Προς το περιεχόμενο

Ποια Ταινία Μόλις Είδατε; (2)


Sellers

Προτεινόμενες αναρτήσεις

14 ώρες πριν, Manuel είπε

παραμένει πολύ υψηλά στο imdb και αυτό είναι μεγάλο κοπλιμέντο.

Πιο πολυ εμπιστευομαι το meteo.gr για να δω αν θα βαλω πλυντηριο παρα τις αξιολογησεις του imdb για να δω ταινια.

Εχουμε δει πολλα σκουπιδια σε ψηλες θεσεις και ταινιες-διαμαντια να θαβονται.

Λογικο αν υπολογισουμε οτι το 70% του πλανητη ειναι ηλιθιοι ανθρωποι.

Για την ταινια παντως δε θα διαφωνησω,αριστουργημα. 

Και παλι ομως,επειδη δεν απευθυνεται σε ολους,ειναι υποπτο που εχει καλες αξιολογησεις στο imdb. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 19,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Είδα Revenge 

https://www.imdb.com/title/tt6738136/?ref_=nv_sr_1

Απλά γαμηστερή. Οπως ακριβώς πρέπει να είναι μια ταινία εκδίκησης. Εξαιρετικά σκηνοθετημένη, αγωνία όσο δεν πάει και όλα αυτά με μόνο τέσσερις ηθοποιούς. Η κοπελιά είναι απλά αστέρι φωτεινό και από άποψη εμφάνισης αλλά και δεν είναι αγγούρι όπως πολλές άλλες, το ίδιο μπορώ να πω και για τους υπόλοιπους ηθοποιούς που κάνουν εξαιρετικά και απόλυτα πιστευτά τη δουλειά τους. Ενώ η ταινία είναι τραβηγμένη από τα μαλλιά η σκηνοθεσία σε κάνει να αισθάνεσαι ότι πρόκειται για κάτι το εντελώς ρεαλιστικό όπου και σε βοηθάει να την συνεχίσεις με την ψυχή στο στόμα. 

Εγώ άνετα 9/10 και την προτείνω και με παρέα και μόνοι σας. Απλά να ξέρετε ότι έχει blood and guts and gore. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
2 ώρες πριν, talibanakos είπε

Πιο πολυ εμπιστευομαι το meteo.gr για να δω αν θα βαλω πλυντηριο παρα τις αξιολογησεις του imdb για να δω ταινια.

Εχουμε δει πολλα σκουπιδια σε ψηλες θεσεις και ταινιες-διαμαντια να θαβονται.

Λογικο αν υπολογισουμε οτι το 70% του πλανητη ειναι ηλιθιοι ανθρωποι.

Για την ταινια παντως δε θα διαφωνησω,αριστουργημα. 

Και παλι ομως,επειδη δεν απευθυνεται σε ολους,ειναι υποπτο που εχει καλες αξιολογησεις στο imdb. 

Το μόνο που δείχνει το imdb είναι η δημοτικότητα της ταινίας. Τίποτα παραπάνω, τίποτα λιγότερο. Αφού πιστεύεις ότι οι περισσότεροι είναι ηλίθιοι, λογικό είναι (όπως σωστά λες) να πρέπει να προσαρμόζεις τις βαθμολογίες στις ιδιαιτερότητές σου. Άρα μπορείς να εμπιστεύεσαι άφοβα το imdb. Βγάζει ακριβώς αυτό που πιστεύεις.

Αυτό ακριβώς άλλωστε εννοούσα που λες κι εσύ: από τη στιγμή που η ταινία έχει κάποιους που θα τη θάψουν σίγουρα, περιμένω να δω μια βαθμολογία γύρω στο 7.0, και βλέπω 7.9. Άρα, λοιπόν, στην προσαρμοσμένη βαθμολογία που κάνω στο κεφάλι μου, είναι για ακόμη ψηλότερα. Το αντίστροφο κάνω για ταινίες που ξέρω ότι είναι δημοφιλείς, αλλά εμένα δε μου αρέσουν (πχ κομιξοταινίες). Αφαιρώ κατ' ευθείαν. Εκεί ένα 7.9 δεν θα το δω. Δεν είναι δύσκολο.

Το imdb, πάντως, έχει προφανώς περισσότερους ψήφους από ιντερνετάδες, οπότε η αντίστοιχη κουλτούρα απεικονίζεται, επίσης, στις βαθμολογίες (mind-fuck, sci-fi, κτλ, παίρνουν ένα boost)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, talibanakos είπε

Πιο πολυ εμπιστευομαι το meteo.gr για να δω αν θα βαλω πλυντηριο παρα τις αξιολογησεις του imdb για να δω ταινια.

Εχουμε δει πολλα σκουπιδια σε ψηλες θεσεις και ταινιες-διαμαντια να θαβονται.

Λογικο αν υπολογισουμε οτι το 70% του πλανητη ειναι ηλιθιοι ανθρωποι.

Eυτυχως ομως εμεις ανήκουμε στο 30% :)

Παντως η εξυπναδα καποιου δε φαινεται απ το πως βαθμολογει μια ταινια. Ειναι θεμα γουστου. Καλο-κακο γουστο μπορει να υπαρχει, εξυπνο-κουτο γουστο όμως όχι.

 

1 ώρα πριν, Manuel είπε

Το μόνο που δείχνει το imdb είναι η δημοτικότητα της ταινίας.

Και reviews από χρηστες.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Loveless

 

Tην προτεινε καποιος απο εδω μεσα ,δεν θυμαμαι ποιος  και τον ευχαριστω .

Πολυ καλο δειγμα συγχρονου Ρωσικου κινηματογραφου .Ωραια πλανα, σωστη αν και ακαδημαικη κινηση της καμερας ,απο  τον δημιουργο του  εξαιρετικου Leviathan .

O οποιος παρουσιαζει την Ρωσια  του Putin  οπως ειναι σημερα  με ολα τα αγαθα του καπιταλισμου σε πληρη εξελιξη  -στις μεγαλες πολεις τουλαχιστον γιατι η ενδοχωρα ειναι ακομα "πρωτογονη" για τα δυτικα δεδομενα -  ,την εντονη  παρουσια της θρησκειας ,τις μεγαλες εταιρειες και το κυνηγι της καριερας. Φυσικα αυτο φερνει και τις γνωστες κοινωνικες παθογενειες  αλλα δεν υπαρχει ιδανικη κατασταση .Φανταζομαι τοτε που υπηρχε μονο η Pravda  ,τα Lada  και τα γκουλαγκ ηταν ολα καλυτερα...

Eπειδη εχω σχετικα  προσφατα επισκεφτει την Ρωσια και ταξιδεψα σε 3 μεγαλες πολεις  και  λιγο στην  επαρχια της καθως μια προηγουμενη σχεση μου ηταν Ρωσιδα γεννημενη στην Ελλαδα θα ελεγα πως ο  Ζvyagintsev  ακτινογραφει  με χειρουργικη ακριβεια  την Ρωσικη κοινωνια 30 χρονια μετα την πτωση της χουντας  τονιζοντας τον επαρχιωτισμο   ως συμπεριφορα  και καταγωγη για την πρωτη  ηλικιακα γενια που πρωταγωνιστει στα κοινωνικα  και επαγγελματικα δρωμενα πλεον. Επικεντρωνοντας σε μια δυσλειτουργικη οικογενεια η οποια εχει τελειωσει εδω και καιρο να αποτελει τετοια. Φερνοντας στην επιφανεια την κοινη διαπιστωση πως η πλειοψηφια των ανθρωπων ειναι ακαταλληλη για να  φερει παιδια στον κοσμο .

Νομιζω πως η τελευταια σεκανς  με την γκομενα  που κανει  διαδρομο σε πολυτελη κατοικια  με την φορμα της Εθνικης Ρωσιας περικλειει και συνοψιζει   ολο το νοημα  του φιλμ .

 

 

7,8/10

Επεξ/σία από Fotis13
  • Like 4
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Jack Reacher: Never Go Back (2016)

Πλοκή:

Spoiler

Ο Τζακ Ρίτσερ (Τομ Κρουζ) επιστρέφει στο ρόλο του άδικα κατατρεγμένου πρώην σούπερ στρατιωτικού πράκτορα, έχοντας αυτή τη φορά μια τριπλή πρόκληση: να ξεσκεπάσει τη σκευωρία σε βάρος της Σούζαν Τέρνερ (Κόμπι Σμόλντερς), αξιωματικού του Στρατού των Γιου Ες οφ Έι που άδικα κατηγορείται για εμπλοκή στο φόνο δύο στρατιωτικών επιθεωρητών στο Αφγανιστάν, τη σκευωρία σε βάρος του ίδιου που κατηγορείται για το φόνο του δικηγόρου του ο οποίος τον ενημέρωσε για τη σκευωρία σε βάρος της Τέρνερ και ταυτόχρονα την προσπάθεια μιας γυναίκας με την οποία είχε σχέση (επιπέδου ξεπέτας) κάποια στιγμη΄στο παρελθόν να τον παρουσιάσει σαν πατέρα της έφηβης κόρης της (Σαμάνθα Ντάτον, την υποδύεται η Ντάνικα Γιαρός).

Ο αδικημένος Ρίτσερ συλλαμβάνεται και οδηγείται στον ίδιο χώρο όπου κρατείται η Τέρνερ, την οποία αντί να αφήσουν να θαφτεί κάτω από το βάρος της καλοστημένης σκευωρίας, οι συνομώτες στέλνουν δολοφόνους να τη σκοτώσουν μέσα στη φυλακή ώστε να μην υπάρχει απολύτως καμία αμφιβολία πως, τελικά, επρόκειτο για σκευωρία. Όλο αυτό, υποτίθεται για να της "κλείσουν το στόμα" και να μην το "ψάξει περισσότερο".

Ο Ρίτσερ δραπετεύει, παίρνει την Τέρνερ μαζί του και ακολουθεί το απαραίτητο κυνηγητό, πρώτα με αμάξια και κατόπιν με τα πόδια και το απαραίτητο arms pumping ώστε να μας δείξει ο Τομ πόσο σμιλευτός και γυμνασμένος παραμένει. Από δίπλα και η Σμόλντερς, να δείχνει πως δεν το έχει καθόλου το action κομμάτι. Από τη στιγμή που ο Κρουζ την κόβει με το μάτι τι νούμερο φοράει και της αγοράζει πολιτικά ρούχα για να παιρνούν απαρατήρητοι όσο τρέχουν σαν παλαβοί ανάμεσα στους περαστικούς, η Σμόλντερς/Τέρνερ έχει τη δικαιολογία πως δεν είναι εύκολο να τρέχεις με μποτάκι με δεκάποντο τακούνι.

Εντωμεταξύ, τους κυνηγά τόσο ο στρατιωτικός νόμος, όπως επάξια εκπροσωπείται από το Λοχαγό Άντονι Έσπιν ('Αλντις Χοτζ), ευσυνείδητο αλλά απολύτως τυπικό υφιστάμενο της Τέρνερ, αλλά και από τους κακούς της ιστορίας, οι οποίοι χάριν συντομίας εκπροσωπούνται από τον αδίστακτο δολοφόνο που ακούει στο ουδόλως κλισέ ψευδώνυμο Κυνηγός (Πάτρικ Χιούσινγκερ), ένας πρώην στρατιωτικός των ειδικών δυνάμεων που πλέον δουλεύει για λογαριασμό ενός διεθφαρμένου στρατηγού ο οποίος κάνει λαθρεμπόριο με όπλα τα οποία ο αμερικανικός στρατός κανονικά έπρεπε να αποσύρει από το Αφγανιστάν αλλά τα ψειρίζει ο τζένεραλ με τους συνεργάτες του.

Παράλληλα με το κυνηγητό πέφτει και το σχετικό σόουλ σέρτσιν με την έφηβη που είναι ή δεν είναι κόρη του Ρίτσερ και την οποία κάποια στιγμή ο σιχαμένος Κυνηγός βάζει στο στόχαστρο, ακόμη κι όταν το δίκτυο των λαθρεμπόρων καταρρέει και ο στρατηγός συλλαμβάνεται, γιατί έτσι πορωμένοι είναι οι επαγγελματίες δολοφόνοι.

Κατακλείδα με ξυλίκι στις στέγες κάποιων σπιτιών στη Νέα Ορλεάνη μεταξύ του Ρίτσερ και του Κυνηγού, όπου γκρεμοτσακίζονται από δύο ορόφους αλλά ο σμιλευτός Θωμάς συνέρχεται εγκαίρως για να σπάσει το σβέρκο του Κυνηγού, απαιτώντας να τον κοιτάζει στα μάτια καθώς ξεψυχάει γιατί του είχε υποσχεθεί πως αν τολμούσε να αγγίξει την κοπέλα θα του έσπαγε το σβέρκο και οι άντρηδες κρατάνε τις υποσχέσεις τους.

Τελικά η Τέρνερ επιστρέφει στη δουλειά της με το κούτελο καθαρό, ενώ η κοπέλα αποδεικνύεται πως δεν είναι κόρη του Ρίτσερ αλλά στο μεταξύ αναπτύχθηκε δέσιμο ανάμεσά τους, σε σημείο που η κοπέλα του βάζει με τρόπο ένα κινητό στην τσέπη και καθώς ο φτωχός και μόνος Ρίτσερ με λευκό μπλουζάκι και τζιν ξεμακραίνει στον ορίζοντα κάνοντας ωτοστόπ γιατί έτσι κάνουν οι φτωχοί ήρωες, σκάει μήνυμα από την κοπέλα "Σου έλειψα ή ακόμη;"

Εντυπώσεις:

Spoiler

Μάπα ολκής: είναι που είναι το σενάριο για τα πανηγύρια, δεν υπάρχει και καθόλου χημεία μεταξύ των πρωταγωνιστών, ειδικά μεταξύ Κρουζ και Σμόλντερς, όχι πως το δίδυμο Κρουζ-Γιαρός λειτουργεί καλύτερα αλλά η μονίμως ξινισμένη φάτσα της Γιαρός πείθει, αρχικά, πως υποδύεται τη μουτρωμένη έφηβη, μέχρι να καταλάβεις πως δεν μπορεί να πάρει άλλη έκφραση, τελεία.

Οι "κακοί" είναι οι κλασικές καρικατούρες, χωρίς ίχνος πειστικότητας, ο στρατηγός για να μας δείξουν πόσο γελοίος και ανασφαλής είναι φοράει περουκίνι, υπάρχει κι ένας άλλος κολαούζος επίορκος αξιωματικός (Χολτ Μακάλανι) o οποίος δολοφονείται με συνοπτικές διαδικασίες από τον Κυνηγό γιατί "μίλησε" στον Κρουζ, και στο τέλος ο Κυνηγός, ένας υποτίθεται εκπαιδευμένος, επαγγελματίας δολοφόνος, ψυχρός σαν τους πάγους της Ανταρκτικής, μόνο που σε όλη την ταινία συμπεριφέρεται σαν θερμοκέφαλος παπάρας που αφήνει πτώματα στο διάβα του και καταλήγει να συγκρουστεί μέχρι θανάτου με τον Κρουζ όχι στο πλαίσιο κάποιου συμβολαίου αλλά για να ξεκαθαρίσουν μια και καλή, με αντρίκιο τρόπο, ποιος έχει το μεγαλύτερο τσουτσούνι, αφού ο ένας "υποσχέθηκε" στον άλλο πως θα του φάει τα συκώτια.

Η Νέα Ορλεάνη που σαν σκηνικό θα μπορούσε κάτι να προσθέσει περιορίζεται για μία ακόμη φορά στο πανηγυράκι του Μάρντι Γκρα και πέραν τούτου θα μπορούσαν να δέρνονται και στα Κάτω Πετράλωνα, χαρακτήρας μηδέν.

Ο νόμος εκπροσωπείται από έναν Λοχαγό γιατί τι πιο φυσικό να αναλάβει τη διαχείριση μιας διπλής απόδρασης υπόπτων για φόνους ένας κατώτερος αξιωματικός, ο πολιτικός νόμος απουσιάζει παντελώς κι ας δολοφονούνται κάποια στιγμή δύο αστυνομικοί, και γενικά για να παρακολουθήσεις αυτό το πράγμα θέλεις πολλή υπομονή.

Η Σμόλντερς, που έχει κάποια ρολάκια σε ταινίες δράσης, εδώ δεν πείθει καθόλου (σαφώς δεν βοηθάει το ότι τη βάζουν να τρέχει με τακούνια, ισορροπώντας σεναριακά μεταξύ της επαγγελματίας στρατιωτικού, της παιδούλας που πολύ συγκινείται από το και καλά φλερτ του Τομ και της υποψήφιας θετής μάνας της παρ' ολίγον κόρης του Κρουζ) ενώ ο Κρουζ μετά τη Μούμια και το πρώτο Τζακ Ρίτσερ προσθέτει μία ακόμη φόλα στη φιλμογραφία του.

Μόνο ερώτημα, πόσο καλό μπορεί να είναι το νέο Μ:Ι για να ξεχάσουν οι φίλοι του Κρουζ το συγκεκριμένο γαιόμηλο.

TLDR: Ταινία δράσης με φαιδρό σενάριο, κάκιστη χημεία μεταξύ των πρωταγωνιστών, βουνό κλισέ. Στην καλύτερη περίπτωση, βλέπεται αυστηρά με παρέα και παγωμένες μπύρες/ ζεστές πίτσες για χαβαλέ. 3/10 κι αυτό λίαν επιεικώς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kirileman είπε

Είδα το 12 strong. Δεν την τέλειωσα... 5/10, μακριά.

ισχυει, οριακα βλεπεται, ακομα και για τους φαν των πολεμικων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Sophie's Choice (1982)Η εκλογή της Σόφι Poster

Το κουβαλαει το εργακι η Μερυλ για να πουμε την αληθεια. Πιστευω πως στα χερια ενος ικανοτερου σκηνοθετη η ταινια αυτη θα μπορουσε να μεινει στην ιστορια του σινεμα, ομως κατεληξε να ειναι απλα το ξεχασμενο υποβαθρο για μια απο τις πιο φημισμενες ερμηνειες του προηγουμενου αιωνα. Δεν δικαιολογειται το 2μισαωρο για κανενα λογο κατα τη γνωμη μου, καθως η ιστορια δεν πιστευω πως ειναι ΤΟΣΟ ενδιαφερουσα, και οι αλλοι δυο συμπρωταγωνιστες εχουν πολυ ανουσιες παρουσιες διπλα στην ιστορια και την ερμηνεια της Μερυλ.

6,5/10

Nausicaa of the Valley of the Wind (1984)Η Ναυσικά της κοιλάδας των ανέμων Poster

Μια ταινια που θα προμηνυε τις μετεπειτα δημιουργιες του στουντιο Ghibli καθως πολλα απο τα βασικα κοινα χαρακτηριστικα που μοιραζονται οι ταινιες του Miyazaki μπορουν να βρεθουν εδω (ισχυρη γυναικα πρωταγωνιστρια, κεντρικο θεμα η ''παλη'' του ανθρωπου με την φυση). Σιγουρα θυμιζει κυριως το μετεπειτα αριστουργημα Πριγκιπισσα Μονονοκε καθως εχουν σχεδον ολοιδια πλοκη και χαρακτηρες, αλλα η Ναυσικα ως πρωταγωνιστρια με ενοχλησε το γεγονος οτι ηξερε παντα τι ακριβως επρεπε να γινει χωρις εξηγηση, επισης σε κανενα σημειο της ταινιας δεν μου φανηκε εστω λιγο ευαλωτη πραγμα πολυ σημαντικο για να ταυτιστεις με ενα χαρακτηρα ταινιας δρασης. Υπηρχαν επισης καμποσα plot holes που με εβγαλαν απο την εμπειρια. Τελοσπαντων.

7,5/10

Επεξ/σία από armin
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χτες ειδα το Machete Kills που εβαλε το 'Ε', το imdb αναφερει "Action, Crime, Sci-Fi", περισσοτερο όμως σε κωμωδια φερνει, κατι σαν τους 'Αναλωσιμους'.  Έκπληκτος εμαθα οτι ο πρωταγωνιστης Danny Trejo ηταν 69 ετων.

 

Επεξ/σία από rus
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Snoob είπε

Jack Reacher: Never Go Back (2016)

Πλοκή:

  Απόκρυψη περιεχομένων

Ο Τζακ Ρίτσερ (Τομ Κρουζ) επιστρέφει στο ρόλο του άδικα κατατρεγμένου πρώην σούπερ στρατιωτικού πράκτορα, έχοντας αυτή τη φορά μια τριπλή πρόκληση: να ξεσκεπάσει τη σκευωρία σε βάρος της Σούζαν Τέρνερ (Κόμπι Σμόλντερς), αξιωματικού του Στρατού των Γιου Ες οφ Έι που άδικα κατηγορείται για εμπλοκή στο φόνο δύο στρατιωτικών επιθεωρητών στο Αφγανιστάν, τη σκευωρία σε βάρος του ίδιου που κατηγορείται για το φόνο του δικηγόρου του ο οποίος τον ενημέρωσε για τη σκευωρία σε βάρος της Τέρνερ και ταυτόχρονα την προσπάθεια μιας γυναίκας με την οποία είχε σχέση (επιπέδου ξεπέτας) κάποια στιγμη΄στο παρελθόν να τον παρουσιάσει σαν πατέρα της έφηβης κόρης της (Σαμάνθα Ντάτον, την υποδύεται η Ντάνικα Γιαρός).

Ο αδικημένος Ρίτσερ συλλαμβάνεται και οδηγείται στον ίδιο χώρο όπου κρατείται η Τέρνερ, την οποία αντί να αφήσουν να θαφτεί κάτω από το βάρος της καλοστημένης σκευωρίας, οι συνομώτες στέλνουν δολοφόνους να τη σκοτώσουν μέσα στη φυλακή ώστε να μην υπάρχει απολύτως καμία αμφιβολία πως, τελικά, επρόκειτο για σκευωρία. Όλο αυτό, υποτίθεται για να της "κλείσουν το στόμα" και να μην το "ψάξει περισσότερο".

Ο Ρίτσερ δραπετεύει, παίρνει την Τέρνερ μαζί του και ακολουθεί το απαραίτητο κυνηγητό, πρώτα με αμάξια και κατόπιν με τα πόδια και το απαραίτητο arms pumping ώστε να μας δείξει ο Τομ πόσο σμιλευτός και γυμνασμένος παραμένει. Από δίπλα και η Σμόλντερς, να δείχνει πως δεν το έχει καθόλου το action κομμάτι. Από τη στιγμή που ο Κρουζ την κόβει με το μάτι τι νούμερο φοράει και της αγοράζει πολιτικά ρούχα για να παιρνούν απαρατήρητοι όσο τρέχουν σαν παλαβοί ανάμεσα στους περαστικούς, η Σμόλντερς/Τέρνερ έχει τη δικαιολογία πως δεν είναι εύκολο να τρέχεις με μποτάκι με δεκάποντο τακούνι.

Εντωμεταξύ, τους κυνηγά τόσο ο στρατιωτικός νόμος, όπως επάξια εκπροσωπείται από το Λοχαγό Άντονι Έσπιν ('Αλντις Χοτζ), ευσυνείδητο αλλά απολύτως τυπικό υφιστάμενο της Τέρνερ, αλλά και από τους κακούς της ιστορίας, οι οποίοι χάριν συντομίας εκπροσωπούνται από τον αδίστακτο δολοφόνο που ακούει στο ουδόλως κλισέ ψευδώνυμο Κυνηγός (Πάτρικ Χιούσινγκερ), ένας πρώην στρατιωτικός των ειδικών δυνάμεων που πλέον δουλεύει για λογαριασμό ενός διεθφαρμένου στρατηγού ο οποίος κάνει λαθρεμπόριο με όπλα τα οποία ο αμερικανικός στρατός κανονικά έπρεπε να αποσύρει από το Αφγανιστάν αλλά τα ψειρίζει ο τζένεραλ με τους συνεργάτες του.

Παράλληλα με το κυνηγητό πέφτει και το σχετικό σόουλ σέρτσιν με την έφηβη που είναι ή δεν είναι κόρη του Ρίτσερ και την οποία κάποια στιγμή ο σιχαμένος Κυνηγός βάζει στο στόχαστρο, ακόμη κι όταν το δίκτυο των λαθρεμπόρων καταρρέει και ο στρατηγός συλλαμβάνεται, γιατί έτσι πορωμένοι είναι οι επαγγελματίες δολοφόνοι.

Κατακλείδα με ξυλίκι στις στέγες κάποιων σπιτιών στη Νέα Ορλεάνη μεταξύ του Ρίτσερ και του Κυνηγού, όπου γκρεμοτσακίζονται από δύο ορόφους αλλά ο σμιλευτός Θωμάς συνέρχεται εγκαίρως για να σπάσει το σβέρκο του Κυνηγού, απαιτώντας να τον κοιτάζει στα μάτια καθώς ξεψυχάει γιατί του είχε υποσχεθεί πως αν τολμούσε να αγγίξει την κοπέλα θα του έσπαγε το σβέρκο και οι άντρηδες κρατάνε τις υποσχέσεις τους.

Τελικά η Τέρνερ επιστρέφει στη δουλειά της με το κούτελο καθαρό, ενώ η κοπέλα αποδεικνύεται πως δεν είναι κόρη του Ρίτσερ αλλά στο μεταξύ αναπτύχθηκε δέσιμο ανάμεσά τους, σε σημείο που η κοπέλα του βάζει με τρόπο ένα κινητό στην τσέπη και καθώς ο φτωχός και μόνος Ρίτσερ με λευκό μπλουζάκι και τζιν ξεμακραίνει στον ορίζοντα κάνοντας ωτοστόπ γιατί έτσι κάνουν οι φτωχοί ήρωες, σκάει μήνυμα από την κοπέλα "Σου έλειψα ή ακόμη;"

Εντυπώσεις:

  Απόκρυψη περιεχομένων

Μάπα ολκής: είναι που είναι το σενάριο για τα πανηγύρια, δεν υπάρχει και καθόλου χημεία μεταξύ των πρωταγωνιστών, ειδικά μεταξύ Κρουζ και Σμόλντερς, όχι πως το δίδυμο Κρουζ-Γιαρός λειτουργεί καλύτερα αλλά η μονίμως ξινισμένη φάτσα της Γιαρός πείθει, αρχικά, πως υποδύεται τη μουτρωμένη έφηβη, μέχρι να καταλάβεις πως δεν μπορεί να πάρει άλλη έκφραση, τελεία.

Οι "κακοί" είναι οι κλασικές καρικατούρες, χωρίς ίχνος πειστικότητας, ο στρατηγός για να μας δείξουν πόσο γελοίος και ανασφαλής είναι φοράει περουκίνι, υπάρχει κι ένας άλλος κολαούζος επίορκος αξιωματικός (Χολτ Μακάλανι) o οποίος δολοφονείται με συνοπτικές διαδικασίες από τον Κυνηγό γιατί "μίλησε" στον Κρουζ, και στο τέλος ο Κυνηγός, ένας υποτίθεται εκπαιδευμένος, επαγγελματίας δολοφόνος, ψυχρός σαν τους πάγους της Ανταρκτικής, μόνο που σε όλη την ταινία συμπεριφέρεται σαν θερμοκέφαλος παπάρας που αφήνει πτώματα στο διάβα του και καταλήγει να συγκρουστεί μέχρι θανάτου με τον Κρουζ όχι στο πλαίσιο κάποιου συμβολαίου αλλά για να ξεκαθαρίσουν μια και καλή, με αντρίκιο τρόπο, ποιος έχει το μεγαλύτερο τσουτσούνι, αφού ο ένας "υποσχέθηκε" στον άλλο πως θα του φάει τα συκώτια.

Η Νέα Ορλεάνη που σαν σκηνικό θα μπορούσε κάτι να προσθέσει περιορίζεται για μία ακόμη φορά στο πανηγυράκι του Μάρντι Γκρα και πέραν τούτου θα μπορούσαν να δέρνονται και στα Κάτω Πετράλωνα, χαρακτήρας μηδέν.

Ο νόμος εκπροσωπείται από έναν Λοχαγό γιατί τι πιο φυσικό να αναλάβει τη διαχείριση μιας διπλής απόδρασης υπόπτων για φόνους ένας κατώτερος αξιωματικός, ο πολιτικός νόμος απουσιάζει παντελώς κι ας δολοφονούνται κάποια στιγμή δύο αστυνομικοί, και γενικά για να παρακολουθήσεις αυτό το πράγμα θέλεις πολλή υπομονή.

Η Σμόλντερς, που έχει κάποια ρολάκια σε ταινίες δράσης, εδώ δεν πείθει καθόλου (σαφώς δεν βοηθάει το ότι τη βάζουν να τρέχει με τακούνια, ισορροπώντας σεναριακά μεταξύ της επαγγελματίας στρατιωτικού, της παιδούλας που πολύ συγκινείται από το και καλά φλερτ του Τομ και της υποψήφιας θετής μάνας της παρ' ολίγον κόρης του Κρουζ) ενώ ο Κρουζ μετά τη Μούμια και το πρώτο Τζακ Ρίτσερ προσθέτει μία ακόμη φόλα στη φιλμογραφία του.

Μόνο ερώτημα, πόσο καλό μπορεί να είναι το νέο Μ:Ι για να ξεχάσουν οι φίλοι του Κρουζ το συγκεκριμένο γαιόμηλο.

TLDR: Ταινία δράσης με φαιδρό σενάριο, κάκιστη χημεία μεταξύ των πρωταγωνιστών, βουνό κλισέ. Στην καλύτερη περίπτωση, βλέπεται αυστηρά με παρέα και παγωμένες μπύρες/ ζεστές πίτσες για χαβαλέ. 3/10 κι αυτό λίαν επιεικώς.

Πόσο Θεός είσαι; Τα έγραψες όλα αυτά για το Jack Reacher; Για το Citizen Kane πόσα θα έγραφες; :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, rus είπε

Χτες ειδα το Machete Kills που εβαλε το 'Ε', το imdb αναφερει "Action, Crime, Sci-Fi", περισσοτερο όμως σε κωμωδια φερνει, κατι σαν τους 'Αναλωσιμους'.  Έκπληκτος εμαθα οτι ο πρωταγωνιστης Danny Trejo ηταν 69 ετων.

το πρωτο machete ηταν επικο

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...