xreokopia Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2011 Στο μηνιαιο τευχος που βγαζουνε εκτος απο τα διαφημιζομενα προιοντα υπαρχουν και καποιες πληροφοριες. Ετσι, οσο αφορα τις καρτες γραφικων μας ενημερωνουν οτι οι δυνατοτητες τους καθοριζονται κυριως απο τη μνημη τους, η οποια λεει μετριεται σε ΜΒs... Πιο συγκεκριμενα, -Entry Level ειναι κυριως οι ενσωματομενες καρτες γραφικων εως και 256ΜΒ για facebook, internet και SD ταινιες -Μindrange ειναι αυτονομες καρτες γραφικων εως 512ΜΒ για απλα παιχνιδια και ΗD ταινιες -ΗΙGH END απο 512ΜΒ και πανω για συγχρονα παιχνιδια, επεξεργασια εικονας, και full HD ταινιες -ULTRA HIGH END πανω απο 1GB με maximum settings για απαιτητικο gaming Με την ευκαιρια να ρωτησω και κατι αλλο για το μαγαζι αυτο, στις αποδειξεις του πανω γραφει "Αλλαγες μεσα σε 20 μερες με τη προσκομιση του παροντος", τι σημαινει αυτο? Μπορεις να το αλλαξεις μεσα σε 20 μερες για οποιονδηποτε λογο?
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2011 Με την ευκαιρια να ρωτησω και κατι αλλο για το μαγαζι αυτο, στις αποδειξεις του πανω γραφει "Αλλαγες μεσα σε 20 μερες με τη προσκομιση του παροντος", τι σημαινει αυτο? Μπορεις να το αλλαξεις μεσα σε 20 μερες για οποιονδηποτε λογο? Ναι. Η και να παρεις τα χρηματα σου πισω, μετρητα (εκτος αν αυτο αλλαξε τελευταια και δεν ισχυει πλεον, γιατι εχω 3-4 χρονια να ψωνισω απο δαυτους, τους εκοψα μαχαιρι). Εννοειται οτι εκτος απτην αποδειξη και το προιον, πρεπει να προσκομισεις και τη συσκευασια του προιοντος αθικτη.
kostaks3 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2011 ρε παιδια μην το ψαχνετε.Οσο γινεται μακρια απ΄το πλαισιο.Οι ανθρωποι δεν παιζονται.
kfyros Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2011 μάλιστα.. απεφάνθησαν οι ξερόλες γκουρού της τεχνολογίας... Κι από που ψωνίζετε κύριοι για να 'χουμε και καλό ρώτημα, αφού το Πλαίσιο είναι ελεεινό ; Από τον κωτσόβολο, τα media markt, τα Multirama ; ή "από το internet" ; και που τα βλέπετε live αυτά που θα αγοράσετε ; Πηγαίνετε στην cebit ή ΣΚ στο Λονδίνο ; Δε μας διαφωτίζετε κι εμάς τους άσχετους, για να μη μας κοροϊδεύουν τα λαμόγια του Πλαισίου ; Ωραίες νεοελληναράδικες τοποθετήσεις , εμπεριστατωμένες. Θα γράψετε και τίποτα για τα barcodes και πόσο σατανιστική τεχνολογία του διαβόλου είναι ; Το Πλαίσιο σίγουρα δεν είναι φθηνό, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι είναι για τα πανηγύρια .. Ίσα ίσα που εγώ δεν ξέρω άλλη εταιρία να δίνει 4hour service σε φθηνούς υπολογιστές desktop (για τα turbo-x λέω) . Ούτε καν σε ακριβά server συστήματα δεν βρίσκεις τέτοια εγγύηση... Σε πελάτες που ψάχνουν για φτηνές λύσεις μάλιστα προτείνω να αγοράσουν από εκεί ότι χρειάζονται με τις σχετικές εγγυήσεις, για να μην με ζαλίζουν .. --------------------------- Σχετικά με το θέμα, οι οδηγίες στους τιμοκαταλόγους του Πλαισίου απευθύνονται σε novice / end users για να καταλαβαίνουν 5 πράγματα.. Προφανώς δεν είναι και εγκυκλοπαίδεια για την τεχνολογία των υπολογιστών.. Που βρίσκεις το λάθος στην συλλογιστική με τη RAM των καρτών γραφικών ; Εκτός αν έχεις δει πολλές κάρτες γραφικών low end με 2giga RAM. Είπαμε , να το βάζουμε να δουλεύει και καμιά φορά, δε χαλάει. Και φυσικά μιλάμε για ένα φυλλάδιο που είναι δωρεάν και δεν είναι περιοδικό πληροφορικής αλλά τιμοκατάλογος προΪόντων.. Όσο για τις επιστροφές, ο νόμος λέει 14 μέρες στην κατάσταση που αγοράστηκε ,και μπορείς να απαιτήσεις τα λεφτά σου πίσω.. Πέρα από τις 14 μέρες είναι παροχή του κάθε καταστήματος (στο πλαίσιο σου κάνουν απλά πίστωση για να πάρεις κάτι άλλο όποτε θέλεις).. επιστροφές σε Ελλατωματικό , στα πλαίσια της εγγύησης του. DOA νομίζω μία εβδομάδα υποχρεούνται να το αντικαταστήσουν με άλλο, αλλιώς ότι λέει το εργοστάσιο (επισκευή ή αντικατάσταση ανάλογα με το είδος της συσκευής)..
Toufas Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2011 Τι ακριβως θες να δεις live πριν παρεις για το pc σου? Εισαι σαν αυτους που οταν ειναι να παρουν αμαξι ανοιγουν το καπο λες και θα καταλαβουν τι παιζει εκει μεσα?
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2011 Τι ακριβως θες να δεις live πριν παρεις για το pc σου? Αν γυρνανε τα ανεμιστηρακια λογικα.
Arctic Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2011 Κακά τα ψέματα, στο ποστ του TS φαίνεται καθαρά η προσπάθεια του πλαισίου να παραπλανήσει τους μη γνωρίζοντες. Δεν τους κάνει άσχετους, δεν τους κάνει κακούς πωλητές(δε το γράφει ο πωλητής εξάλλου), τους κάνει κατα κάποιο τρόπο σωστούς επιχειρηματίες(δε παίζει ηθική εδώ). Εδώ θα έπρεπε να επέμβουν οι αρμόδιες υπηρεσίες. Και υπάρχουν πολλές low end με 2GB Ram που θα ξεγελάσουν πάρα πολλούς
ZAKKWYLDE Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2011 To Πλαίσιο θα έλεγα ότι είναι υπόδειγμα επιχείρησης για τον τρόπο που λειτουργεί. Είναι ένα supermarket πληροφορικής και λειτουργεί με αυτόν ακριβώς τον τρόπο. Έχει πολυ καλό service και η πολιτική του για τις επιστροφές είναι εξαιρετική. Απευθύνεται σε επι το πλείστον σε ένα market segment το οποίο αποτελείται κυρίως απο πολύ απλούς χρήστες. Ο άσχετος μπαμπάς λοιπόν που θέλει να πάρει "κομπιούτερ" στο παιδί του, και δεν έχει κανα κολλητό "κομπιουτερά" να τον συμβουλευτεί, είναι σε θέση να επιλέξει μια λύση η οποία προσεγγίζει τουλάχιστον σε ένα βαθμό τις δεδομένες του ανάγκες. Μπορεί να μην είναι 100% optimal αλλά θα είναι κοντά. Τώρα σε ότι αφορά τον κόσμο του insomnia και για τους λοιπούς technology enthusiasts που ψάχνουμε κάτι πιο εξειδικευμένο, δεν αποτελούμε το market στο οποίο απευθύνεται το Πλαίσιο. Προφανώς όταν πάμε σε ένα κατάστημα πληροφορικής ξέρουμε ήδη τι θέλουμε να αγοράσουμε και για ποιό λόγο...δεν χρειάζεται να συμβουλευτούμε τον πωλητή. Αλλοίμονο αν έπρεπε ο κάθε πωλητής του πλαισίου να είναι εξειδικευμένος σε overclocking, watercooling και να γνωρίζει ποιό batch cpu κλοκάρει καλύτερα!
