Προς το περιεχόμενο

Πρόγραμμα ανάκλησης laptop Vaio από τη Sony


dimitris2006

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σήμερα άκουσα ότι το bios update κάνει underclock τον επεξεργαστή και αρκετά μάλιστα....

Μπορεί κάποιος που έχει κάνει το update να το κοιτάξει;

 

Επίσης να είστε σίγουροι ότι κατεβάζετε το τελευταίο bios γιατί είχε βγει μια προηγούμενη έκδοση που σαν λύση έκανε το ανεμιστήρα να είναι συνέχεια στο φουλ. Επιστροφή μετά από το συγκεκριμένο bios δεν υπάρχει παρά μόνο service.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καλά είναι και το θέμα ότι τα ACER έβγαζαν προβλήματα πιο συχνά και το service στο Ελλάντα είναι άθλιο.

 

 

Μακάρι να έβγαζαν έναν Α4, αλλά για laptop και να αποδεσμευτούμε επιτέλους από τις χαζο amd - ati, nvidia και intel. Εγώ θέλω το mac μου να έχει ξανά αρχιτεκτονική RISC όπως παλιά και όχι CISC.

 

 

Συμφωνώ στο 1ο , η πολιτική της ACER με τα ACER POINT και όχι του εξουσιοδοτημένου σέρβις δεν την κάνει και την πλέον καλύτερη επιλογή για αγορά φορητού.

Απ' την άλλη όμως καλά κάνει η συγκεκριμένη εταιρία και δεν θέλει συνεργάτες αλλά θέλει σημεία συλλογής των υπολογιστών της, έτσι αποφεύγει τη περιττά έξοδα σε πληρωμές συνεργατών για της επισκευές.

 

Για το 2ο θα διαφωνήσω κάθετα, και οριζόντια (και διαγώνια άμα λάχει), οι G5 έφτασαν την τεχνολογία PPC στο τέρμα, και αφού η συγκεκριμένη εταιρία βγάζει ήδη over priced υπολογιστές σκέψου τι θα γινόταν αν είχες δύο κάρτες επεξεργαστή G5 σε έναν υπολογιστή της apple..(αντίο νεφρόοο, καλημέρα αιμοκάθαρση!!).

(αλήθεια ποτέ ρώτησε η apple τι θέλει η πελατειακή της βάση και απαιτείς και risc επεξεργαστή σε apple..)

Με τον Α4 ίσως αλλάξουν τα πράγματα.

 

 

Τώρα με το update της Sony(ς) Μπορούμε να μάθουμε πόσο το ρίχνει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλτατε όταν έχεις 20+ χρόνια στον χώρο και γνωρίζεις (και έχεις βιώσει) 5-10 πράγματα από ένα σημείο και μετά κάποια πράγματα τα προσέχεις.

 

Έχουμε παρόμοια εμπειρία λοιπόν...

 

Πάνε πολλά χρόνια από τότε που βγήκε off δίσκος μου αλλά από τότε δεν μου έχει ξαναπαρουσιαστεί πρόβλημα και φυσικά δεν ασχολούμαι τόσο με μικρής χωρητικότητας σκληρούς δίσκους που έχουν οι φορητοί. :-)

 

Προφάνως φιλτατε για να έχουν περάσει τόσα πολλά χρόνια, θα πρέπει ο δίσκος σου να ήταν αρκετά παλιάς τεχνολογίας. Η κατασκευή σκληρών έχει παρουσιάσει τεράστια βελτίωση τα τελευταία χρόνια. Παρόλο αυτά και εφόσον εξακολουθούμε να μιλάμε για μονάδες αποθήκευσης με μηχανικά μερη κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί την αιωνιότητα ή την αστοχία υλικού. Αν έχεις 20+ χρόνια εμπειρίας στον χώρο θα ήταν το πρώτο πράγμα που θα έπρεπε να ξέρεις.

 

Φροντίζουμε λοιπόν να μάθουμε 5-10 πράγματα ώστε να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο ιδίως όταν τα μηχανήματα προορίζονται για εργασία και όχι για ψυχαγωγία. Όσο για καλύτερη πάντα περίπτωση) :-(.

 

Ένας σοβαρός επαγγελματίας...φίλτατε...κρατάει 2 και 3 φορές backup τα δεδομένα του( Safety first). Ούτε είναι με το κατσαβίδι όλη την ώρα να καθαρίζει ανεμιστηράκια, ούτε κάνει ανάλυση στο χημείο του κράτους των υλικών κατασκευής του δίσκου του, ούτε κάθετε να κάνει underclocking, o/c και λοιπές διαδικασίες. Αυτά όλα είναι πολύ ωραία για χομπίστες...αλλά όχι για επαγγελματίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα άκουσα ότι το bios update κάνει underclock τον επεξεργαστή και αρκετά μάλιστα....

Μπορεί κάποιος που έχει κάνει το update να το κοιτάξει;

 

Underclock σε καμία περίπτωση δεν έχει γίνει. Αυτή τη στίγμή και μετά από το Update η CPU δουλεύει κανονικά στο full όποτε την χρειαστώ.

 

Ίσως αυξήθηκαν οι speedstep multipliers σε σχέση με το παρελθόν αλλά αυτό είναι άλλη υπόθεση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

panos2000gr δεν γνωρίζεις σε ποιον μιλάς για αυτό και στα τελευταία σου ποστ οι αναφορές σου σε ποστ μου είναι τουλάχιστον άκυρες. :-)

 

Μηχανολόγος μηχανικός του ΕΜΠ με ειδίκευση στην μεταφορά θερμότητας ως δεύτερο πτυχίο, με πρώτο μηχανολόγου τεχνολογικής εκπαίδευσης με ειδίκευση στον κατασκευαστικό τομέα. Τί να σου πω... μια ζωή με μηχανές και μηχανήματα δουλεύω και κατά το πόσο είμαι επαγγελματίας... αυτοί που με ξέρουν το γνωρίζουν. :-)

 

Τι μου λες τώρα, να ήξερες φίλε μου πόσοι γελάνε που αναφέρεις σε εμένα για backup... τις διατάξεις raid ξέχασες να μου αναφέρεις.. :lol: Μην το πάρεις προσωπικά, δεν έχει να κάνει με εσένα, απλά με τον προγραμματισμό ασχολήθηκα από τα 13 μου και ποτέ δεν τον άφησα ούτε στο ΤΕΙ ούτε στο πολυτεχνείο και πάντα ήμουν ο τύπος που ρωτούσαν οι συνάδελφοι για να πάρουν γνώμη για αυτές τις αγορές τους. :-)

 

Οπότε εντελώς φιλικά να σου πω ότι ο σοβαρός επαγγελματίας προσέχει τα μηχανήματά του και αν χρειαστεί και κατσαβίδι θα πιάσει και τα χέρια του θα λερώσει, βέβαια υπάρχουν και οι άντρες που φοβούνται να μην σπάσουν κανένα νύχι... :lol: αλλά τί να λέμε... αυτοί στήνουν clusters για πεπερασμένα κάθε 2 χρόνια σωστά;;; :lol:

 

Τα περί χημείου του κράτους, underclocking και λοιπές διαδικασίες... τί να πω... αυτά και αν είναι εντελώς άκυρα. Ίσως να παρεξήγησες το underclocking που ανέφερα και που προφανέστατα αναφερόμουν στο frequency scaling της cpu/gpu...

 

Το να έχει κάποιος 5-10 βασικές γνώσεις ή αν δεν τις έχει και του δοθούν φροντίζει να τις εκτιμήσει, εκτός και αν φίλε μου εσύ τις λύσεις τις παίρνεις έτοιμες από άλλους ή από το γενικό χημείο του κράτους... :lol:

 

Εγώ πάντως φίλε μου δεν το κάνω. Η δουλεία μου βλέπεις είναι να δίνω λύσεις σε τεχνικά προβλήματα αν και τελευταία σκέφτομαι να αρχίσω να ασχολούμαι και με την ψυχολογία... πολλά τα προβλήματα των συνανθρώπων μας.

 

Υ.Γ. Προς τους διαχειριστές, ο φίλτατος panos2000gr κάπου στράβωσε και μάλλον το έχει πάρει προσωπικά. Το παλικάρι ούτε το γνωρίζω ούτε και έχω κάποιο προηγούμενο μαζί του, εκείνος ίσως να έχει, αν θέλει να του εξηγήσω κάτι, υπάρχουν και τα pm, απλά επειδή δημόσια απευθύνθηκε σε εμένα, δημόσια ήταν και η απάντησή μου. Επειδή όμως ξεφεύγει κάπως από το θέμα (πέρα από το πρόβλημα των θερμοκρασιών στους vaio) δεσμεύομαι ότι δεν θα το συνεχίσω ότι και αν απαντήσει. Εξάλλου δεν είναι και του χαρακτήρα μου ή της παιδείας μου να ασχολούμαι με τέτοιες μικροπρέπειες. :-)

 

Με φιλικούς χαιρετισμούς προς όλους, ιδιαίτερα προς τον φίλτατο panos2000gr, Δημήτρης. :-)

Επεξ/σία από digekas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μηχανικός του ΕΜΠ με ειδίκευση στην μεταφορά θερμότητας ως δεύτερο πτυχίο, με πρώτο μηχανολόγου τεχνολογικής εκπαίδευσης με ειδίκευση στον κατασκευαστικό τομέα. Τί να σου πω... μια ζωή με μηχανές και μηχανήματα δουλεύω και κατά το πόσο είμαι επαγγελματίας..

 

Με φιλικούς χαιρετισμούς προς όλους, ιδιαίτερα προς τον φίλτατο panos2000gr, Δημήτρης. :-)

 

Ανταποδίδω τους φιλικούς χαιρετισμούς φίλε μου αλλά δεν θα σε ακολουθήσω σε διαδικασίες περιαυτολογίας, φλυαρίας, φιλοσοφίας και φιλαυτίας. Το insomnia προφανώς και δεν είναι ο σωστός χώρος για να καταθέτουμε τα βιογραφικά μας ή να διαφημιζόμαστε κούτρα.- :-)

 

Τέλος του θέματος και απο μένα.

Επεξ/σία από panos2000gr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

panos2000gr δεν γνωρίζεις σε ποιον μιλάς για αυτό και στα τελευταία σου ποστ οι αναφορές σου σε ποστ μου είναι τουλάχιστον άκυρες. :-)

 

Μηχανολόγος μηχανικός του ΕΜΠ με ειδίκευση στην μεταφορά θερμότητας ως δεύτερο πτυχίο, με πρώτο μηχανολόγου τεχνολογικής εκπαίδευσης με ειδίκευση στον κατασκευαστικό τομέα. Τί να σου πω... μια ζωή με μηχανές και μηχανήματα δουλεύω και κατά το πόσο είμαι επαγγελματίας... αυτοί που με ξέρουν το γνωρίζουν. :-)

 

Τι μου λες τώρα, να ήξερες φίλε μου πόσοι γελάνε που αναφέρεις σε εμένα για backup... τις διατάξεις raid ξέχασες να μου αναφέρεις.. :lol: Μην το πάρεις προσωπικά, δεν έχει να κάνει με εσένα, απλά με τον προγραμματισμό ασχολήθηκα από τα 13 μου και ποτέ δεν τον άφησα ούτε στο ΤΕΙ ούτε στο πολυτεχνείο και πάντα ήμουν ο τύπος που ρωτούσαν οι συνάδελφοι για να πάρουν γνώμη για αυτές τις αγορές τους. :-)

 

Οπότε εντελώς φιλικά να σου πω ότι ο σοβαρός επαγγελματίας προσέχει τα μηχανήματά του και αν χρειαστεί και κατσαβίδι θα πιάσει και τα χέρια του θα λερώσει, βέβαια υπάρχουν και οι άντρες που φοβούνται να μην σπάσουν κανένα νύχι... :lol: αλλά τί να λέμε... αυτοί στήνουν clusters για πεπερασμένα κάθε 2 χρόνια σωστά;;; :lol:

 

Τα περί χημείου του κράτους, underclocking και λοιπές διαδικασίες... τί να πω... αυτά και αν είναι εντελώς άκυρα. Ίσως να παρεξήγησες το underclocking που ανέφερα και που προφανέστατα αναφερόμουν στο frequency scaling της cpu/gpu...

 

Το να έχει κάποιος 5-10 βασικές γνώσεις ή αν δεν τις έχει και του δοθούν φροντίζει να τις εκτιμήσει, εκτός και αν φίλε μου εσύ τις λύσεις τις παίρνεις έτοιμες από άλλους ή από το γενικό χημείο του κράτους... :lol:

 

Εγώ πάντως φίλε μου δεν το κάνω. Η δουλεία μου βλέπεις είναι να δίνω λύσεις σε τεχνικά προβλήματα αν και τελευταία σκέφτομαι να αρχίσω να ασχολούμαι και με την ψυχολογία... πολλά τα προβλήματα των συνανθρώπων μας.

 

Υ.Γ. Προς τους διαχειριστές, ο φίλτατος panos2000gr κάπου στράβωσε και μάλλον το έχει πάρει προσωπικά. Το παλικάρι ούτε το γνωρίζω ούτε και έχω κάποιο προηγούμενο μαζί του, εκείνος ίσως να έχει, αν θέλει να του εξηγήσω κάτι, υπάρχουν και τα pm, απλά επειδή δημόσια απευθύνθηκε σε εμένα, δημόσια ήταν και η απάντησή μου. Επειδή όμως ξεφεύγει κάπως από το θέμα (πέρα από το πρόβλημα των θερμοκρασιών στους vaio) δεσμεύομαι ότι δεν θα το συνεχίσω ότι και αν απαντήσει. Εξάλλου δεν είναι και του χαρακτήρα μου ή της παιδείας μου να ασχολούμαι με τέτοιες μικροπρέπειες. :-)

 

Με φιλικούς χαιρετισμούς προς όλους, ιδιαίτερα προς τον φίλτατο panos2000gr, Δημήτρης. :-)

 

 

amazed_baby_orangutan.jpg

 

:P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
για μένα μου φαίνεται μαγκία της και δείχνει σεβασμό στον πελάτη που για 39 αναφορές βγάζει ανακοίνωση (0.007% !!!!)

Βασικα αμα υπαρχει κινδυνος να παρει φωτια ή γενικα κατι που μπορει να απειλησει τον χρηστη, ολοι οι κατασκευαστες αμεσως τρεχουν να κανουν recall. Χαρακτηριστικη η περιπτωση της MS με το καλωδιο του XBOX, οπου αμα ο χρηστης δεν εβαζε καλα το καλωδιο τροφοδοσιας του XBOX, αυτο μπορουσε υπο σπανιες συνηθηκες να παρει φωτια. Παρολο που δεν συνεβη ουτε ενα περιστατικο, εκαναν recall.

 

Αμα ομως υπαρχει οποιοδηποτε αλλο προβλημα, εκει ισχυει ο κανονας του "κλεινω τα αυτια και σφυριζω αδιαφορα". Χαρακτηριστικο παραδειγμα το προβλημα της πρασινιλας στην εικονα οπου υπαρχει σε πολλα pioneer και low end sony εδω και χρονια, και εδω και χρονια η Sony κανει οτι το προβλημα δεν υπαρχει, σε σημειο που εχει καταντησει πια ανεκδοτο στο avsforum :mad: Για να μην μιλησω για τα κινητα τους, οπως το w810i και το Κ800, οπου επισης εχουν καταντησει ανεκδοτο στο myphone.gr

 

Προσωπικα εχω καει απο το συγκεκριμενο θεμα, πηγα στην εγγυηση καινουριο sony dvd recorder οπου εδειχνε πρασινιλες στην εικονα, και μου ειπαν οτι δεν εντοπιστηκε το προβλημα. Πεταμενα 300E στην κυρια sony. Γι αυτο δεν μπορώ να ακουω περι ποιοτητας και σεβασμο στον πελατη απο την Sony. Ναι, ειχαν πριν απο δεκα χρονια, αλλα τωρα οχι.

Ενημερωτικα καλο επιπεδο ποιοτητας εχουν ακομα οι toshiba και philips και η lg εκτος απο τα κινητα τους

 

Επεξ/σία από kurkosdr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά είναι και το θέμα ότι τα ACER έβγαζαν προβλήματα πιο συχνά και το service στο Ελλάντα είναι άθλιο.

 

Πάντως για να κάνουμε σοβαρή κουβέντα θα παρακαλούσα να μη συγκρίνουμε άσχετα πράγματα. Άλλο το iphone 4 και το πρόβλημα λήψης, και άλλο το να γίνεται ολόκληρο laptop επικίνδυνο μόνο και μόνο από λάθος στο bios. Πάντως πλάκα πλάκα για τα hp δεν έχω ακούσει προβλήματα και ακόμα καλύτερα λόγια ακούω για τα compaq, αλλά προσωπική εμπειρία δεν έχω..

 

Εγω παλι στην σειρα DV-9000 των HP μου παρουσιασε η m/b προβλημα και μετα απο 1 χρονο μου καικε η 8600 και δεν την αλλαζαν(τοτε ηταν εγγυηση 1 χρονου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά είναι και το θέμα ότι τα ACER έβγαζαν προβλήματα πιο συχνά και το service στο Ελλάντα είναι άθλιο.

 

Πάντως για να κάνουμε σοβαρή κουβέντα θα παρακαλούσα να μη συγκρίνουμε άσχετα πράγματα. Άλλο το iphone 4 και το πρόβλημα λήψης, και άλλο το να γίνεται ολόκληρο laptop επικίνδυνο μόνο και μόνο από λάθος στο bios. Πάντως πλάκα πλάκα για τα hp δεν έχω ακούσει προβλήματα και ακόμα καλύτερα λόγια ακούω για τα compaq, αλλά προσωπική εμπειρία δεν έχω..

 

Εγω παλι στην σειρα DV-9000 των HP μου παρουσιασε η m/b προβλημα και μετα απο 1 χρονο μου καικε η 8600 και δεν την αλλαζαν(τοτε ηταν εγγυηση 1 χρονου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω παλι στην σειρα DV-9000 των HP μου παρουσιασε η m/b προβλημα και μετα απο 1 χρονο μου καικε η 8600 και δεν την αλλαζαν(τοτε ηταν εγγυηση 1 χρονου

Η ποιοτητα των μη-compaq μοντελων της hp ειναι το τριτο ανεκδοτο της παρεας. Εγω προσωπικα εχω βρει ορισμενες μαρκες που τις σεβομαι, οπως αυτες που ειπα παραπανω στις συσκευες εικονας-ηχου, την fujitsu-siemens και την asus στα λαπτοπ, και αυτο ηταν. Ολοι οι υπολοιποι η κινουνται σε γκρι περιοχη (dell), ή πουλανε φιρμα και διαφημισεις (sony, samsung με εξαιρεση ισως τα λαπτοπ τους).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω παλι στην σειρα DV-9000 των HP μου παρουσιασε η m/b προβλημα και μετα απο 1 χρονο μου καικε η 8600 και δεν την αλλαζαν(τοτε ηταν εγγυηση 1 χρονου

Η ποιοτητα των μη-compaq μοντελων της hp ειναι το τριτο ανεκδοτο της παρεας. Εγω προσωπικα εχω βρει ορισμενες μαρκες που τις σεβομαι, οπως αυτες που ειπα παραπανω στις συσκευες εικονας-ηχου, την fujitsu-siemens και την asus στα λαπτοπ, και αυτο ηταν. Ολοι οι υπολοιποι η κινουνται σε γκρι περιοχη (dell), ή πουλανε φιρμα και διαφημισεις (sony, samsung με εξαιρεση ισως τα λαπτοπ τους).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μικρότερο πρόβλημα των vaio ειναι αυτή η ανάκληση, δεν υπάρχει μεγαλύτερη απάτη απο αυτά τα φορητά, σε όλους τους τομείς!

 

Θα διαφωνήσω κάθετα σε αυτό που λες. Έχω αλλάξει δεκάδες λάπτοπ (σχεδόν όλων των εταιρείων) και η διαπίστωση μου είναι ότι η SONY είναι μέσα στις καλύτερες, ποιοτικότερες και αξιόπιστες εταιρείες παγκοσμίως. Την συγκρίνω άμεσα μόνο με τα επαγγελματικά Thinkpad, Macbook και ορισμένα κορυφαία μοντέλα της HP Compaq.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτά συμβαίνουν σε όλες της εταιρίες.

Καλό θα ήταν να μην γίνονται αλλά δυστυχώς έτσι έχουν τα πράγματα!

 

Γιαυτό είναι πάντα επιβεβλημένο πριν από μια αγορά (όχι μόνο laptop) να κοιτάμε

κατά πόσο το συγκεκριμένο προϊόν έχει παρουσιάσει προβλήματα σε άλλους χρήστες του.

 

Τα υπόλοιπα περί fujitsu-siemens, asus και τα "δεν υπάρχει μεγαλύτερη απάτη" είναι απλά αστεία!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...