Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

...ναι ενώ εμείς οι επαναστάτες ζούμε μέσα στην ισότητα και στην απόλυτη δημοκρατία, και δεν τολμάει να κουνηθεί κανένα λαμόγιο γιατί οι ευγενείς δυνάμεις του τόπου θα τον περιορίσουν κατευθείαν...Σκέτη Βαλχάλλα είμαστε...

...πολύ ωραίος λόγος για να εγγλεζοποιηθούμε (πλήρως, πια). Μου θυμίζει το άσυλο που δεν είναι χρηστικό την σήμερον. Συγκινείς μωρέ τις αγορές μ' αυτά σήμερα;

 

...έτσι μου 'ρχεται να πω α' στο καλό πια. Αφού δικαιώματα υπάρχουν.

 

 

 

 

 

Τις απεργίες και τον αγώνα που έκαναν οι Άγγλοι επί Θάτσερ ούτε στο μικρό τους δαχτυλάκι δεν τους έχουμε φτάσει. Καλό το παραμύθι των "υποταγμένων" βορειοευρωπαίων αλλά δεν έχει δράκο.

...πώς λέγεται το σκισμένο εγγλέζικο καλσόν; Α ναι, Φώλκλαντ.

  • Απαντ. 1,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • saya

    saya 419 αναρτήσεις

  • YiN

    YiN 109 αναρτήσεις

  • akpe

    akpe 100 αναρτήσεις

  • -nick-

    -nick- 62 αναρτήσεις

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Κάτι η κατάργηση του ασύλου,κάτι η επιβολή διδάκτρων στους φοιτητές άνω των επιτρεπτών χρονικών ορίων,κάτι η απόλυση των ωρομισθίων...

 

Νομίζω ότι είναι μια καλή ευκαιρία να διακόψουμε τις σπουδές μας από Σεπτέμβρη,δεν τα βλέπω να ανοίγουν ούτε μισή μέρα! :rolleyes:

 

Μην ξεχνάτε ότι την περίοδο 2006-2007 χάθηκε ένα ολόκληρο ακαδημαϊκό έτος για πολύ πιο ανούσιους λόγους...

 

Από εκείνη την περίοδο και μετά , από υπόδειγμα φοιτήτριας που πήγαινε σε όλα τα μαθήματα , διάβαζε , ενδιαφερόταν και δούλευε και παράλληλα τα απογεύματα ( έφευγα 7 παρά το πρωί από το σπίτι και γύρναγα 11 το βράδι και μετά έκανα εργασίες - κάθε μέρα αυτό ) με μέσο όρο 8,6 έγινα μία τουρίστρια που διάβαζε μόνο εξεταστική και πατούσα μόνο εργαστήρια. Ξεκίνησα με τις καλύτερες των προθέσεων και στο τέλος οι σπουδές κατάντησαν μία υποχρέωση που όλο αναβάλλω να τελειώσω ( αχ αυτή η πτυχιακή που δε λέω να κάνω ).

 

Έκανα πολλές θυσίες , έχασα παρέες , έχασα ώρες ύπνου και περίμενα μία Κυριακή να κοιμηθώ λίγο παραπάνω και το 2007 κατάλαβα ότι δεν υπήρχε λόγος για τόσες θυσίες . Αυτή η χώρα σε αποθαρρύνει με κάθε τρόπο .

 

 

 

Έχω μία απορία αυτά που λέτε για δίδακτρα που τα έχετε διαβάσει , διάβασα το προσχέδιο νόμου ( ένα pdf με 110 σελίδες ) και έλεγε για διαγραφή όχι να συνεχίζουν με δίδακτρα και επίσης έλεγε να πληρώνουν δίδακτρα οι αλλοδαποί φοιτητές . Έχει βγει κάτι νεότερο που αγνοώ ;

 

Όσοι είστε υπέρ του ν + 2 ξανασκεφτείτε το πιο καλά. Οι εργαζόμενοι για να έχουν το δικαίωμα να τελειώσουν σε 2ν χρόνια πρέπει να δουλεύουν πάνω από 20 ώρες τη βδομάδα. Πόσες δουλειές δεν είναι μαύρες χωρίς ένσημα ή με ελάχιστες ημέρες ενσήμων; Πόσες δουλειές είναι τυπικά 4 ωρες αλλά πάντα κάθεσαι και παραπάνω ώρες ; Πόσους με μπλοκάκι και ΟΑΕΕ εχουμε ( αλήθεια σε αυτήν την περίπτωση πώς αποδεικνύεις πόσες ώρες δουλεύεις ; ). Υπάρχουν και φοιτητοδουλειές που πληρώνεσαι με απόδειξη δαπάνης που απλά αναγράφεται το ποσό και όχι οι ώρες ( π.χ. promotion , φυλλάδια κ.λ.π. ).

 

Ακόμα και οι 19 ώρες τη βδομάδα μπορούν να σε πάνε πολύ πίσω στις σπουδές εάν π.χ. οι ώρες εργασίας σου πέφτουν πάνω στις ώρες των εργαστηρίων ή ενώ έχεις πάει να στηθείς πουρνό πουρνό πρώτη μέρα για να βρεις την ημέρα που έχεις ρεπό να βρεις εργαστήριο και περιμένεις απέξω και βλέπεις ότι οι υπεύθυνοι δέχονται τηλεφωνικά κλεισίματα εργαστηρίων φυσικά για τους δικούς τους. Και φτάνεις ο μαλάκας και σου λένε μόνο η τάδε μέρα τάδε ώρα έχει μείνει...

Δημοσ.

Παρεμπιπτόντως, στην Β. Ευρώπη είναι της λογικής "τρωω μια φορά την παπάρα και στρώνω χαρακτήρα" οπότε στις περισσότερες περιπτώσεις ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ να κάνουν καμιά κινητοποίηση. Η Φιλανδία έφτασε στο κανόνι πριν σχεδόν 20 χρόνια, πάνε να τη δεις τώρα. Εμείς φτάσαμε στο κανόνι άπειρες φορές εδώ και 200 χρόνια και ακόμη να τεντωθεί η γραβάτα μας. Αλλά μη συγκρίνεις ανόμοια πράγματα.

 

Επαναλαμβάνω αυτό που είπα καμιά 50ριά σελίδες πριν: ποσώς με ενδιαφέρει αν θα έχουμε άσυλο ή όχι, δεν είμα νομικός ούτε και θα κολλήσω σε λέξεις και κανόνες. Αλλά αν ήμουν καθηγητής (το βλέπω από την πλευρά του εκπαιδευτικού) θα με ενδιέφερε απλά και μόνο το αυτονόητο, να ξεστραβώσω αυτούς που διδάσκω, και αυτό δεν γίνεται ούτε με κλειστές αίθουσες, ούτε όταν σφυρίζουν μολότοφ πάνω από το κεφάλι σου, ούτε όταν αποφεύγεις μέρη στο uni για να μην πέσεις πάνω σε τζάνκια και βιαστές. Όποιος νόμος μου εξασφαλίσει αυτήν την απόλυτη ασυλία της διδασκαλίας, χωρίς να με καπελώνει όμως με κάτι άλλο, φανερό ή όχι, μου κάνει και πολύ μάλιστα. Και αυτό πάει both ways, δεν είμαι ούτε με τους μεν, ούτε με τους δε, ταπεινά θεωρώ ότι πάω με το αυτονόητο.

 

Προτιμώ να με πείτε ονειροπόλο και αφελή, παρά ότι έχω άδικο.

Δημοσ.

ταπεινά θεωρώ ότι πάω με το αυτονόητο.

Προτιμώ να με πείτε ονειροπόλο και αφελή, παρά ότι έχω άδικο.

 

...μάλλον -με την άδειά σου- αφελή θα σε έλεγα. Διότι καλή η ταπεινότητα και οι προθέσεις σου, και κανείς δεν αντιλέγει -αυτό έλλειπε- ότι τα πανεπιστήμια πρέπει να εκκαθαριστούν από τα όποια (ουκ ολίγα) κακώς κείμενά τους, αλλά η ονειροπόληση δεν έχει θέση όταν η κρατική τρομοκρατική ολιγαρχία παίζει μπάλα. Δες απλά το "πού πάμε" οικονομικώς (χωρίς ελπίζω ν' αρχίσει κανείς ιστορίες για τους "τεμπέληδες διεφθαρμένους κουτοπόνηρους Βαλκάνιους των...οθωμανικών -χαχ- καταλοίπων") - εννοείται όχι μόνο εμείς αι Έλληνες : τί μας τάξανε/ πού μας φτάσανε / πού μας πάνε με τις "ελεύθερες αγορές τους". Και κολλάει στην κατάλυση των εννοιών των κρατών προνοίας (δωρεάν υγείες, παιδείες και μαλακίες). Και πώς φτάνουμε σε αυτό; Ε σίγουρα όχι με προάσπιση του κάθε είδους ελευθεριών. Φτιάχνουμε αδηφάγα θηριάκια που πχ από πολιτική και μακροοικονομία καταλαβαίνουν μόνο από φάινανς, κι από αλληλεγγύη καταλαβαίνουν μόνο το αμύνεσθαι περί πάρτης. Δουλειά, ανταγωνισμός, επιτυχία. Γαμώ τα καρότα. Κι όταν τα πανεπιστήμια θα είναι φουλ ιδιωτικά, τί να λέμε για ιδέες και άσυλα. Καιρός άλλωστε ν' αφήσουμε (πια) τους εγωισμούς και να κοιτάξουμε λίγο και τον εαυτό μας, όπως έχει πει γνωστός βρωμοπόντικας.

 

 

 

 

 

Άντε, άσπρο πάτο.

Δημοσ.

Κι όταν τα πανεπιστήμια θα είναι φουλ ιδιωτικά, τί να λέμε για ιδέες και άσυλα. Καιρός άλλωστε ν' αφήσουμε (πια) τους εγωισμούς και να κοιτάξουμε λίγο και τον εαυτό μας, όπως έχει πει γνωστός βρωμοπόντικας.

 

 

 

 

 

 

 

Ε ας αντιδρασουμε λιγο πριν γινουν ιδιωτικα.Δεν χρειαζεται απο τωρα , να κρατησουμε ως συνηθως τα ''μποσικα'' (δηλαδη τα βολεμενα ).

 

Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει, στο forum της σχολής μου το βρήκα:http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=13291%3Ata-80-arthra-to-nomosxediou-gia-tis-allages-sta-aei&Itemid=1067Έχει ένα αρχείο doc εκεί, σελ. 54:"10. α) Μετά το πέρας της περιόδου δωρεάν φοίτησης, που ισούται με τον ελάχιστο αριθμό των αναγκαίων για τη λήψη του πτυχίου εξαμήνων, σύμφωνα με το ενδεικτικό πρόγραμμα σπουδών της σχολής, προσαυξανομένων κατά δυο εξάμηνα1, οι φοιτητές, προκειμένου να εγγραφούν στα εξάμηνα, καλούνται να καταβάλλουν ποσό που αντιστοιχεί σε τέσσερα (4) ημερομίσθια ενός ανειδίκευτου εργάτη για κάθε εξάμηνο της επιπλέον του ορίου δωρεάν φοίτησης."

 

 

Από εκείνη την περίοδο και μετά , από υπόδειγμα φοιτήτριας που πήγαινε σε όλα τα μαθήματα , διάβαζε , ενδιαφερόταν και δούλευε και παράλληλα τα απογεύματα ( έφευγα 7 παρά το πρωί από το σπίτι και γύρναγα 11 το βράδι και μετά έκανα εργασίες - κάθε μέρα αυτό ) με μέσο όρο 8,6 έγινα μία τουρίστρια που διάβαζε μόνο εξεταστική και πατούσα μόνο εργαστήρια. Ξεκίνησα με τις καλύτερες των προθέσεων και στο τέλος οι σπουδές κατάντησαν μία υποχρέωση που όλο αναβάλλω να τελειώσω ( αχ αυτή η πτυχιακή που δε λέω να κάνω ). Έκανα πολλές θυσίες , έχασα παρέες , έχασα ώρες ύπνου και περίμενα μία Κυριακή να κοιμηθώ λίγο παραπάνω και το 2007 κατάλαβα ότι δεν υπήρχε λόγος για τόσες θυσίες . Αυτή η χώρα σε αποθαρρύνει με κάθε τρόπο . Έχω μία απορία αυτά που λέτε για δίδακτρα που τα έχετε διαβάσει , διάβασα το προσχέδιο νόμου ( ένα pdf με 110 σελίδες ) και έλεγε για διαγραφή όχι να συνεχίζουν με δίδακτρα και επίσης έλεγε να πληρώνουν δίδακτρα οι αλλοδαποί φοιτητές . Έχει βγει κάτι νεότερο που αγνοώ ;Όσοι είστε υπέρ του ν + 2 ξανασκεφτείτε το πιο καλά. Οι εργαζόμενοι για να έχουν το δικαίωμα να τελειώσουν σε 2ν χρόνια πρέπει να δουλεύουν πάνω από 20 ώρες τη βδομάδα. Πόσες δουλειές δεν είναι μαύρες χωρίς ένσημα ή με ελάχιστες ημέρες ενσήμων; Πόσες δουλειές είναι τυπικά 4 ωρες αλλά πάντα κάθεσαι και παραπάνω ώρες ; Πόσους με μπλοκάκι και ΟΑΕΕ εχουμε ( αλήθεια σε αυτήν την περίπτωση πώς αποδεικνύεις πόσες ώρες δουλεύεις ; ). Υπάρχουν και φοιτητοδουλειές που πληρώνεσαι με απόδειξη δαπάνης που απλά αναγράφεται το ποσό και όχι οι ώρες ( π.χ. promotion , φυλλάδια κ.λ.π. ).Ακόμα και οι 19 ώρες τη βδομάδα μπορούν να σε πάνε πολύ πίσω στις σπουδές εάν π.χ. οι ώρες εργασίας σου πέφτουν πάνω στις ώρες των εργαστηρίων ή ενώ έχεις πάει να στηθείς πουρνό πουρνό πρώτη μέρα για να βρεις την ημέρα που έχεις ρεπό να βρεις εργαστήριο και περιμένεις απέξω και βλέπεις ότι οι υπεύθυνοι δέχονται τηλεφωνικά κλεισίματα εργαστηρίων φυσικά για τους δικούς τους. Και φτάνεις ο μαλάκας και σου λένε μόνο η τάδε μέρα τάδε ώρα έχει μείνει...

 

Απο εδω το ειδα εγω.Δεν ξερω αν ισχυει και κατι αλλο αλλα ας μεινουμε σε αυτο για τωρα.Καποιος που δουλευει εστω και part time μαυρα ποσο δυσκολο ειναι να καλυψει αυτο το ποσο ? (Οχι δεν ειμαι υπερ των ιδιωτικων :rolleyes: )

Δημοσ.

Απο εδω το ειδα εγω.Δεν ξερω αν ισχυει και κατι αλλο αλλα ας μεινουμε σε αυτο για τωρα.Καποιος που δουλευει εστω και part time μαυρα ποσο δυσκολο ειναι να καλυψει αυτο το ποσο ? (Οχι δεν ειμαι υπερ των ιδιωτικων :rolleyes: )

 

Εάν δεν μπορεί να αποδείξει με ένσημα ότι δουλεύει 20 ώρες + ή πληρώνεται με απόδειξη δαπάνης ή με μπλοκάκι τότε δε θα υπάγεται στο καθεστώς της part - time φοίτησης αλλά υποχρεούται να τελειώσει σε ν + 2 έτη. Βάλε καταλήψεις , απεργίες , καθηγητές που περνάνε ελάχιστους κάθε εξάμηνο , καθηγητές που βαθμολογούν με ανεμιστήρα , τα μαθήματα - αλυσίδες που μπορεί να σε πάνε πίσω εάν δεν έχεις περάσει κάποιο και εξαρτώνται πόσα μαθήματα από αυτό . Επίσης σε κάποιες εξεταστικές μπορεί να μην μπορέσεις καν να παραστείς είτε για λόγους δουλειάς ( να μην μπορείς να πάρεις φοιτητική άδεια γιατί δεν υπάρχει άτομο να σε καλύψει εκείνη την περίοδο ή μπορεί να έχεις κρύψει ότι σπουδάζεις για να σε προσλάβουν ) ή για λόγους που δεν μπορείς να προβλέψεις ( είμαστε και άνθρωποι έτσι ).

 

Κάποιοι από τους φοιτητές που εργάζονται κανονικά με πρόσληψη και ένσημα ζητάνε από μόνοι τους να φαίνονται ότι δουλεύουν λίγες ημέρες ώστε να συνεχίζουν να φαίνονται ως προστατευόμενοι στην εφορία. Οπότε πάλι δε θα αποδεικνύεται ότι δουλεύουν πάνω από 20 ώρες.

 

Επαναλαμβάνω ότι διαγράφεσαι όχι ότι απλά υποχρεούσαι να πληρώσεις δίδακτρα. Εάν έχει αλλάξει κάτι σχετικά με αυτό το θέμα από όταν βγήκε το προσχέδιο του νόμου ας παραθέσει κάποιος link με το νόμο και συγκεκριμένη αναφορά στο άρθρο που το λέει. Ν + 2 = 3 έτη ή 4 ανάλογα σχολής + 2 = 5 ή 6 έτη .

 

ΑΚΥΡΗ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ

Δημοσ.
παναλαμβάνω ότι διαγράφεσαι όχι ότι απλά υποχρεούσαι να πληρώσεις δίδακτρα. Εάν έχει αλλάξει κάτι σχετικά με αυτό το θέμα από όταν βγήκε το προσχέδιο του νόμου ας παραθέσει κάποιος link με το νόμο και συγκεκριμένη αναφορά στο άρθρο που το λέει. Ν + 2 = 3 έτη ή 4 ανάλογα σχολής + 2 = 5 ή 6 έτη .

 

Απο οσο ξερω, θα ισχυσει μονο για αυτους που θα μπουν απο την καινουρια χρονια. μετα το Ν+2 επαφιεται στο εκαστοτε ιδρυμα το τι θα κανει με οσους ξεπερνανε το οριο. Το default ειναι να σκαει καθε εξαμηνο ποσο που θα αντιστοιχει σε 4 μεροκαματα ανειδικευτου εργατη (ναι, ετσι το εχουν ορισει)

Δημοσ.

Ε

 

Επαναλαμβάνω ότι διαγράφεσαι όχι ότι απλά υποχρεούσαι να πληρώσεις δίδακτρα. Εάν έχει αλλάξει κάτι σχετικά με αυτό το θέμα από όταν βγήκε το προσχέδιο του νόμου ας παραθέσει κάποιος link με το νόμο και συγκεκριμένη αναφορά στο άρθρο που το λέει. Ν + 2 = 3 έτη ή 4 ανάλογα σχολής + 2 = 5 ή 6 έτη .

 

Προσχέδιο νόμου : https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=explorer&chrome=true&srcid=0B9NbildMVvxjMjI5YTEzMDgtZWJiZi00MDUzLWE1MDEtMWNmNjVmN2M1NDg2&hl=en_US

 

Έχει βγει κάτι άλλο που δε γνωρίζω ; Να μου απαντήσει κάποιος γιατί το έχω απορία ;

 

Το ποστ που παρεθεσα ειχε και link

 

http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=13291%3Ata-80-arthra-to-nomosxediou-gia-tis-allages-sta-aei&Itemid=1067

 

Σελιδα 54

Δημοσ.

Απο οσο ξερω, θα ισχυσει μονο για αυτους που θα μπουν απο την καινουρια χρονια. μετα το Ν+2 επαφιεται στο εκαστοτε ιδρυμα το τι θα κανει με οσους ξεπερνανε το οριο. Το default ειναι να σκαει καθε εξαμηνο ποσο που θα αντιστοιχει σε 4 μεροκαματα ανειδικευτου εργατη (ναι, ετσι το εχουν ορισει)

 

Άκυρο , είχα μπερδεφτεί με το τι γράφει το προσχέδιο και με το τι ακουγόταν τόσες ημέρες πριν δημοσιευτεί , ένα μυαλό χειμώνα - καλοκαίρι :devil: Πρέπει να είναι παλιό το pdf που διάβασα. Παραβλέψτε αυτά που γράφω για τη διαγραφή.

 

 

Τώρα το διάβασα , κάτι άλλο είχα διαβάσει εγώ και με αυτά που ακούγονταν τόσες ημέρες τα έκανα αχταρμά.

 

Το μεροκάματο του ανειδίκευτου πρέπει να είναι γύρω στα 34 ευρώ , 34 ευρώ * 4 = 136 ευρώ ανά εξάμηνο . Χοντρικά ποσά λεω τώρα.

Δημοσ.

Μικρά-μικρά του νέου νομοσχεδίου. Με κάποια συμφωνώ, με άλλα όχι. Εντύπωση πάντως μου κάνουν οι σημειώσεις που υπάρχουν στο .doc, όντως είναι ακόμα αχταρμάς/προσχέδιο του νόμου. Οψόμεθα:

 

2. Ο φοιτητής εγγράφεται στη σχολή στην αρχή κάθε εξαμήνου σε ημερομηνίες που ορίζονται από την κοσμητεία/διεύθυνση, και δηλώνει τα μαθήματα που επιλέγει Αν δεν εγγραφεί για δύο συνεχόμενα εξάμηνα, διαγράφεται αυτοδικαίως από τη σχολή.

 

3. Κάθε εξάμηνο περιλαμβάνει τουλάχιστον δεκατρείς πλήρεις εβδομάδες για διδασκαλία και τον απολύτως αναγκαίο αριθμό εβδομάδων για εξετάσεις.

 

4. Η παράταση της διάρκειας ενός εξαμήνου επιτρέπεται μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις προκειμένου να συμπληρωθεί ο απαιτούμενος ελάχιστος αριθμός εβδομάδων διδασκαλίας και δεν μπορεί να υπερβαίνει τις δύο το πολύ εβδομάδες, και επιτρέπεται με απόφαση του πρύτανη/προέδρου του Τ.Ε.Ι. ύστερα από πρόταση της κοσμητείας/διεύθυνσης της σχολής.

 

6. Αν για οποιονδήποτε λόγο ο αριθμός των ωρών διδασκαλίας που πραγματοποιήθηκαν σε ένα μάθημα είναι μικρότερος από τα 4/5 του προβλεπόμενου στο Πρόγραμμα Σπουδών για τις εργάσιμες ημέρες του αντίστοιχου εξάμηνου, το μάθημα θεωρείται ότι δεν διδάχθηκε και δεν εξετάζεται, τυχόν εξέτασή του είναι άκυρη και ο βαθμός δεν υπολογίζεται για τη λήψη του πτυχίου.

 

9. Αν ο φοιτητής αποτύχει περισσότερες από τρεις φορές σε ένα μάθημα, με απόφαση του κοσμήτορα/διευθυντή της σχολής εξετάζεται, κατόπιν αίτησής του, από επιτροπή από τρεις καθηγητές που έχουν το ίδιο ή συναφές γνωστικό αντικείμενο, της σχολής που ορίζονται από τον κοσμήτορα/διευθυντή της σχολής. Από την επιτροπή εξαιρείται ο υπεύθυνος της εξέτασης διδάσκων.

 

10. α) Μετά το πέρας της περιόδου δωρεάν φοίτησης, που ισούται με τον ελάχιστο αριθμό των αναγκαίων για τη λήψη του πτυχίου εξαμήνων, σύμφωνα με το ενδεικτικό πρόγραμμα σπουδών της σχολής, προσαυξανομένων κατά δυο εξάμηνα , οι φοιτητές, προκειμένου να εγγραφούν στα εξάμηνα, καλούνται να καταβάλλουν ποσό που αντιστοιχεί σε τέσσερα (4) ημερομίσθια ενός ανειδίκευτου εργάτη για κάθε εξάμηνο της επιπλέον του ορίου δωρεάν φοίτησης.

ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ: Όροι και προϋποθέσεις για τη φοίτηση μετά το ν+2 ορίζονται υποχρεωτικά στον Οργανισμό του ιδρύματος.

 

β) Κατ’ εξαίρεση, οι φοιτητές δεν έχουν υποχρέωση καταβολής των ανωτέρω ποσών αν συντρέχουν λόγοι ανωτέρας βίας, ιδίως λόγοι που συνδέονται με την υγεία τους.???

 

1. Κάθε καθηγητής υποχρεούται πριν την έναρξη διδασκαλίας του μαθήματός του στο Α.Ε.Ι., να παραδίδει στο Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, σε ηλεκτρονική μορφή, αναλυτική ύλη των παραδόσεων του μαθήματος που διδάσκει, καταρτίζοντας με το εν λόγω Υπουργείο σχετικές συμβάσεις εκμετάλλευσης του περιεχομένου του ηλεκτρονικού μέσου, προκειμένου το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων να αναρτήσει αυτή στο διαδίκτυο, προς χρήση των φοιτητών / σπουδαστών όλων των Α.Ε.Ι..

 

3. Από το ακαδημαϊκό έτος ... (ήτοι μετά την πάροδο τριών (3) ετών από την ισχύ του παρόντος) παύει η διανομή των διδασκομένων συγγραμμάτων στους φοιτητές με δαπάνες του Δημοσίου. Παράλληλα ενισχύονται αντιστοίχως οι βιβλιοθήκες με τον απαραίτητο αριθμό συγγραμμάτων και αντιτύπων των διδασκόντων ώστε να καλύπτονται οι εκπαιδευτικές ανάγκες του ιδρύματος.

 

1. Η ιδιότητα του φοιτητή αποκτάται με την εγγραφή του σε Α.Ε.Ι., και λήγει με τη λήψη του πτυχίου ή του μεταπτυχιακού ή διακτορικού διπλώματος ή με τη μη επανεγγραφή του για δύο (2) συνεχόμενα εξάμηνα.

 

2. α) Οι φοιτητές είναι ελεύθεροι να εκφράζονται ατομικά ή συλλογικά μέσα από τους φοιτητικούς συλλόγους και τα συνδικαλιστικά τους όργανα. Εκλογές για τα ως άνω όργανα μπορεί να πραγματοποιούνται και ηλεκτρονικά. Για την ηλεκτρονική διεξαγωγή των ανωτέρω εκλογών, οι φοιτητικοί σύλλογοι επικουρούνται από την κοσμητεία/διεύθυνση της σχολής.

 

β) Όπου στον παρόντα νόμο προβλέπεται εκπροσώπηση των φοιτητών σε συλλογικά όργανα του ιδρύματος, οι φοιτητές εκπρόσωποι εκλέγονται από ενιαίο ψηφοδέλτιο με άμεση, καθολική και μυστική ψηφοφορία από το σύνολο των εγγεγραμμένων φοιτητών. Υποψήφιοι μπορεί να είναι μόνο φοιτητές που έχουν ολοκληρώσει το πρώτο έτος σπουδών και που διανύουν ν+2 έτη.(ΟΠΩΣ ΓΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ) Η ψηφοφορία μπορεί να διεξάγεται και ηλεκτρονικά.

 

1. α) Κάθε ίδρυμα με τον Οργανισμό να συνιστά αυτοτελές γραφείο με την επωνυμία «Συνήγορος του φοιτητή», με σκοπό τη διαμεσολάβηση μεταξύ φοιτητών και καθηγητών ή διοικητικών υπηρεσιών του ιδρύματος, για την τήρηση της νομιμότητας στο πλαίσιο της ακαδημαϊκής ελευθερίας, την αντιμετώπιση φαινομένων κακοδιοίκησης και τη διαφύλαξη της εύρυθμης λειτουργίας του ιδρύματος.

 

β) Ο συνήγορος του φοιτητή, που προϊσταται του ομώνυμου αυτοτελούς γραφείου χωρίς αμοιβή, μπορεί να είναι είναι ομότιμος ή καθηγητής του ιδρύματος και ορίζεται από το Συμβούλιο του ιδρύματος, με πλειοψηφία των παρόντων μελών, κατόπιν γνώμης του Συμβουλίου φοιτητικής μέριμνας, για θητεία ενός (1) ακαδημαϊκού έτους, με δυνατότητα ανανέωσης, εφόσον ο ίδιος το επιθυμεί. Με την ίδια πλειοψηφία μπορεί οποτεδήποτε να παυθεί από τα καθήκοντά του, για ανικανότητα ή πλημμελή εκτέλεση των καθηκόντων του.

 

γ) Ο συνήγορος του φοιτητή διερευνά υποθέσεις, αυτεπαγγέλτως ή κατόπιν αναφοράς φοιτητή, και διαμεσολαβεί στα αρμόδια όργανα για την επίλυσή τους. Μπορεί να ζητά από τις υπηρεσίες του ιδρύματος κάθε πληροφορία, έγγραφο ή άλλο αποδεικτικό στοιχείο για την υπόθεση, να εξετάζει πρόσωπα, να ενεργεί αυτοψία και να παραγγέλλει πραγματογνωμοσύνη. Σε περίπτωση που διαπιστώσει ότι σε συγκεκριμένη υπόθεση δεν τηρείται η νομιμότητα, παρατηρούνται φαινόμενα κακοδιοίκησης ή διαταράσσεται η εύρυθμη λειτουργία του ιδρύματος, συντάσσει πόρισμα το οποίο γνωστοποιεί στον καθηγητή ή την αρμόδια διοικητική υπηρεσία και τον αναφέροντα φοιτητή, και διαμεσολαβεί με κάθε πρόσφορο τρόπο για την επίλυση του προβλήματος. Ο συνήγορος του φοιτητή δύναται με πράξη του να θέτει στο αρχείο αναφορά που κρίνεται προφανώς αόριστη, αβάσιμη ή ασήμαντη, ενώ σε περίπτωση που κρίνει ότι υπάρχουν υποψίες για την τέλεση πειθαρχικού παραπτώματος διαβιβάζει την υπόθεση στο αρμόδιο πειθαρχικό όργανο. Οι αποφάσεις του συνηγόρου του φοιτητή καθώς και Έκθεση με τα ετήσια πεπραγμένα του δημοσιεύονται στον διαδικτυακό τόπο του ιδρύματος, με την επιφύλαξη των διατάξεων του τον ν. 2472/1997, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.

 

δ) Αν ο συνήγορος του φοιτητή είναι εν ενεργεία καθηγητής, για όσον χρόνο διαρκεί η θητεία του μπορεί, κατόπιν αιτήσεώς του, να απαλλαγεί από μέρος ή σύνολο των διδακτικών καθηκόντων του.

Δημοσ.

Ότι κάτι έπρεπε να γίνει με τις εβδομάδες και τις ώρες των μαθημάτων ήταν πάντα φλέγον θέμα . Είχαμε καταντήσει αντί να διδασκόμαστε ένα μάθημα και να αφομοιώσουμε την ύλη να κάνουμε ένα είδος ταχύρρυθμου σεμιναρίου γιατί είχαμε λίγες εβδομάδες μαθημάτων ή ο καθηγητής όλο κάτι είχε να κάνει και δε μας τιμούσε με την παρουσία του ή και τα δύο μαζί. Και μετά τρέχα κακόμοιρε φοιτητή ή να παλέψεις μόνο σου να βγάλεις την ύλη ή να τρέχεις σε φροντιστήρια . Σαν να σπουδάζεις εξ ' αποστάσεως.

 

Ουσιαστικά όμως στα ΤΕΙ κάθε Σεπτέμβρη θα έχουμε θέμα γιατί αργούν να ανανεωθούν συμβάσεις , να βγουν προγράμματα διδασκαλίας , αργούμε να ξεκινήσουμε , δε μας φτάνουν οι εβδομάδες.

 

Όσον αφορά το συνήγορο του φοιτητή δεν μπορώ να καταλάβω ποιος θα ασχολιόταν χωρίς να εισπράττει αμοιβή. Διακοσμητικός θεσμός μου ακούγεται , να είχαμε να λέγαμε.

 

Αυτό με τα συγγράμματα δεν τους χάλασε κάτι καθηγητάδες που γράφανε στο πόδι ένα βιβλίο για να τα τσεπώνουν και μετά τρέχα φοιτητή να βγάλεις άκρη από εκεί μέσα. Επίσης κάνανε και κάτι καραγκιοζιλίκια ή να πλατιάζουν και να επαναλαμβάνονται για να αυξάνονται οι σελίδες ή γέμιζαν τα 3/4 του βιβλίου με διαγράμματα και στο υπόλοιπο να γράφουν και κάτι ρε παιδί μου ( είχα ένα βιβλίο οικονομικής ανάπτυξη σε αυτό το στυλ ). Μου φαίνεται απαράδεκτο όμως ο φοιτητής να μην έχει συγγράμματα σχετικά με την επιστήμη του. Και κάτι μου λέει ότι θα μας αναγκάζουν να τα αγοράσουμε τα βιβλία τους...

 

Οι αλλαγές από πότε θα ισχύσουν ; Παίζει να αρχίσουν να ισχύουν και για εμάς που τελειώνουμε ; Να μας πουν τίποτα κουλό του στυλ α τα μαθήματα που περάσατε τελικά δεν διδαχτήκανε , ακυρώνεται ο βαθμός ; Μη γελάσετε με την απορία μου , όλα τα περιμένω από αυτή τη χώρα...

Δημοσ.

Και κάτι μου λέει ότι θα μας αναγκάζουν να τα αγοράσουμε τα βιβλία τους...

 

για να διαβαζεις την πανεπιστημιακη υλη σε ψηφιακη μορφη πρεπει να αγορασεις ebook reader. εαν δεν εισαι διατεθειμενη για κατι τετοιο πρεπει να τα εκτυπωσεις. με δεδομενο οτι η εκτυπωση στοιχιζει περιπου 5 λεπτα η σελιδα για ενα βιβλιο 500 σελιδων θα πληρωσεις 25 ευρω. οποτε πας και το αγοραζεις απο τον παπασωτηριου :-)

 

το ολο θεμα ειναι οτι γλυτωνει η κυβερνηση χρηματα οχι εσυ :P

Δημοσ.

Η διάρκεια των μαθημάτων (13 εβδομάδες) και το ελάχιστο ποσοστό που πρέπει να διδαχτεί υπάρχει ήδη. Μένει να μπει το λουρί μπας και τελικά αρχίσουν να το τηρούν και οι καθηγητάρες που είναι too large για να ασχοληθούν με τα μαθήματα και τους φοιτητές τους.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Από ό,τι διαβάζω, γίνονται κάποια δειλά (δεν μπορώ να σκεφτώ επιεικέστερο χαρακτηρισμό) βήματα προς μια σωστή κατεύθυνση.

 

Όμως, κάποια στιγμή πρέπει να τελειώσει η τρέλα και πριονοκορδέλα των καθηγητών που εμφανίζονται once in a blue moon -και αντίστοιχα των φοιτητών που παίρνουν πτυχία με δανεικές (ή εξαγορασμένες έναντι -δήθεν ή πραγματικών- ψήφων) σημειώσεις, που τη σχολή την ξέρουν από φωτογραφίες και κάποιες αμυδρές αναμνήσεις όταν, ψαράδες και νέοπες πρωτοετείς, πήγαν να γραφτούν.

 

Κατά τα λοιπά, αυτό που βλέπω είναι πως το μπαλάκι πετιέται με φόρα στα κατά τόπους "πανεπιστήμια". Και το θέμα της παράτασης του εξαμήνου σε αυτά καταλήγει, και το θέμα της διατήρησης της φοιτητικής ιδιότητας, και τα πάντα. Κι αν κρίνω από κάτι μνημειώδεις αποφάσεις των πανεπιστημιακών μας "δασκάλων" (λ.χ. στην περίπτωση του συναδέλφου τους που ανακηρύχθηκε πρωταθλητής στη λογοκλοπή) προβλέπω νέες ευκαιρίες να γελάμε και να κλαίμε με αυτούς που πληρώνονται από το κοινό ταμείο.

Δημοσ.

Κατά τα λοιπά, αυτό που βλέπω είναι πως το μπαλάκι πετιέται με φόρα στα κατά τόπους "πανεπιστήμια". Και το θέμα της παράτασης του εξαμήνου σε αυτά καταλήγει, και το θέμα της διατήρησης της φοιτητικής ιδιότητας, και τα πάντα. Κι αν κρίνω από κάτι μνημειώδεις αποφάσεις των πανεπιστημιακών μας "δασκάλων" (λ.χ. στην περίπτωση του συναδέλφου τους που ανακηρύχθηκε πρωταθλητής στη λογοκλοπή) προβλέπω νέες ευκαιρίες να γελάμε και να κλαίμε με αυτούς που πληρώνονται από το κοινό ταμείο.

Δυστυχώς, όσο καλή και αν είναι μια νομοθεσία, το πώς και αν θα εφαρμοστεί εξαρτάται από την ποιότητα αυτών που θα την εφαρμόσουν. Πχ η πρόβλεψη για εξέταση από επιτροπή αν κοπείς 3 φορές. Τέλειος νόμος, αλλά αν οι καθηγητές λειτουργούν με βάση τη λογική "κράτα με συνάδελφε, να σε κρατώ, να μην μας κουνήσει κανένας από δω", δεν θα έχει κανένα νόημα, γιατί δε θα θέλουν να έρθουν σε σύγκρουση με τον "συνάδελφο" που θα τον χρειαστούν αύριο-μεθαύριο. Το ίδιο ισχύει για την αξιολόγηση, την αναστολή της φοιτητικής ιδιότητας και σχεδόν όλα τα άλλα. Καλοί οι νόμοι, σίγουρα βοηθάνε, αλλά αν έχει κλούβια αβγά, μάπα ομελέτα θα φτιάξεις...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...