littlelouievegos Δημοσ. 5 Απριλίου 2013 Δημοσ. 5 Απριλίου 2013 Συμφωνω το παιχνιδι απλα εχει φανταστικη ατμοσφαιρα και αξιζε και με το παραπανω ο κοσμος του. Οσο για το quicksave, περα απο ενα δυο σπαστικα σημεια μεσα στο παιχνιδι δεν μου χρειαστηκε πουθενα αλλου.. Το περιμενω πως και πως το last night
Psycho_Warhead Δημοσ. 5 Απριλίου 2013 Δημοσ. 5 Απριλίου 2013 Εννοείται ότι είχε φοβερή ατμόσφαιρα, έμπαινες στο κόσμο του.. Άντε να βγει και αυτό..
nzeppos Δημοσ. 5 Απριλίου 2013 Δημοσ. 5 Απριλίου 2013 Χαχα, εδώ μου άρεσε εμένα που περίμενα τα χειρότερα (έχοντας διαβάσει και το βιβλίο, πολύ πριν πιάσω το παιχνίδι). Θα συμφωνήσω κι εγώ ότι οι δημιουργοί του παιχνιδιού "έπιασαν" ακριβώς την ατμόσφαιρα του βιβλίου και τη μετέφεραν με πολύ πειστικό τρόπο στο 2033. Περιμένουμε το επόμενο...
Psycho_Warhead Δημοσ. 6 Απριλίου 2013 Δημοσ. 6 Απριλίου 2013 Ελπίζω αυτή τη φορά να είναι Optimized και να μην τσιμπάμε τίποτα 30άρια πάλι.. Τα γραφικά του δεν λένε και πολλά πλέον..
zvarthangalos Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 Τα γραφικά του δεν λένε και πολλά πλέον.. Και απο πού έβγαλες αυτό το συμπέρασμα;
Psycho_Warhead Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 Μετά το Crysis 3, το Metro είναι απλά καλό.
nzeppos Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 Όμως, όπως είπες κι εσύ, το Metro βασίζεται περισσότερο στην ατμόσφαιρα, παρά στα γραφικά.
Psycho_Warhead Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 Ναι δεν διαφωνώ, την ατμόσφαιρα την δημιουργούν και τα γραφικά όμως.. Γι' αυτό το Resident Evil 6 δεν έχει, αν ήταν Dx11 και πιο προσεγμένο, θα είχε.
Moderators Praetorian Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 Moderators Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 την ατμόσφαιρα την δημιουργούν και τα γραφικά όμως Σε μικρό, πολύ μικρό ποσοστό. Ποτέ καθοριστικό. Εκτός και αν μιλάμε για τραγικές περιπτώσεις που αποσπούν από την ατμόσφαιρα στην οποία στοχεύει το παιχνίδι (και ακόμα και τότε -που δεν είναι η περίπτωση του Metro 2033 έτσι κι αλλιώς-, αν τα υπόλοιπα λειτουργούν σωστά, το προσπερνάς) 1
Millennium Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 Ας βγει και θα δούμε και για τα γραφικά.Καλά φαίνονται.
littlelouievegos Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 Σαφως και τα γραφικα επηρεαζουν την ατμοσφαιρα, ποσο μαλλον σε κλειστους χωρους αλλα απο αρτιστικη πλευρα κυριως. Eμενα μου φαινονται μια χαρα παντως του Last Night. Bραδυ μετα τις 12 παντα,κλειστα φωτα,πληρης ησυχια, ακουστικα στο τερμα και double click στο last night icon
Athanasios2104 Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 Καλά τα γραφικά και η μουσική, άλλα αν το σενάριο και το στήσιμο του game world δεν λέει... πάρε πχ. Half Life 2 vs. Battlefield 3 ή Crysis 2/3 στο χαλαρό τα έχει και τα δύο μαζί και τέτοια παραδείγματα στις μέρες μας, δυστυχώς πολλά... 2
littlelouievegos Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 Τωρα πηγες και πηρες τον βασιλια των fps και εσυ το HL σαν παραδειγμα.. Εννοειται οτι τα θελει ολα αυτα, ενα καλο παιχνιδι χρειαζεται τα παντα για να ξεχωρισει και να θεωρηθει παρα πολυ καλο.
Greygore Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 Τωρα πηγες και πηρες τον βασιλια των fps και εσυ το HL σαν παραδειγμα.. Εννοειται οτι τα θελει ολα αυτα, ενα καλο παιχνιδι χρειαζεται τα παντα για να ξεχωρισει και να θεωρηθει παρα πολυ καλο. Παράξενο δεν είναι όμως, πως ένα παιχνίδι που βγήκε πριν σχεδόν 9 χρόνια αποτελεί ακόμα το benchmark για ατμόσφαιρα και level design; Η ατμόσφαιρα όμως σε ένα παιχνίδι δεν είναι αποτέλεσμα των γραφικών - είναι συνήθως συμψηφισμός του art direction (χρωματικοί συνδιασμοί, το λεγόμενο mood της κάθε σκηνής), ηχητικής επένδυσης (sound effects, μουσική, voice acting), level design (τοποθέτηση χαρακτήρων, αντικειμένων, διακοσμητικών στοιχείων), καθώς και πιο σημαντικά του pacing (ο ρυθμός του παιχνιδιού, η συχνότητα εναλλαγής μεταξύ ηρεμίας και δράσης). Πάρε ως παράδειγμα τα πρώτα Silent Hill (πρώτο και πιο έντονα δεύτερο) και σύγκρινε τα με τα τυχόν "horror" games των τελευταίων 5 χρόνων (απο Dead Space, Silent Hill remakes, Alan Wake κ.ο.κ.) και θα δεις πως ειδικά στο pacing τα νεότερα παιχνίδια δεν σε αφήνουν σχεδόν ποτέ μόνο (είτε με συνεχή combat sequences ή με αχρείαστους NPC partners, καταστρέφοντας σε ορισμένο βαθμό την ατμόσφαιρα), όπως επίσης πως τα γραφικά δεν κάνουν πάντα την ατμόσφαιρα καλύτερη . 4
ChRis6 Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 Και το πρώτο bioshock έχει τρομερή ατμόσφαιραΚρίμα που δεν υπάρχουν πολλά τέτοια games
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα