Προς το περιεχόμενο

Wii U Topic


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το demo είναι πραγματικά οφθαλμόλουτρο, έχει στυλ, χαρακτήρα και gameplay που ξυρίζει! Στο μυαλό μου ήρθαν καλές devil may cry εποχές στο ps2. Δεν έχω παίξει το πρώτο οπότε τώρα είναι ευκαιρία να τα παίξω και τα δύο μαζί. Μακάρι να βγει τόσο καλό το game όσο δείχνει.

:wub:  :wub:  :wub:  :wub:

  • Like 1
  • Απαντ. 8,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Bayo 2 -> downloading. Επιτελους, πως και πως περιμενω. 

 

Edit: Τι επικουρα ηταν αυτη; Αυτο το παιχνιδι ειχε τοσο δυνατη αρχη οσα αλλα παιχνιδια δεν καταφερνουν να εχουν ουτε στο τελος και δεν εχω καμια αμφιβολια για τη συνεχεια δεδομενου του ποσο ψυχακηδες ειναι εκει στην Platinum καθως και την τρελα του πρωτου Bayo. Το framerate αν και δεν ειναι κλειδωμενο 60άρι νομιζω οτι καμια απο τις κονσολες δεν θα μπορουσε να το κρατησει δεδομενου του τι γινεται στην οθονη τοσο απο θεμα ταχυτητας οσο και απο το ποσο γρηγορα αλλαζουν τα σκηνικα το ενα με το αλλο. 

 

Στα εξαιρετικα νεα λοιπον ο χειρισμος ειναι απλα ποιημα. Οι κινησεις και ο ελεγχος της Bayo ειναι τοσο "νερο" οσο δεν φανταζεσαι και μονο οι φανς του πρωτου θα καταλαβουν την ολοκληρωτικη δημιουργια εξ΄αρχης του συστηματος μαχης και animations. Οι αλλοι θα αρκεστουν στο να πιασουν στα χερια τους τον καλυτερα ελεγχομενο χαρακτηρα του ειδους που εχουν πιασει ποτε. 

 

Για οσους φοβουνται οτι η Bayo ισως "φλωρεψε" απο την αγορα της απο την Nintendo εχω να τους πω οτι ηδη απο το demo η Bayo ειναι ποιο ξεβρακωτη απο την πρωτη version της, ποιο σεξουαλικη στην κινηση της και απο τωρα ηδη βλεπουμε δαιμονια να βαζουν κωλοδαχτυλο στην φιλεναδα της (δεν κανω πλακα) καθως την τραβανε στην κολαση. 

 

Αλλη απορια; 

Επεξ/σία από ikaruga24
  • Like 9
Δημοσ.

Capcom κάνε ένα καλό στο παγκόσμιο gaming κοινό και ανέθεσε το επόμενο JP canon DMC5 στην Platinum. Δυσθεώρητο win-win και για τις δύο εταιρίες και πραγματικό killer app για PS4/X1.

  • Like 2
Δημοσ.

Ρε παιδιά παλεύω να μπω στο μαγαζί για να κατεβάσω το ντεμο και δεν μπαίνει ενω ίντερνετ μπαίνει κανονικά

 

:-P :-P

Δημοσ.

 ηδη βλεπουμε δαιμονια να βαζουν κωλοδαχτυλο στην φιλεναδα της (δεν κανω πλακα) καθως την τραβανε στην κολαση. 

 

Αλλη απορια; 

χαχαχα ναι κανονικότατα!!

 

Πλάκα έχει που το Bossfight το τελευταίο απο το DEMO είναι κλάσεις πιο επικό απο το τελευταίο του DMC!!

 

Χωρίς πλάκα μου άρεσε το DMC. Απλά το Bayo είναι κατηγορία απο μόνο του και ναι ο χειρισμός είναι όπως το είπες... "νερό"!

 

Το τι γίνεται στην οθόνη μόνο το Wii U ξέρει που τα δείχνει στην οθόνη.. ΧΑΜΟΣ!

Δημοσ.

Δε θυμάμαι την πρώτη φορά (νομίζω silver στο σύνολο) αλλά το καλύτερό μου είναι silver, gold, gold. Έχουμε χρόνο και για καλύτερα μέχρι να βγεί!!

Δημοσ.

malthador χωρις να ειμαι απολυτα σιγουρος καθως ουτε και εγω εχω παιξει το 1ο δεν υπαρχει κανενα προβλημα με το να παιξεις το demo.Βεβαια καλο ειναι να μας πει και καποιος που εχει παιξει το 1ο.Ανυπομωνουμε τωρα για τις 24 του μηνα!

Δημοσ.

Ουτε καν θα του φανει οτι χανει κατι παιζοντας το demo. Οταν ομως με το καλο παρει το παιχνιδι στα χερια του και αφου δεν εχει παιξει το πρωτο τοτε καλυτερα να ξεκινησει με αυτο και μετα να περασει στο δευτερο. 

Δημοσ.

Μόνο gameplayκα (λογικά και απο τα εφε) μπορεί να χαλαστείς μετά. Αλλά εντάξει τωρα είναι πολύ μικρό!

 

Α επίσης θα καταλάβεις απο πιο νωρίς τι επικούρα αγοράζεις

 

Νομίζω το είχαν δηλώσει οτι θέλουν κάθε μάχη Bossfight να είναι επική!

Δημοσ.

Nintendo's brand value drops 33% in 2014.

http://www.bestglobalbrands.com/2014/nintendo/
 

Nintendo continues to provide safe fun for families, but has not remained relevant to the "smart world" gamers who now demand edgier entertainment. Significant volumes of Gaming entertainment have moved away from dedicated gaming consoles and hand-held devices (like Nintendo's DS) to all-in-one devices like smartphones and tablets. Wii U, the brand's biggest launch for several years, has suffered from weak sales since its birth in 2012, largely attributed to the limited number of games offer, as well as market dynamics. After three years of decline, Nintendo is yet to clearly articulate how it will respond to the challenge of smart devices and the prevailing "free-to-play" games model. However, the recent lifting of the 14-year games console ban in China (estimated to be the world's third largest market) presents a growth opportunity-although Nintendo will have to tackle the issue of bootlegged software, customized hardware, and fierce competition to gain a real presence in the country. Nintendo's amiibo is a collectable figurine line with built-in memory that was created to encourage shared gaming experiences between real friends, rather than those of the virtual variety. However, Nintendo is effectively playing catch-up with a market already crowded with similar products like Activision's Skylanders and Disney Infinity. The company's core fanbase remains committed to the brand and vocally defends it, which is clearly an advantage. However, despite this enthusiasm and the quality of its games, Nintendo needs to deliver a more relevant and impactful brand experience to change the perception and demonstrate clearly that its exciting innovations are still to come.

 

 

Nintendo, the once-great Japanese gaming giant, has plummeted down the list of the world’s most valuable brands, and it probably won’t even make the top 100 next year.

That’s according to the annual Best Global Brands list released by marketing company Interbrand.

Poor old Nintendo’s brand value dropped 33 per cent in 2014 to $A4.63 billion, putting it at number 100 out of 100.

Interbrand CEO Damian Borchok said it was doubtful the company would make the list in 2015. “They just haven’t been able to figure out what’s next,” he said.

“The Wii produced a lot of buzz but after a while it just sat dormant, not only from a sales perspective but in people’s homes. A lot of people entered the market for this product who weren’t traditional gamers, and after a while the novelty falls off.”


http://www.news.com.au/finance/small-business/best-global-brands-nintendo-barely-hanging-on-as-apple-google-cocacola-top-2014-rankings/story-fn9evb64-1227085581891

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...