Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγώ να καταλάβω κάτι, γιατί το έχω γράψει τόσες φορές και κανένας δε μου απάντησε τι πιστεύει πάνω σε αυτό:

 

Όλοι εσείς που λέτε "βλέπουμε ότι τα σπάνε, άρα δε μας αρέσει το άσυλο", θεωρείτε:

 

α) ότι αυτοί που τα σπάνε είναι κάποιοι τυχαίοι που εκμεταλλεύονται το νόμο

β) ότι είναι προβοκάτορες

γ) κάτι άλλο που δεν μπορώ να σκεφτώ

Συνήθως η κουβέντα γίνεται στα μεγάλα γεγονότα, με το κάψιμο του πολυτεχνείου, τους μετανάστες στη νομική και άλλα που παίζουν στα δελτία. Εκεί προφανώς υπάρχουν ύποπτα παιχνίδια από πολλές μεριές και δεν μπορούμε να συζητάμε για τυχαίους.

 

ΑΛΛΑ, αν άντεξες να διαβάσεις αυτά που έχουμε γράψει, αρκετοί αναφερόμαστε στα περιστατικά που είναι πολύ συχνά και δεν παίζουν στα δελτία. Χτισίματα, μικροκλοπές, ματαιώσεις εκδηλώσεων με τραμπουκισμούς, απειλές... Σε αυτές τις περιπτώσεις καθόλου βαλτοί δεν είναι αυτοί που τα κάνουν, με την έννοια που το βάζεις. Είναι το συνηθισμένο ποσοστό ανθρώπων που, όταν διαπιστώσουν ότι δεν υπάρχει έλεγχος και τιμωρία, κάνουν ό,τι γουστάρουν χωρίς να σέβονται τίποτα. Την ίδια συμπεριφορά βλέπουμε όπου δεν υπάρχει έλεγχος. Είτε μιλάμε για κάπνισμα σε μπαρ, είτε για παρκάρισμα σε πεζοδρόμια, είτε για φοροδιαφυγή, είτε για στήσιμο αγώνων στο ποδόσφαιρο είτε για αντιγραφή στις εξετάσεις. Αυτό το ποσοστό υπάρχει στην κοινωνία και δεν χρειάζεται υποκίνηση για να τα κάνει κώλο.

 

Επειδή κάποιος ανέφερε την ειρωνεία να μιλάμε για αστυνομία, να πω το εξής. Τα χθεσινά ήταν ντροπή. Αλλά υπάρχουν νόμοι που καθορίζουν τη δράση της αστυνομίας, έστω και αν εφαρμόζονται με σημαντικά προβλήματα. Αυτό εγώ το βρίσκω προτιμότερο από το να κάνει κουμάντο μια ομάδα ατόμων, η οποία δρα σε καθεστώς σχεδόν πλήρους ανομίας (το οποίο συμβαίνει εντός του ασύλου). Στην πρώτη περίπτωση, έχεις την ελπίδα ότι ο ΜΑΤατζής που σε βάρεσε, μπορεί και να τιμωρηθεί. Στη δεύτερη, είσαι βέβαιος ότι ο τραμπούκος που σε βάρεσε, δεν θα διωχθεί καν.

  • Απαντ. 1,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • saya

    saya 419 αναρτήσεις

  • YiN

    YiN 109 αναρτήσεις

  • akpe

    akpe 100 αναρτήσεις

  • -nick-

    -nick- 62 αναρτήσεις

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Manuel, πραγματικά πιστεύεις ότι αυτό το ανίκανο κράτος έχει καταφέρει και στήσει την πιο μεγάλη προπαγανδιστική ομάδα μέσα στα πανεπιστήμια για να διαλύσει το άσυλο;;;

 

Δεν παίζει αυτό. Έχω περάσει από ελληνικό πολυτεχνείο (μηχανικός είμαι) για 7 χρόνια και έχω γνωρίσει πολλούς τέτοιους. Δεν κρύβω ότι τα πρώτα χρόνια μου άρεζαν αυτά και τα θεωρούσα δίκαια και έκανα παρές με πολλούς από αυτούς!!! Δεν είναι ούτε κρατικοί πράκτορες, ούτε FBI ούτε CIA ούτε τίποτα. Ανθρωπάκια είναι που τους αρέσει να κάνουν επαναστατική γυμναστική εκ του ασφαλούς διαλύοντας τα πάντα.

 

Άνθρωποι που έχουν φάει τέτοια πλύση εγκεφάλου που είναι ανίκανοι να συζητήσουν οτιδήποτε (βλ saya)

 

To άσυλο ποτέ δεν έπρεπε να υπάρχει. Το κράτος θα έπρεπε να διαφυλάσει την ελεύθερη διακίνηση ιδεών παντού, το πανεπιστήμιο δεν είναι το μόνο μέρος που 'διακινούνται' ιδέες ούτε ποτέ ήταν το μόνο μέρος. Όταν δεν μπορεί να διαφυλάξει αυτό το βασικό παντού δεν έχει να νόημα να μιλάμε για άσυλο στο πανεπιστήμιο και φίμωση έξω από αυτό. Είναι γελοίο από μόνο του.

 

Το άσυλο ήταν μια ωραία έμπνευστη ενός λαϊκιστή γραφειοκράτη, ή μπορεί και ενός πολιτικού που να πίστευε ότι έκανε καλό αλλά καμιά φορα προσπαθώντας να προστατέψεις κάτι καταφέρνεις το ανάποδο (βλ σημερινή κατάσταση)

  • Super Moderators
Δημοσ.

Εγώ να καταλάβω κάτι, γιατί το έχω γράψει τόσες φορές [...]

 

Βαλτοί είναι, σαφώς. Απλά, εγώ δεν πιστεύω ότι είναι από το κράτος.

 

Το κράτος δεν έχει κανένα συμφέρον να γελοιοποιείται η αστυνομία παίζοντας κυνηγητό και κρυφτούλι με τους "αγωνιστές της δημοκρατίας", ενώ καταστρέφονται περιουσίες πολιτών. Δεν έχει κανένα συμφέρον να υποχρεώνεται η πολιτική ηγεσία της αστυνομίας να απολογείται για την (πασιφανώς ανεπαρκή) αστυνομία.

 

Άλλοι έχουν συμφέρον από το να αποσταθεροποιείται η κατάσταση. Άλλοι, που στο παρόν σύστημα, τις απόψεις τους δεν έχουν τρόπο να τις περάσουν. Δε βγαίνουν τα ψηφαλάκια, όπως έλεγε και ο Καφετζόπουλος στο "Πρώτη Φορά Νονός".

 

Αυτά, όμως, Manuel, είναι ερμηνείες και αν εσύ απαντήσεις "εγώ πιστεύω ότι είναι προβοκάτορες του κράτους" δεν έχει σημασία. Απολύτως σεβαστή η γνώμη σου.

 

Αυτό που λέω είναι το εξής απλό: αν οι ιδέες δεν διώκονται, το άσυλο είναι περιττό. Αν διώκονται, δεν είναι το άσυλο αυτό που θα εμποδίσει τη δίωξή τους. Στην πράξη, το αντίθετο συμβαίνει: όποιος τολμάει να πει κάτι που δεν αρέσει στις "πλειοψηφίες" που λυμαίνονται τα πανεπιστήμια, τον χτίζουν, τον τραμπουκίζουν, του παίρνουν το μικρόφωνο.

 

Επίσης λέω κάτι εξίσου απλό: αν δημιουργήσεις ένα πλαίσιο όπου, ό,τι κι αν κάνεις, κανείς δεν πρόκειται να σε κουνήσει, θα έχεις με μαθηματική ακρίβεια τα αποτελέσματα που βλέπουμε στη Βουλή, στο Δημόσιο, στα πανεπιστήμια. Πώς το είπε ο Χατζηχρήστος στο "Της Κακομοίρας"; Δε με ξέρεις, δε σε ξέρω, υποφέρεις κι υποφέρω.

 

Ξέρεις, όταν βλέπω αυτή την κατάσταση, και μου λένε για προβοκάτορες και ανεπαρκείς που δεν μπορούν να εφαρμόσουν ένα, κατά τα άλλα, σωστό σύστημα, θυμάμαι τον ορισμό της τρέλας, όπως τον πέτυχα σε ένα βιβλίο που μετέφρασα:

 

Τρέλα είναι να κάνεις συνέχεια το ίδιο ακριβώς πράγμα και να περιμένεις διαφορετικό αποτέλεσμα.

 

Αυτό κάνουμε ως χώρα: δημιουργούμε πλαίσια ασυδοσίας, ατιμωρησίας και φαυλότητας, και μετά απορούμε που σε αυτά τα πλαίσια διαδραματίζονται αίσχη. Κι αν δεν μπορούμε να αρνηθούμε πως γίνονται αίσχη, λέμε πως τα κάνουν μειοψηφίες. Ή προβοκάτορες.

Δημοσ.

Manuel, πραγματικά πιστεύεις ότι αυτό το ανίκανο κράτος έχει καταφέρει και στήσει την πιο μεγάλη προπαγανδιστική ομάδα μέσα στα πανεπιστήμια για να διαλύσει το άσυλο;;;

 

Δεν παίζει αυτό. Έχω περάσει από ελληνικό πολυτεχνείο (μηχανικός είμαι) για 7 χρόνια και έχω γνωρίσει πολλούς τέτοιους. Δεν κρύβω ότι τα πρώτα χρόνια μου άρεζαν αυτά και τα θεωρούσα δίκαια και έκανα παρές με πολλούς από αυτούς!!! Δεν είναι ούτε κρατικοί πράκτορες, ούτε FBI ούτε CIA ούτε τίποτα. Ανθρωπάκια είναι που τους αρέσει να κάνουν επαναστατική γυμναστική εκ του ασφαλούς διαλύοντας τα πάντα.

 

Άνθρωποι που έχουν φάει τέτοια πλύση εγκεφάλου που είναι ανίκανοι να συζητήσουν οτιδήποτε (βλ saya)

 

To άσυλο ποτέ δεν έπρεπε να υπάρχει. Το κράτος θα έπρεπε να διαφυλάσει την ελεύθερη διακίνηση ιδεών παντού, το πανεπιστήμιο δεν είναι το μόνο μέρος που 'διακινούνται' ιδέες ούτε ποτέ ήταν το μόνο μέρος. Όταν δεν μπορεί να διαφυλάξει αυτό το βασικό παντού δεν έχει να νόημα να μιλάμε για άσυλο στο πανεπιστήμιο και φίμωση έξω από αυτό. Είναι γελοίο από μόνο του.

 

Το άσυλο ήταν μια ωραία έμπνευστη ενός λαϊκιστή γραφειοκράτη, ή μπορεί και ενός πολιτικού που να πίστευε ότι έκανε καλό αλλά καμιά φορα προσπαθώντας να προστατέψεις κάτι καταφέρνεις το ανάποδο (βλ σημερινή κατάσταση)

 

Kοιτα .λες χαζομαρες .Δεν με ξερεις και δεν ξερεις αν εχω φαει πλυση εγκεφαλου για το οτιδηποτε .Επισης δεν καταλαβες .Ποιος ειπε για ασυλο μεσα και φιμωση εξω;Το οτι εχεις προσωπικα με καποιους που ξερεις δεν σημαινει οτι πρεπει να ξεσπας σε οσους δεν ξερεις .Οκ;Εγω συζηταω μια χαρα ,αντιθετα με εσας που οι κορωνες σας ειναι ,το ασυλο ειναι κακο ,κακο και οποιος λεει το αντιθετο να τον βρισουμε,να τον βρισουμε .Πλυση εγκεφαλου;

Δημοσ.

Manuel, είναι 1942. Και η αντιστασιακή μου κυβέρνηση φτιάχνει ένα νόμο που δίνει ασυλία για το έγκλημα της ανθρωποκτονίας, αν σκοτώσεις Γερμανό.

Φτάνει το σωτήριο έτος 2140 και ο σταθμός μετρό στην Αργυρούπολη κοντεύει να ολοκληρωθεί. Και ένας Γερμανός τουρίστας μου κλέβει μια ρακέτα που 'χα ξεχάσει στην παραλία.

 

Επιλογές:

 

α) Τιμή και δόξα στους ήρωες της αντίστασης, πούστη γουρουνόψαρε, με τη ρακέτα θα σε σφάξω.

β) Είμαι άνθρωπος, δεν τυφλώνομαι από ιδεολογίες ή συναισθήματα, λειτουργώ πάντα με λογική και δεν μου περνάει ούτε λεπτό να εξασκήσω οποιαδήποτε πράξη που καταπατά το δικαίωμα κάποιου άλλου.

γ) Σκέφτομαι σοκαρισμένος πως μπορώ να τον σκοτώσω και να τη βγάλω καθαρή και ζητάω να αλλάξει αυτό.

 

Δεύτερο παράδειγμα:

 

Είναι 1973 και τα τανξ μόλις έχουν μπει στο Πολυτεχνείο. Μόλις πέφτει η Χούντα, βγαίνει ένας νόμος και λέει "ποτέ ξανά τέτοιες αρχιδιές, μπάτσος δεν μπαίνει στο άσυλο". Not that it makes sense, αλλά επειδή το β) παραπάνω δεν ισχύει, δε γαμιέται λες, ναι.

 

Είναι 2011, ο σταθμός μετρό στην Αργυρούπολη κοντεύει να ολοκληρωθεί. Και έχω πάει εγώ να δώσω Διοίκηση Νεροχύτη 3. Και μπαίνουν μέσα 15 βαμμένοι και λένε "Δευτέρα έχει αργία, σήμερα Πέμπτη, θέλουμε 5ημερο". Και σου λένε πούλο, έξω, δε γράφεις, κλείνουμε τη σχολή.

 

α) Τιμή και δόξα στους πεσόντες (μέσα και η πόρτα) της επταετίας, σκατά στην εξεταστική, πενθήμερο κωλοβάρεμα.

β) Είμαι άνθρωπος, δεν τυφλώνομαι από ιδεολογίες ή συναισθήματα, λειτουργώ πάντα με λογική και αυτή η λογική μου λέει να ανοίξω κεφάλια. Αλλά είναι 15 και έχουν και άσυλο, θα ξυπνήσω στον Ευαγγελισμό.

γ) Σκέφτομαι πως ο νόμος που φτιάχτηκε για να κρατά έξω τους εχθρούς της διακίνησης ιδεών/γνώσης και του ακαδημαϊκού τρόπου σκέψης, πλέον τους επιτρέπει να αλωνίζουν μέσα και μάλιστα χωρίς να γίνεται τίποτα γι' αυτό. Και θέλω λύση του ασύλου γιατί δε μπορώ να σκεφτώ, ως άνθρωπος που πρόλαβε ανάμεσα σε παραδόσεις να σκέφτεται αξιολογώντας το παρελθόν και ζώντας στο παρόν, και όχι το ανάποδο, τι σκατά θα χαθεί εκτός από τσάμπα ταινίες.

 

Γενικά, ωραία είναι η αριστερά, ωραία και η δεξιά, ωραία ειν' όλα, αλλά να κοιτάμε και πέρα από τους όρους, στην έννοια. Και πολλές έννοιες δεν έχουν αιώνια εφαρμογή και ο δρόμος για την κόλαση είναι στρωμένος με καλές προθέσεις και σπίτι χωρίς Γιάννη προκοπή δεν κάνει.

Δημοσ.

Βαλτοί είναι, σαφώς. Απλά, εγώ δεν πιστεύω ότι είναι από το κράτος.

 

Το κράτος δεν έχει κανένα συμφέρον να γελοιοποιείται η αστυνομία παίζοντας κυνηγητό και κρυφτούλι με τους "αγωνιστές της δημοκρατίες", ενώ καταστρέφονται περιουσίες πολιτών. Δεν έχει κανένα συμφέρον να υποχρεώνεται η πολιτική ηγεσία της αστυνομίας να απολογείται για την (πασιφανώς ανεπαρκή) αστυνομία.

 

Άλλοι έχουν συμφέρον από το να αποσταθεροποιείται η κατάσταση. Άλλοι, που στο παρόν σύστημα, τις απόψεις τους δεν έχουν τρόπο να τις περάσουν. Δε βγαίνουν τα ψηφαλάκια, όπως έλεγε και ο Καφετζόπουλος στο "Πρώτη Φορά Νονός".

 

Αυτά, όμως, Manuel, είναι ερμηνείες και αν εσύ απαντήσεις "εγώ πιστεύω ότι είναι προβοκάτορες του κράτους" δεν έχει σημασία. Απολύτως σεβαστή η γνώμη σου.

 

Αυτό που λέω είναι το εξής απλό: αν οι ιδέες δεν διώκονται, το άσυλο είναι περιττό. Αν διώκονται, δεν είναι το άσυλο αυτό που θα εμποδίσει τη δίωξή τους. Στην πράξη, το αντίθετο συμβαίνει: όποιος τολμάει να πει κάτι που δεν αρέσει στις "πλειοψηφίες" που λυμαίνονται τα πανεπιστήμια, τον χτίζουν, τον τραμπουκίζουν, του παίρνουν το μικρόφωνο.

 

Επίσης λέω κάτι εξίσου απλό: αν δημιουργήσεις ένα πλαίσιο όπου, ό,τι κι αν κάνεις, κανείς δεν πρόκειται να σε κουνήσει, θα έχεις με μαθηματική ακρίβεια τα αποτελέσματα που βλέπουμε στη Βουλή, στο Δημόσιο, στα πανεπιστήμια. Πώς το είπε ο Χατζηχρήστος στο "Της Κακομοίρας"; Δε με ξέρεις, δε σε ξέρω, υποφέρεις κι υποφέρω.

 

Ξέρεις, όταν βλέπω αυτή την κατάσταση, και μου λένε για προβοκάτορες και ανεπαρκείς που δεν μπορούν να εφαρμόσουν ένα, κατά τα άλλα, σωστό σύστημα, θυμάμαι τον ορισμό της τρέλας, όπως τον πέτυχα σε ένα βιβλίο που μετέφρασα:

 

Τρέλα είναι να κάνεις συνέχεια το ίδιο ακριβώς πράγμα και να περιμένεις διαφορετικό αποτέλεσμα.

 

Αυτό κάνουμε ως χώρα: δημιουργούμε πλαίσια ασυδοσίας, ατιμωρησίας και φαυλότητας, και μετά απορούμε που σε αυτά τα πλαίσια διαδραματίζονται αίσχη. Κι αν δεν μπορούμε να αρνηθούμε πως γίνονται αίσχη, λέμε πως τα κάνουν μειοψηφίες. Ή προβοκάτορες.

Οι ιδεες δεν διωκονται ,οι ανθρωποι διωκονται μια χαρα και δερνονται μπορω να σου πω και οι ιδεες οπως ελεγα στο παρεδωσε σημερα δεν μετακινουνται μονες τους .Την κολοκυθια θα παιξουμε;

Δημοσ.

Εγώ να καταλάβω κάτι, γιατί το έχω γράψει τόσες φορές και κανένας δε μου απάντησε τι πιστεύει πάνω σε αυτό:

 

Όλοι εσείς που λέτε "βλέπουμε ότι τα σπάνε, άρα δε μας αρέσει το άσυλο", θεωρείτε:

 

α) ότι αυτοί που τα σπάνε είναι κάποιοι τυχαίοι που εκμεταλλεύονται το νόμο

β) ότι είναι προβοκάτορες

γ) κάτι άλλο που δεν μπορώ να σκεφτώ

 

Αν το έχετε καταλάβει ότι είναι βαλτοί, δε σας πειράζει αυτός ο εκβιασμός του κράτους; ΟΚ, τι να κάνουμε δηλαδή;

 

Για μένα η συζήτηση δεν προχωράει πέρα από αυτό. Δε δέχομαι να χαλάς με το ζόρι κάτι και μετά να μου λες "α, χαλασμένο είναι, άρα το καταργώ". Είναι σαν να μου ακριβύνουν τη βενζίνη απίστευτα και στο τέλος να μας πουν ότι απαγορεύονται τα αυτοκίνητα και εμείς να λέμε "α, πολύ λογικό, αφού ούτως ή άλλως δεν έχουμε λεφτά για βενζίνη. Πάλι καλά και μπράβο!".

 

Δηλαδή αντί να ζητάμε να εφαρμοστεί το άσυλο όπως πρέπει, θα τους πούμε και μπράβο που το κατέστρεψαν;

 

Εκτός, βέβαια, αν είστε όλοι της πρώτης άποψης, ότι αυτοί οι τύποι είναι κάποιοι "αθώοι" που απλά έτυχε να συμπεριφέρονται έτσι, το οποίο προσωπικά το θεωρώ αφέλεια.

 

 

 

Καλώς ή κακώς, το μοντέλο του ασύλου δεν δούλεψε. Είτε επειδή δεν θέλανε είτε επειδή δεν μπορούσαν.

 

Και δεν είναι το άσυλο των φοιτητών μόνο... είναι και άσυλο του υπόλοιπου προσωπικού που εκδιώκετε - παρεμποδίζετε να μπει στα γραφεία του από τους καταληψίες (π.χ.). Είναι και το άσυλο των φοιτητών που θέλουν να κάνουν μάθημα και δεν τους αφήνουν όσοι κάνουν καταλήψεις (π.χ.).

 

 

Το άσυλο για την ελεύθερη διακίνηση ιδεών το καταλαβαίνω και το συμμερίζομαι. Φυσικά και υπάρχουν πυρήνες που κάνουν τέτοια δουλειά, νομίζω εσύ είχες αναφέρει για τις προβολές ταινιών. Όμως, καλώς ή κακώς, όπως είπα και πιο πάνω, δεν δούλεψε όπως έπρεπε. Αντ' αυτού, βλέπουμε την χρήση αυτού του μέτρου για την ατιμωρησία όσων θέλουν να προβαίνουν σε χουλιγκανικές πράξεις.

 

Επειδή είχα την τύχη - ατυχία να δω πως δημιουργούνται αυτοί οι πυρήνες σε νεοσύστατα ιδρύματα, θεωρώ πως, στις περισσότερες περιπτώσεις, το να λέει κάποιος ότι είναι βαλτοί από την κυβέρνηση ή δεν ξέρω εγώ από ποιο σκοτεινό, ή και φωτεινό, κέντρο - ομάδα εξουσίας, ανήκει στην σφαίρα της φαντασίας - συνωμοσιολογίας. Για τα περισσότερα ιδρύματα και όχι για όλα όμως.

 

Το άσυλο είναι το λιγότερο που πειράζει σε αυτό τον νόμο.

 

Αυτό που, βλέπω εγώ, ότι θα έπρεπε να ενοχλεί είναι η σίγουρη, πλέον, εφαρμογή διδάκτρων στα πανεπιστήμια μετά από το 2012.

Δημοσ.

Καλώς ή κακώς, το μοντέλο του ασύλου δεν δούλεψε. Είτε επειδή δεν θέλανε είτε επειδή δεν μπορούσαν.

 

Και δεν είναι το άσυλο των φοιτητών μόνο... είναι και άσυλο του υπόλοιπου προσωπικού που εκδιώκετε - παρεμποδίζετε να μπει στα γραφεία του από τους καταληψίες (π.χ.). Είναι και το άσυλο των φοιτητών που θέλουν να κάνουν μάθημα και δεν τους αφήνουν όσοι κάνουν καταλήψεις (π.χ.).

 

 

Το άσυλο για την ελεύθερη διακίνηση ιδεών το καταλαβαίνω και το συμμερίζομαι. Φυσικά και υπάρχουν πυρήνες που κάνουν τέτοια δουλειά, νομίζω εσύ είχες αναφέρει για τις προβολές ταινιών. Όμως, καλώς ή κακώς, όπως είπα και πιο πάνω, δεν δούλεψε όπως έπρεπε. Αντ' αυτού, βλέπουμε την χρήση αυτού του μέτρου για την ατιμωρησία όσων θέλουν να προβαίνουν σε χουλιγκανικές πράξεις.

 

Επειδή είχα την τύχη - ατυχία να δω πως δημιουργούνται αυτοί οι πυρήνες σε νεοσύστατα ιδρύματα, θεωρώ πως, στις περισσότερες περιπτώσεις, το να λέει κάποιος ότι είναι βαλτοί από την κυβέρνηση ή δεν ξέρω εγώ από ποιο σκοτεινό, ή και φωτεινό, κέντρο - ομάδα εξουσίας, ανήκει στην σφαίρα της φαντασίας - συνωμοσιολογίας. Για τα περισσότερα ιδρύματα και όχι για όλα όμως.

 

Το άσυλο είναι το λιγότερο που πειράζει σε αυτό τον νόμο.

 

Αυτό που, βλέπω εγώ, ότι θα έπρεπε να ενοχλεί είναι η σίγουρη, πλέον, εφαρμογή διδάκτρων στα πανεπιστήμια μετά από το 2012.

Ποτε το ειπαν αυτο;

Δημοσ.

Ποτε το ειπαν αυτο;

 

 

 

Εκεί είναι το θέμα.. ότι δεν το είπαν αλλά οδηγούν τα ιδρύματα με σίγουρα βήματα προς τα εκεί όταν λένε ότι θα "σταματήσει" η χρηματοδότηση και θα πρέπει το ίδρυμα να βρίσκει λεφτά μόνο του.

Δημοσ.
Αυτό που, βλέπω εγώ, ότι θα έπρεπε να ενοχλεί είναι η σίγουρη, πλέον, εφαρμογή διδάκτρων στα πανεπιστήμια μετά από το 2012.

 

Άμα είναι να πληρώνουμε δίδακτρα και να τα βρίσκουμε την άλλη μέρα λαμπόγιαλο, χ@σε μέσα.

 

Όχι ότι τώρα δεν πληρώνουμε. Απλά λέγονται φόροι, είναι με δόσεις και δεν "νιώθουμε" γιατί δεν τσούζει τόσο.

Δημοσ.

Να σου πώ κάτι; Εγώ δεν καταλαβαίνω και το άσυλο για τη διακίνηση ιδεών. Τι πάει να πει αυτό; Πραγματικά αν το σκεφτείς απλά δεν έχει νόημα μου φαίνεται από μόνο του γελοίο.

Ή by default επιτρέπεται η διακίνηση ιδεών (βλ Ελλάδα 2011) ή δεν επιτρέπεται (βλ Κίνα) Τι πάει να πει θα επιτρέπεται μόνο στο πανεπιστήμιο.

 

Δηλαδή αν η Κίνα είχε άσυλο στα πανεπιστήμια και βγαίνανε κάτι τυπάδες εκεί και λέγανε (ελευθερία στο Θιβέτ κτλ κτλ όπως κάνουν κάποιοι ήρωες-επαναστάτες εδώ) θα ήταν όλα καλά; Είμαι ο μόνος που του φαίνεται ότι αυτό είναι γελοίο και δε στέκει ;;

 

By the way και sorry για το off topic, πρέπει να δώσω τα συγχαρητήρια μου σε όποιον έφτιαξε το bot saya. Τρόμερη δουλειά μπράβο. Συμπεριφέρεται almost σαν άνθρωπος. Απαντάει σε όλα απίστευτα γρήγορα, έχει τέλεια ορθογραφία και συντακτικό απλά λίγο νόημα δε βγάζεις. Φαντάζομαι θα βελτιωθεί στις επόμενες εκδόσεις έτσι;

 

Ευτυχώς που με τους υπόλοιπους που διαφωνώ μπορώ να συζητήσω :)

Δημοσ.

Να σου πώ κάτι; Εγώ δεν καταλαβαίνω και το άσυλο για τη διακίνηση ιδεών. Τι πάει να πει αυτό; Πραγματικά αν το σκεφτείς απλά δεν έχει νόημα μου φαίνεται από μόνο του γελοίο.

Ή by default επιτρέπεται η διακίνηση ιδεών (βλ Ελλάδα 2011) ή δεν επιτρέπεται (βλ Κίνα) Τι πάει να πει θα επιτρέπεται μόνο στο πανεπιστήμιο.

 

Δηλαδή αν η Κίνα είχε άσυλο στα πανεπιστήμια και βγαίνανε κάτι τυπάδες εκεί και λέγανε (ελευθερία στο Θιβέτ κτλ κτλ όπως κάνουν κάποιοι ήρωες-επαναστάτες εδώ) θα ήταν όλα καλά; Είμαι ο μόνος που του φαίνεται ότι αυτό είναι γελοίο και δε στέκει ;;

 

By the way και sorry για το off topic, πρέπει να δώσω τα συγχαρητήρια μου σε όποιον έφτιαξε το bot saya. Τρόμερη δουλειά μπράβο. Συμπεριφέρεται almost σαν άνθρωπος. Απαντάει σε όλα απίστευτα γρήγορα, έχει τέλεια ορθογραφία και συντακτικό απλά λίγο νόημα δε βγάζεις. Φαντάζομαι θα βελτιωθεί στις επόμενες εκδόσεις έτσι;

 

Ευτυχώς που με τους υπόλοιπους που διαφωνώ μπορώ να συζητήσω :)

Και με μενα μπορεις να συζητησεις αλλα για καποιο λογο μου πας κοντρα και δεν μπορω να τον καταλαβω .Αει ηρεμησε .bot?

 

Οι ιδεες οπως ειπαμε δεν διωκονται ,με τους ανθρωπους τι γινεται;

Δημοσ.

Δηλαδή αν η Bόρεια Κορέα είχε άσυλο στα πανεπιστήμια [...]

 

Fixed. Just think of the possibilities :-D

 

Οι ιδεες οπως ειπαμε δεν διωκονται ,με τους ανθρωπους τι γινεται;

 

Είπε κανείς οτι δεν διώκονται;

 

Διάβασε προσεκτικά το δεύτερο παράδειγμα του Lucy για να δείς πως γίνεται να διωχτούν και οι άνθρωποι, ιδίως μέσα και παράλληλα με το υποτιθέμενο άσυλο :rolleyes:

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...