Προς το περιεχόμενο

PlayStation Vita Topic [PS Vita]


aekoupoli

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εχει και στο ebay αλλα ισπανικη εκδοση και δεν γραφει καποιος αν θα εχει και επιλογη για English...

ΜΑλλον πρεπει να αρχησω τα μηνυματα σε πωλητες αν βγαλω ακρη..ΚΡιμα νομιζα θαταν ποιο ευκολο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Κοίτα συνήθως τα παιχνίδια της ευρωπαϊκής αγοράς έχουν όλες τις γλώσσες στις οποίες γίνονται localised. Τώρα βέβαια αν είναι ισπανικό exclusive και είναι μόνο στα ισπανικά δεν το γνωρίζω.

Όπως λες κι εσυ καλύτερα να του στείλεις μήνυμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Παιδιά μόλις βγήκε το Axiom Verge για το Vita. Και είναι εκπληκτικό στην OLED οθόνη.

 

Για όσους δεν το γνωρίζουν, πρόκειται για ένα πολύ καλό metroidvania platform που κυκλοφόρησε πέρισυ σε PS4 και Steam.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για εμένα το παιχνίδι είναι απλώς καλό. Το έχω στο PC βέβαια αλλά το παιχνίδι είναι το ίδιο. Διαβάζοντας το θεώρησα ότι πρόκειται σαν τον χαμένο αδερφό του Metroid που έχει ίδια ποιότητα και δυναμική και ως γνωστόν εμένα αυτό από μόνο του αρκεί και να το πάρω. Το αποτέλεσμα ήταν στο τέλος να με αφήσει με ανάμεικτα συναισθήματα. Το βασικό στοιχείο του Metroid δεν ήταν εκεί. Δηλαδή το map design και η αίσθηση απομόνωσης και είναι τα στοιχεία αυτά που καθορίζουν το πόσο καλό είναι ένα τέτοιο παιχνίδι. Το παιχνίδι λοιπόν είναι κατηγορίας 6-7 ανάλογα το πως θα το θεωρήσει κάποιος (είναι παιχνίδι εξερεύνησης ή shooting σε λαβυρινθοειδές περιβάλλον;)   

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Ikaruga

 

Το μόνο παράπονο που είχα εγώ από το map design ήταν ότι στην αρχή σε καθοδηγεί κάπως γραμμικά σε μία συγκεκριμένη κατεύθυνση ώστε να βρεις όλα τα απαραίτητα power-ups για τη βασική εξερεύνηση. Στο Metroid η αίσθηση της ελευθερίας ήταν μεγαλύτερη.

 

Όσο αναφορά για την "αίσθηση της απομόνωσης" δεν βρίσκω το λόγο γιατί αυτό θα πρέπει να θεωρείται βασικό στοιχείο σε τέτοιου είδους παιχνίδι... Αυτό έχει να κάνει καθαρά με το theme του εκάστοτε παιχνιδιού και δεν έχει καμία σχέση με την ποιότητα του gameplay. Το Metroid έχει ένα space theme που ταιριάζει αυτή η προσέγγιση. Το Axiom Verge είναι πολύ διαφορετικό σαν θεματολογία.

 

Το Symphony of the Night πχ δεν σου έβγαζε πουθενά το στοιχείο της απομόνωσης αλλά σαν παιχνίδι κατά τη γνώμη μου ήταν ανώτερο σε όλα από το Super Metroid. 

 

 

 

Αν ήταν όλα ίδια, τότε θα το θεωρούσαμε κλώνο ή φθηνή αντιγραφή. Το θέμα είναι να δούμε και κάτι διαφορετικό. 

 

 

Τέλος, αυτό που θα πω μπορεί να μην ενδιαφέρει στην τελική τον καταναλωτή, αλλά το Axiom Verge το έφτιαξε 1 άνθρωπος μόνος του στο σπίτι του και όχι ένα ολόκληρο στούντιο με πολυεθνική από πίσω. 

Καλό θα ήταν λοιπόν να έχουμε και κάπως μετρημένες προσδοκίες όταν πάμε να το συγκρίνουμε με ΑΑΑ τίτλους της Nintendo του παρελθόντος και να μην ψάχνουμε για χαμένους αδερφούς εκεί που δεν υπάρχουν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Ikaruga

 

Το μόνο παράπονο που είχα εγώ από το map design ήταν ότι στην αρχή σε καθοδηγεί κάπως γραμμικά σε μία συγκεκριμένη κατεύθυνση ώστε να βρεις όλα τα απαραίτητα power-ups για τη βασική εξερεύνηση. Στο Metroid η αίσθηση της ελευθερίας ήταν μεγαλύτερη.

 

Όσο αναφορά για την "αίσθηση της απομόνωσης" δεν βρίσκω το λόγο γιατί αυτό θα πρέπει να θεωρείται βασικό στοιχείο σε τέτοιου είδους παιχνίδι... Αυτό έχει να κάνει καθαρά με το theme του εκάστοτε παιχνιδιού και δεν έχει καμία σχέση με την ποιότητα του gameplay. Το Metroid έχει ένα space theme που ταιριάζει αυτή η προσέγγιση. Το Axiom Verge είναι πολύ διαφορετικό σαν θεματολογία.

 

Το Symphony of the Night πχ δεν σου έβγαζε πουθενά το στοιχείο της απομόνωσης αλλά σαν παιχνίδι κατά τη γνώμη μου ήταν ανώτερο σε όλα από το Super Metroid. 

 

 

 

Αν ήταν όλα ίδια, τότε θα το θεωρούσαμε κλώνο ή φθηνή αντιγραφή. Το θέμα είναι να δούμε και κάτι διαφορετικό. 

 

 

Τέλος, αυτό που θα πω μπορεί να μην ενδιαφέρει στην τελική τον καταναλωτή, αλλά το Axiom Verge το έφτιαξε 1 άνθρωπος μόνος του στο σπίτι του και όχι ένα ολόκληρο στούντιο με πολυεθνική από πίσω. 

Καλό θα ήταν λοιπόν να έχουμε και κάπως μετρημένες προσδοκίες όταν πάμε να το συγκρίνουμε με ΑΑΑ τίτλους της Nintendo του παρελθόντος και να μην ψάχνουμε για χαμένους αδερφούς εκεί που δεν υπάρχουν...

 

Κοίτα αντιλαμβάνομαι πολύ καλά τους περιορισμούς του ενός παιχνιδιού με το άλλο αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το τελικό παιχνίδι δεν θα κριθεί εκ του αποτελέσματος δεδομένου ότι πλήρωσες λεφτά γι αυτό και μάλιστα αρκετά δεδομένου του τι παίρνεις στην τελική.

 

Τώρα σε ότι αφορά τα υπόλοιπα είναι μεγάλη συζήτηση. Το symphony of the night δεν έχει καμιά σχέση τόσο με το metroid όσο και με το axiom verge. Το metroid και το axiom verge είναι "αδέρφια" από την άποψη ότι έχουν το ίδιο (περίπου) περιβάλλον, το ίδιο design και το ίδιο focus. Το SotN είναι στο σχεδιασμό του χάρτη περίπου σαν το Metroid αλλά έχει RPG στοιχεία που το κάνει εντελώς διαφορετικό καθώς έχει πολλές δυναμικές και επίσης είναι και εντελώς ανισόρροπο από το δεύτερο μισό του παιχνιδιού και μετά. Στο τέλος όμως τόσο το Metroid όσο και το SotN είναι απίστευτα διασκεδαστικά παιχνίδια και το καθένα με το δικό του τρόπο και για εντελώς διαφορετικούς λόγους. Τ

 

ο Axiom Verge είναι απλά φτωχότερος "αδερφός" του Metroid. Το βασικότερο αμάρτημα του Axiom Verge είναι ότι δεν είναι τόσο διασκεδαστικό όσο θα περίμενε κάποιος. Ο λόγος είναι προφανής. Εχεις ένα design το οποίο είναι "fix" και δεν προσφέρει δυναμικές RPG όπως το SotN αλλά με σχεδιασμό ανισόρροπο όσο το δεύτερο μισό αυτού του παιχνιδιού. Εχεις δηλαδή περίεργο ή κακό level/map design ενώ ταυτόχρονα δεν προσφέρεις στον παίκτη περίεργους ή πολλούς διαφορετικούς τρόπους αντιμετώπισης. Στο SotN αν βρεις έναν δύσκολο αντίπαλο ή ένα δύσκολο/σπαστικό σημείο έχεις 1002 τρόπους να το προσπεράσεις ή να "κλέψεις" ή απλά να δυναμώσεις και να το κάνεις brute force, στο Metroid και στο Axiom Verge δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Πρέπει να παλέψεις με αυτά που έχεις τη δεδομένη στιγμή. Η διαφορά είναι ότι το Metroid έχει φοβερό level design, ακόμα και αυτά τα metroid που θεωρήθηκαν κακά (για metroid πάντα) όπως το 4 και το other M έχουν φοβερό map/level design. Δεν μπορεί να ειπωθεί το ίδιο για το Axiom Verge. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξαναλέω ότι είναι λίγο άδικο να συγκρίνουμε το Axiom με παιχνίδια (που είναι μάλιστα και τα κορυφαία του είδους) που έχουν από πίσω τους κάποια production values και ιστορία. Βασικά και μόνο που μπαίνουμε στη διαδικασία να το συγκρίνουμε με αυτά του δίνει επιπλέον πόντους. Ναι, είναι κατώτερο από το Metroid αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μειώνεται η αξία του.

 

Το Axiom για μένα είναι πολύ καλό γι αυτό που είναι. Ένα metroidvania indie παιχνίδι. Το να κολλάμε στο αν θεωρείται "πολύ καλό" ή απλά "καλό" (χωρίς το "πολύ" στην αρχή) είναι λίγο κουτό κατά τη γνώμη μου. Το ψυρίζουμε πάρα πολύ.

 

 

 

 

Και επί του θέματος, το Vita δεν είναι ακριβώς και η κονσόλα που της περισσεύουν οι τίτλοι αυτού του genre. Οπότε για μένα η αγορά του είναι ένας λόγος παραπάνω για κάποιον που θέλει να ασχοληθεί λίγο με το συγκεκριμένο είδος και θέλει να ξεσκονίσει την κονσόλα του. Απλά αν περιμένεις να παίξεις Super Metroid 2 ή SotN 2, ναι, θα απογοητευτείς. Το θέμα δεν είναι όμως εκεί.

 

 

 

Τέλος το αν "διασκέδασε" κάποιος είναι καθαρά υποκειμενικό. Εγώ πχ μια χαρά διασκέδασα παίζοντας το και είμαι το ίδιο fan του Metroid όσο και οι υπόλοιποι που τους αρέσει αυτό το genre.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε συ, καταλαβαίνουμε τι λες, το θέμα είναι ότι θα κριθεί βάση της 20αρούμπας που το πληρώσαμε και όχι το πόσα άτομα το έφτιαξαν. Το γεγονός ότι το παιχνίδι στέκεται απέναντι σε παιχνίδια όπως το Metroid και το SotN δεν έχει να κάνει με το ότι είναι αντάξιο αλλά το γεγονός ότι δεν υπάρχουν και πολλά τέτοια παιχνίδια γενικότερα. Οσα παιχνίδια αυτοδιαφημίζονται ως Metroidκάτι είναι πολύ μακριά από το να είναι αυτό. 

 

Βέβαια όπως είπα αυτό το παιχνίδι είναι καλό. Σίγουρα μπορεί να το διασκεδάσεις, όμως δεν είναι σε καμιά περίπτωση ούτε καν στην ίδια λίγκα με τα προαναφερθέντα που είναι κατηγορία heavy weight. Και ναι μπορεί το Vita να μην έχει τέτοια παιχνίδια αλλά έχει σίγουρα ένα από τα καλύτερα (SotN) και το οποίο δεν κοστίζει και 20 ευρώ. Το Xeodrifter παράδειγμα είναι πολύ καλύτερο στο ρόλο αυτό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Ikaruga

 

Το μόνο παράπονο που είχα εγώ από το map design ήταν ότι στην αρχή σε καθοδηγεί κάπως γραμμικά σε μία συγκεκριμένη κατεύθυνση ώστε να βρεις όλα τα απαραίτητα power-ups για τη βασική εξερεύνηση. Στο Metroid η αίσθηση της ελευθερίας ήταν μεγαλύτερη.

 

Όσο αναφορά για την "αίσθηση της απομόνωσης" δεν βρίσκω το λόγο γιατί αυτό θα πρέπει να θεωρείται βασικό στοιχείο σε τέτοιου είδους παιχνίδι... Αυτό έχει να κάνει καθαρά με το theme του εκάστοτε παιχνιδιού και δεν έχει καμία σχέση με την ποιότητα του gameplay. Το Metroid έχει ένα space theme που ταιριάζει αυτή η προσέγγιση. Το Axiom Verge είναι πολύ διαφορετικό σαν θεματολογία.

 

Το Symphony of the Night πχ δεν σου έβγαζε πουθενά το στοιχείο της απομόνωσης αλλά σαν παιχνίδι κατά τη γνώμη μου ήταν ανώτερο σε όλα από το Super Metroid.

 

 

 

Αν ήταν όλα ίδια, τότε θα το θεωρούσαμε κλώνο ή φθηνή αντιγραφή. Το θέμα είναι να δούμε και κάτι διαφορετικό.

 

 

Τέλος, αυτό που θα πω μπορεί να μην ενδιαφέρει στην τελική τον καταναλωτή, αλλά το Axiom Verge το έφτιαξε 1 άνθρωπος μόνος του στο σπίτι του και όχι ένα ολόκληρο στούντιο με πολυεθνική από πίσω.

Καλό θα ήταν λοιπόν να έχουμε και κάπως μετρημένες προσδοκίες όταν πάμε να το συγκρίνουμε με ΑΑΑ τίτλους της Nintendo του παρελθόντος και να μην ψάχνουμε για χαμένους αδερφούς εκεί που δεν υπάρχουν...

Ποια Nintendo?
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα συνήθως τα παιχνίδια της ευρωπαϊκής αγοράς έχουν όλες τις γλώσσες στις οποίες γίνονται localised. Τώρα βέβαια αν είναι ισπανικό exclusive και είναι μόνο στα ισπανικά δεν το γνωρίζω.

Όπως λες κι εσυ καλύτερα να του στείλεις μήνυμα.

Τελικα το τσιμπησα απο εβαυ μεταχειρο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδια , προσφατα πηρα ps vita, μια απορια...εκανα λογαριασμο playstation ολα οκ και δηλωσα σαν τροπο πληρωμης μεσο paypal. αλλα στο store του vita οταν παω να αγορασω ενα παιχνιδι, με παραπεμπτει μονο στο να τραβηξει λεφτα απο το wallet το οποιο δεν το εχω γεμισει, μονο αυτη την επιλογη δηλαδη και οχι να τραβηξει απο paypal, κανω κατι λαθος?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

παιδια , προσφατα πηρα ps vita, μια απορια...εκανα λογαριασμο playstation ολα οκ και δηλωσα σαν τροπο πληρωμης μεσο paypal. αλλα στο store του vita οταν παω να αγορασω ενα παιχνιδι, με παραπεμπτει μονο στο να τραβηξει λεφτα απο το wallet το οποιο δεν το εχω γεμισει, μονο αυτη την επιλογη δηλαδη και οχι να τραβηξει απο paypal, κανω κατι λαθος?

Μπες στο store από pc.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπες στο store από pc.

οποτε ας αγορασω απο το store απο pc μεσο paypal που εχω δηλωσει και μετα απλα μπαινω απο το vita και θα μου ανηκει και το κατεβαζω στην συσκευη?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...