killer76 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2010 Πιστεύω οτι γινεται πολυ μεγάλος ντόρος σε συζητησεις για 2-3 σιτε π.χ. facebook,youtube,google κ.λ.π. και λέμε τι φοβερά σιτε είναι, και πόσο μοναδικά είναι, και τέλεια κλπ κλπ κλπ (οχι οτι το αμφισβητώ αυτό). Αλλα τελικά κάθομαι και σκέφτομαι οτι σε κάθε κατηγορία υπάρχουν και σιτε που είναι leader της κατηγορίας τους με την οποια δυσκολία τους να φτιαχτούν. π.χ. Δημοπρασίες ---> ebay Πληρωμές ---> paypal Στατιστικά site ---> alexa κ.λ.π. Πρόσφατα ανακάλυψα το booking.com και έπαθα πλάκα με την εξης δυσκολία του σιτε. ΠΩΣ γίνεται το πάντρεμα του ξενοδοχείου με τις βάσεις του σιτε??? Δηλαδή αν φαίνετε ένα ξενοδοχείο στο booking.com οτι έχει διαθεσιμότητα ένα δωμάτιο και εκείνη τη στιγμή περάσει έξω απο το ξενοδοχείο ένας περαστικός και το κλείσει. Πως ενημερώνεται το booking οτι πλεον δεν υπάρχει διαθεσιμότητα? Αυτο σε ένα τοπικό επίπεδο θα μπορούσα να το καταλάβω (αν και δύσκολα). Πως όμως ελέγχει τόσα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο?
bikey77 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2010 Τα ξενοδοχεία που είναι listed στο booking και σε κάθε άλλο τέτοιο site, έχουν "πουλήσει" δωμάτια στο Booking και το ίδιο το site είναι που διαχειρίζεται αυτά τα δωμάτια (γι αυτό έχουν και διαφορετικές τιμές σε σχέση με τα ίδια τα site των ξενοδοχείων). Μου έχει τύχει να ζητήσω δωμάτιο σε ξενοδοχείο από το front desk και να μου πει ότι είναι fully booked ενώ την ίδια στιγμή στο Booking έκανα reservation και το έκλεισα κανονικότατα και μάλιστα φθηνότερα (και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό). 1
killer76 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2010 Τι λες; Αυτή ήταν μια περίπτωση που ειλικρινά δεν είχα σκεφτεί. Μιλάμε για χοντρό κεφάλαιο τότε.
Quiet Storm Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2010 Το booking.com ΔΕΝ αγοραζει δωματια απο τα ξενοδοχεια.Η χρεωση γινεται απευθειας απο το ξενοδοχειο,και το ξενοδοχειο δινει στο booking το 'κατιτις' του. Ο ξενοδοχος-ιδιοκτητης ειναι αυτος που φροντιζει για την ενημερωση των τιμων, της διαθεσιμοτητας κτλ.
pOLoS Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2010 Τι λες; Αυτή ήταν μια περίπτωση που ειλικρινά δεν είχα σκεφτεί. Μιλάμε για χοντρό κεφάλαιο τότε. μιλάμε για τρελό τζίρο , το booking.com έχει 100000+ ξενοδοχεία και σε καθε κράτηση παίρνει προμήθεια ~15%
NOMIKOS Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2010 Το booking.com ΔΕΝ αγοραζει δωματια απο τα ξενοδοχεια.Η χρεωση γινεται απευθειας απο το ξενοδοχειο,και το ξενοδοχειο δινει στο booking το 'κατιτις' του. Ο ξενοδοχος-ιδιοκτητης ειναι αυτος που φροντιζει για την ενημερωση των τιμων, της διαθεσιμοτητας κτλ. Έτσι γνωρίζω και εγώ.
dermitzos Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2010 Ότι είπε ο Quiet Storm. Αυτά που λέει ο bikey ισχύει για εταιρίες τουρισμού όπως tui, reiseladen κλπ. Νοικιάζουν τα δωμάτια με συμβόλαιο και συγκεκριμένη τιμή. Και υπάρχουν με 2 τρόπους. Ή σου δίνουν ένα στάνταρ ποσό για όλο το χρόνο άσχετα πόσα δωμάτια θα σου στείλουν, είτε με allotment, που σου λένε θα σε πληρώνουμε με συγκεκριμένες τιμές ανάλογα τις περιόδους και όταν έχουμε άτομα.
beastgr Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2010 Και κάτι άλλο. Όταν βλέπεις 'only one room left' δε σημαίνει ότι του έχει μείνει ένα μόνο δωμάτιο στο ξενοδοχείο. Απλά ότι έχει ένα ακόμα δωμάτιο με ΑΥΤΗ τη συγκεκριμένη τιμή. Μόλις το κλείσεις παίζει να δεις το ίδιο δωμάτιο πιο ακριβό και να λέει πχ 3 rooms left Το έχω τσεκάρει παλιότερα
koulouri Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2010 Ότι είπε ο Quiet Storm.Αυτά που λέει ο bikey ισχύει για εταιρίες τουρισμού όπως tui, reiseladen κλπ. Νοικιάζουν τα δωμάτια με συμβόλαιο και συγκεκριμένη τιμή. Και υπάρχουν με 2 τρόπους. Ή σου δίνουν ένα στάνταρ ποσό για όλο το χρόνο άσχετα πόσα δωμάτια θα σου στείλουν, είτε με allotment, που σου λένε θα σε πληρώνουμε με συγκεκριμένες τιμές ανάλογα τις περιόδους και όταν έχουμε άτομα. Νομιζω οτι ειναι αυτο.. Ο κουνιαδος μου εχει ενα ξενοδοχιακι στη Θασο, του νοικιαζει το booking 3000 το χρονο το δωματιο και κανει κουμαντο αυτο! Οταν ερχονται groups με πελατες εκυος οτι τον ενημερωνουν για να τους υποδεχθει ερχεται και 1 κοπελα απο την booking που του ξεναγει.. Δεν εχει δικαιωμα αυτα τα δωματια να τα νοικιασει μονος του, αλλιως σπαει η συνεργασια.. Πριν 1 βδομαδα μια φιλη εκλεισε για Βιτινα 1 δικλινο απο το booking.. 160€ και τις 2 μερες.. αλλα πριν το κλεισει πηρε και τηλ να ρωτησει συγκεκριμενες πληροφοριες και αυτη που το σηκωσε τις ελεγε 130€ το δωματιο και επεμενε να μην το κλεισει απο το booking αλλα υηλεφωνικα απο αυτους στην διπλασια σχεδον τιμη!! Τελικα το κλεινει απο το booking, το πληρωνει και μετα την επομενη μερα την παιρνουν απο το ξενοδοχειο και της λενε να κανει ακυρωση κρατησης γιατι θα ειναι κλειστο για επισκευεα το ξενοδοχειο κλπ κλπ Ψευτια που ειπε!!Θα ειναι κλειστο απο 4 Ιανουριου μεχρι 11 Ιανουριου ενα ξενοδοχειο σε χειμερινο προορισμο.. Και οταν πηρα εγω γι αυτην και τους ειπα οτι θα παρω στην τουριστικη αστυνομια, στην προστασια καταναλωτη και στη booking αρχισε να φωναζει και μου ελεγε να κανω ακυρωση κρατησης, μεχρι που της ειπα οτι και καλα ειμαι αστυνομικος και θα το ελεγξω εκτενεστερα και μου το εκλεισε ( ψεματα αλλα και αυτη ψεματα λεει γιατι θελει απλα να το νοικιασει ακριβοτερα )
Morticiangr Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2010 (επεξεργασμένο) Εκτός της κανονικής τιμής που μπορεί να κλεισει καποιος δωμάτιο η booking δινει την δυνατότητα στο ξενοδόχο να κανει και καλυτερες τιμες με αλλες κατηγοριες δωματίων που μπορει να προσθέσει στην σελιδα του ξενοδοχείου του οπως τα "non refundable". Αν δείς ένα ξενοδοχείο που σε ενδιαφέρει και λέει για παράδειγμα οτι έχει δικλινα "χωρίς δικαιωμα επιστροφης χρημάτων" ειναι αυτό.Στην συγκεκριμένη κατηγορία ο πελάτης δεν έχει την δυνατοτητα να κανει ακύρωση της κράτησης και ότι και να γίνει θα σου τα πάρουν τα χρήματα(όλης της διαμονής) απο την πιστωτική(είναι απαραιτητη για να κανεις κρατηση μεσω booking) αλλα θα πάρεις το δωμάτιο σε καλυτερη τιμή.Μπορεί βεβαια να το κανουν επειδη δεν θέλουν να έχουν ακυρώσεις τελευταίας στιγμής σε περίοδο που έχει κίνηση οπως για παράδειγμα κάποια έκθεση που μπορεί να έχει εκείνο το διάστημα. Μία άλλη κατηγορια ειναι το "minimum stay offer" οπου ο ξενοδόχος καθορίζει την ελάχιστη διαμονή γι' αυτή την κατηγορία που μπορεί για παράδειγμα να ειναι 3 μέρες.Αν κανεις κρατηση σε κατηγορία δωματίου που υπάρχει minimun stay offer για το συγκεκριμένο αριθμο ημερών ή και παραπάνω ισχύουν αυτομάτως η τιμες αυτής της κατηγορίας που φυσικά ειναι χαμηλότερες απο τις κανονικές. Η κατηγορία αυτή που μπορεί το ξενοδοχείο να την εφαρμόσει σε καθε τύπο δωματίου(δικλινο,τρικλινο κτλ) υπάρχει με λίγα λογια για καλύτερες τιμές στις πολυήμερες κράτησεις. Γενικότερα υπογράφεται καποια συμφωνία μεταξύ ξενοδοχείου-booking αλλα το ξενοδοχείο έχει ελευθερία σχεδόν σε όλα όπως η ρύθμιση των προαναφερθέντων αλλά και στο cancellation policy όπου αναφέρει στις πληροφορίες-περιγραφή του. Κάποια σου δίνουν την δυνατότητα να κάνεις ακύρωση της κράτησης χωρίς χρέωση μεχρι 2 μερες πριν την αφιξη, σε άλλα μπορεί να ειναι τρείς κτλ. Δίνουν αρκετές δυνατότητες στους ξενοδόχους απλώς δεν τις χρησιμοποιουν όλα τα ξενοδοχεία.Η booking είναι απο τα πιο αξιοπιστα site.Ότι και να γίνει Ελλάδα ή εξωτερικό έχοντας το χαρτι της κράτησης σου στα χέρια είσαι καλυμένος.Δεν μπορούν να σου πούν τίποτα.Ακόμα και να εχουν κάνει μα*ια και να τα έχουν δώσει όλα τα δωμάτια(overbooking) του πετάς το χαρτί της κράτησης και είναι υποχρεωμένοι να σου βρουν δωμάτιο σε άλλο ξενοδοχείο ίδιας κατηγορίας ή και καλύτερο όπως ορίζει ο νομός. Στο ξενοδοχείο που είμαι εγώ (γι' αυτο κάνω τον πολύξερο ) έρχονται πελάτες απο διαφορες χώρες που δεν ξέρουν να μιλάνε ούτε αγγλικά,γερμανικά ουτε τπτ παραμόνο την γλωσσα τους.. απλα μου δίνουν το χαρτί που εκτυπωσαν στο υπολογιστη τους όταν έκαναν την κράτηση και τέλος.Η booking θεωρειτε κορυφή και έχει γραφεία σε όλες τις χώρες που συνεργάζεται και φυσικα στην Ελλαδα με έλληνες υπαλληλους που του παιρνεις και ρώτας ότι θελεις ανεξαρτητα αν είσαι ο ξενοδόχος ή ο πελάτης. Επεξ/σία 7 Νοεμβρίου 2010 από Morticiangr
pOLoS Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2010 Νομιζω οτι ειναι αυτο..Ο κουνιαδος μου εχει ενα ξενοδοχιακι στη Θασο, του νοικιαζει το booking 3000 το χρονο το δωματιο και κανει κουμαντο αυτο! Οταν ερχονται groups με πελατες εκυος οτι τον ενημερωνουν για να τους υποδεχθει ερχεται και 1 κοπελα απο την booking που του ξεναγει.. Δεν εχει δικαιωμα αυτα τα δωματια να τα νοικιασει μονος του, αλλιως σπαει η συνεργασια.. Πριν 1 βδομαδα μια φιλη εκλεισε για Βιτινα 1 δικλινο απο το booking.. 160€ και τις 2 μερες.. αλλα πριν το κλεισει πηρε και τηλ να ρωτησει συγκεκριμενες πληροφοριες και αυτη που το σηκωσε τις ελεγε 130€ το δωματιο και επεμενε να μην το κλεισει απο το booking αλλα υηλεφωνικα απο αυτους στην διπλασια σχεδον τιμη!! Τελικα το κλεινει απο το booking, το πληρωνει και μετα την επομενη μερα την παιρνουν απο το ξενοδοχειο και της λενε να κανει ακυρωση κρατησης γιατι θα ειναι κλειστο για επισκευεα το ξενοδοχειο κλπ κλπ Ψευτια που ειπε!!Θα ειναι κλειστο απο 4 Ιανουριου μεχρι 11 Ιανουριου ενα ξενοδοχειο σε χειμερινο προορισμο.. Και οταν πηρα εγω γι αυτην και τους ειπα οτι θα παρω στην τουριστικη αστυνομια, στην προστασια καταναλωτη και στη booking αρχισε να φωναζει και μου ελεγε να κανω ακυρωση κρατησης, μεχρι που της ειπα οτι και καλα ειμαι αστυνομικος και θα το ελεγξω εκτενεστερα και μου το εκλεισε ( ψεματα αλλα και αυτη ψεματα λεει γιατι θελει απλα να το νοικιασει ακριβοτερα ) μια καταγγελεια στο booking ειναι απαραιτητη
_filippos_ Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2010 είναι όντως πολύ καλή σελίδα. Προσοχή όμως στα ξενοδοχεία. Σ'ένα στην Αθήνα, προσπαθούσαν να με πείσουν να κάνω κράτηση μέσω αυτών κι όχι μέσω booking χωρίς κάποιο σοβαρό επιχείρημα. Φυσικά και δεν το έκανα. Όταν κοίταξα απο τον υπολογιστή είδα πως ενώ στο booking η τιμή νύχτας ήταν στα 35ευρώ, τα λαμόγια προσπαθούσαν να μου την δώσουν στα 75ευρώ. Απίστευτο! Σε άλλο ξενοδοχείο αλυσίδας μου πρότειναν να τους πάρω τηλεφωνικά για να κάνω κράτηση και όχι μέσω booking αλλά τουλάχιστον εκείνοι μου είχαν πει απο την αρχή πως η τιμή θα ήταν πιο χαμηλή απο το booking. Και πράγματι έτσι ήταν. Βέβαια εκείνη τη περίοδο πήγαινα συχνά στην συγκεκριμένη αλυσίδα. Πάντως με τις κρατήσεις μέσω της σελίδας δεν αντιμετώπισα ποτέ πρόβλημα.
andreasl Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2010 Θέλω το καλοκαίρι να πάω ένα ταξίδι στη Νορβηγία. Θα είναι ένα ακριβό ταξίδι επειδή η Νορβηγία είναι πανάκριβη χώρα. Σκέφτομαι να κλείσω τα δωμάτια μέσω του booking. Πιστεύετε ότι είναι ο φθηνότερος τρόπος αυτός; Σε 2-3 τουριστικά γραφεία που ρώτησα (και είχαν κάποια σχέση με Νορβηγία) μου είπαν ότι θα ρωτήσουν κάτι μεσάζοντες και ακόμη περιμένω να επικοινωνήσουν μαζί μου. Το βλέπω τελικά το booking να είναι η μόνη μου επιλογή. Επειδή θα κλείσω στο σύνολο 6 ξενοδοχεία, αν υποθέσουμε ότι σε κάποιο γίνεται στραβή και με βάζουν να πληρώσω παραπάνω ή μου λένε ότι δεν έχουν το δωμάτιο, ποια είναι η ενδεδειγμένη αντιμετώπιση; Είναι σημαντικό να ξέρω τι πρέπει να κάνω γιατί στο Bergen μπορώ τώρα να κλείσω δωμάτιο από το booking στα 300-340 ευρώ για δύο βραδιές (τσούζει), αλλά αν το καλοκαίρι βρεθώ να ψάχνω δωμάτιο τελευταία στιγμή θα το πληρώσω (αν το βρω) γύρω στα 500-600 ευρώ. Δηλαδή δεν έχω την πολυτέλεια να στραβώσει κάτι. Θα με βοηθήσει το booking αν υπάρχει πρόβλημα;
beastgr Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2010 Κοίτα στα 3-4 χρόνια που χρησιμοποιώ το Booking ανελλειπώς, δεν είχα ποτέ ΜΑ ΠΟΤΕ πρόβλημα. Από τη στιγμή που κανεις κράτηση μέσω booking έχεις κλείσει το δωμάτιο βρέξει χιονίσει. Δεν μπορούν να σου κάνουν τίποτε. Και το καλό είναι ότι δεν πληρώνεις, απλά δίνεις την πιστωτική σου σαν δικλείδα ασφαλείας (αν δεν εμφανιστείς κτλ κτλ) Εγώ θα έκλεινα για νορβηγία μέσω booking χωρίς δεύτερες κουβέντες. Εκτυπώνεις την κράτηση, κρατάς τα τηλ επικοινωνίας του booking και είσαι μια χαρα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα