Προς το περιεχόμενο

Sniper Elite V2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

υπαρχουν καποιες πιστες(σημεια) που ειναι πιο καθαρες απο τις αλλες αλλα στο συνολο τους ειναι θολες ειδικα οταν ο sniper στοχευει μακρια εξω απο παραθυρο κλπ,κλπ..

 

και στην δικια σου εικονα το ιδιο συμβενει

1)ειναι θολη στα αριστερα της εικονας

2) εκει που εχει ανοιγμα ο τοιχος

 

 

απαραδεκτο το game δεν εχω συνηθησει να παιζω με τετοια μποχα

http://www.youtube.com/watch?v=OtMtL71iv78&feature=player_embedded#!

Δημοσ.

Με τους 12.3 είμαι και εγώ. Δε ξέρω τι φταίει. Τα ίδια μου έκανε και στο Demo. Σκέφτηκα ότι θα έφτιαχνε στη τελική έκδοση, αλλά.

 

 

Μπα, έχω ψάξει παντού νομίζω, αλλά δε κατάφερα να βρω κάτι. Να ξανά εγκαταστήσω τους drivers;

 

εχουν βγει και οι 12.4

Δημοσ.

Στο παιχνίδι ξεχωρίζουν τα γραφικά, ο ήχος και φυσικά τα slow motion scenes με κόκκαλα να σπάνε και εσωτερικά όργανα να διαλύονται (δοκιμάστε επίσης να πετύχετε χειροβομβίδα που κρέμεται σε ζώνη αντιπάλου!). Δυστυχώς το όλο gameplay προδίδεται από τις πίστες νομίζω. Όταν κινείσαι σε κλειστούς χώρους όπως τούνελ, πώς να χρησιμοποιήσεις δηλαδή effectively το snipping mode?! Το stealth επίσης πάει περίπατο με την πρώτη "τουφεκιά" αφού όλο το στρατόπεδο καταλαβαίνει και φωνάζει "Snipeeeer".

 

Γενικά (και μέχρι στιγμής, 4η αποστολή) είναι ένα ευχάριστο παιχνίδι αλλά προσωπικά θα το περίμενα πιο σοβαρό και "βαρύ". Αναμένοντας το Sniper Ghost Warrior 2...

Δημοσ.

Το stealth επίσης πάει περίπατο με την πρώτη "τουφεκιά" αφού όλο το στρατόπεδο καταλαβαίνει και φωνάζει "Snipeeeer".

 

Μιας και το έχω τερματίση το παιχνίδι θα διαφωνήσω σε αυτό που λές μιάς και οι τουφεκιές καλύπτοντε απο τους ήχους όπως π.χ ομιλία απο μεγάφωνα, βομβαρδισμούς κτλ.

Πρέπει απλά να έχεις το σωστό "timing" όταν πυροβολής.

Και αυτό το σύστημα με τον ήχο είναι πρωτοποριακό μιας και δεν έχει ξανα χρισημοποιηθή απο κανένα άλλο παιχνίδι και συνάμα αρκετά ρεαλιστικό.

Δημοσ.

Μιας και το έχω τερματίση το παιχνίδι θα διαφωνήσω σε αυτό που λές μιάς και οι τουφεκιές καλύπτοντε απο τους ήχους όπως π.χ ομιλία απο μεγάφωνα, βομβαρδισμούς κτλ.

Πρέπει απλά να έχεις το σωστό "timing" όταν πυροβολής.

Και αυτό το σύστημα με τον ήχο είναι πρωτοποριακό μιας και δεν έχει ξανα χρισημοποιηθή απο κανένα άλλο παιχνίδι και συνάμα αρκετά ρεαλιστικό.

 

Κι όμως έχει χρησιμοποιηθεί στο Battlefield: Bad Company 2 ;)

 

http://www.youtube.com/watch?v=DPow3zq8cHE

 

Επίσης δεν ξέρω κατά πόσο μερικές φωνές από το μεγάφωνο μπορούν να καλύψουν τον ήχο ενός sniper rifle από τόσο κοντινή απόσταση.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...