθρο του πωλητή. Δεν προσπαθούσαν να σου πουλήσουν κάτι για τον α η β λόγο. Αλλά να σου παρουσιάσουν το προϊόν , τι κάνει και άλλα πολλά. Είτε αυτό ήταν pc είτε κάποιο software η κάτι άλλο.

Και είναι ένας λόγος που αυτά τα άτομα είναι ακόμα στην ίδια εταιρεία και η εταιρεία πάει καλά.

Είναι πολύ σημαντικό να κάνεις το χόμπυ σου επάγγελμα. Γιατί δεν σβήνει ποτέ η φλόγα της εξέλιξης και της αναζήτησης νέων πραγμάτων.

 

Το παν σε κάθε δουλειά είναι να έχεις φιλότιμο και να καταλαβαίνεις τι θέλει ο πελάτης. Έχουν δει πολλά τα μάτια μου ειδικά σε εταιρείες που πήγαινα για επισκευές .

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν λένε "θέση πωλητή", εννοούν ότι ψάχνουν άτομα που μπορούν να πουλήσουν προϊόντα. Όχι άτομα που ξέρουν τα προϊόντα. Ο στόχος του πωλητή είναι να πουλήσει, όχι να εξηγήσει στον πελάτη οτιδήποτε. Πες του στα πόσα GHz τρέχει ο σκληρός δίσκος άμα θες, αρκεί να τον πουλήσεις.

 

Αυτές οι "ηλίθιες" αξιολογήσεις δείχνουν ποιος είναι ικανός να το κάνει, και ποιος δεν έχει ιδέα τι του γίνεται. Αυτό γίνεται σε πολλές εταιρείες, όχι μόνο στο Πλαίσιο. Απλά πάνε όλοι οι άκυροι, και μετά παραπονιούνται σε διάφορα άκυρα blogs σαν και αυτό.

 

Ξαναλέω, θέση πωλητή, όχι θέση βιβλιοθηκαρίου.

 

Μόνο που πουλώντας με αυτό τον τρόπο κινδυνεύεις να δίνεις πράγματα στον κόσμο διαφορετικά από αυτά που ζητά. Η πώληση δεν τελειώνει στο ταμείο. Σκέψου οι 9 στους 10 πελάτες να γυρίζουν με παράπονα και κάποιοι από αυτούς να ξέρουν και τα δικαιώματά τους. 

Πωλήτης χωρίς να γνωρίζεις το εμπόρευμα δε γίνεται, τουλάχιστον όχι επιτυχημένος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χωρίς να θεωρηθω ότι τρολάρω, ρε μάγκες με φλόγα τεχνικού και κάθεστε πωλητές; ήμαρτον πραγματικά . Και γω δούλεψα σε αντιστοιχη μεγάλη αλυσίδα όταν σπούδαζα, γιατί ημουν 18-21 χρονών. Πλαίσο , Μυλτι κτλπ τα ίδια σκατά. Άτομα με 0 τεχνικές γνώσεις να σου επιβάλουν τι προιόντα να προωθήσεις. Λόγο και της νεανικής αλαζονείας της εποχής έπεφτε τρελό δούλεμα. 

 

 

Σε αυτό που θα συμ,φωνήσουμε, είναι ότι η κατάσταση εργασίας στο Πλαίσο, BLOWS, πως να το κάνουμε (από όσα έχουν αναφερθεί!)

 

Α και που είστε, εσείς οι PR που θα το διαβάσετε, ακόμα περιμένω τηλέφωνο για συνέντευξη, αλλά ουπς ξέχασα, οι γνώσεις μου δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες σας (κλαίω)

 

Ενας Workstation Architect. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόνο που πουλώντας με αυτό τον τρόπο κινδυνεύεις να δίνεις πράγματα στον κόσμο διαφορετικά από αυτά που ζητά. Η πώληση δεν τελειώνει στο ταμείο. Σκέψου οι 9 στους 10 πελάτες να γυρίζουν με παράπονα και κάποιοι από αυτούς να ξέρουν και τα δικαιώματά τους. 

Πωλήτης χωρίς να γνωρίζεις το εμπόρευμα δε γίνεται, τουλάχιστον όχι επιτυχημένος.

Δεν μίλησα για κάποιο συγκεκριμένο τρόπο. Πούλησέ το με όποιο τρόπο θες.

 

Απλά κάποιοι πάνε χωρίς οι ίδιοι να έχουν καταλάβει τι ζητάει η θέση και έχουν παράπονα. Άλλο οι γνώσεις τεχνολογίας, και άλλο οι ικανότητες πώλησης. Ανάμεσα στα δυο, το δεύτερο έχει 99% βαρύτητα και είναι το πιο δυσεύρετο. Δεν σε προσλαμβάνουν για να κάνεις overclocking.

 

Κανείς δεν θα πει τίποτα σε καλό πωλητή όταν οι πελάτες του "απλά κοιτάνε". Η διαχείρηση ξέρει τι είναι ικανός να κάνει και συχνά θα κάνει στραβά μάτια ό'τι και αν συμβεί. Οι άκυροι, από την άλλη, περνάνε από πολύπλοκες και "άδικες" διαδικασίες φιλτραρίσματος που περιγράφονται σ'αυτά τα blogs.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Δεν παιζει επιτυχημενος πωλητης που δεν ξερει τι ειναι αυτο που πουλαει. Και ο λογος ειναι απλος. Ενας πωλητης οταν ειναι καλος ειναι καλος για ενα συνολο προφιλ πελατων. Καποιοι λοιπον απο αυτους θελουν να ακουσουν και τα τεχνικα χαρακτηριστικα του προιοντος. Ενας καλος πωλητης το βλεπει και δινει βαρυτητα εκει.  Αλλα για να δωσει βαρυτητα πρεπει να ξερει τι λεει. Ασε που αμφιβαλλω κατα ποσο καποιος πωλητης που ειναι καλος στη δουλεια του (και θελει να ειναι) δεν ξερει καλα το εμπορευμα. 

Σαφως βεβαια παιζει πολυ σημαντικο ρολο η ικανοτητα πωλησης. Απλα η πωληση γενικα ειναι ενας συνδυασμος πολλων πραγματων.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι πως ελάχιστες γνώσεις στο θέμα της τεχνολογίας είναι αρκετές για τέτοια δουλειά, ενώ τα προϊόντα τα μαθαίνεις μέσα σε μια-δυο μέρες. Πλαίσιο είναι, όχι το CERN που απαιτεί 5 masters. Και ο Δημητράκης της γειτονιάς θα μπορούσε να κάνει τέτοια δουλειά.

 

Όμως η απαίτηση της δουλειάς δεν είναι να ξέρεις σε μια μέρα που βρίσκεται το κάθε αντικείμενο, ούτε να θυμάσαι την κάθε λεπτομέρεια. Η απαίτηση είναι να μπορείς να πουλήσεις οτιδήποτε δεν είναι καρφωμένο. Θυμάσαι μόνο ένα τροφοδοτικό, προωθείς αυτό, δεν κολλάς πουθενά.

 

Εσείς προσεγγίζετε το θέμα λες και ψωνίζετε εξαρτήματα για να συναρμολογήσετε τον υπολογιστή σας, και το προσαρμόζετε στον πελάτη. Είναι λάθος. Ο στόχος είναι να φύγει ο πελάτης με μια σακούλα και αίσθηση ευχαρίστησης, άσχετα αν η σακούλα περιέχει ακριβώς αυτό που χρειαζόταν. Ο καλός πωλητής μπορεί να πουλήσει ό'τι πιο άχρηστο, και ο πελάτης θα φύγει χαρούμενος. Και δεν εννοώ να το κάνει με το ζόρι ή να πει οπωσδήποτε ψέματα.

 

Αυτό είναι που δεν μπορεί ο καθένας, όχι να θυμάται ποιο είναι το κορυφαίο SSD. Αν πάτε να δουλέψετε σε επιχείρηση του μπαμπά, ή σε κάποιο πολύ εξεζητημένο χώρο (πράγμα απίθανο), δοκιμάστε ό'τι θέλετε. Σ'όλες τις υπόλοιπες δουλειές το πιο πιθανό είναι να ισχύει αυτό που γράφω εδώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Ο στόχος είναι να φύγει ο πελάτης με μια σακούλα και αίσθηση ευχαρίστησης, άσχετα αν η σακούλα περιέχει ακριβώς αυτό που χρειαζόταν. Ο καλός πωλητής μπορεί να πουλήσει ό'τι πιο άχρηστο, και ο πελάτης θα φύγει χαρούμενος. Και δεν εννοώ να το κάνει με το ζόρι ή να πει οπωσδήποτε ψέματα.

 

Kαι ναι και οχι. Αν η σακουλα δεν περιεχει αυτο που χρειαζοταν, ο πελατης ισως να μην επιστρεψει στο ιδιο μαγαζι αν το συνειδητοποιησει καποια στιγμη. Και τον πελατη δεν τον θελεις για μια φορα ειδικα αυτην την περιοδο.

Παντως προσωπικα συμφωνω με αυτα που λες, αλλα θεωρω πως και η γνωση του αντικειμενου που πουλας ειναι πολυ βασικη. Οχι σε επιπεδο να εισαι tech guru, μην τρελαθουμε, (και δε θεωρω πως χρειαζεται να εχεις και μεγαλη σχεση με την τεχνολογια πριν πας να δουλεψεις εκει αρκει να μαθεις το εμπορευμα οταν πας) αλλα ας πουμε να ξερεις να πουλησεις τα specs σε καποιον που δεν εχει ιδεα πχ τι ειναι αυτο που του λες αλλα ακουγεται γαματο πως το κινητο του εχει 32 giga για να αποθηκευει φωτο. 

Ασε που και ως πωλητης εχεις περισσοτερα ατου αν εισαι εξοικειωμενος με το προιον γιατι δε βγαζεις ανασφαλεια σε μια ενδεχομενη αναπαντεχη ερωτηση που μπορει να ειναι συγκεκριμενη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά, δεν ξέρω τι γίνεται τώρα, αλλά μια εποχή που δούλεψε η αδερφή μου στο Hondos Center σαν πωλήτρια ήταν η πρόσληψη, μόνο πωλήτρια δεν ήταν. Στα stand των εταιριών ήταν οι αισθητικοί που ήταν υπάλληλοι των εταιριών και όχι του Hondos.

 

Οι πωλήτριες του Hondos ήταν βασικά στα προιόντα ευρείας κατανάλωσης, δηλαδή τα ράφια πχ με τα σαμπουάν, βαφές, κοκκαλάκια, σερβιέτες, κτλ. Και αυτό που έκαναν όλη μέρα ήταν να καθαρίζουν τα μπουκαλάκια και ότι υπήρχαν πάνω στα ράφια, τουαλέτες, να σφουγγαρίζουν, να σκουπίζουν. Μόνο κάθε Σάββατο που είχε πολύ κόσμο τριγυρνούσαν και πρόσεχαν μην κλέβουν οι πελάτες. Τις άλλες μέρες 7,5 στις 8 ώρες καθάρισμα.

 

Δεν πάει να ήσουν άσος στις πωλήσεις και στην εξυπηρέτηση των πελατών και όλο με το χαμόγελο, αν δεν ήσουν γρήγορη στο καθάρισμα, τον μπούλο.

 

Οπότε καταλαβαίνω τι θέλει να πει ο Cryptic. Δεν έχει σημασία η "ονομασία" της θέσης, σημασία έχει να πιάσεις το νόημα τι ακριβώς ζητάει η επιχείριση και αυτό να τους προσφέρεις και να είσαι και καλός σ'αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαι ναι και οχι. Αν η σακουλα δεν περιεχει αυτο που χρειαζοταν, ο πελατης ισως να μην επιστρεψει στο ιδιο μαγαζι αν το συνειδητοποιησει καποια στιγμη. Και τον πελατη δεν τον θελεις για μια φορα ειδικα αυτην την περιοδο.

Παντως προσωπικα συμφωνω με αυτα που λες, αλλα θεωρω πως και η γνωση του αντικειμενου που πουλας ειναι πολυ βασικη. Οχι σε επιπεδο να εισαι tech guru, μην τρελαθουμε, (και δε θεωρω πως χρειαζεται να εχεις και μεγαλη σχεση με την τεχνολογια πριν πας να δουλεψεις εκει αρκει να μαθεις το εμπορευμα οταν πας) αλλα ας πουμε να ξερεις να πουλησεις τα specs σε καποιον που δεν εχει ιδεα πχ τι ειναι αυτο που του λες αλλα ακουγεται γαματο πως το κινητο του εχει 32 giga για να αποθηκευει φωτο. 

Ασε που και ως πωλητης εχεις περισσοτερα ατου αν εισαι εξοικειωμενος με το προιον γιατι δε βγαζεις ανασφαλεια σε μια ενδεχομενη αναπαντεχη ερωτηση που μπορει να ειναι συγκεκριμενη.

Καλά, πόσο άσχετος μπορεί να είναι κάποιος σήμερα; Αν έχεις smartphone, πουλάς κινητά άνετα :) Βέβαια είναι καλύτερο να ξέρεις κάτι παραπάνω.

 

Αυτό που "δεν ήθελε" ο πελάτης μπορεί πολύ άνετα να γίνει αυτό που χρειαζόταν. Έτυχε να δω πως δουλεύουν μερικά άτομα, και ήταν πολύ wtf κατάσταση, λες και είναι jedi... Πάντως η επιστροφή του πελάτη έχει πολύ λιγότερη σημασία απ'ότι φαντάζεσαι, ιδιαίτερα σε τέτοιο μαγαζί που δέχεται εκατοντάδες κάθε μέρα. Και μήνυση να κάνει ένας πελάτης, η διαχείρηση απλά θα κάνει στραβά μάτια όταν ο άλλος της φέρνει τεράστια κέρδη. Ο θυμομένος θα τακτοποιηθεί ήρεμα, θα του πουν ότι έκανε λάθος ο πωλητής, χίλια συγγνώμη, θα παίξουν θέατρο μπροστά του κτλ.

 

Αυτή η κλασική νοοτροπία εξυπηρέτησης του πελάτη που έχουν μερικοί είναι συχνά άχρηστη, ή εφαρμόζεται σε πολύ πιο περιορισμένο βαθμό απ'ότι θα περίμενε κανείς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Μπορει και να εχετε δικιο guys. :)

Η αληθεια ειναι πως κρινω το θεμα απο προσωπικη εμπειρια καθως ειμαι στις πωλησεις πολλα χρονια, αλλα ομολογουμενως οχι σε αντικειμενα τεχνολογιας και οχι σε εταιρειες στυλ Πλαισιου/Χοντου, οποτε ισως  να παιζουν αλλες παραμετροι σε αυτον τον τυπο επιχειρησεων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά, πόσο άσχετος μπορεί να είναι κάποιος σήμερα; Αν έχεις smartphone, πουλάς κινητά άνετα :) Βέβαια είναι καλύτερο να ξέρεις κάτι παραπάνω.

 

Αυτό που "δεν ήθελε" ο πελάτης μπορεί πολύ άνετα να γίνει αυτό που χρειαζόταν. Έτυχε να δω πως δουλεύουν μερικά άτομα, και ήταν πολύ wtf κατάσταση, λες και είναι jedi... Πάντως η επιστροφή του πελάτη έχει πολύ λιγότερη σημασία απ'ότι φαντάζεσαι, ιδιαίτερα σε τέτοιο μαγαζί που δέχεται εκατοντάδες κάθε μέρα. Και μήνυση να κάνει ένας πελάτης, η διαχείρηση απλά θα κάνει στραβά μάτια όταν ο άλλος της φέρνει τεράστια κέρδη. Ο θυμομένος θα τακτοποιηθεί ήρεμα, θα του πουν ότι έκανε λάθος ο πωλητής, χίλια συγγνώμη, θα παίξουν θέατρο μπροστά του κτλ.

 

Αυτή η κλασική νοοτροπία εξυπηρέτησης του πελάτη που έχουν μερικοί είναι συχνά άχρηστη, ή εφαρμόζεται σε πολύ πιο περιορισμένο βαθμό απ'ότι θα περίμενε κανείς.

 

κι αν εχεις αυτοκινητο πουλας αυτοκινητα?

αν εχεις pc πουλας Pc...

κτλ...

οχι δε παει ετσι,

δεν αρκει να εχεις γνωσεις πανω σε ενα πραγμα που εχεις εσυ.

πρεπει να ξερεις τα παντα απ οσα κυκλοφορουν στην αγορα,η τουλαχιστον απ οσα πουλας στο μαγαζι σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κι αν εχεις αυτοκινητο πουλας αυτοκινητα?

αν εχεις pc πουλας Pc...

κτλ...

οχι δε παει ετσι,

δεν αρκει να εχεις γνωσεις πανω σε ενα πραγμα που εχεις εσυ.

πρεπει να ξερεις τα παντα απ οσα κυκλοφορουν στην αγορα,η τουλαχιστον απ οσα πουλας στο μαγαζι σου.

Κάποια πράγματα απλά απαιτούν λίγο παραπάνω ενασχόληση. Τονίζω το "λίγο".