Obsidian Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2011 Κατά καιρούς όλοι την έχουμε πάθει, από κάποιο σφάλμα ενός πωλητή - σφάλμα εκούσιο ή ακούσιο. Προσωπικά απέχω από το Πλαίσιο. Η λογική "αν όχι από το Πλαίσιο, τότε απο που θα αγοράσω" είναι ένα κλασσικό σύμπτωμα: ένα μαγαζί επιβάλλεται στη συνείδηση του αγοραστικού κοινού -- ή εστω μιας μεγάλης μερίδας του κοινού -- ως η μόνη λύση. Υπάρχουν παντού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια και μάλιστα πολύ φθηνά. Ένα PC εξάρτημα δεν είναι ρούχο να πρέπει να το δω ή/και να το φορέσω πριν το βάλω για να δω αν μου κάνει και αν μου ταιριάζει. Έχεις κάνει την έρευνα σου, είτε ρωτώντας σε κάποιο forum ή ρωτώντας κάποιον που εμπιστεύεσαι ή κάποιο review ή φυσικά όλα τα παραπάνω. Δυστυχώς το να είσαι άσχετος ταυτίζεται με το να σου πιάνουν τον κώλο. Έτσι το σκέφτονται πολλοί. Βλέπουν τους πελάτες σαν πεντοχίλιαρα. Πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις αλλά δυστυχώς η εξαίρεση επιβεβαιώνει για αλλη μια φορά τον κανόνα. Και btw ΝΑΙ, ο πωλητής ενός καταστήματος ΟΦΕΙΛΕΙ να ξέρει ακόμα και λεπτομέρειες. Αυτή ειναι η δουλειά του. Εδώ τα ξέρουν και άτομα που το έχουν σαν hobby.
Dimitris362 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2011 και που τα βλέπετε live αυτά που θα αγοράσετε ; Πηγαίνετε στην cebit ή ΣΚ στο Λονδίνο ; οταν γκρινιαζει ο πυργος και θελει καρτα γραφικων, τον περνω αγκαλια και παμε να βρουμε μια καρτα που να του ταιριάζει. το πλαισιο εχει τα καλυτερα δοκιμαστηρια οπου μπορει να μπαινει ο πυργος μου μεσα να ξεντυνετε με την ησυχία του και να δοκιμαζει τις καρτες σε ολα τα νουμερα να δει τι του κανει. ακομα και περσι που ειχε παρει καποια κιλα βρηκαμε τα παντα στο νουμερο του και πολυ φθηνα. On the point, Καποτε που ημουν και πιο ασχετος απο τωρα με τη τεχνολογια, ψωνιζα απο πλαισιο γιατι οτι και να παθαίνει το pc τους το πηγαινα και το ειχα πισω την ιδια η την αλλη μερα κομπλε. Ε μετα λιγο το οτι πουλουσαν μεταχειρισμένα hardware για καινουρια (βλεπε καταγγελιες για "καινουριους" σκληρους με αρχεια απο τον προηγουμενο), λιγο οι τιμες που σε σχεση με πολλα αλλα μαγαζια ειναι αρκετα ακριβοτερες, λιγο το οτι πλεον χρεωνουν κατι παραπανω στο σερββις, με καναν να ψαχνω αλλου για hardware. Το κολπο αν τελικα αποφασισεις να πας πλαισιο και να ψωνισεις, ειναι να μην ακουσεις τους πωλητές. παντα θα σου προτινουν κατι καλυτερο, και συνήθως θα ειναι και turbo-x, που στην ουσια απλα θα συμφέρει παραπανω το μαγαζι.
kfyros Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2011 Κακά τα ψέματα, στο ποστ του TS φαίνεται καθαρά η προσπάθεια του πλαισίου να παραπλανήσει τους μη γνωρίζοντες. Δεν τους κάνει άσχετους, δεν τους κάνει κακούς πωλητές(δε το γράφει ο πωλητής εξάλλου), τους κάνει κατα κάποιο τρόπο σωστούς επιχειρηματίες(δε παίζει ηθική εδώ). Εδώ θα έπρεπε να επέμβουν οι αρμόδιες υπηρεσίες. Και υπάρχουν πολλές low end με 2GB Ram που θα ξεγελάσουν πάρα πολλούς αυτές δηλαδή που αναφέρεις είναι low end ; Που ξεκινούν από τα 65 ευρώ ; Πάω πάσο.
UpToDate_ Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2011 To Πλαίσιο θα έλεγα ότι είναι υπόδειγμα επιχείρησης για τον τρόπο που λειτουργεί. Είναι ένα supermarket πληροφορικής και λειτουργεί με αυτόν ακριβώς τον τρόπο. Έχει πολυ καλό service και η πολιτική του για τις επιστροφές είναι εξαιρετική. Απευθύνεται σε επι το πλείστον σε ένα market segment το οποίο αποτελείται κυρίως απο πολύ απλούς χρήστες. Ο άσχετος μπαμπάς λοιπόν που θέλει να πάρει "κομπιούτερ" στο παιδί του, και δεν έχει κανα κολλητό "κομπιουτερά" να τον συμβουλευτεί, είναι σε θέση να επιλέξει μια λύση η οποία προσεγγίζει τουλάχιστον σε ένα βαθμό τις δεδομένες του ανάγκες. Μπορεί να μην είναι 100% optimal αλλά θα είναι κοντά. ?????huh??? Εχεις γυρισει ποτε αντικειμενο στο πλαισιο ή κατι για RMA? ΑΝ ναι, θα χουν περασει πόσα.. 3-4-5 χρόνια?
Arctic Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2011 http://www.plaisio.gr/Computers/Hardware/SVGA.htm?CHIPSET_TYPE=HD%206450 http://www.plaisio.gr/Computers/Hardware/SVGA/Palit-GT-430-PCI-Express-GDDR3-1GB-NEAT430NFHD06.htm Αντίστοιχα μοντέλα μικρότερη μνήμη- καμία διαφορά σε επιδόσεις, αρκετή διαφορά στη τιμή Θέλω να πω ότι σκόπιμα γράφουν για τη μνήμη των καρτών. Και αυτό όχι για να παραπλανήσουν αυτόν που θα αγοράσει μόνος του κάρτα γραφικών και θα τη περάσει στο σύστημα, αλλά για να παραπλανήσουν αυτόν που θα αγοράσει κάποιο TurboX desktop ή laptop στον οποίο θα πουν κοίτα πόσο μνήμη έχει άρα είναι ΤΟ σύστημα.
Moderators Praetorian Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2011 Moderators Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2011 Την τελευταία φορά που αγόρασα (κινητό) από Πλαίσιο, μετά από έρευνα αγοράς στο διαδίκτυο κυρίως, συνέβη το εξής: Το εν λόγω smartphone (τιμή πάνω από 300€ τότε) διέθετε 340ΜΒ εσωτερική μνήμη και εξωτερική 2 GB με MicroSD κάρτα, που περικλειόταν στη συσκευασία. Η πωλήτρια επέμενε ότι με αυτή τη μνήμη το κινητό μπορεί να αποθηκεύσει μέχρι καμιά δεκαριά φωτογραφίες και 3-4 mp3 (!), οπότε καλό θα ήταν να αγόραζα επιπρόσθετη εξωτερική μνήμη. Ακόμα και όταν της είπα ότι κάπου κάτι έχει μπερδέψει, και ότι αυτή η μνήμη επαρκεί και περισσεύει για πολύ περισσότερα από μερικές εκατοντάδες mp3s ή/και φωτογραφίες . Τι να πω, ίσως ήταν όντως δύσκολη ώρα και λίγο η κούραση, λίγο ο πολύς κόσμος, ίσως όντως να είχε μπερδευτεί (αν και σε κανένα σημείο δεν φάνηκε να ξανασκέφτεται τί ξεφούρνισε). Την άφησα με ένα "ok, αν θα χρειαστώ πρόσθετη μνήμη, θα την αγοράσω αργότερα". Τώρα βέβαια αν στη θέση μου ήταν κάποιος άλλος, τότε η αγορά μπορεί και να κυλούσε αρκετά διαφορετικά... Anyway, πέρα από αυτή (και ακόμα μια κακή εμπειρία πριν αρκετά όμως χρόνια (για την οποία πρέπει να είχα γράψει και εδώ)) γενικά οι αγορές από το Πλαίσιο έχουν διεκπεραιωθεί χωρίς παρόμοια επεισόδια ή προβλήματα.
kfyros Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2011 οταν γκρινιαζει ο πυργος και θελει καρτα γραφικων, τον περνω αγκαλια και παμε να βρουμε μια καρτα που να του ταιριάζει. το πλαισιο εχει τα καλυτερα δοκιμαστηρια οπου μπορει να μπαινει ο πυργος μου μεσα να ξεντυνετε με την ησυχία του και να δοκιμαζει τις καρτες σε ολα τα νουμερα να δει τι του κανει. ακομα και περσι που ειχε παρει καποια κιλα βρηκαμε τα παντα στο νουμερο του και πολυ φθηνα. η σαχλαμάρα βλέπω συνεχίζεται (αν και πετυχημένο οφείλω να ομολογήσω) .. Δηλαδή laptop , ποντίκια, πληκτρολόγια, οθόνες, towers, desktops, άλλες συσκευές εκτός από hardware, τις αγοράζεις από φωτογραφίες και reviews στο internet.. sorry, αλλά εγώ δεν είμαι τόσο εύκολος στα ψώνια.. πχ. μπορεί να μην πάρω συσκευή γιατί δε μου αρέσει το πλαστικό, ή γιατί το βύσμα δεν είναι σε σημείο που να βολεύει, ή γιατί δεν έχει front usb, ή για πολλούς άλλους λόγους.. Και δεν έχει να κάνει με το Πλαίσιο, αλλά γενικά. Αν όσοι τα γράφετε αυτά τα πιστεύετε κιόλας, καλή τύχη στις αγορές σας , θα σας χρειαστεί... On the point, Καποτε που ημουν και πιο ασχετος απο τωρα με τη τεχνολογια, ψωνιζα απο πλαισιο γιατι οτι και να παθαίνει το pc τους το πηγαινα και το ειχα πισω την ιδια η την αλλη μερα κομπλε. Ε μετα λιγο το οτι πουλουσαν μεταχειρισμένα hardware για καινουρια (βλεπε καταγγελιες για "καινουριους" σκληρους με αρχεια απο τον προηγουμενο), λιγο οι τιμες που σε σχεση με πολλα αλλα μαγαζια ειναι αρκετα ακριβοτερες, λιγο το οτι πλεον χρεωνουν κατι παραπανω στο σερββις, με καναν να ψαχνω αλλου για hardware. Το κολπο αν τελικα αποφασισεις να πας πλαισιο και να ψωνισεις, ειναι να μην ακουσεις τους πωλητές. παντα θα σου προτινουν κατι καλυτερο, και συνήθως θα ειναι και turbo-x, που στην ουσια απλα θα συμφέρει παραπανω το μαγαζι. συμφωνώ με τα περισσότερα. 2 μόνο σχόλια τα θεωρώ προκατηλειμμένα : 1. Το γεγονός ότι προσπερνάς ελαφρά την 3ετή εγγύηση 4hour service ή nbd που δεν την δίνουν ούτε σε πολύ ακριβότερα συστήματα ή την χρεώνουν χρυσάφι (πχ. apple , dell, hp, ibm / lenovo κλπ.) .. Όταν πάθεις ζημιά , αφού είναι περιττή τέτοια εγγύηση, περιμένε κανένα μήνα και βάλε για το ανταλλακτικό , ή να σπας τα νεύρα σου στα τηλέφωνα με το μαγαζί - τον αντιπρόσωπο - το service center και τη μαμά εταιρία.. Ο ένας ψάχνει να γλυτώσει 10 ευρώ στην αγορά, άλλος την ψυχική του υγεία και το χρόνο του. Ότι είναι πιο χρήσιμο στον καθένα.. 2. χρεώσεις service. εδώ γελάμε.. Τις περισσότερες φορές φτιάχνουν δωρεάν και βλάβες εκτός εγγύησης, πόσο μάλλον να χρεώνουν 20 ή 30 ευρώ για να κάνουν κάποιες εργασίες που πολλές φορές είναι από μαλακίες των χρηστών.. ΦΥΣΙΚΑ και δεν μπορεί να ανταγωνιστεί το μαγαζάκι που στείνει με τα ίδια λεφτά πειρατικό λειτουργικό - antivirus κλπ. Και φυσικά δεν παρέχεται τζάμπα το service. Τα κτίρια και οι υποδομές δεν είναι τζάμπα, ούτε το προσωπικό, όσο κι αν διαμαρτύρονται όλοι για τους χαμηλούς μισθούς. Θυμίζω , ο υπάλληλος των 800 ευρώ, στοιχίζει 1600 ευρώ το μήνα μικτά.. Και επειδή είμαι στην παροχή υπηρεσιών (όχι σε hardware) , αυτό που λέω είναι ότι όποιος θέλει τσάμπα, να το κάνει μόνος του. εγώ πληρώνομαι για τις υπηρεσίες μου και δεν είμαι εθελοντής.. Τέλος, αν είναι για να αγοράσει ένας αδαής υπολογιστή να πρέπει να προσλάβει σύμβουλο να του κάνει έρευνα αγοράς και να του προτείνει κάτι, τότε καλύτερα να πάει να το δει από κοντά , να ακούσει και δυο εξηγήσεις όσο απλοϊκές κι αν είναι , κι ας το πληρώσει και παραπάνω.. Το κονσομασιόν δεν είναι τζάμπα , κόσμος βγάζει ψωμί από αυτό... Στον αντίποδα, πόσες φορές δεν τυχαίνει να βρίσκεις στο skroutz (ή αλλού) πολύ φθηνότερες τιμές, αλλά στο 90% των περιπτώσεων να μην υπάρχει διαθεσιμότητα όταν πας να το αγοράσεις στο site του πωλητή, ή η παράδοση να είναι μετά από ενάμισυ μήνα (ενώ στο site λέει "ετοιμοπαράδοτο"), και αυτό να το ενημερώνουν μόνο αφού κάνεις την παραγγελία ; Συμφωνώ ότι το Πλαίσιο είναι ακριβό έως πανάκριβο , αλλά η αγορά είναι κατά 90% απλοί χρήστες που δεν έχουν ούτε το χρόνο ούτε τη διάθεση να φάνε δυο μέρες για να πάρουν ένα εξάρτημα ή ένα υπολογιστή.. Αυτούς τους χρήστες τους καλύπτει απόλυτα. Οι υπόλοιποι έχουμε άλλες επιλογές . Ας βγάλουμε όμως τις παρωπίδες ορισμένοι, γιατί δεν είναι όλα άσπρο και μαύρο..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα