Προς το περιεχόμενο

Ποια Ταινία Μόλις Είδατε; (2)


Sellers

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 ώρες πριν, Cro-Magnon είπε

Αν θες να δεις το real thing και κυρίως πως λειτουργεί το γυναικείο σωμα στο ξυλίκι:

Για εμένα δεν υπάρχει σύγκριση. Η μάχη στο atomic blonde φαινόταν πολύ λιγότερο χορογραφημένη και στημένη και σίγουρα δεν είχε ντροπιαστικά σημεία όπως αυτό στο 1'00...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 19,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Kingdom of Heaven 7/10

Χθες ήταν η Τρίτη 29 Μαΐου, αποφράδα για μας ημέρα…
 
Εάλω η Πόλις!..
 
Δεν νομίζω να υπάρχει κάποιο αξιόλογο έργο για την πτώση της Κωσταντινούπολης, παρεκτός ένα γελοίο κατασκεύασμα τούρκικής προπαγάνδας του 2012, το Fetih 1453. Λίγο να κοιτάξεις το τρέιλερ καταλαβαίνεις τι φλόμπα είναι…
 
Έτσι συνήθως όταν θέλω να τιμήσω τη μερα, προσπαθώ να βρω μια ταινία ανάλογης εποχής και θέματος και σχεδόν πάντα καταλήγω στο kingdom of heaven του Ριντλευ Σκοτ. Είναι μια χορταστική χολιγουντιανή παραγωγή με θέμα την πτώση των Ιεροσολύμων στα χέρια του Σαλαντίν, που έδωσε το έναυσμα για την Γ' Σταυροφορία και την αποτυχημένη προσπάθεια ανάκτησης της πόλης από τους σταυροφόρους.
 
Η ταινία έχει πολύ ωραίες πολεμικές σκηνές αν και στο ιστορικό κομμάτι χωλαίνει, αλλά και μόνο η παρουσία της Εύας Γκρην φτάνει για να τα καλύψει όλα. Ο Σκοτ ειναι μάστορας σε ταινίες του είδους και το κομμάτι των συγκρούσεων και της πολιορκίας είναι εξοχως ενδιαφέρον. 
 
Κάπως έτσι φαντάζομαι ότι επιτέθηκαν και οι οθωμανικοί στα τείχη της Κωσταντινούπολης, αφού η τέχνη του πολέμου δεν άλλαξε δραματικά μεταξύ αυτών των δύο πολιορκιών, αν εξαιρέσει κανείς την καινοτομία των κανονιών που χρησιμοποίησε ο Μωάμεθ. Η ειρωνεία είναι ότι υπήρχε τόσο τρομερή λειψανδρία σε μάχιμους άντρες, που το βάρος της προστασία των τειχών έπεσε κυρίως στους 5000 περίπου Έλληνες και στους λιγότερους μισθοφόρους Γενουάτες του Ιωάννη Τζουστινιάνι από τη Χίο. Ένα σύνολο που ποτέ δεν ξεπέρασε τις 8500 πολεμιστές. Ο υπόλοιπος λαός και τα γυναικόπαιδα ήταν κλεισμένος στις εκκλησίες και στην Αγια Σοφιά να προσεύχεται για ένα θαύμα που δεν ήρθε ποτέ. 
 
Ο Τζουστινιάνι πολέμησε γενναία με τους 700 κατάφρακτους στρατιώτες του και οι Τούρκοι δεν μπορούσαν να περάσουν τα τείχη, παρά τη συντριπτική υπεροχή τους. Κάποια στιγμή, τύχη κακή, τραυματίστηκε βαριά και αναγκάστηκε να αποσυρθεί από τα τείχη, πράγμα που καταρράκωσε το ηθικό των αμυνομένων και οδήγησε στην κατάρρευση της άμυνας. Ο ίδιος ο Τζουστινιάνι και οι στρατιώτες που του απέμειναν, κατάφερε να διαφύγει και να γυρίσει  στη Χίο, όπου και πέθανε από τα τραύματά του την 1 Ιουνίου του 1453.
 
«Ένθαδε κείται Ιωάννης Ιουστινιάνης, ανήρ περικλεής και πατρίκιος Γενουήσιος εκ των Μαονέων της Χίου, όστις, κατά την εκστρατείαν του βασιλέως των Τούρκων Μωάμεθ εναντίον της Κωνσταντινουπόλεως, μεγαλοψύχως ηγεμονεύων παρά τω γαληνοτάτω Κωνσταντίνω, τελευταίω των ανατολικών Χριστιανών αυτοκρατόρει, θανασίμως πληγωθείς απέθανε.»
 
Στο έργο, ο ήρωας του Ορλάντο Μπλουμ φεύγει σώος κι αβλαβής από την πόλη, όταν η άμυνα είναι πια αδύνατη κι ο Σαλαντίν προσφέρει ευνοικους όρους παραδοσης. Με το ωραίο κορίτσι αγκαλια γυρίζει στην πατρίδα του, την μακρινή και κρύα Γαλλία. 
Επεξ/σία από Cro-Magnon
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Cro-Magnon είπε

Kingdom of Heaven 7/10

Χθες ήταν η Τρίτη 29 Μαΐου, αποφράδα για μας ημέρα…
 
Εάλω η Πόλις!..
 
...Στο έργο, ο ήρωας του Ορλάντο Μπλουμ φεύγει σώος κι αβλαβής από την πόλη, όταν η άμυνα είναι πια αδύνατη κι ο Σαλαντίν προσφέρει ευνοικους όρους παραδοσης. Με το ωραίο κορίτσι αγκαλια γυρίζει στην πατρίδα του, την μακρινή και κρύα Γαλλία. 

Εϊμαι σίγουρος ότι επίτηδες δεν ξεκαθαρίζεις ποια από αυτά που γράφεις αφορούν την ταινία και ποια την πτώση της Κωνσταντινούπολης, για να δημιουργήσεις μπερδέματα!..

 

Terminal

Ένα φιλμ νουάρ που διαδραματίζεται στον τερματικό σταθμό μίας ανώνυμης πόλης και περιλαμβάνει femme fatale, πληρωμένους δολοφόνους, ανθρωπάκια, προδοσίες και-φυσικά-ανατροπές.

Η ταινία έχει 5.2 στο IMDB, την έχουν θάψει οι περισσότεροι κριτικοί, αλλά εγώ την είδα. Γιατί; Γιατί έχει σκηνικά πνιγμένα στα neon φώτα, alternative soundtrack και την Margot Robbie να μιλάει με βαριά αυστραλιανή προφορά. Δύσκολο να αντισταθώ, ιδίως στο τελευταίο.

Εν πάσει περιπτώση, η ταινία είναι 90 λεπτά, αλλά εμένα μου πήρε σχεδόν τρεις ώρες να την δώ. Πάγωνα την εικόνα για να χαζέψω ντεκόρ-φωτισμό και την γυρνούσα συνέχεια πίσω για να ξανακούσω τους διαλόγους και να ξαναδώ τα σκέρτσα της Robbie. Ταραντινοφέρνει, προσπαθεί να θυμίσει Sin City, μπορεί να κουράσει όσους δεν αγαπούν αυτά που άρεσαν σε εμένα και το φινάλε χρυσώνει-ελαφρότατα-το χάπι με την ανατροπή που μας δίνει, αν και το εύρημα είναι μάλλον κακό. Δεν την προτείνω σε κάποιον που δεν συγκεντρώνει και τις τρεις προϋποθέσεις που ανέφερα παραπάνω.

Επεξ/σία από Voodooman
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

4 ώρες πριν, Cro-Magnon είπε

 Η ειρωνεία είναι ότι υπήρχε τόσο τρομερή λειψανδρία σε μάχιμους άντρες, που το βάρος της προστασία των τειχών έπεσε κυρίως στους 5000 περίπου Έλληνες και στους λιγότερους μισθοφόρους Γενουάτες του Ιωάννη Τζουστινιάνι από τη Χίο. Ένα σύνολο που ποτέ δεν ξεπέρασε τις 8500 πολεμιστές. Ο υπόλοιπος λαός και τα γυναικόπαιδα ήταν κλεισμένος στις εκκλησίες και στην Αγια Σοφιά να προσεύχεται για ένα θαύμα που δεν ήρθε ποτέ. 

Και τι ηθελες να κανουν τα γυναικοπαιδα, να παρουν τα οπλα?

Λεγεται ότι ο πληθυσμος της Πολης ηταν 50.000 κατοικοι, δηλαδή λιγοτερο απ οσο είναι σημερα ο Βυρωνας.

4 ώρες πριν, Cro-Magnon είπε

Δεν νομίζω να υπάρχει κάποιο αξιόλογο έργο για την πτώση της Κωσταντινούπολης, παρεκτός ένα γελοίο κατασκεύασμα τούρκικής προπαγάνδας του 2012, το Fetih 1453. Λίγο να κοιτάξεις το τρέιλερ καταλαβαίνεις τι φλόμπα είναι…

Περισοτερο σε κωμωδια φερνει. Οι βυζαντινοι μοιαζουν τοσο πολυάριθμοι οσο και οι τουρκοι, ενώ σκοτώνονται συνεχως κατά χιλιαδες :)

Επεξ/σία από rus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω ειδα αυτην για δευτερη φορα μετα απο καιρο...την θεωρω μια απο τις πιο ωραιες ταινιες που εχουν γυριστει.

Legends of the fall ειναι ο original  τιτλος και στα ελληνικα οι "θρυλοι του παθους" αν δεν κανω λαθος

https://m.imdb.com/title/tt0110322/

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειδα χθες το Deadpool 2 σε σινεμα.

Απιστευτα πολυ γελιο...Ισως και παραπανω απο τι επρεπε, αλλα αυτο που ξερω ειναι οτι δεν ηθελα να τελειωσει.

Γελαγε ολο το σινεμα...

Λιγοτερη δραση απο την πρωτη νομιζω αλλα αρκετα καλη ταινια. Εβαλε και λιγο παραπανω συναισθημα ισως για να ισορροπήσει ολο αυτο το γελιο...

Την προτεινω ανεπιφυλακτα μονο αν ειστε λατρης του DeadPool. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
9 ώρες πριν, Cro-Magnon είπε

Kingdom of Heaven 7/10

Χθες ήταν η Τρίτη 29 Μαΐου, αποφράδα για μας ημέρα…
 
Εάλω η Πόλις!..
 
[...]

Ειλικρινά, κάθισες και ψείρισες (καλά έκανες, δικαίωμά σου) τις ωραιοποιήσεις και τα ιστορικά πασαλείμματα στο Full Metal Jacket, και σου άρεσε περισσότερο (6/10 έδωσες στο FMJ, 7/10 το KoH) η μέγιστη φλόμπα που ακούει στο όνομα Kingdom of Heaven, επειδή, λέει, παίζει η Εύα Γκριν;

Το Kingdom of Heaven είναι ένα παραμυθάκι με αφορμή κάποια ιστορικά γεγονότα. Καλύτερα να καθόσουν να έβλεπες τον προπαγανδιστικό τουρκικό αχταρμά, περισσότερη ιστορική αλήθεια παίζει να περιέχει.

Εντωμεταξύ, γράφεις κριτική υποτίθεται του KoH και μας λες για τον Ιουστινιάνη. Καμία σχέση με την ταινία.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Snoob είπε

Ειλικρινά, κάθισες και ψείρισες (καλά έκανες, δικαίωμά σου) τις ωραιοποιήσεις και τα ιστορικά πασαλείμματα στο Full Metal Jacket, και σου άρεσε περισσότερο (6/10 έδωσες στο FMJ, 7/10 το KoH) η μέγιστη φλόμπα που ακούει στο όνομα Kingdom of Heaven, επειδή, λέει, παίζει η Εύα Γκριν;

Το Kingdom of Heaven είναι ένα παραμυθάκι με αφορμή κάποια ιστορικά γεγονότα. Καλύτερα να καθόσουν να έβλεπες τον προπαγανδιστικό τουρκικό αχταρμά, περισσότερη ιστορική αλήθεια παίζει να περιέχει.

Εντωμεταξύ, γράφεις κριτική υποτίθεται του KoH και μας λες για τον Ιουστινιάνη. Καμία σχέση με την ταινία.

Αυτό που ίσως δεν κατάλαβες είναι ότι στο kingdom of heaven αξιολόγησα την αναπαράσταση της εποχής, των προσωπικοτήτων, τις μάχες καί την πολύ μακρινή ομοιότητα που μπορεί να ειχε εκείνη η πτώση της Ιερουσαλήμ με την άλωση της Κωσταντινούπολης, ως προς την επίθεση σε μια τειχισμένη πόλη και την απέλπιδα προσπάθεια των λίγων υπερασπιστών.
 
Αυτό που πάλι ίσως δεν πρόσεξες είναι οτι ο Μπάλιαν ειχε έναν ανάλογο ρόλο με τον Ιουστινιανη: κι οι δύο ήταν κάποια αουτσάιντερ από τις επαρχίες των κόσμων τους, που κλήθηκαν την έσχατη στιγμή να υπερασπίσουν μια καταδικασμένη πρωτευουσα.
 
Αν θες να το πάμε και λίγο παραπέρα, στο γυαλιστερό χολιγουντιανό εργάκι του Σκωτ, βρίσκεις μια πολύ πιο σοβαρή  διαλεκτική πολιτισμών, θρησκειών, συγκρούσεων και συμφερόντων, από ο,τι στο full metal jacket του Κιούμπρικ, στο οποίο ουσιαστικά δε βρίσκεις τίποτα για τα αίτια και τους πρωταγωνιστές του πολέμου στο Βιετνάμ.
 
Αν είμαι αυστηρός με τον Κιούμπρικ είναι γιατί είναι ο Kubrick κι αν είμαι γενναιόδωρος με το Σκωτ είναι γιατί είναι ο Σκωτ. Και επιπλέον, γιατί προχθές ήταν Τρίτη 29 Μαΐου...
Επεξ/σία από Cro-Magnon
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Λυπάμαι που επανέρχομαι, αλλά στο Kingdom of Heart το μόνο που αξιολόγησες είναι η Εύα Γκριν.

Στα όσα έγραψες εδώ, τουλάχιστον. 

Για να είμαι πιο συγκεκριμένος, για την ταινία (και όχι για την Πόλη και τον Ιουστινιάνη) έγραψες το εξής:

"Η ταινία έχει πολύ ωραίες πολεμικές σκηνές αν και στο ιστορικό κομμάτι χωλαίνει, αλλά και μόνο η παρουσία της Εύας Γκρην φτάνει για να τα καλύψει όλα. Ο Σκοτ ειναι μάστορας σε ταινίες του είδους και το κομμάτι των συγκρούσεων και της πολιορκίας είναι εξοχως ενδιαφέρον."

Ψέματα, για να μη γίνω άδικος, έγραψες και αυτό:

"Στο έργο, ο ήρωας του Ορλάντο Μπλουμ φεύγει σώος κι αβλαβής από την πόλη, όταν η άμυνα είναι πια αδύνατη κι ο Σαλαντίν προσφέρει ευνοικους όρους παραδοσης. Με το ωραίο κορίτσι αγκαλια γυρίζει στην πατρίδα του, την μακρινή και κρύα Γαλλία." 

Αν η παρουσία μιας όμορφης γυναίκας είναι ικανή να καλύψει ιστορικές ανακρίβειες, ολότελα φανταστικές καταστάσεις (οι σκηνές της πολιορκίας είναι παντελώς αποκύημα της φαντασίας των σεναριογράφων και του σκηνοθέτη) τότε βλακεία του Κιούμπρικ που δεν έβαλε ένα ωραίο μωράκι στο FMJ να σώσει την παρτίδα.  

Καμία διαλλεκτική μεταξύ πολιτισμών δεν περιγράφει η ταινία: είναι μια παντελώς πλαστή αποτύπωση του τι συνέβη τότε, με καρικατούρες καλών και κακών, μια σχηματική, εύπεπτη πολιτικορεκτούρα για τον 21ο αιώνα.  Στη θέση του Γκι ντε Λουζινιάν θα μπορούσε να βρίσκεται ένας κακός γαιοκτήμονας με στριφτό μουστάκι που δεν αφήνει τους γελαδάρηδες να βοσκήσουν τα ζωντανά τους στα χωράφια του, καγχάζοντας "μουχαχά" και στο ρόλο του Μπάλιαν ένας φτωχός και μόνος καουμπόης που σώζει το κορίτσι, το φορτώνει στη σέλα και μαζί τραβούν κατά το ηλιοβασίλεμα.

Περισσότερη ιστορικότητα έχει αυτό.

Εν πάση περιπτώσει, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, και στο FMJ να δώσεις 6 και στο Ρόδα, Τσάντα και Κοπάνα 2 να δώσεις 10, απόλυτο δικαίωμά σου.

Απλά, ως κριτική ταινίας δεν μου άρεσε, δεν είπες τίποτε ουσιαστικό για την ταινία, ενώ έδειξες άλλα μέτρα και άλλα σταθμά σε σχέση με την προηγούμενη κριτική σου, ως προς τη σημασία της ιστορικής ακρίβειας.

Καλή συνέχεια.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τους λάτρεις του ισπανόφωνου κινηματογράφου, ξεκινάει σήμερα το festival. Κάνει πρεμιέρα με το el aviso για το οποίο έχουν τελειώσει τα εισιτήρια δυστυχώς. Θα πάω στο mascaras(βασισμένη σε βιβλίο του Padura) όμως και θα γράψω εντυπώσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, Snoob είπε

Λυπάμαι που επανέρχομαι, αλλά στο Kingdom of Heart το μόνο που αξιολόγησες είναι η Εύα Γκριν.

Στα όσα έγραψες εδώ, τουλάχιστον. 

Για να είμαι πιο συγκεκριμένος, για την ταινία (και όχι για την Πόλη και τον Ιουστινιάνη) έγραψες το εξής:

"Η ταινία έχει πολύ ωραίες πολεμικές σκηνές αν και στο ιστορικό κομμάτι χωλαίνει, αλλά και μόνο η παρουσία της Εύας Γκρην φτάνει για να τα καλύψει όλα. Ο Σκοτ ειναι μάστορας σε ταινίες του είδους και το κομμάτι των συγκρούσεων και της πολιορκίας είναι εξοχως ενδιαφέρον."

Ψέματα, για να μη γίνω άδικος, έγραψες και αυτό:

"Στο έργο, ο ήρωας του Ορλάντο Μπλουμ φεύγει σώος κι αβλαβής από την πόλη, όταν η άμυνα είναι πια αδύνατη κι ο Σαλαντίν προσφέρει ευνοικους όρους παραδοσης. Με το ωραίο κορίτσι αγκαλια γυρίζει στην πατρίδα του, την μακρινή και κρύα Γαλλία." 

Αν η παρουσία μιας όμορφης γυναίκας είναι ικανή να καλύψει ιστορικές ανακρίβειες, ολότελα φανταστικές καταστάσεις (οι σκηνές της πολιορκίας είναι παντελώς αποκύημα της φαντασίας των σεναριογράφων και του σκηνοθέτη) τότε βλακεία του Κιούμπρικ που δεν έβαλε ένα ωραίο μωράκι στο FMJ να σώσει την παρτίδα.  

Καμία διαλλεκτική μεταξύ πολιτισμών δεν περιγράφει η ταινία: είναι μια παντελώς πλαστή αποτύπωση του τι συνέβη τότε, με καρικατούρες καλών και κακών, μια σχηματική, εύπεπτη πολιτικορεκτούρα για τον 21ο αιώνα.  Στη θέση του Γκι ντε Λουζινιάν θα μπορούσε να βρίσκεται ένας κακός γαιοκτήμονας με στριφτό μουστάκι που δεν αφήνει τους γελαδάρηδες να βοσκήσουν τα ζωντανά τους στα χωράφια του, καγχάζοντας "μουχαχά" και στο ρόλο του Μπάλιαν ένας φτωχός και μόνος καουμπόης που σώζει το κορίτσι, το φορτώνει στη σέλα και μαζί τραβούν κατά το ηλιοβασίλεμα.

Περισσότερη ιστορικότητα έχει αυτό.

Εν πάση περιπτώσει, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, και στο FMJ να δώσεις 6 και στο Ρόδα, Τσάντα και Κοπάνα 2 να δώσεις 10, απόλυτο δικαίωμά σου.

Απλά, ως κριτική ταινίας δεν μου άρεσε, δεν είπες τίποτε ουσιαστικό για την ταινία, ενώ έδειξες άλλα μέτρα και άλλα σταθμά σε σχέση με την προηγούμενη κριτική σου, ως προς τη σημασία της ιστορικής ακρίβειας.

Καλή συνέχεια.

Λυπάμαι που επανέρχομαι, αλλά το βασικό σου πρόβλημα είναι ότι μαύρισα το ρηχό FMJ και τον Κιούμπρικ αυτης της ταινίας του. 
 
Καταρχήν παραβλέπεις το γεγονός ότι αναφέρθηκα στην άλωση της Κωσταντινούπολης και είπα ότι η μοναδική ταινία που παρουσιάζει μία ανάλογη κατάσταση, είναι το KoH, το οποίο αν και χολιγουντιανή παραγωγή του Σκοττ, έχει πολύ ωραίες πολεμικές σκηνές, την παρουσία της Εύας και το κομμάτι της πολιορκίας μου θυμίζει την αντίστοιχη της Κωσταντινούπολης.
Αν είναι η Ευάρα αμαρτία….BTW o Kubrick έβαλε δυο βιετναμέζες, αλλά ατύχησε κι εκεί...
 
Ο παραλληλισμός είναι μεταξύ Balian και του Ιουστινιανη, κυρίως, για τους λόγους που προανέφερα. Σαν ταινία το  KoH, έχει πολύ περισσότερη ιστορική πληροφορία, άσχετα από τον παραμορφωτικό φακό του Χόλυγουντ και μπορείς να το δεις σε πάρα πολλά σημεία. Επιλεκτικά αναφέρω τη συμπεριφορά του χριστιανού ιερωμένου προς τη νεκρή γυναίκα του Βάλιαν, το πως στρατολογούνταν οι σταυροφόροι, το θέμα της εξουσίας, του γάμου και του νομου στον μεσαίωνα, το κληρονομικό δίκαιο, τις σχέσεις των διάφορων ευγενών στην σταυροφορία και την διαφορετική θεώρηση των πραγμάτων που είχαν για την σχέση τους με τους μουσουλμάνους, την ανάλογη ιπποτική συμπεριφορά που έδειξαν αποδεδειγμένα οι μουσουλμάνοι και ο Σαλαντίν σε πολλές περιπτώσεις, τα θρησκευτικά μίση και πάθη κτλ αλλά και πάλι πάντα με τα χολιγουντιανά μέτρα και σταθμά.
 
Με λίγα λόγια προσπάθησα να δείξω κατι αναλογο με την πτωση της Πόλης, μέσω του KoH, ως προς τις μάχες τα τεχνικά και τα ρέστα. Το αν σου άρεσε ή όχι αυτό που έγραψα, είναι καθαρά δικό σου πρόβλημα - είμαι σίγουρος ότι 1000 επιχειρήματα ακόμα να κατεβάσω, θα βλέπεις πάντα αυτό που θέλεις: το δάχτυλο κι όχι το φεγγάρι. 
 
Καλή συνέχεια!
22 ώρες πριν, rus είπε

Και τι ηθελες να κανουν τα γυναικοπαιδα, να παρουν τα οπλα?

Δεν εννοουσα αυτό, αλλά την τραγικότητα της καταστασης τους και την απελπισία τους.

Όμως, αφου το θετεις έτσι θα μπορούσα να σου απαντήσω ότι "Συν Αθηνά και χείρα κίνει!" : Στα μοναστήρια και στις εκκλησιές υπήρχαν περισσοτεροι καλογεροι και παπαδες, να προσευχονται από ο,τι μαχιμοι άντρες στα τείχη. Και η παλλαικη άμυνα είναι η καλύτερη - οι Σουλιώτισσες γιατί το έκαναν; Οι Αργειτισσες γιατί ανέβηκαν στις στεγες των σπιτιων τους και σκοτωσαν τον Πύρρο με τα κεραμίδια;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, Cro-Magnon είπε
Δεν εννοουσα αυτό, αλλά την τραγικότητα της καταστασης τους και την απελπισία τους.

Όμως, αφου το θετεις έτσι θα μπορούσα να σου απαντήσω ότι "Συν Αθηνά και χείρα κίνει!" : Στα μοναστήρια και στις εκκλησιές υπήρχαν περισσοτεροι καλογεροι και παπαδες, να προσευχονται από ο,τι μαχιμοι άντρες στα τείχη. Και η παλλαικη άμυνα είναι η καλύτερη - οι Σουλιώτισσες γιατί το έκαναν; Οι Αργειτισσες γιατί ανέβηκαν στις στεγες των σπιτιων τους και σκοτωσαν τον Πύρρο με τα κεραμίδια;

Oταν σε πολιορκουν πολυάριθμες ορδες βαρβαρων φυσικα και βρίσκεσαι σε απελπισια. Και παλλαϊκη όπως το λες αμυνα να γινοταν, δε μπορουσε να αλλαξει κατι.

Ο μυθος πραγματι λεει ότι ηταν γεματα τα μοναστηρια και οι εκκλησιες από ιερωμενους, αλλα απο έναν πληθυσμο 50 χιλ. πόσους μαχιμους στρατιωτες μπορεις να βγαλεις? Η αμυνα της Πολης στηριχτηκε κυριως σε ολιγαριθμους ιταλους μισθοφόρους, οι οποιοι στρατιωτικως ηταν ανωτεροι από τους οθωμανους. Τα δε τειχη θεωρούνταν απορθητα. Η κατασταση αλλαξε δραματικα όταν οι τουρκοι περασαν στο στολο τους απ τη ξηρα και επιασαν τον Κερατιο.

Επεξ/σία από rus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Cro-Magnon είπε
Λυπάμαι που επανέρχομαι, αλλά το βασικό σου πρόβλημα είναι ότι μαύρισα το ρηχό FMJ και τον Κιούμπρικ αυτης της ταινίας του. 
 
Καταρχήν παραβλέπεις το γεγονός ότι αναφέρθηκα στην άλωση της Κωσταντινούπολης και είπα ότι η μοναδική ταινία που παρουσιάζει μία ανάλογη κατάσταση, είναι το KoH, το οποίο αν και χολιγουντιανή παραγωγή του Σκοττ, έχει πολύ ωραίες πολεμικές σκηνές, την παρουσία της Εύας και το κομμάτι της πολιορκίας μου θυμίζει την αντίστοιχη της Κωσταντινούπολης.
Αν είναι η Ευάρα αμαρτία….BTW o Kubrick έβαλε δυο βιετναμέζες, αλλά ατύχησε κι εκεί...
 
Ο παραλληλισμός είναι μεταξύ Balian και του Ιουστινιανη, κυρίως, για τους λόγους που προανέφερα. Σαν ταινία το  KoH, έχει πολύ περισσότερη ιστορική πληροφορία, άσχετα από τον παραμορφωτικό φακό του Χόλυγουντ και μπορείς να το δεις σε πάρα πολλά σημεία. Επιλεκτικά αναφέρω τη συμπεριφορά του χριστιανού ιερωμένου προς τη νεκρή γυναίκα του Βάλιαν, το πως στρατολογούνταν οι σταυροφόροι, το θέμα της εξουσίας, του γάμου και του νομου στον μεσαίωνα, το κληρονομικό δίκαιο, τις σχέσεις των διάφορων ευγενών στην σταυροφορία και την διαφορετική θεώρηση των πραγμάτων που είχαν για την σχέση τους με τους μουσουλμάνους, την ανάλογη ιπποτική συμπεριφορά που έδειξαν αποδεδειγμένα οι μουσουλμάνοι και ο Σαλαντίν σε πολλές περιπτώσεις, τα θρησκευτικά μίση και πάθη κτλ αλλά και πάλι πάντα με τα χολιγουντιανά μέτρα και σταθμά.
 
Με λίγα λόγια προσπάθησα να δείξω κατι αναλογο με την πτωση της Πόλης, μέσω του KoH, ως προς τις μάχες τα τεχνικά και τα ρέστα. Το αν σου άρεσε ή όχι αυτό που έγραψα, είναι καθαρά δικό σου πρόβλημα - είμαι σίγουρος ότι 1000 επιχειρήματα ακόμα να κατεβάσω, θα βλέπεις πάντα αυτό που θέλεις: το δάχτυλο κι όχι το φεγγάρι. 
 
Καλή συνέχεια!

Δεν εννοουσα αυτό, αλλά την τραγικότητα της καταστασης τους και την απελπισία τους.

Όμως, αφου το θετεις έτσι θα μπορούσα να σου απαντήσω ότι "Συν Αθηνά και χείρα κίνει!" : Στα μοναστήρια και στις εκκλησιές υπήρχαν περισσοτεροι καλογεροι και παπαδες, να προσευχονται από ο,τι μαχιμοι άντρες στα τείχη. Και η παλλαικη άμυνα είναι η καλύτερη - οι Σουλιώτισσες γιατί το έκαναν; Οι Αργειτισσες γιατί ανέβηκαν στις στεγες των σπιτιων τους και σκοτωσαν τον Πύρρο με τα κεραμίδια;

Ρε φιλε...πιο προκλητικος κι απο τον Ραμος της Ρεαλ εισαι ναπουμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Eλα τελειωνετε με τον γραφικο  ,μπαινουμε να διαβασουμε για καμμια ταινια και βλεπουμε κατεβατα με ανουσια και βαρετα σχολια που σκοπο εχουν μονο να προκαλεσουν  ,την αλλη φορα κανατε διατριβη στην αεροναυπηγικη .Υπαρχουν και αλλοι τροποι να βγαλετε τα κομπλεξ σας (που ειναι πολλα )  και την κακομοιρια σας , δεν ειναι ο ενδεδειγμενος χωρος   αυτος ,κουραζετε ...

 

 

Molly's Game

 

Aπο τον πολυ καλο σεναριογραφο Sorkin  μια  αληθινη ιστορια  την οποια παρουσιαζει με σφιχτη δομη ,ενταση αν και σε μερικα σημεια υπεραναλυει καταστασεις  χωρις να ειναι απαραιτητο .

Υποβοηθουμενη απο πολυ καλες ερμηνειες και μια υποδειγματικη  υποκριτικα  και πολυ  sexy Chastain  που  στην ταινια αποτελει τον ορισμο του οταν μια γυναικα ξερει να ντυθει και να βαφτει βελτιωνεται κατα 40% .

Δειχνει πως μια εξυπνη και δραστηρια φυση με προτερο αθλητικο background  ,  προερχομενη απο μια  μικροαστικη οικογενεια , μπορει να εκμεταλευτει   τις ικανοτητες και την οξυδερκεια  της και να βγαλει πολλα χρηματα απο αυτο ακομα και αν ακροβατει στα ορια του νομου .

Αν  και την ξεκινησα με χαμηλες προσδοκιες με κερδισε και σιγουρα αξιζει τον χρονο σας .

 

7,5/10

 

Επεξ/σία από Fotis13
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...