 

Όλα τα smartphone είναι λίγο-πολύ ίδια. Όλα τα PC είναι ίδια. Δεν πας στο Πλαίσιο για να δίνεις συμβουλές αγοράς όπως κάνεις εδώ στο insomnia.

 

Αυτό που λέω είναι πως ο πωλητής δεν είναι κινούμενος τιμοκατάλογος με ενσωματωμένο google search, ο στόχος του δεν είναι να επανδρώνει το κατάστημα. Ο στόχος του είναι να δημιουργεί μια ωραία ατμόσφαιρα που οδηγεί σε πώληση, και αυτό δεν εξαρτάται καθόλου από λεπτομέρειες όπως η διαφορά στον αριθμό πυρήνων σε δυο επεξεργαστές.

 

Η ένστασή μου έχει ως αφορμή το ηλίθιο blog από πάνω, που γράφτηκε από κάποιον που δεν είχε ιδέα που βρισκόταν (και προσγειώθηκε απότομα). Δεν είμαι και δεν το παίζω ειδικός στις πωλήσεις, απλά εξηγώ κάποια πράγματα που μπορεί να μην είναι προφανή (γιατί κάποτε ούτε εγώ ήξερα τι περιμένουν από μένα σε τέτοιο χώρο).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που λέω είναι πως ο πωλητής δεν είναι κινούμενος τιμοκατάλογος με ενσωματωμένο google search, ο στόχος του δεν είναι να επανδρώνει το κατάστημα. Ο στόχος του είναι να δημιουργεί μια ωραία ατμόσφαιρα που οδηγεί σε πώληση, και αυτό δεν εξαρτάται καθόλου από λεπτομέρειες όπως η διαφορά στον αριθμό πυρήνων σε δυο επεξεργαστές.

 

Κοίταξε, δε λέω πως η λογική σου είναι λάθος. Δεν εξυπηρετούν όμως όλα τα προϊόντα τους ίδιους σκοπούς, σε κάποιες περιπτώσεις, ναι, ο πωλητής οφείλει να έχει ένα αξιόλογο τεχνικό υπόβαθρο.

 

Ο πωλητής σε ένα κατάστημα με ρούχα π.χ., ίσως χρειάζεται να κάνει αποκλειστικά αυτά που περιγράφεις. Σε ένα κατάστημα όμως με προϊόντα τεχνολογίας ρε φίλε, πρέπει να ξέρει και κάτι παραπάνω πέρα από το ποιηματάκι "εξυπηρετείστε", "εξυπηρετηθήκατε καλά" και το πως να πρήζει τον πελάτη.

 

Διότι όταν εγώ ζητάω μια ΑPU AMD Α10 για ένα φτηνό σύστημα, θεωρώ προσβλητική την εμμονή του πωλητή στο να μου πασάρει και μια GeForce 630, ισχυριζόμενος ότι η ενσωματωμένη GPU του επεξεργαστή "δεν τραβάει". Θίγομαι ακόμα περισσότερο όταν επιμένει στις μπαρούφες του, παρότι του έχουν εξηγηθεί με σαφήνεια οι ανάγκες που θα καλύψει ο συγκεκριμένος Η/Υ. Αντίστοιχα θεωρώ προσβλητικό να μου πλασάρουν turbo-x τροφοδοτικά για να τρέξω τη νέα gaming GPU μου, ή turbo-x laptops "επειδή έχουν καλύτερη εγγύηση και επισκευάζονται γρηγορότερα μιας και δεν πρέπει να μεσολαβήσει αντιπροσωπία".

 

Συνοψίζοντας, μια εταιρεία που εφαρμόζει τέτοιες πρακτικές μπαίνει σε μαύρη λίστα διότι:

 

1) Δε σέβεται τον "ψαγμένο" πελάτη, υποτιμώντας εμμέσως τις γνώσεις και τη νοημοσύνη του. Οπότε να τη χέσω και την "ωραία ατμόσφαιρα" που δημιουργούν τα πιπίνια, τα τεκνά, η "ευγένεια" και τα κουλουράκια στο ταμείο.

 

2) Εκμεταλλεύεται συνειδητά τον πελάτη που δεν έχει γνώσεις, προωθώντας του σαβούρα και προϊόντα που δε χρειάζεται. Σε αυτή την περίπτωση μάλιστα, οι τύποι φλερτάρουν επικίνδυνα με τον όρο "απατεώνες".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...