Προς το περιεχόμενο

πληροφορική ΕΑΠ


alan2

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπορείς να λες και να πιστεύεις ότι θέλεις.

 

Κι' εγώ το ίδιο από αυτά που έχω δει και βλέπω - και γράφω ρητά στο post #10 ότι είναι η προσωπική μου άποψη.

Και όχι δεν είμαι άσχετος, ξέρω τι γίνεται πάρα πολύ καλά.

 

Αποδίδω αυτά που πρέπει όπως πρέπει, "χωρίς να λιβανίζω τα γένια μου".

Εξάλλου η άποψή μου δεν είναι καθολικά αρνητική όπως φαίνεται σαφώς (πάλι στο post #10).

Επί των τεκμηρίων που ζητάς : ούτε σκοπεύω, ούτε είναι δυνατόν να κάνω εδώ επίσημη αξιολόγηση και

σύγκριση του EAΠ με συμβατικά πανεπιστήμια ή άλλα ιδρύματα.

Μακροσκοπικές εντυπώσεις εκφράζουμε, όχι κοινωνιολογική μελέτη όπως νομίζεις.

Εξάλλου όποιος ξέρει τι θέλει συνειδητά δεν εντυπωσιάζεται και δεν πείθεται από κριτικές, καλές ή κακές.

 

Όσο για τα σχόλια του τύπου "Χωρίς κόμματα, χωρίς 3 φορές εξετάσεων το χρόνο,..., χωρίς αναβαθμολογήσεις" τα θεωρώ απλώς κακκεντρέχειες και κατιναριό.

Όπως θεωρώ κακκεντρέχειες και τις ιστορίες που έχω ακούσει απο φοιτητές του ίδιου του ΕΑΠ για εργασίες που τις αγοράζουν (οι φοιτητές του ΕΑΠ)

στο διαδίκτυο, έτοιμες κατά παραγγελία, και τις παραδίδουν αυτούσιες επειδή δεν έχουν χρόνο να ασχοληθούν οι ίδιοι.

Υπάρχουν πιθανόν τέτοια περιστατικά αμφιπλεύρως αλλά δεν είναι επιχειρήματα.

 

Και επαναλαμβάνω ότι όποιος έχει ικανότητες και κουράγιο δίνει κατακακτήριες και περνά σε συμβατική σχολή.

Ή πηγαίνει σε μεταπτυχιακό συμβατικού πανεπιστημίου.

Αλλά με τις κατατακτήριες υπάρχει φίλτρο και εισάγονται ελάχιστοι, δεν μπορεί να περάσει, όπως με την

κλήρωση, η σάρα κι' η μάρα που πιθανόν και θα τα παρατήσει ή θα δυσκολευτεί πολύ λόγω ανεπάρκειας.

 

 

Ειδικά για το "πτυχίο φυσικού", είναι απλώς ανέκδοτο όπως ήδη είπα.

Φυσικός χωρίς καλή γνώση σε τομείς MMΦ απλώς ΔΕΝ νοείται. Έτσι, απλά.

Όποιος μαθηματικός ή φυσικός της προκοπής ακούει τέτοια πράγματα χαμογελά ειρωνικά.

(Η επαγγέλματική αναγνώριση είναι άλλο ζήτημα βέβαια, εγώ μιλώ μόνον για την γνώση).

 

 

Αν νομίζεις θίγεσαι (αν και δεν βλέπω τον λόγο) μπορείς να έχεις την τελευταία λέξη - εγώ ότι είχα να πω το εξέφρασα σαφώς νωρίτερα και

δεν σκοπεύω να συνεχίσω την αντιπαράθεση...

 

-

Επεξ/σία από V.I.Smirnov
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 131
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

το ΠΣ "Σπουδές στις Φυσικές Επιστήμες" από ότι πληροφορήθηκα δεν είναι καθαρό "Φυσικό" αλλά αυτό που λένε στο εξωτερικό Science, μια μίξη δηλαδή από Μαθηματικά, Χημεία, Φυσική, Μηχανική κτλ. Μην το συγκρίνεις επομένως με ένα καθαρό Τμήμα Φυσικής

 

 

Το Ανοικτό Πανεπιστήμιο δεν είναι ανταγωνιστικό Δημόσιο Πανεπιστήμιο. Είναι το Πειραματικό Πανεπιστήμιο κατά αναλογία με τα Πειραματικά Λύκεια της Ελλάδας. Βασισμένα σε αυτό δημιουργήθηκαν τα ίδιας δομής: Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδας και Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου.

 

Αποτελεί το συμπλήρωμα της Ελληνικής Εκπαίδευσης, είναι ΑΠΟΛΥΤΑ ισότιμο (νομικά και ακαδημαϊκά) και έχει διαφορετική ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ [1] για την κατάκτηση της γνώσης και την κτήση Πτυχίου / Διπλώματος. Οι Ελληνική Πραγματικότητα μαρτυρά κάθε έτος την ευρεία αποδοχή του [2] ενώ παράλληλα χαρακτηρίζεται ως ένα από τα μεγαλύτερα σε φοιτητές Ελληνικά Δημόσια Πανεπιστήμια [3].

 

Αποτελεί υπόδειγμα διοίκησης βάσει στατιστικών του ΥΠΔΒΜΘ [3] αφού με ελάχιστους Δημοσίους Υπαλλήλους (<100) και ισχυρή υποδομή και τεχνογνωσία στα Πληροφορικά Συστήματα για Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση καταφέρνει να λειτουργήσει προσφέροντας υψηλό επίπεδο σπουδών (πιστοποίηση κατά ISO).

 

Αποτελεί υπόδειγμα Καθηγητών αφού διδάσκουν σε αυτό οι καθηγητές των συμβατικών Πανεπιστημίων που έχουν το υψηλότερο κύρος σε αναλογία φοιτητών / καθηγητή 25 προς 1.

 

 

[1] http://www2.eap.gr/news.jsp?categoryId=114&articleId=449&css=blue_n.css&parentId=101

[2] http://www2.eap.gr/news.jsp?categoryId=116&articleId=451&css=blue_n.css&parentId=101

[3] http://www.minedu.gov.gr/publications/docs/apotelesmata_apografis_pan_07_08_091211.zip

 

------------------------------------------------------------------------------------

 

Παραθέτω μερικά στοιχεία (πρόχειρο google) για κάτι που ισχυρίστηκα και πιο πριν: οι εισαγωγικές εξετάσεις δεν αποτελούν αναγκαία συνθήκη για έναν καλό επιστήμονα ή μηχανικό. Κάποιοι πίσω από σύνδρομα κατωτερότητας αδυνατούν να το δουν αυτό.

 

------------------------------------------------------------------------------------

 

Σας ενημερώνουμε ότι στην υποψήφια διδάκτορα της Σ.Θ.Ε.Τ. κυρία Ελένη Βαρσάκη απονεμήθηκε το βραβείο καλύτερης φοιτητικής εργασίας (Best Student Paper Award) της περιοχής "Optics, Photonics and Digital Technologies for Multimedia Applications (Conference Program Track 7723) του διεθνούς επιστημονικού συνεδρίου SPIE Photonics Europe που διεξήχθη μεταξύ 12-15 Απριλίου 2010 στις Βρυξέλλες. Η απονομή έγινε την Τετάρτη 14 Απριλίου 2010. Τα πλήρη στοιχεία της εργασίας είναι:

 

"On the use of the discrete Pascal transform in hiding data in images" Eleni E. Varsaki, Vassilis E. Fotopoulos, Athanassios N. Skodras, Hellenic Open University (Greece).

 

Στην εργασία αυτή προτείνεται μια νέα βελτιωμένη τεχνική απόκρυψης πληροφορίας μέσα σε ψηφιακές έγχρωμες εικόνες, η οποία βασίζεται στη χρήση του μετασχηματισμού Pascal.

Μ. Χατζηνικολάου

Αναπληρώτρια καθηγήτρια

Κοσμήτωρ Σ.Θ.Ε.Τ.

 

------------------------------------------------------------------------------------

 

Με μεγάλη μας χαρά δημοσιεύουμε την είδηση που μας έστειλε ο κύριος Καπούλας.

Πρόκειται για την επιλογή της Κας Παντερή ως υποτρόφου στα προγράμματα θερινών σπουδών και έρευνας του CERN.

 

 

Τα συγχαρητήρια μας.

 

>

>> Αγαπητέ κε. Τζαμαρία,

>>

>> Γνωρίζω από πρώτο χέρι, όπως και οι άλλοι συνάδελφοι από την

>> Φυσική Υψηλών Ενεργειών, το πόσο δύσκολο είναι να επιλεγεί ένας

>> φοιτητής σαν υπότροφος στα προγράμματα θερινών σπουδών και

>> έρευνας του CERN. Πολύ περισσότερο όταν προέρχεται από μία

>> μικρή χώρα όπως η Ελλάδα.

>> Μπορώ λοιπόν να κρίνω ότι είναι πρώτου μεγέθους επιτυχία η επιλογή

>> της φοιτήτριας του ΕΑΠ.

>> Αυτή όμως η επιτυχία δεν έρχεται κατά τύχη. Είναι αποτέλεσμα και

>> του προγράμματος σπουδών που έχει αναπτυχθεί, του υψηλού επιπέδου

>> διδασκαλίας από τους ΣΕΠ, της ανάπτυξης και εκμετάλλευσης, για

>> πρώτη φορά σε ανοικτό πανεπιστήμια, εργαστηριακών δομών όπως

>> και σε συμβατικά πανεπιστήμια, καθώς και η κατεύθυνση που έχει η

>> σχολή ΘΕ προς την έρευνα και όχι μόνο προς μετάδοση γνώσεων.

>> Τελικά αυτό που θα κρίνει το επίπεδο των ΑΕΙ, συμβατικών ή εξ

>> αποστάσεως, είναι η ποιότητα και η ποσότητα έρευνας που

>> πραγματοποιείται

>> σε αυτά, με προφανή αποτελέσματα και στην ποιότητα των παρεχόμενων

>> τίτλων.

>> Θεωρώ λοιπόν ότι πρέπει να συνεχίσει το ΕΑΠ να ενισχύει τις

>> ερευνητικές δραστηριότητες των μελών του και είμαι σίγουρος

>> ότι η επιλογή της κας Παντερή θα είναι μόνο η πρώτη από μία

>> σειρά πολλών και σημαντικότερων επιτυχιών.

>>

>> Με τιμή,

>> Ι. Γκιάλας

>> Αναπλ. καθ. Παν/μίου Αιγαίου

>> ΣΕΠ ΕΑΠ ΦΥΕ14

>>

>>

>>

>> S. E. Tzamarias wrote:

>>

>> > Προς:

>> >

>> > τα μέλη ΔΕΠ του Ε.ΑΠ.

>> >

>> > τα μέλη Σ.Ε.Π. του Ε.Α.Π.

>> >

>> > Κοινοποίηση:

>> >

>> > Δ.Ε. του Ε.Α.Π.

>> >

>> > κ. Μ. Παντερή

>> >

>> >

>> >

>> > Αγαπητοί Συνάδελφοι,

>> >

>> > Σας επισυνάπτω ευχαριστήριο γράμμα της φοιτήτριας του Π.Σ. "Σπουδές

>> > στις Φυσικές Επιστήμες" , κ. Μ. Παντερή, εν όψει της επιλογής της από

>> > τον Ευρωπαϊκό Κέντρο Πυρηνικών Ερευνών (CERN) για να παρακολουθήσει,

>> > ως υπότροφος, το διεθνές θερινό Σχολείο Σωματιδιακής Φυσικής 2005,

>> > συμμετέχοντας παράλληλα σε ερευνητική δραστηριότητα του Κέντρου.

>> >

>> > Πιστεύω ότι οι διακρίσεις των φοιτητών μας αποτελούν την

>> > ουσιαστικότερη επιβράβευση του έργου που επιτελείται στο ΕΑΠ.

>> > Αναμφίβολα, τα αποτελέσματα αυτά οφείλονται στις μεγάλες προσπάθειες

>> > των φοιτητών μας αλλά και στην ποιότητα του εκπαιδευτικού σας έργου.

>> > >> > Θα ήθελα να συγχαρώ δημόσια την κ. Παντερή για την επιτυχία της και

>> > την ευγένεια της επιστολής της και να της ευχηθώ συνεχή πρόοδο.

>> >

>> >

>> >

>> > Με Εκτίμηση

>> >

>> >

>> >

>> > Καθηγητής Σπύρος Ευστ. Τζαμαρίας

>> >

>> > Κοσμήτορας της Σχολής Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας

>> >

>> >

>> >

>> > ----- Original Message -----

>> > *From:* ΜΑΡΙΑ ΠΑΝ

>> > *To:* [email protected]

>> > *Sent:* Thursday, March 17, 2005 1:48 PM

>> > *Subject:* Fwd: Your CERN Summer Student Application

>> >

>> >

>> >

>> > *Κύριε Κοσμήτορα,*

>> >

>> > * Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι μετά από αίτησή μου στο Ευρωπαϊκό

>> > Κέντρο Πυρηνικών Ερευνών (CERN) στη Γενεύη, με επέλεξαν για τη

>> > συμμετοχή μου στο πρόγραμμα Summer Student 2005, όπως αναφέρεται στο

>> > e-mail του CERN που σας επισυνάπτω.

>> > Μετά απ' αυτό θα ήθελα να γνωρίζετε ότι αυτό αποτελεί μεγάλη τιμή

>> > για μένα, διότι όπως πληροφορήθηκα, επιλέχτηκαν ελάχιστα (2-3) άτομα

>> > από την Ελλάδα, γεγονός που δηλώνει ότι εκτιμήθηκαν οι γνώσεις των

>> > Θεματικών Ενοτήτων που μου προσέφερε το πρόγραμμα του ΕΑΠ "Σπουδές

>> > στις Φυσικές Επιστήμες" όπως αναλυτικά τις ανέφερα στο βιογραφικό μου,

>> > μαζί με την αντίστοιχη σ'αυτές βαθμολογία μου.

>> > Για το λόγο αυτό, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω θερμά, για τη

>> > δυνατότητα που απέκτησα μέσω των σπουδών στο ΕΑΠ, να συμμετέχω σε

>> > τέτοιας εμβέλειας προγράμματα.*

>> > **

>> > *Με εκτίμηση*

 

------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

Αγρότης το καλοκαίρι, οικοδόμος το χειμώνα, ο 38χρονος Βασίλης Παπαδίνας από την Ημαθία κατόρθωσε να ολοκληρώσει τις σπουδές του στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο και να αναπτύξει ερευνητική δραστηριότητα ανακαλύπτοντας ένα νέο μαθηματικό τύπο! Τη μεθεπόμενη Κυριακή, 23 Νοεμβρίου, ορκίζεται και παίρνει το πτυχίο του με βαθμό 7,45!

 

Η «Απογευματινή» τον βρήκε στο χωριό του, τον Άγιο Γεώργιο του Δήμου Δοβρά, λίγο έξω από τη Βέροια. Γεννημένος το 1970 στη Θεσσαλονίκη, τελείωσε το Πολυκλαδικό Λύκειο Αγίου Γεωργίου Ημαθίας, όπου και κατοικεί μόνιμα. Από μικρός είχε κλίση στην Πληροφορική, του άρεσαν οι υπολογιστές, πήρε μάλιστα και πτυχίο προγραμματιστή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης το '87. Το χειμώνα δουλεύει σε οικοδομές, ενώ το καλοκαίρι ασχολείται αποκλειστικά με αγροτικές εργασίες. Το 2000, μόλις ιδρύθηκε το Ανοικτό Πανεπιστήμιο, υπέβαλε αίτηση και η τύχη του χαμογέλασε. Τα οικονομικά της οικογένειας, όμως, δεν του επέτρεπαν να παίρνει τρεις θεματικές ενότητες ετησίως κι έτσι περιορίστηκε σε μία, άλλες φορές δύο, με αποτέλεσμα να ολοκληρώσει φέτος τις 12 θεματικές ενότητες και να αποκτήσει το πολυπόθητο πτυχίο στην Πληροφορική. Ασχολούμενος με το αντικείμενο ανακάλυψε ένα νέο μαθηματικό τύπο στο πεδίο της γραφοθεωρίας και εκπόνησε την πτυχιακή του εργασία.

 

Επειδή ο ίδιος δεν γνωρίζει Αγγλικά, θα αναλάβει το Ανοικτό Πανεπιστήμιο τη μετάφραση της εργασίας, προκειμένου αυτή να δημοσιευθεί σε ξένα περιοδικά. «Νιώθω περήφανος και συγκινημένος. Το πρόγραμμα των μαθημάτων ήταν βαρύ για τον περιορισμένο χρόνο που διέθετα, αλλά ήταν τόση η όρεξη μου,για σπουδές που θα το ήθελα ακόμη βαρύτερο», είπε στην «Α» ο Βασίλης Παπαδίνας. Δεν είναι ο μόνος που νιώθει περηφάνια για το κατόρθωμα του. Η περίπτωση του αγρότη-οικοδόμου-φοιτητή έχει συγκινήσει ιδιαιτέρως τον πρόεδρο της Διοικούσας Επιτροπής του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, καθηγητή Παναγιώτη Σιαφαρίκα, ο οποίος και αναφέρθηκε σ' αυτόν («αυτά είναι τα καλά μυαλά της Περιφέρειας», είπε) κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε χθες στην Αθήνα, μαζί με το γενικό γραμματέα του ΕΑΠ, Χαράλαμπο Ροδόπουλο.

 

Ούτως ή άλλως, το Ανοικτό Πανεπιστήμιο απευθύνεται κυρίως σε εργαζομένους, οι οποίοι και αποτελούν το 85% του συνόλου των φοιτητών του. Το Πανεπιστήμιο πηγαίνει κοντά τους και όχι εκείνοι στο Πανεπιστήμιο. Τους δίνει την ευκαιρία να αποκτήσουν ευρύτητα γνώσεων και το πτυχίο τούς επιτρέπει να κατακτήσουν θέσεις πανεπιστημιακής εκπαίδευσης στο δημόσιο τομέα.

 

Η ανακάλυψη έγινε στα πλαίσια της πτυχιακής εργασίας:

HOU-CS-UGP-2008-14 Προσεγγιστικοί αλγόριθμοι επίλυσης για το Πρόβλημα του Περιοδεύοντος Πωλητή

(Traveling Salesman Problem – TSP)

B. ΠΑΠΑΔΙΝΑΣ

Σταματίου (Επιβλ., ΣΕΠ ΕΑΠ, Επικ. Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Τμήμα Μαθηματικών),

Σγάρμπας (Μέλος, ΣΕΠ ΕΑΠ, Επίκ. Καθηγητής, Παν.Πάτρας, Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών ),

Γραββάνης (Μέλος, ΣΕΠ ΕΑΠ, Αναπλ. Καθηγητής, Δημοκρίτειο Παν.Θράκης, Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών &Μηχανικών Υπολογιστών)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ξανααπαντώ επειδή αναφέρεσαι στον κ. Τζαμαρία και μόνον.

 

Για την περίπτωση που αναφέρεις (περί CERN) την έχω μακράν υπόψη μου αλλά αυτό δεν μου λέει τίποτε για την στάθμη του ΕΑΠ.

Μπορώ να πω πολλά επ' αυτού (όχι απαξιωτικά ή υποτιμητικά) αλλά δεν υπάρχει λόγος.

Όποιος γνωρίζει δεν χρειάζεται συστάσεις, οι υπόλοιποι ας ζουν στο παραμύθι των υψηλών σπουδών.

 

 

Εγώ έγραψα καθαρά στο post #10 :

" Και τι πάει να πει "Φυσικές επιστήμες", τι μαθαίνεις καλά εκεί ;

Κάποια μαθήματα είναι ενδιαφέροντα αλλά τελικά και συνολικά, ούτε καλά μαθηματικά μαθαίνεις, ούτε φυσική, ούτε χημεία. Ένας αχταρμάς..."

 

Εσύ τώρα γράφεις

"το ΠΣ "Σπουδές στις Φυσικές Επιστήμες" από ότι πληροφορήθηκα δεν είναι καθαρό "Φυσικό" αλλά

αυτό που λένε στο εξωτερικό Science, μια μίξη δηλαδή από Μαθηματικά, Χημεία, Φυσική, Μηχανική κτλ.

Μην το συγκρίνεις επομένως με ένα καθαρό Τμήμα Φυσικής."

Ποιός έλεγε ανακρίβεις λοιπόν ;

ΕΣΥ το συνέκρινες αρχικά με το Φυσικό μιλώντας για Φυσικούς απόφοιτους και "πτυχίο Φυσικού" - όχι εγώ.

Εγώ, αντίθετα, έγραψα ότι ΔΕΝ είναι Φυσικό και ότι ΔΕΝ μπορείς να βγεις Φυσικός από εκεί.

Τώρα, εκ των υστέρων, συμφωνείς μαζί μου.

Ήξερα λοιπόν πολύ καλά τι έλεγα από την αρχή, σε αντίθεση με σένα που το έμαθες τώρα και αναθεώρησες.

Όπως ξέρω και για τα υπόλοιπα που γράφω σχετικά.

Kαι εξάλλου γράφω ότι "Τα παραπάνω βέβαια είναι η προσωπική μου άποψη".

 

 

Έγώ αναφέρομαι καταρχήν στην γνώση που θέλει να αποκτήσει κάποιος από επιθυμία εσωτερικής αναζήτησης

γι' αυτήν κι' όχι από βιτρίνα. Γι' αυτό έγραψα ήδη ότι τα επαγγελματικά δικαιώματα είναι άλλη ιστορία.

Το ΕΑΠ ΔΕΝ την δίνει σε υψηλό επίπεδο σε ότι αφορά τα μαθηματικά και τη φυσική και σ' αυτό δεν μπορεί να

συγκριθεί με την συμβατική Φυσικομαθηματική σχολή, με τίποτε.

H έλλειψη "σκληρών" μαθημάτων εκεί που χρειάζονται είναι η απόδειξη, τα υπόλοιπα δεν πείθουν.

 

Eιδικά για τα ΜΜΦ, μιας που έγινε ιδιαίτερος λόγος, συμπληρώνω και διευκρινίζω ότι δεν είναι τα ένα ή δύο ομώνυμα μαθήματα

που υπάρχουν στις συμβατικές σχολές Φυσικής ή Μαθηματικών.

Είναι και αυτά αλλά είναι και αρκετά άλλα μαθήματα, υποχρεωτικά ή κατ' επιλογήν υποχρεωτικά ανάλογα και με την κατεύθυνση ειδίκευσης.

Στα ΜΜΦ περιλαμβάνονται Διαφορικές με Μερικές Παραγώγους, Ειδικές Συναρτήσεις (Bessel, Hankel, Σφαιρικές Αρμονικές),

Λογισμός Μεταβολών, Συναρτησιακή Ανάλυση, Τανυστική Ανάλυση, Θεωρία Ομάδων, Τοπολογία, Διαφορίσιμες Πολλαπλότητες...

Πρόκειται για δύσκολα και "βαθιά" μαθήματα που συνιστούν σημαντικό γνωστικό υπόβαθρο της Φυσικής και των Μαθηματικών.

Τα περισσότερα διδάσκονται στις συμβατικές Φυσικομαθηματικές σχολές είτε ως κατ' επιλογήν μαθήματα είτε μέσα στην ύλη άλλων.

Από το ΕΑΠ όμως απουσιάζουν εντελώς. Και οι περισσότεροι απόφοιτοί της ΣΘΕ του ΕΑΠ δεν γνωρίζουν καν την σημασία τους.

Και είναι εύλογο να απουσιάζουν διότι το ΕΑΠ ΔΕΝ βγάζει ούτε μαθηματικούς, ούτε φυσικούς, το ξαναλέω, κι' ας βαυκαλίζονται έτσι.

Οι απόφοιτοί του έχουν κατάταξη ΠΕ φυσικών από τον νόμο και αναμφισβήτητα είναι ισότιμοι με τους άλλους όμως αυτό είναι TYΠΙΚΟΣ τίτλος.

Εγώ εδώ μιλώ για την ουσία, για το περιεχόμενο στο οποίο δίνεται η ευκαιρία να εντρυφήσει, αν θέλει, ο φοιτητής.

Π.χ. Γενική σχετικότητα (που βέβαια διδάσκεται κατ' επιλογήν στο φυσικομαθηματικό) χωρίς τανυστική ανάλυση δεν γίνεται.

Στην τύχη μιλώντας, ας μας υποδείξει κάποιος σε ποιό μαθημα του ΕΑΠ διδάσκονται τανυστές (που είναι η ουσία της ΓΘΣ)

ή λογισμό μεταβολών ή διαφορίσιμες πολλαπλότητες.

Θα ζητήσω ταπεινά συγνώμη γονατιστός αν είμαι τόσο παραπληροφορημένος.

Αλλά ξέρω ότι δεν κάνω λάθος, στο ΕΑΠ τέτοια μαθήματα δεν υπάρχουν, ούτε μεμονωμένα ούτε στην ύλη κάποιας θεματικής ενότητας.

 

Κατ' εμένα, το ΕΑΠ, προπτυχιακά τουλάχιστον, δεν δίνει βάσεις για δύσκολη φυσική και μαθηματικά. Δυστυχώς. Μακάρι να το αλλάξουν αλλά δεν το βλέπω.

Πιστεύω ότι έπρεπε προ πολλού οι απόφοιτοί του της ΣΘΕ, οι τόσο μαχητικοί και μυγιάγγιχτοι, εφόσον παριστάνουν τους φυσικούς,

να φωνάζουν και γι' αυτά, δηλ. για την μεταβολή του προγράμματος σπουδών σε κάτι που να το φέρνει πιο κοντά στο αντίστοιχο των συμβατικών.

Εξάλλου το περιεχόμενο δίνει το ουσιαστικό κύρος και την υπόληψη, όχι ο νόμος.

Η ΣΘΕ μου θυμίζει κάπως την παλιά φυσιογνωστική σχολή που υπήρχε πριν δεκαετίες και τελικά καταργήθηκε.

Έβγαζε φυσιογνώστες που έκαναν φυσική, απλά μαθηματικά, χημεία, βιολογία, φυτά και άλλα παρόμοια.

ΑΛΛΑ, ξεκάθαρα, δεν ήταν φυσικοί, ούτε χημικοί ούτε μαθηματικοί.

 

Και το τι βρήκε κάποιος ως ανακάλυψη δεν μου λέει πολλά. Χωρίς να την απαξιώνω, αν πας στην βιβλιοθήκη και ανοίξεις

τα αρχεία των δημοσιεύσεων σε διάφορους τομείς θα δεις ότι γενικά βρίθουν από τέτοιες "ανακαλύψεις".

Το ουσιαστικό θέμα για μένα είναι ότι σημαντικό γνωστικό υπόβαθρο λείπει.

 

Δεν θα απαντήσω στα υπόλοιπα - αν και έχω τεκμηριωμένη άποψη - διότι δεν θα οδηγήσει κάπου.

Τα υπερασπιστικά παραλληρήματα αποδεικνύουν καταρχήν κομπλεξισμό, εξάλλου το προφανές δεν έχει ανάγκη απόδειξης.

Ξαναλέω ότι όποιος γνωρίζει συνειδητά τι ψάχνει και τι θέλει, δεν χρειάζεται διαφήμιση και

συστάσεις, ούτε εντυπωσιάζεται από πυροτεχνήματα.

 

 

Και για να τελειώνουμε, ξαναδιάβασε προσεκτικά αυτά που έγραψα στο post #10.

θα δεις ότι δεν διαφωνούμε τελικά....

 

-

Επεξ/σία από V.I.Smirnov
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα δεν πρόκειται περι διαφήμισης αλλά περι αποκατάστασης της ΑΛΗΘΕΙΑΣ

 

Δυσφήμισες και μάλιστα σε ένα φόρουμ που το διαβάζουν πολλοί

Κάποιος έπρεπε να πει τα πράγματα όπως έχουν

Δεν μπήκα να κάνω διαφήμιση αλλά για να αποδείξω τις ανακρίβειες

 

Στο εξωτερικό τα προγράμματα σπουδών Science έχουν τον ίδιο σκοπό που έχει και το Φυσικές Επιστήμες του ΕΑΠ

Οι απόφοιτοι συνεχίζουν σε μεταπτυχιακά προγράμματα Μαθηματικών, Φυσικής και Μηχανικής

Το ίδιο γίνεται και στο ΕΑΠ και απόδειξη σε αυτό είναι τα Μεταπτυχιακά Μαθηματικών, Φυσικής και Μηχανικής που προσφέρει προς τους Επιστήμονες Φυσικών Επιστήμων του

 

Το αν ένα Πρόγραμμα Σπουδών είναι "διαθεματικότερο" από ένα άλλο αυτό δεν το κάνει χαμηλότερου επιπέδου όπως ισχυρίσθηκες.

 

... To EAΠ τόσο στα προπτυχιακά όσο και στα μεταπτυχικά είναι κατώτερο σε όλα. Τουλάχιστον στις "σχολές" των θετικών επιστημών ...

 

... Η στάθμη των μαθημάτων και η ποικιλία των επιλογών είναι χαμηλές...

 

... Αν συγκρίνεις την ύλη μεταξύ αντίστοιχων ΑΕΙ και ΑΕΠ θα το διαπιστώσεις μόνος σου, τόσο για τα μεταπτυχιακά όσο και για τα προπτυχιακά...

 

... Πήγαινε αν το έχεις απωθημένο και έχεις τρόπο να αξιοποιήσεις το όποιο (αμφίβολου κύρους) πτυχίο δίνουν. (Δεν είναι δωρεάν βλέπεις.) ....

 

... Και γενικά η στάθμη του ΕΑΠ είναι (δυστυχώς) αρκετά έως πολύ πιο κάτω από τις κανονικές σχολές...

 

... Οι επιμελείς απόφοιτοι συμβατικού πανεπιστημίου μπορούν να πάνε στο ΕΑΠ και με τις γνώσεις τους να διδάξουν - όχι να διδαχτούν...

 

... ΑΛΛΑ δεν μπορεί όμως να συγκριθεί με το συμβατικό, τουλάχιστον στις θετικές επιστήμες - με τίποτα...

 

... όμως το αποτέλεσμα δεν είναι γενικά συγκρίσιμο με αυτό των κανονικών σχολών....

 

... Το ότι το εν λόγω μεταπτυχιακό πληροφορικής (το άλλο ξέρω ότι υπάρχει αλλά δεν γνωρίζω τι γίνεται) δεν απευθύνεται μόνον σε απόφοιτους πληροφορικής δείχνει ότι προσπαθούν να συγκεράσουν διάφορους κλάδους κάτω από μια ομπρέλλα. Γι' αυτό και το περιεχόμενο και η στάθμη των μαθημάτων υποβιβάζεται ώστε να γίνει προσιτό σε όλους. Αντίθετα, θα έπρεπε να υπάρχει φίλτρο και κατάταξη με βάση

...Όσοι έχουν κουράγιο και ικανότητες πηγαίνουν στο αληθινό πανεπιστήμιο - το ΕΑΠ είναι ακόμη υποκατάστατο...

 

Όσοι έχουν κουράγιο και ικανότητες πηγαίνουν στο αληθινό πανεπιστήμιο - το ΕΑΠ είναι ακόμη υποκατάστατο. Γι' αυτό και δεν βγάζει ούτε μαθητικούς, ούτε φυσικούς, ούτε χημικούς, ούτε μηχανικούς : ακριβώς διότι έχει αδυναμία να καλύψει σωστά τα αντίστοιχα γνωστικά αντικείμενα. Στην πληροφορική διατείνεται ότι τα καταφέρνει καλύτερα - παίζει ρόλο η μόδα και η φύση του αντικειμένου αλλά αυτοί που είναι συνειδητοποιημένοι και ξέρουν τι θέλουν δεν ξεγελιούνται εύκολα από βιτρίνες τυπικών κανονισμών....

 

... Και όχι δεν είμαι άσχετος, ξέρω τι γίνεται πάρα πολύ καλά....

 

... Ειδικά για το "πτυχίο φυσικού", είναι απλώς ανέκδοτο όπως ήδη είπα.Φυσικός χωρίς καλή γνώση σε τομείς MMΦ απλώς ΔΕΝ νοείται. Έτσι, απλά.Όποιος μαθηματικός ή φυσικός της προκοπής ακούει τέτοια πράγματα χαμογελά ειρωνικά....

 

... Όποιος γνωρίζει δεν χρειάζεται συστάσεις, οι υπόλοιποι ας ζουν στο παραμύθι των υψηλών σπουδών...

 

... Το ΕΑΠ ΔΕΝ την δίνει σε υψηλό επίπεδο και σ' αυτό δεν μπορεί να συγκριθεί με συμβατική σχολή.H έλλειψη "σκληρών" μαθημάτων εκεί που χρειάζονται είναι η απόδειξη, τα υπόλοιπα δεν πείθουν.Και το τι βρήκε κάποιος ως ανακάλυψη δεν μου λέει πολλά...

 

 

 

 

Ας προσέχουμε λίγο τι λέμε: Άλλο πυροτέχνημα διαφήμισης ΚΑΙ άλλο ΔΥΣΦΗΜΙΣΗ (και άμυνα από τον θιγόμενο ή τον δίκαιο)

 

Μεταξύ μας φίλε, αν αυτά που έγραψες δεν ήταν κρυμμένα πίσω από το πληκτρολόγιο σου (που ούτως ή άλλως μόνο έτσι θα είχες τα κότσια να τα πεις) και την ψευτοανωνυμία (που πίστεψε με εύκολα ένας θιγόμενος μπορεί να αξιώσει την αποκάλυψη των στοιχείων σου) θα μπορούσε άνετα ο δυσφημισμένος να σε διασύρει στα δικαστήρια. Ο λόγος είναι πολύ απλός: έλλειψη τεκμηρίων + ανακρίβειες που δημιουργούν βλάβη εις βάρος ΙΣΟΤΙΜΩΝ από ΤΟΝ ΝΟΜΟ αποφοίτων Δεν θα πω κάτι παραπάνω αλλά επιφυλάσσομαι να κοινοποιήσω όλη την συζήτηση στο http://www.eap-forums.gr και συγκεκριμένα στο ΠΣ Φυσικών Επιστήμων για να λάβουν γνώση οι θιγόμενοι ποιος τους θίγει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.eap-forums.gr/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=25163

 

τελικά απαντούν οι ειδικοί του ΕΑΠ στο ΜΜΦ

 

Μα τι λές? Χωρίς ΜΜΦ που πας?

 

Τελικά επειδή δεν είχα ιδέα τι είναι ΜΜΦ' date=' ανακάλυψα ότι σημαίνει Μαθηματικές Μέθοδοι Φυσικής (Μιγαδικές, Ανάλυση Fourier κλπ) και έχει αυτό τον τίτλο στο Φυσικό του ΑΠΘ.

 

Δικαιολογείται (εν μέρει) η άγνοια ορισμένων άσχετων από ΕΑΠ διότι όταν βλέπουν το ΠΣ (και εκεί την πατανε και οι υποψηφιοι), βλέπουν 12 ΘΕ με ένα γενικό τίτλο (πχ. Γενικά Μαθηματικά Ι), νομίζοντας ότι μια ΘΕ αντιστοιχεί σε 1 δικό τους μάθημα!!

 

Αν το ψάξει λίγο θα δει πάλι ένα γενικό κατάλογο του στυλ:

Γενικά Μαθηματικά Ι:

1) Λογισμός μιας μεταβλητής,

2) Λογισμός Λογισμός πολλών Μεταβλητών

3) Εισαγωγικά Μαθηματικά

 

Μόνο κάποιος που θα ψάξει στο portal του ΕΑΠ, και κατεβάσει τα περιεχόμενα από τα βιβλία κάθε ΘΕ, θα δει και την πραγματική έκταση μιας ΘΕ και την ύλη που καλύπτει. Ένας φοιτητής συμβατικού πανεπιστημίου βλέποντας μόνο τις γενικές πληροφορίες και με την "εμπειρία" του σε συμβατικό πανεπιστήμιο όπου και η ύλη σε ένα μάθημα δεν εξαντλείται και στις εξετάσεις δεν εξετάζεται όλη, και οι εργασίες (αν υπάρχουν) δεν έχουν σχέση με αυτές του ΕΑΠ (σε αριθμό και ουσία) είναι φυσικό να βγάλει το ανάλογο συμπέρασμα.

[/color']

 

 

ΠΡΟΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

[...]

 

Ας προσέχουμε λίγο τι λέμε: Άλλο πυροτέχνημα διαφήμισης ΚΑΙ άλλο ΔΥΣΦΗΜΙΣΗ (και άμυνα από τον θιγόμενο ή τον δίκαιο)

 

Μεταξύ μας φίλε, αν αυτά που έγραψες δεν ήταν κρυμμένα πίσω από το πληκτρολόγιο σου (που ούτως ή άλλως μόνο έτσι θα είχες τα κότσια να τα πεις) και την ψευτοανωνυμία (που πίστεψε με εύκολα ένας θιγόμενος μπορεί να αξιώσει την αποκάλυψη των στοιχείων σου) θα μπορούσε άνετα ο δυσφημισμένος να σε διασύρει στα δικαστήρια. Ο λόγος είναι πολύ απλός: έλλειψη τεκμηρίων + ανακρίβειες που δημιουργούν βλάβη εις βάρος ΙΣΟΤΙΜΩΝ από ΤΟΝ ΝΟΜΟ αποφοίτων Δεν θα πω κάτι παραπάνω αλλά επιφυλάσσομαι να κοινοποιήσω όλη την συζήτηση στο http://www.eap-forums.gr και συγκεκριμένα στο ΠΣ Φυσικών Επιστήμων για να λάβουν γνώση οι θιγόμενοι ποιος τους θίγει.

Ας προσέχουμε λίγο τι γράφουμε. Η δυσμενής κρίση δεν είναι σε καμία περίπτωση δυσφήμιση. Οπότε απειλές για δικαστικές ενέργειες και για θιγόμενους που διασύρονται καλύτερα να λείπουν εδώ μέσα.

Γιατί έτσι μάλλον χειρότερα γίνονται τα πράγματα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας προσέχουμε λίγο τι γράφουμε. Η δυσμενής κρίση δεν είναι σε καμία περίπτωση δυσφήμιση. Οπότε απειλές για δικαστικές ενέργειες και για θιγόμενους που διασύρονται καλύτερα να λείπουν εδώ μέσα. Γιατί έτσι μάλλον χειρότερα γίνονται τα πράγματα...

 

Έχεις δίκαιο.

Είναι προκλητικό να μιλάμε για δικαστήρια.

Άλλωστε μια παρέα είμαστε.

 

Από την άλλη όμως ας προσέχουμε και με και τις Νομικές Ακροβασίες: η δυσφήμιση, φίλε admin, είναι σαφώς ορισμένη από τους Νόμους και τα Δικαστήρια της Χώρας και ισχύει υπό συνθήκες και για τα δημοσιεύματα στον insomnia.gr . Αν προκαλείται βλάβη για τους ΙΣΟΤΙΜΑ κατά ΝΟΜΟ Πτυχιούχους του ΕΑΠ από αυτά τα δημοσιεύματα μπορεί κάποιος να τα θέσει υπόψη των δικαστηρίων.

 

Η συζήτηση ήδη έχει κοινοποιηθεί στην ανεπίσημη κοινότητα του ΕΑΠ η οποία διακρίνεται για τις Δικαστικές Μάχες που έχει δώσει και δίνει για τα Δικαιώματα των Αποφοίτων της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Έχεις δίκαιο.

Είναι προκλητικό να μιλάμε για δικαστήρια.

Άλλωστε μια παρέα είμαστε.

 

Από την άλλη όμως ας προσέχουμε και με και τις Νομικές Ακροβασίες: η δυσφήμιση, φίλε admin, είναι σαφώς ορισμένη από τους Νόμους και τα Δικαστήρια της Χώρας και ισχύει υπό συνθήκες και για τα δημοσιεύματα στον insomnia.gr . Αν προκαλείται βλάβη για τους ΙΣΟΤΙΜΑ κατά ΝΟΜΟ Πτυχιούχους του ΕΑΠ από αυτά τα δημοσιεύματα μπορεί κάποιος να τα θέσει υπόψη των δικαστηρίων.

 

Η συζήτηση ήδη έχει κοινοποιηθεί στην ανεπίσημη κοινότητα του ΕΑΠ η οποία διακρίνεται για τις Δικαστικές Μάχες που έχει δώσει και δίνει για τα Δικαιώματα των Αποφοίτων της.

Προκλητικό ή μη, κανείς άλλος πλην εσού δεν "απείλησε" με διασυρμό στα δικαστήρια τους διαφωνούντες της υπεροχής του ΕΑΠ. Οπότε, αν θες να κάνεις αυτοκριτική, καλοδεχούμενη. Και η συγγνώμη επίσης.

 

Όσο για τους νομικούς ακροβατισμούς, αυτούς άστους τουλάχιστον στους κατέχοντες τη νομική επιστήμη, μην μπλέκεσαι γιατί χειρότερα τα κάνεις. Επαναλαμβάνω, γιατί πιθανόν να μην έγινα κατανοητός, ότι η δυσμενής κριτική δεν θεωρείται δυσφήμιση.

 

Δεν ξέρω αν οι άνευ λόγου και αιτίας λεονταρισμοί, οι απειλές εν κρυπτώ και η ανάγκη για επιβεβαίωση μέσω "διακρίσεων" σε δικαστικές μάχες διδάσκονται στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο, αλλά σίγουρα δεν έχουν θέση εδώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επανερχομαι επειδη βλεπω οτι αυτο το θεμα εχει "ρεντα" :-)

 

Τα προβληματα του ΕΑΠ... ειναι δυστηχως πολλα. Αλλα βρισκονται σε αλλο πεδιο και οχι σε αυτο της αξιοκρατιας και της ποιοτητας. Προβληματα νομοθετικου πλαισιου, χρηματοδοτησης και οργανωσης.

 

Για το ΕΑΠ επειδη προσωπικα "εφτυσα αιμα" για να το τελειωσω, να πω 2 λογια.

 

Η δικια μου εικονα ειναι οτι δεν υπαρχει περιπτωση να περασει καποιος εξετασεις χωρις να ασχολειται ολο το χρονο χωρις κανενα διαλλειμα. Το στυλ "διαβαζω 2 βδομαδες" και παω και γραφω δεν υπαρχει, πολυ απλα.

(2 βδομαδες διαβαζε η αδερφη μου σε ενα απο τα "δυσκολα" συμβατικα ΑΕΙ)

 

Οσο για της εργασιες που πουλανε... τα ειδαμε.

Οταν εχεις 3 ωρες εξετασεις και 3 βιβλια + σημειωσεις, και ανοιχτα διπλα σου να τα εχεις... ΔΕΝ. Μονο αν εχεις δουλεψει προσωπικα μπορεις να το βγαλεις. Με μασημενη τροφη και ετοιμες εργασιες δεν βγαινει το μαμημενο το "5" στο 3ωρο με την καμια. Απλα δεν βγαινει.

 

Οι εξετασεις του ΕΑΠ δεν ειναι για το ποσο διαβαζεις και βρεχεις το κ**ο σου απο οκτωβρη μεχρι ιουνιο. Αυτο ειναι δεδομενο οτι το κανεις. Οι εξετασεις μετρανε το ποσο γρηγορος εισαι. ΑΝ εισαι πολυ καλος και μεινει χρονος τοτε παλευεις το κατι παραπανω απο το 5.

 

Απο την αλλη.. Αν σου εχουν κανει αλλοι τις εργασιες τοτε η καλυτερη στρατηγικη κινηση ειναι να μην πας καθολου για εξετασεις και να χρησιμοποιησεις και εκεινο το 3ωρο για να διαβασεις για το επομενο μαθημα. Γλυτωνεις πολυτιμο χρονο απλα.

 

Οσο για αντιγραφες και γλυψιμο καθηγητη...

Ποιες ειναι οι διαδικασιες της διορθωσης, ποια η διαδικασια της επιτηρησης και ποιοι ειναι οι επιτηρητες;;;;

Ρωτηστε οσοι δεν ξερετε, πως ειναι αυτες οι διαδικασιες στο ΕΑΠ για να καταλαβετε αν γινεται η οχι.

 

Εγραψα ενα κατεβατο για το επιπεδο του ΕΑΠ. Αλλα ειμαι σιγουρος οτι θα θεωρηθουν υπερβολες και τα εσβησα. Οποιος θελει μπορει να κανει αιτηση και να δει το χαμηλο επιπεδο!

Αλλος ενας αποφοιτος ΠΛΗ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν γνωρίζω κάτι εγώ προσωπικά αλλά όπως έχω ακούσει και όπως έχω κατανοήσει η άποψη μου είναι η εξής, πως το ΕΑΠ είναι ένα μείγμα μεταξύ ιδιωτικού και δημόσιου πανεπιστημίου και αυτός ο συνδυασμός είναι παραπλανητικός.

 

Χρονικά:

Φαίνεται πολύ αργό, σαν να μην υπάρχει έντονη δραστηριότητα, αλλά να είναι λάου λάου.

 

Οικονομικά:

Το ότι τα σκας είναι σίγουρο, το ότι πληρώνεις πολλά και αυτό σίγουρο.

 

Στοχοκεντρικά:

Με την προοπτική σπουδών στο ΕΑΠ, δεν ξέρω τι θα μπορούσα να κάνω, ενώ στο αντίστοιχο ιδιωτικό πανεπιστήμιο BamWham College θα έκανα ότι ακριβώς έλεγε το πρόγραμμα σπουδών (π.χ. θα φτιάξεις εφαρμογή web με JSP για πτυχιακή πρώτου έτους, και τέλος).

 

Θεματολογικά:

Ειδικά για την πληροφορική, ο πυρήνας των σπουδών αποτελείται από πολύ θεωρητικές και γενικές γνώσεις, σίγουρα έγκυρες και τεκμηριωμένες όπως τις αντιλαμβάνομαι (διότι δεν τις γνωρίζω λεπτομερέστατα).

 

 

 

Συμπέρασμα: Η αγορά εργασίας πληροφορικής χρειάζεται εξειδίκευση + τεχνογνωσία, οποιαδήποτε άλλη θεωρητική γνώση ενισχύει τα άλλα 2 πρώτα κριτήρια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Στοχοκεντρικά:

Με την προοπτική σπουδών στο ΕΑΠ, δεν ξέρω τι θα μπορούσα να κάνω, ενώ στο αντίστοιχο ιδιωτικό πανεπιστήμιο BamWham College θα έκανα ότι ακριβώς έλεγε το πρόγραμμα σπουδών (π.χ. θα φτιάξεις εφαρμογή web με JSP για πτυχιακή πρώτου έτους, και τέλος).

 

Θεματολογικά:

Ειδικά για την πληροφορική, ο πυρήνας των σπουδών αποτελείται από πολύ θεωρητικές και γενικές γνώσεις, σίγουρα έγκυρες και τεκμηριωμένες όπως τις αντιλαμβάνομαι (διότι δεν τις γνωρίζω λεπτομερέστατα).

 

 

 

Συμπέρασμα: Η αγορά εργασίας πληροφορικής χρειάζεται εξειδίκευση + τεχνογνωσία, οποιαδήποτε άλλη θεωρητική γνώση ενισχύει τα άλλα 2 πρώτα κριτήρια.

 

Έχω μια διαφωνία ως προς αυτό που λες περί θεωρητικής γνώσης ... Αυτό είναι το σημαντικότερο. Περισσότερο σημαντικό απο μια γλώσσα προγραμματισμού. Άσχετα απο αυτό πιστεύω ότι όλες οι σχολές πληροφορικής έχουν εργασίες και στηρίζονται στην ανάλογη θεωρητική γνώση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Θεωρητικη γνωση στη πληροφορικη απο τι αποτελείται? απο τα μαθηματικά και τη λογικη?

Τι μου προτεινετε να διαβασω απο τωρα ενοψη αρχης σπουδων τον Οκτωβρη?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...