Προς το περιεχόμενο

Συστήματα οικονομίας καυσίμων - αύξησης ιπποδύναμης


bati_p

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θα το γράψω όσο πιο απλά μπορώ (χωρίς να κάνω προσωπική επίθεση σε αντίθεση με σένα).

Το είχα ήδη γράψει... όσο πιο απλά μπορώ: :o

(άσχετα με το θέμα)

 

[edit]

 

 

Για να κοροϊδέψω και λίγο το θέμα της επίδρασης του μαγνήτη σε τυχόν ιόντα (λέμε τώρα), μόλις θυμήθηκα τη μαγνητοηλεκτρουδροδυναμική και συγκεκριμένα ένα σκαφάκι που είχαν φτιάξει οι Ιάπωνες (μη χάσουν και δε δοκιμάσουν!) για να δουν πώς πάει στην πράξη. Αποτέλεσμα ήταν το Yamato:

220px-Yamato_1_from_the_front.JPG

...που με την υπερτεχνολογία του έπιανε τα φανταστικά 15 km/h. :lol:

In early 1990s, Mitsubishi built a boat, the 'Yamato,' which uses a magnetohydrodynamic drive, is driven by a liquid helium-cooled superconductor, and can travel at 15 km/h.

 

(τί έφτιαξαν οι κερατάδες όμως, ρε τα γιαπωνεζάκια!)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...
  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Διάβασα το post και είδα μόνο αρνητικά σχόλια...

 

Κάποιος από τα παιδιά που είπε ότι όλα είναι ψέματα και άλλα τόσα το έχει βάλει ο ίδιος και έχει δει? Το έχει τεστάρει? Το έχει τοποθετήσει σωστά? Έχει κάνει τα απαραίτητα χιλιόμετρα πρώτα?

 

Σε καμία περίπτωση δεν μιλάω για αύξηση της ιπποδύναμης αλλά ΜΟΝΟ για μείωση στην κατανάλωση της βενζίνης

 

Ενημερωτικά :

 

"O ιονιστής μπαίνει στο σωληνάκι βενζίνης, ανάμεσα στο φίλτρο βενζίνης και στη μηχανή. Πρέπει λοιπόν να μπει όσο πιο κοντα γίνεται στη μηχανή (ήτοι στο θάλαμο καύσης και πάντα πάνω στο σωληνάκι) διότι το ιονισμένο καύσιμο χάνει τις ιδιότητές του μετά από μερικά εκατοστά μακριά από τον ιονιστή.

Επίσεις, όσο μεγαλύτερη είναι η ισχύς του κινητήρα , τόσο ισχυρότερο πρέπει να είναι το μαγνητικό πεδίο επιρροής"

 

Επίσης :

 

"Υπάρχει από το 1952 , ονομάζεται ιονιστής καυσίμου με Μαγνητικό Συντονισμό , έχει κερδίσει το nobel φυσικής το ίδιο έτος και δεν αμφισβητείται από κανέναν.

Και μάλιστα όχι μόνο για ιονισμό ρευστών αλλά και αερίων και μετάλλων.

 

Και εφαρμόζεται εδώ και δεκαετίες σε εργοστάσια, πλοία, καυστήρες και πολυτελή αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού και κάθε μηχανή εσωτερικής καύσεως.

 

Ο ιονισμός του καυσίμου μέσω Μαγνητικού Συντονισμού δημιουργεί κατακερματισμό των αλυσίδων υδρογονανθράκων και των συμπλεγμάτων των μορίων βενζίνης ώστε τα μεμονωμένα πλέον μόρια βενζίνης να αποκτούν μεγαλύτερη έκθεση σε οξυγόνο. Αυτό βελτιώνει τη καύση της βενζίνης και μειώνει τους ρύπους.

 

Μειονέκτημα ότι το ιονισμένο καύσιμο είναι ασταθές και πρέπει ο ιονιστής να βρίσκεται όσο το δυνατόν πιο κοντά στο μοτέρ για να εισέλθει η βενζίνη όσο το δυνατόν πιο ιονισμένη στο θάλαμο καύσεως..."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διάβασα το post και είδα μόνο αρνητικά σχόλια...

Έγραψα επίσης αρνητικά αλλά με διαφορετικό τρόπο.

 

Η - σχεδόν - απάντηση στην απορία σου βρίσκεται στο spoiler που έβαλα παραπάνω (με μια παρόμοιας φύσης τεχνολογία που βασίζεται στην επίδραση μαγνητικού πεδίου σε ρευστά). Με άλλα λόγια το γεγονός πως υφίσταται κάποιο φυσικό φαινόμενο δε συνεπάγεται ταυτόχρονα πως συμβαίνει σε τέτοιο βαθμό και με τέτοια ένταση ώστε να έχει πρακτική αξία. Τώρα το αν υπάρχουν ιόντα μέσα στο μείγμα του καυσίμου που πάει προς τον κινητήρα κι αν ο μαγνήτης προλαβαίνει να επιδράσει σε αυτά κι αν αυτό τέλος πάντων έχει κάποια σημασία για την καύση... νομίζω πως δε μπορεί κανένας από εμάς να δώσει τεκμηριωμένη απάντηση. Πολλά τα "αν" πάντως και αρκετά αμφίβολλο να έχει πρακτική αξία, κατά τη γνώμη μου.

 

 

Υ.Γ. Διάβασα περί "μαγνητικού συντονισμού" που παρέθεσες. Τουλάχιστον για όσα ήξερα μέχρι τώρα, συντονισμός συμβαίνει από ταλάντωση (το μαγνητικό πεδίο εδώ είναι σταθερό, όχι μεταβαλλόμενο). Τώρα αν η έκφραση είναι αλληγορική, τί να πω.

Υ.Γ.2 Ο καθένας μπορεί να γράφει ό,τι θέλει. Πάντως δε μου φαίνεται και πολύ σχετικό αυτό http://nobelprize.org/nobel_prizes/physics/laureates/1952/ Για να μη πω, καμία σχέση, μιλάει για ένα φαινόμενο στο σπιν των ηλεκτρονίων αν είδα καλά στα γρήγορα, όχι για κάποιου είδους "ιονιστή καυσίμου" (καταρχάς ιονισμός σημαίνει πρόσληψη ή αποβολή ηλεκτρονίων) http://quantumphysics.suite101.com/article.cfm/understanding_nuclear_magnetic_resonance :o

 

.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άλλο ένα link που βρήκα

http://en.wikipedia.org/wiki/Nuclear_magnetic_resonance

 

Επίσης, δεν γράφει πουθενά για περιορισμό που να ορίζει πως όντως μόνο αυτά τα θηρία κάνουν μαγνητικό συντονισμό..

 

Στο θέμα μας, PCharon έχεις χρησιμοποιήσει κάποιο από όλα αυτά που κυκλοφορούνε?

 

Επειδή σκέφτομαι σοβαρά να πάω να βάλω για αυτό ρωτάω εάν κάποιος έχει βάλει πρόσφατα και όχι πριν 2-3 χρόνια....

Το κόστος έτσι και αλλιώς είναι μηδαμινό σε αυτά που λένε ότι σου προσφέρει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα, δε ξέρω αν έγινα κατανοητός κι αν φάνηκε από τα links πριν λόγω βιασύνης.

Γράφει "ιονιστής καυσίμου" πράγμα τελείως άκυρο διότι ιονισμός από το μαγνήτη δε συμβαίνει. Αλλά και να συνέβαινε τί με αυτό;

Γράφει "μαγνητικός συντονισμός" πράγμα τελείως άκυρο διότι δεν υπάρχει μεταβαλλόμενο μαγνητικό πεδίο, άρα συντονισμός με τί; Στο link που παρέθεσα και περιγράφει το φαινόμενο αναφέρει συνδυασμό σταθερού και μεταβαλλόμενου μαγνητικού πεδίου με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, καμία σχέση δηλαδή με ένα απλό μαγνήτη. Αλλά και να συνέβαινε τί με αυτό;

 

Συνεπώς, δε συμβαίνει απολύτως τίποτα σχετικό αν βάλεις απλά ένα σταθερό μαγνήτη (δεν περιγράφεται έτσι το φαινόμενο από το νομπελίστα) και τελικά βλέπουμε δύο σφάλματα στην έκφραση που προσπαθεί να πείσει τον καταναλωτή περιγράφοντας δήθεν κάτι επιστημονικό. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ ως λογικό συμπέρασμα είναι πως πρόκειται για καθαρή παραπλάνηση. :o

 

Στο θέμα μας, PCharon έχεις χρησιμοποιήσει κάποιο από όλα αυτά που κυκλοφορούνε?

Όχι και ούτε θα το έκανα ποτέ. Δεν υφίσταται καν το φαινόμενο που υποτίθεται πως συμβαίνει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού δεν έχεις τότε προσωπική εμπειρία πάνω στο θέμα γιατί είσαι τόσο απόλυτος?

Δεν είναι θέμα καχυποψίας. Δεν είναι προφανές δηλαδή για σένα; Νομίζω και στοιχειώδεις γνώσεις Φυσικής να έχεις από τα δεδομένα που σημείωσα ΣΗΜΕΡΑ (ούτε εγώ το είχα ξαναπροσέξει, γι αυτό και αρχικά όντως ήμουν επιφυλακτικός σαν εσένα και η ένστασή μου καθόταν στη σημασία του φαινομένου, σήμερα είδα πως δε συμβαίνει καν κάτι) είναι καταφανές πως δεν υπάρχει καμία δόση αλήθειας στο θέμα. Η επιστήμη δεν είναι θέμα "πισινής", συνεπώς δεν έχω να κρατήσω πισινή για τίποτα. Αυτό αντιλαμβάνομαι εγώ με το δικό μου γνωστικό υπόβαθρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να πω την αλήθεια με την Φυσική δεν τα πάω καλά !

 

Όταν όμως υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι, που δεν έχουν κανένα κέρδος και σου λένε ότι εμείς το βάλαμε και έχουμε δει αποτελέσματα τι μπορείς να πεις μετά?

 

Ξέρω άτομο που έβαλε ένα αντίστοιχο μηχανισμό στον καυστήρα της πολυκατοικίας του !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν όμως υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι, που δεν έχουν κανένα κέρδος και σου λένε ότι εμείς το βάλαμε και έχουμε δει αποτελέσματα τι μπορείς να πεις μετά?

Καταλαβαίνω το σκεπτικό σου.

Πιστεύω πως είναι πρακτικά αδύνατο να καταλάβει κάποιος αν όντως κάνει οικονομία στο καύσιμο ή όχι. Πώς να το καταλάβει δηλαδή; Εδώ στήνονται μετρήσεις σε εργαστηριακές συνθήκες και πάλι παίζουν σφάλματα και αποκλίσεις στις μετρήσεις. Στο αυτοκίνητο το μόνο όργανο μέτρησης που έχεις είναι η ένδειξη πληρότητας του ρεζερβουάρ (τελείως χοντρικά) και η μέτρηση χιλιομέτρων που έχεις διανύσει. Το πόση βενζίνη καις δεν είναι καθόλου ανάλογο με τα χιλιόμετρα που έχεις διανύσει (εξαρτάται από μπόλικους αστάθμητους παράγοντες) κι έτσι θα βγάλεις συμπέρασμα... πώς; Δε παίζει με τίποτα, είναι καθαρά ψυχολογικό αυτό που ομολογούν. Τελείως θεωρητικά (αφού είπα, δεν το πιστεύω) θα μπορούσε να κάνει οικονομία ή να μην αλλάζει τίποτα ή ακόμα και να καίγεται περισσότερο καύσιμο, ακόμα καιγια ποσοστά +/- 20%, και να έχεις τρεις διαφορετικές ομολογίες για την κάθε περίπτωση. Κι εδώ υπάρχουν διαφορετικές ομολογίες, άλλοι λένε πως δοκίμασαν και δεν.

 

Κοίτα, είναι πάρα πολλά τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που πωλούνται με τέτοια ακριβώς σκεπτικά. Δηλαδή το τάδε κάνει αυτό, το δείνα βοηθάει σε αυτό και μπλαμπλα. Πχ υπάρχουν κάτι αρώματα χώρου που γράφουν πάνω "βοηθάει σε αυτό, αυτό και αυτό, το άλλο άρωμα σε αυτά κτλ". Άντε κράτα εσύ πισινή και βρες άκρη. Όσο ανέπαφα με την πραγματικότητα κι αν είναι αυτά που υπόσχονται οι πωλητές για προϊόντα και υπηρεσίες κάθε φορά, πάντα θα υπάρχουν άνθρωποι με το δικό σου σκεπτικό που θα τα αγοράζουν. Για μένα συνετό και ώριμο είναι το να κάνω ακριβώς το αντίθετο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέρω άτομο που έβαλε ένα αντίστοιχο μηχανισμό στον καυστήρα της πολυκατοικίας του !

 

Σκέψου από την άλλοι πόσοι πραγματικοί Μηχανικοί έχουν δουλέψει στο σχεδιασμό ενός καυστήρα.

Τόσοι μηχανικοί όλοι το παρέβλεψαν???

Εντωμεταξύ καλές οι αφηγήσεις φίλων, αλλά δεδομένα έγκριτα και ανεξάρτητα επιβεβαιωμένα δεν έχω δει.

Όσο για το αφιλοκερδώς… κάποιο λάκκο έχει η φάβα… θα πλερώσεις και εγκατάσταση και εξοπλισμό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα το δοκιμάσω και θα σας πω εντυπώσεις

Με βάση αυτό που εξήγησα παραπάνω...

 

 

είναι πρακτικά αδύνατο να καταλάβει κάποιος αν όντως κάνει οικονομία στο καύσιμο ή όχι. Πώς να το καταλάβει δηλαδή; Εδώ στήνονται μετρήσεις σε εργαστηριακές συνθήκες και πάλι παίζουν σφάλματα και αποκλίσεις στις μετρήσεις. Στο αυτοκίνητο το μόνο όργανο μέτρησης που έχεις είναι η ένδειξη πληρότητας του ρεζερβουάρ (τελείως χοντρικά) και η μέτρηση χιλιομέτρων που έχεις διανύσει. Το πόση βενζίνη καις δεν είναι καθόλου ανάλογο με τα χιλιόμετρα που έχεις διανύσει (εξαρτάται από μπόλικους αστάθμητους παράγοντες) κι έτσι θα βγάλεις συμπέρασμα... πώς;

 

...θα είναι αυθαίρετες οι εντυπώσεις σου, δε θα έχουν κάποια αποδεικτική αξία όπως δεν έχουν και των άλλων που έχουμε ακούσει. :P :lol:

 

Παίδες, αυτά τα προϊόντα (κάθε λογής προϊόντα ΚΑΙ υπηρεσίες, υπάρχουν άπειρα τέτοιου τύπου που θα μπορούσαμε να αναφέρουμε) πετυχαίνουν εμπορικά ακριβώς επειδή βασίζονται στις "εντυπώσεις" και δεν υπάρχει καθαρός τρόπος για να καταλάβει ο καταναλωτής (για τον επιστήμονα υπάρχει, αλλά ποιός τον χ-ζει τον επιστήμονα, απ'ότι έχω καταλάβει, οπότε το αφήνουμε) αν κάνουν αυτά που υπόσχονται ή όχι. Όσο ψέμμα κι αν είναι, αρκεί να σε πείσει κάποιος ή απλά να πείσεις τον εαυτό σου και μετά νομίζεις πως δουλεύουν. Είναι τόσο απλό, σαν τα εικονικά χάπια ένα πράγμα. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτσε βρε παιδί μου, μην τα ιδοπεδώνεις και όλα...

 

Εγώ ξέρω πόσο καίει το αυτοκίνητο μου μέσα στην πόλη τα 100 χιλιόμετρα.

 

Δεν είναι δύσκολο να καταλάβεις την διαφορά.

 

Δεν θα το καταλάβεις εάν από τα 10 λίτρα τα 100 χιλιόμετρα πέσεις στα 8?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θα το καταλάβεις εάν από τα 10 λίτρα τα 100 χιλιόμετρα πέσεις στα 8?

Αν χρησιμοποιείς ακριβώς το ίδιο καύσιμο, αν τα χιλιόμετρα αφορούν καθημερινά την ίδια πανομοιότυπη διαδρομή, αν οδηγείς καθημερινά με τον ίδιο πανομοιότυπο τρόπο (αυτόματος πιλότος ένα πράγμα), αν το αυτοκίνητο βρίσκεται στην ίδια πανομοιότυπη κατάσταση, αν χρησιμοποιείς πάντα τα ίδια δευτερεύονται συστήματα ακριβώς για τον ίδιο χρόνο (πχ κλιματιστικό), αν καθημερινά βρίσκεις την ίδια ακριβώς κίνηση, αν έχεις τη δυνατότητα να υπολογίζεις με ακρίβεια (?) το πόση βενζίνη βάζεις και πόση καταναλώνεις με τα όργανα που διαθέτει το όχημά σου, αν ο ατμοσφαιρικός αέρας έχει την ίδια σύσταση/υγρασία/θερμοκρασία, αν... αν... τότε ναι ίσως και να καταλάβεις κάτι, αν το ποσοστό είναι μετρήσιμο ακόμα και υπό αυτές τις συνθήκες.

 

Πώς, μα πώς στο καλό θα καταλάβεις και θα πεις πχ παρατήρησα 10% οικονομία; Απλά αδύνατον.

Το γέλιο είναι που άκουσα από άλλους (δε θυμάμαι αν το είχα διαβάσει στο διαδίκτυο ή αν το έχω ακούσει προφορικά) πχ τέτοια άποψη "δεν κάνει οικονομία όπως λέει, αλλά εως 5% ίσως κάνει, απ'όσο το χρησιμοποίησα". Έλα πες μου τώρα πώς στα διάλα το μέτρησε εκείνο το 5% αυτός από τον οποίο το έχω ακούσει. Πραγματικά μη με τρελαίνεις τώρα με τέτοια λόγια, ισοπέδωση είναι να παραβλέπεις όλα αυτά... :-(

 

Υ.Γ. Από τα 10 στα 8 πολύ αισιόδοξο σε βρίσκω. :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...