Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Aκόμη ένα ανυπόστατο άρθρο για τον Φώτη του insomnia .....http://www.enikos.gr/society/152160,Sthnoyn_43_neoys_sta8moys_diodiwn.html

Συγγνώμη αλλά εσείς από αυτό το άρθρο βγάζετε συμπέρασμα αν ισχύει ή όχι;;;; Τι θα πει ´σύμφωνα με πληροφορίες´;;;;;; Ποιες πληροφορίες; Ποιος το είπε; Επειδή ο κάθε δημοσιογραφισκος βάζει ένα ¨σύμφωνα με πληροφοριες¨ σημαίνει ότι ισχύει κιόλας? δε λέω ότι δεν ισχύει αλλά από αυτά τα λινκ που βάλατε δε βγάζω κανένα συμπέρασμα. Μα τόσο ευκολοπιστοι;;;

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Άσχετο αλλα ο συγγραφέας-φωτογράφος Βαγγέλης Δελέγκος είχε γράψει κάποια στιγμη, σε ταξιδιωτικό άρθρο του για την Ναύπακτο, σχολιάζοντας την γέφυρα Ριου Αντιρίου, ότι πρόκειται για ένα υπερσύγχρονο, εντυπωσιακό και απίστευτα δαπανηρό έργο, που προορίστηκε για να ενώνει τους δύο χειρότερους δρόμους στην Ελλάδα.

Για τον οποίο  Κορινθου- Πατρων, ο κόσμος πληρωνει διόδια, χωρις να έχει άλλη επιλογή!!!!!!!

Δημοσ.

Νομίζω ότι τα διόδια μπαίνουν σε αυτοκινητόδρομους.(Όπως πχ στην Κατερίνη που είναι φουλ στον αυτοκινητόδρομο και πληρώνεις 3 διόδια.). Όχι σε δρόμους του κώλου που είναι τίγκα στα τσαλαπατημένα ζώα.

Δημοσ.

ξέρει κανείς τίποτα;

ισχύει αυτό;

 

 

Aκόμη ένα ανυπόστατο άρθρο για τον Φώτη του insomnia .....http://www.enikos.gr/society/152160,Sthnoyn_43_neoys_sta8moys_diodiwn.html

 

Πρωτο το εβγαλε το enikos εχοντας ως πηγη το ποντικι (και μετα ολα τα αλλα site βαζουν ως πηγη τον enikos και το ποντικι), αλλα στο ποντικι δεν μπορω να το βρω...

  • Like 1
Δημοσ.

Νομίζω ότι τα διόδια μπαίνουν σε αυτοκινητόδρομους.(Όπως πχ στην Κατερίνη που είναι φουλ στον αυτοκινητόδρομο και πληρώνεις 3 διόδια.). Όχι σε δρόμους του κώλου που είναι τίγκα στα τσαλαπατημένα ζώα.

οπως το πες .νομιζεις

 

βλεπε πατρων κορινθου

Δημοσ.

Οτι γουστάρουν κάνουν.Κανείς δεν ενδιαφέρεται και συνεχίζουν να τους ψηφίζουν. Αθήνα- αιτωλοακαρνανία πήγαινε έλα θες 40 ευρώ μόνο για διόδια(γέφυρα) και με βενζίνη 100 ευρώ στην καλύτερη.Εξωτερικό με αεροπλάνο πας με λιγότερα σε μερικές περιπτώσεις.Έχουμε ξεφτιλιστεί εντελώς σαν χώρα πλέον.

  • 5 μήνες μετά...
Δημοσ.

Υποτίθεται ότι ξαναξεκινάνε τα έργα και επειδή η κίνηση είναι πεσμένη (λόγω κρίσης, βενζίνης, κλπ) θα υπάρξει αύξηση και μάλιστα αρκετή σε ορισμένα.

(βέβαια σε καναδυό παράπλευρα θα κάνουν και μείωση για να έχουν να λένε).

Πάντως το να αναλάβει κανείς το φτιάξιμο των δρόμων είναι σίγουρη δουλειά και δυστυχώς δεν το ξέραμε. Αν τα έσοδα δεν είναι αυτά που είχαν προϋπολογισθεί (γιατί καλώς ή κακώς τα έχει αυτά η "αγορά") τότε δεν την πατάει ο επιχειρηματίας/εταιρία/κοινοπραξία. Απλά τραβάει μια αύξηση. Μεγάλη και με το νόμο.

Και άντε εσύ με το τυροπιτάδικο ή το ρουχάδικο, αν δεν έχεις τα έσοδα που χρειάζεσαι, κλείσε το μαγαζί

 

 

 

υγ. και για σιγουριά ότι δεν θα υπάρχει κάποιος να "αυθαδιάσει" και να ζητάει κατασκευή ή και συντήρηση οδικού δικτύου από μη ιδιωτική εταιρία, κλείνει και το ΤΕΟ (ταμείο εθνικής οδοποιίας).

Δημοσ.

Ολυμπία οδός,όνομα και πράγμα,ειδικά μετά την έξοδο προς Τρίπολη.

Κάθε φορά που κάνω Αθήνα-Κυλλήνη-Αθήνα,αισθάνομαι σάν δεκαθλητής...

  • Like 1
Δημοσ.

δεν πιστεύω να παραπονιέσαι για τα διόδια.

σε τελευταία ανάλυση, πάντα πληρώνουμε όταν "αθλούμαστε" κι εσύ δήλωσες δεκαθλητής (δες το σαν γυμναστήριο)!!!!

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...