kage Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2013 ενταξει εκει πληρωνεις να μην βαραει το canbus.(να μην σου αναβει λυχνια μονιμα καμμενης λαμπας) εγγυηση ειχαν?κανα λινκ
Γιάννης Platano Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2013 ενταξει εκει πληρωνεις να μην βαραει το canbus.(να μην σου αναβει λυχνια μονιμα καμμενης λαμπας) εγγυηση ειχαν?κανα λινκ Link δεν θυμαμαι αλλα εγγυηση ενα χρονο μετην αποδειξη
Ntinaras Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2013 γινεται,γιατι ολα απο το ιδιο εργοστασιο βγαινουν,απλα το κερδος του πωλητη παιζει ρολο. 1
NickTG Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2013 Εχω και σε Honda CRV εργοστασιακα και εχω βαλει και σε Audi TT του εμποριου...Το ελεγξα απο απεναντι οτι κανενα δεν τυφλωνει Για νομοθεσια δεν ξερω αλλα δεν νομιζω σε ελεγχο να κοιταξουν τι φωτα εχεις Το ΤΤ έχει καλύτερο φανάρι. Επίσης είναι και πιο χαμηλό. Ακόμα και έτσι δεν έχω πετύχει μη εργοστασιακα που να μην ενοχλούν τουλάχιστον. Κακώς δεν τα ελέγχουν.
tomasss Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2013 Philips extreme vision +100% . Δοκιμασμένη κ αξιόπιστη λύση. Περίπου 30 ευρώ το ζεύγος σε Η4 και νόμιμος. Εννοείται έλεγχος με πολύμετρο στην καλωδίωση από πριν, γυάλισμα και ρύθμιση πάνω κάτω σε τοίχο όπως προειπώθηκε.
Γιάννης Platano Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2013 Το ΤΤ έχει καλύτερο φανάρι. Επίσης είναι και πιο χαμηλό. Ακόμα και έτσι δεν έχω πετύχει μη εργοστασιακα που να μην ενοχλούν τουλάχιστον. Κακώς δεν τα ελέγχουν. Ειχα μη εργοστασιακα και Honda Civic, Honda CRV του 2006 και peugeot 206cc χωρις προβλημα .Τσεκαρισμενο απο απεναντι.
haris_216 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2013 .............Τσεκαρισμενο απο απεναντι. Κύριε Γιάννη το θέμα της μη νομιμότητας, σε καμιά περίπτωση δεν λύνεται από το γεγονός του "τσεκαρίσματος με τους απέναντι". Η τοποθέτηση xenon πλην των εργοστασιακών είναι απλά και ξεκάθαρα παράνομη. Ο λόγος δεν είναι η παραξενιά του νομοθέτη ή κάτι σχετικό. Τα xenon είναι ένας τρόπος φωτισμού με αρκετές ιδιατερότητες. Γι' αυτό άλλωστε και στις εργοστασιακές εφαρμογές συνοδεύονται από σύστημα πλύσης του φαναριού. Μπορεί σε απλές συνθήκες καθημερινότητας να μην παρουσιάζουν θέμα. Αλλά αν το φανάρι του αυτοκινήτου πχ λερωθεί αρχίζουν κάτι περιέργες διαθλάσεις που στέλνουν μέρος της δέσμης να κάνει πουλάκια. Και για αυτούς που ενδεχομένως να τρέξουν να απαντήσουν ότι "καλά ρε, κάθε πότε συμβαίνει αυτό; δεν γίνεται καθε μέρα" να υπενθυμίσω ότι ούτε τις ζώνες ή τους αερόσακους τους χρειαζόμαστε κάθε μέρα αλλά ούτε και το abs. Κανείς όμως δεν θα έβαζε χέρι σε αυτά. Και για ορισμένους που μπορεί να μην τους νοιάζει ιδιαίτερα ο απέναντι, να σκεφτούν απλά ότι ο απέναντι είναι ένας όγκος κινούμενος προς το μερος τους με ταχύτητα. Είναι προς όφελός τους να μην τον στραβώσουνε/ξαφνιάσουνε
Γιάννης Platano Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2013 Κύριε Γιάννη το θέμα της μη νομιμότητας, σε καμιά περίπτωση δεν λύνεται από το γεγονός του "τσεκαρίσματος με τους απέναντι". Η τοποθέτηση xenon πλην των εργοστασιακών είναι απλά και ξεκάθαρα παράνομη. Ο λόγος δεν είναι η παραξενιά του νομοθέτη ή κάτι σχετικό. Τα xenon είναι ένας τρόπος φωτισμού με αρκετές ιδιατερότητες. Γι' αυτό άλλωστε και στις εργοστασιακές εφαρμογές συνοδεύονται από σύστημα πλύσης του φαναριού. Μπορεί σε απλές συνθήκες καθημερινότητας να μην παρουσιάζουν θέμα. Αλλά αν το φανάρι του αυτοκινήτου πχ λερωθεί αρχίζουν κάτι περιέργες διαθλάσεις που στέλνουν μέρος της δέσμης να κάνει πουλάκια. Και για αυτούς που ενδεχομένως να τρέξουν να απαντήσουν ότι "καλά ρε, κάθε πότε συμβαίνει αυτό; δεν γίνεται καθε μέρα" να υπενθυμίσω ότι ούτε τις ζώνες ή τους αερόσακους τους χρειαζόμαστε κάθε μέρα αλλά ούτε και το abs. Κανείς όμως δεν θα έβαζε χέρι σε αυτά. Και για ορισμένους που μπορεί να μην τους νοιάζει ιδιαίτερα ο απέναντι, να σκεφτούν απλά ότι ο απέναντι είναι ένας όγκος κινούμενος προς το μερος τους με ταχύτητα. Είναι προς όφελός τους να μην τον στραβώσουνε/ξαφνιάσουνε Δεν ειπα οτι λυνεται το θεμα της νομιμοτητας αλλα απλα το εχω ελεγξει πρακτικα...Αληθεια υπαρχει νομοθεσια για αυτα τα φωτα ? Και στο CRV που εχει τωρα εργοστασιακα η πλυστικη συσκευη δουλευει μονο αν πατησω να βγει νερο στο παρπριζ αλλα πρεπει να εχω αναμενα και τα φωτα ταυτοχρονα.Αρα λερωμενο φαναρι νυχτα μπορει και να μην ειναι πλυμενο αν δεν εχω εγω ζητησει
haris_216 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2013 Με το ίδιο σκεπτικό και το παρμπριζ σου μπορεί να είναι αδιαφανές από την τελευταία λασποβροχή. Εσύ επιλέγεις να το καθαρίσεις για να βλέπεις και ακριβώς το ίδιο πρέπει να κάνεις και με τα φώτα. Αν όμως δεν έχεις εκεί πιτσιλιστήρια;;;; Λοιπόν για να γίνω πιο συγκεκριμένος αναφορικά με τα "θέλω" των λαμπτήρων xenon (για σωστή τοποθέτηση) αυτά είναι: Φωτιστικό σώμα κατάλληλο για αυτά. Δηλαδή τελείως διαυγές κρύσταλο χωρίς "σχεδιάκια" για την διάχυση του φωτός όπως έχουν οι αλογόνου. Για τον ίδιο λόγο δεν θέλει κάτοπτρο αλλά προτζέκτορα. Και όπως είπα και παραπάνω, πλυστική διάταξη για τον καθαρισμό του κρυστάλλου. Σε όλα τα παραπάνω να προσθέσουμε και το σύστημα αυτόματης εξισορρόπησης ύψους δέσμης. Βέβαια όλα αυτά δεν γίνονται με απλή επίσκεψη σε ένα κατάστημα αξεσουάρ αυτοκινήτων. Και σε επίπεδο κόστους αλλά και σε πρακτικό επίπεδο. Δεν είναι τυχαίο ότι καλά συστήματα φωτισμού xenon μπαίνουν σε αυτοκίνητα αξίας κάποιων δεκάδων χιλιάδων ευρώ. Κι εμείς θέλουμε απλά να "καθαρίσουμε" με 50-100 ευρώ. Λυπάμαι αλλά πολύ απλά, δεν γί-νε-ται. Αυτό που θα πάρουμε είναι απλά μια απομίμηση αυτού που θα θέλαμε να έχουμε. Θυμίζει λίγο το τούρμπισμα κινητήρα με την τοποθέτηση αυτοκόλλητου "turbo". Αν πραγματικά κάποιος θέλει να βλέπει καλύτερα και όχι να "βλεπεται" καλύτερα, με τη χρήση συμβατικών φωτιστικών σωμάτων, η λύση είναι μία. Λάμπες αλογόνου καλής ποιότητας. Τελευταία όλες οι επώνυμες εταιρίες έχουν κυκλοφορήσει σειρές οι οποίες αν και παραμένουν μέσα στα νόμιμα όρια φωτεινότητας, δίνουν σημαντικά (30-40%) περισσότερο φως χωρίς τις όποιες παρενέργειες 1
lary7 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2013 Αυτες οι δικαιολογιες οτι καποιος δεν βλεπει το βραδυ καταντα κουραστηκη. Αν καποιος δεν βλεπει δεν βαζει εξτρα φωτα για να βλεπει, οδηγαει μονο μερα. Ο χαρακτηρας του Ελληνα φαινεται και σε αυτο το θεμα, βαζω εγω ξενον για να βλεπω και στα @ρχιδια μου οι αλλοι. Τα τελευταια χρονια εχει παραγινει το κακο και τα ΚΤΕΟ πετανε αετο αφου αυτοι ειναι οι αρμοδιοι που θα κοψουν τα οχηματα με τετοιες μετατροπες. Αφου καποιος θεωρει πως τα παρανομα φωτα του δεν ενοχλουν τοτε να θεωρησω και εγω πως τα δικα μου μεγαλα οταν κολησω απο πισω του επισεις δεν ενοχλουν..... 1
phanispal Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2013 Ωραία, ποια είναι η καλύτερη νόμιμη επιλογή για το Toyota Starlet;
lary7 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2013 Ωραία, ποια είναι η καλύτερη νόμιμη επιλογή για το Toyota Starlet; 1)Ελεγχεις δυναμο οτι αποδιδει σωστα (περ. 14v) και οτι τα καλωδια ειναι ΟΚ και δινουν σωστο ρευμα στα φωτα. 2)Ελεγχεις οτι το φαναρι ειναι σωστα ρυθμισμενο και δεν στελνει την δεσμη οπου ναναι και οτι δεν εχει παρει υγρασια και δεν εχει σκουριασει ο καθρευτης. 3)Βαλε ενα ζευγαρι ενισχυμενες λαμπες οπως αυτες http://motocosmos.gr/index.php/osram-lampa-alogonou-night-breaker-plus-h4-dual-pack.html , βαλε πρωτα την μια και δες αμα εχει διαφορα με παλιες. Αμα δουλευουν σωστα τα ηλεκτρικα θα δεις οπως ειδα και εγω. Απο εκει και περα κατι αλλο δεν μπορεις να κανεις.
phanispal Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2013 Thanks mate, θα τα τσεκάρω όλα τα ανωτέρω. Όταν λες να βάλω πρώτα τη μία, τι εννοείς; Να βάλω αριστερά π.χ., ή το Starlet έχει διπλές τόσο αριστερά, όσο και δεξιά;
lary7 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2013 Το καθε φαναρι σου εχει 1 λαμπα και για τις 2 σκαλες, αντικατεστησε μονο την μια (Η4 νομιζω) και πηγαινε το μια βολτα να για να δεις αμα εχει διαφορα. Αυτες παντως οι καλες σαν ζευγαρι αγοραζονται.
phanispal Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2013 Στο site που παρέθεσες, αναφέρεται ο όρος ζεύγος, οπότε φαντάζομαι ότι είναι και για τα δύο φανάρια; Πάντως η τιμή μου φαίνεται σχετικά χαμηλή, ειδικά αν μιλάμε για δύο φανάρια, κι αν ισχύει η προσφορά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα