παγωτό Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2016 Θέλω να αγοράσω το resogun, καινούργιος είμαι.παιζει καμια ποιο φτηνή εναλλακτική από internet; φάση να μου στείλουν το code?
bedazzled Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2016 @Steve_Sheep Downclocking κάνουν όπως λες κι εσύ. Τρέχει το unpatched παιχνίδι σε OG clocks, με τα μισά Compute Units (για άλλα στοιχεία όπως ROPs, TMUs κλπ. δεν γνωρίζουμε τίποτα ακόμα) και νομίζει ότι τρέχει σε OG PS4. Συντηρητική ίσως η προσέγγιση της Sony, αλλά προσφέρει 100% εγγυημένο BC. Η MS δεν σου κρύβω με έχει μπερδέψει λίγο... την μια μας λέει πως η eSRAM κλείνει την ψαλίδα στο mem bw (ισχύει έως ένα βαθμό) και από την άλλη μας πλασάρει το UWP, το οποίο δεν δίνει καν πρόσβαση στον developer στην eSRAM*! Την μια δηλαδή σου λένε έχουμε low-level customιές (console style) και την άλλη σου πλασάρουμε high-level API abstraction (PC style)! * http://wccftech.com/cloud-powered-record-breaking-mmo-age-ascent-ported-easily-xb1-uwp-crossplay/ Για το Scorpio είμαι πεπεισμένος ότι θα κάνουν emulate την eSRAM στην πανγρήγορη GDDR5. Για την Polaris που λες, δεν είναι και τόσο απίθανο να είναι GCN 1.1 με στοιχεία από Polaris. Θυμίσου ότι η OG GPU είναι μια κομμένη Radeon 7850-7870 (δηλαδή GCN 1.0) με στοιχεία από GCN 1.1 (8 ACEs/64 queues αντί για 2 ACEs/16 queues) συν κάποιες άλλες customιές. Μπορεί να έχει παίξει παρόμοια «πατέντα» και τώρα, μιας και είναι γνωστό ότι όταν αλλάζει η μικροαρχιτεκτονική, αλλάζουν κάποια πράγματα στο instruction set που μπορούν να οδηγήσουν σε broken games, αν και εφόσον το μηχάνημα λειτουργεί ως κονσόλα και όχι ως PC! Καλώς ή κακώς είναι trade off. Γι' αυτό η Sony δίνει 2 APIs (libGNM/DX12-Mantle style, libGNMX/DX11 style) και σου λέει προγραμμάτισε το όπως θες εσύ!Θες να το προγραμματίσεις ως PC με libGNMX; Μπορείς, αλλά μετά το κρίμα στον λαιμό σου αν έχει performance issues (βλ. draw calls λόγω CPU overhead) -> π.χ. AC Unity. Θες να το προγραμματίσεις ως κονσόλα με libGNM; Πάλι μπορείς, σαφώς είναι κάπως πιο δύσκολο, αλλά πιο αποδοτικό και εκεί ως dev λαμβάνεις ως δεδομένο ότι δεν θα αλλάξει το παραμικρό στην μικροαρχιτεκτονική του συστήματος, γι' αυτό και η πατέντα με το downclocking. Στα exclusives έχουμε δει πανικό από NPCs χωρίς να πέφτει το framerate -> π.χ. Days Gone (open world game). Πέρα από όλα αυτά, ίσως παίζει ρόλο και το στήσιμο με VMs στο XB1... βέβαια τρώει λίγο παραπάνω πόρους. 2
Steve_Sheep Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2016 @ bedazzled Όντως η Polaris είναι 4 aces με 2 command processors (τα οποία όπως αν διάβασες στο άρθρο του anandtech μπορούν να παίξουν τον ρόλο άλλων 4 async compute units (από τα specs της rx480) οπότε η συμβατότητα είναι εκεί τουλάχιστον σε αυτόν τον τομέα. 32 rops η 480 32 και το Ps4 (αν και θα πρέπει να τα ανεβάσουν στο pro αν θέλουν 4k.) Εικάζεται ότι αυτό είναι το μεγάλο μειονέκτημα της rx480. Πάντως δεν έχει αλλάξει το Instruction set. Optimizations ως συνήθως πχ το delta color compression κτλ. Βέβαια το checkerboard θεωρείται hardware feature. Με αυτό πορώθηκα - vega feature στάνταρντ!!! Not enough custom hardware features!!!!! θέλω και άλλα! Χαίρομαι πως δεν είναι τελείως rx480 με το Power profile=1 aka downclocked of the shelve rx480. To θέμα είναι πως συμβατότητα υπάρχει - δλδ ένα Pc με fx 8350 και 390χ τρέχει ένα παιχνίδι με ι5 και gtx 1060 το ίδιο (αχεμ τρόπος του λέγειν). Δεν είναι ότι η AMD APU του PS4 θα τρέξει κώδικα του ps3 ή του 2. Το pro όμως θέλει μόνο ένα patch. Δεν ξαναγράφουν όλο το παιχνίδι. Απλά του δίνουν περισσοτερα resources! (τα assets είναι ήδη έτοιμα από την έκδοση pc(ultra) και Xbox καλά και ...ps4 μην βαράτε χαχα. Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για amd apu με amd apu. Τώρα γιατί και πως δεν αφήνουν το pro "loose" να τρέχει όπως το one-s δεν μπορώ να καταλάβω. Τα API αυτό κάνουν υποτίθεται αν δεν μπορούν να το κάνουν οι game engines. Περιμένω να δω την ομιλία του cerny - θα μάθουμε πολλά. Επιμένω πάντως το xbox one λειτουργεί ήδη ως Pc. Αυτό είναι το "play anywhere"-/UWP. Ίδιος κώδικας με PC με άλλον compiler. Μάλιστα η gpu του scorpio εικάζεται από τα specs ως 390x (384bit bus) η οποία είναι ικανή για 4k/30. Το PS4P γιατί όχι? (Ψιλιάζομαι την αδυναμία της sony σε software) - αντιμετώπισή των πελατών ως casual εντελώς αλλά εντελώς (όχι ότι είναι κακό αυτό). Cow milking χαχαχα /xbot PS: ΤΝΧ για τις συζητήσεις μας ! είναι τουλάχιστον spicy! (playstation έχεις?)
keropi Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2016 [...] Μάλιστα η gpu του scorpio εικάζεται από τα specs ως 390x (384bit bus) η οποία είναι ικανή για 4k/30. Το PS4P γιατί όχι? (Ψιλιάζομαι την αδυναμία της sony σε software) - αντιμετώπισή των πελατών ως casual εντελώς αλλά εντελώς (όχι ότι είναι κακό αυτό). Cow milking χαχαχα /xbot Δε νομίζω να έχει σχέση η "αδυναμία της sony σε software" , σχέση έχει η τιμή των 400ε . To scorpio βγαίνει σε 1 χρόνο οπότε λογικό να έχει καλύτερο hardware , ακόμα και αν κοστίζει 400e όπως το PRO. 1
bedazzled Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2016 (επεξεργασμένο) PS4 έχω και συνεχίζει και βγάζει τα λεφτά του... Για τις μικροαρχιτεκτονικές διαφορές, γίνονται αλλαγές και σε επίπεδο instruction set (η AMD έχει ανεβάσει PDF για την GCN ISA στο site της που τα εξηγεί) που μπορούν να σπάσουν την συμβατότητα. Το color compression είναι άλλο θέμα και λογικά το υποστηρίζει (αν κρίνω από το memory bandwidth). Ακόμα και στις CPUs όταν αλλάζει η μικροαρχιτεκτονική μπορούν να αφαιρεθούν διάφορες εντολές... π.χ. η AMD κάποτε αφαίρεσε τις 3DNow. Στους Zen έχουν αφαιρέσει κάτι άλλες εντολές που είχε ο Jaguar. Το θέμα είναι ότι αν υπάρχει έστω κι ένα παιχνίδι που παίζει με εντολές της παλιάς μικροαρχιτεκτονικής, δεν μπορούν να κάνουν την μετάβαση έτσι απλά. Δεν είναι σαν τα PC που συνήθως γράφουν generic κώδικα σε C++ και σπανίως assembly. Είναι σαν να έχεις προσωπικό ράφτη που θα σου φτιάξει ένα κοστούμι που θα ταιριάζει τέλεια πάνω σου... αν όμως πας να το δώσεις σε κάποιον άλλο, μπορεί να του είναι πολύ στενό ή φαρδύ. Ο αντίστοιχος PC ράφτης θα σου φτιάξει ένα generic κοστούμι, ούτε πολύ στενό, ούτε πολύ φαρδύ, αλλά σε κανέναν δεν θα ταιριάζει τέλεια... κάπως έτσι είναι το PC vs consoles. Άντε στην καλύτερη να πεις ότι υπάρχουν 3-4 κοστούμια (presets), αν και οι διαφορές είναι μηδαμινές στις μέρες μας (άλλη πονεμένη ιστορία αυτή)... Τα assets (textures κλπ.) που λες έτσι κι αλλιώς πάλι σε 8GB RAM (minus the OS overhead) θα πρέπει να χωρέσουν. Και native να είναι το 4K, τα textures (και πολύγωνα κλπ.) πάλι θα είναι για 1080p. Ακόμα και το Scorpio δεν νομίζω να καλύπτει όλες τις προϋποθέσεις για 4K assets. Στο PC μερικά παιχνίδια έχουν ειδικά texture packs για 4K.Λογικά πρέπει να δούμε κανά μηχάνημα με τουλάχιστον 32GB RAM (4x), μην πω 64GB, για να μιλήσουμε για άλμα γενιάς και πραγματικό 4K... η AMD έχει πει ότι η HBM2 υποστηρίζει μέχρι 32GB. Ό,τι πρέπει για PS5. Δε νομίζω να έχει σχέση η "αδυναμία της sony σε software" , σχέση έχει η τιμή των 400ε . To scorpio βγαίνει σε 1 χρόνο οπότε λογικό να έχει καλύτερο hardware , ακόμα και αν κοστίζει 400e όπως το PRO. Ε ναι, σε 1+ χρόνο από σήμερα θα έχουν ανέβει και τα 14nm FinFET yields, οπότε λογικά ίσως δούμε καμία Vega. Κάτι άλλο που θυμήθηκα τώρα είναι ότι στο Scorpio teaser video έχουν fan σαν αυτό του PS4. Παίζει να κάνει κι αυτό θόρυβο δηλαδή και τότε να δούμε τι θα λένε μερικοί. Επεξ/σία 22 Σεπτεμβρίου 2016 από bedazzled
jest Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2016 Εκπτώσεις σε όλα τα παιχνίδια στο Public (εκτός pre-orders) μέχρι τα μεσάνυχτα http://www.public.gr/cat/gaming/games/ 1
Fulgore Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2016 Είχε κάτι αξιόλογο; Ειχε καποιες μικρο εκπτωσεις σε σχεση με skroutz.Τιποτα το ιδιαιτερο βεβαια βολευε οτι μιλαμε για μεγαλη αλυσιδα,αρα απο πλευρας μεταφορικων και για οσουν ηταν απο επαρχια ηταν καλη ευκαιρια.
icenex Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2016 Διαβασα για το καινουργιο Ps4 Pro να υποθεσω για καποιον που δεν εχει ps4 καθολου οπως εγω αξιζει να δωσω τα παραπανω χρηματα για εκεινο?Σκεφτομαι εδω και καιρο να παρω ps4 μιας και εχει κατι παιχνιδακια και καποια που θα βγουνε που θελω να τα λιωσω και ειναι exclusive.
keropi Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2016 Διαβασα για το καινουργιο Ps4 Pro να υποθεσω για καποιον που δεν εχει ps4 καθολου οπως εγω αξιζει να δωσω τα παραπανω χρηματα για εκεινο?Σκεφτομαι εδω και καιρο να παρω ps4 μιας και εχει κατι παιχνιδακια και καποιοα που θα βγουνε που θελω να τα λιωσω και ειναι exclusive. ρίξε μια ματία στο video εδώ: http://www.insomnia.gr/topic/432456-the-official-playstation-4-topic-ps4/page-1093?do=findComment&comment=55144366 1
icenex Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2016 ρίξε μια ματία στο video εδώ: http://www.insomnia.gr/topic/432456-the-official-playstation-4-topic-ps4/page-1093?do=findComment&comment=55144366 Το ειδα ηδη πριν ποσταρω να ειμαι ειλικρινης για να μην επαναλαμβανω ολα οτι λεει το βιντεο γιατι πολλα δεν τα καταλαβα τι εννοουσε ο ποιητης στο συγκεκριμενο βιντεο για αυτο και ποσταρα για να παρω αποψεις πιο πολυ..Αυτο που εβγαλα συμπερασμα με λιγα λογια οτι θες οθονη 4κ και να υποστηριζει το παιχνιδι update για 4κ η τελος παντων κανει upscale για τα παρεις το μεγιστο οπτικο αποτελεσμα απο την κονσολα.Αλλα και σε 1080 βλεπεις καλυτερες επιδοσεις-fps-αποτελεσμα εικονας της κονσολας μιας και ειναι πιο δυνατη απο το προηγουμενο διορθωσε με αν καπου εκανα λαθος.Τεσπα ειμαι τελειως νουμπας με τις κονσολες μιας και η τελευταια μου αγορα κονσολας ηταν ενα snes. Αυτο που συμπερανα εγω με λιγα λογια ειναι οτι αξιζει να πας στην pro αν δεν εχεις ηδη ps4 αλλιως πεταμενα λεφτα να δωσεις και να παρεις δευτερο Ps4. 2
Alejandro Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2016 Αυτο που συμπερανα εγω με λιγα λογια ειναι οτι αξιζει να πας στην pro αν δεν εχεις ηδη ps4 αλλιως πεταμενα λεφτα να δωσεις και να παρεις δευτερο Ps4. Σε αυτό νομίζω ότι συμφωνούν οι περισσότεροι συμφορουμίτες. Έτσι κι αλλιώς όσο κάνει το Pro, έκανε και το PS4 όταν κυκλοφόρησε, άρα αν το αντέχει η τσέπη σου πας εκεί. 1
Spartan117 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2016 Horizon Zero Dawn direct feed screenshots (ps4, οχι pro) 5
Gagaras Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2016 Το ειδα ηδη πριν ποσταρω να ειμαι ειλικρινης για να μην επαναλαμβανω ολα οτι λεει το βιντεο γιατι πολλα δεν τα καταλαβα τι εννοουσε ο ποιητης στο συγκεκριμενο βιντεο για αυτο και ποσταρα για να παρω αποψεις πιο πολυ..Αυτο που εβγαλα συμπερασμα με λιγα λογια οτι θες οθονη 4κ και να υποστηριζει το παιχνιδι update για 4κ η τελος παντων κανει upscale για τα παρεις το μεγιστο οπτικο αποτελεσμα απο την κονσολα.Αλλα και σε 1080 βλεπεις καλυτερες επιδοσεις-fps-αποτελεσμα εικονας της κονσολας μιας και ειναι πιο δυνατη απο το προηγουμενο διορθωσε με αν καπου εκανα λαθος.Τεσπα ειμαι τελειως νουμπας με τις κονσολες μιας και η τελευταια μου αγορα κονσολας ηταν ενα snes. Αυτο που συμπερανα εγω με λιγα λογια ειναι οτι αξιζει να πας στην pro αν δεν εχεις ηδη ps4 αλλιως πεταμενα λεφτα να δωσεις και να παρεις δευτερο Ps4. Και γω icenex στην ίδια περίπτωση βρίσκομαι.. Και ακριβώς τα ίδια έχω καταλάβει, διαβάζοντας από δω και κει. Για κάποιον που δεν έχει ps4, ακόμα και με TV 1080p (FHD), αξίζει να πάει στην pro έκδοση που αναμένεται. Περιμένω βέβαια να ακούσω και την γνώμη των πιο έμπειρων..
keropi Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2016 ^ αν το πρόβλημα δεν είναι τα +100ε τότε δεν υπάρχει λόγος να μην πάρει κάποιος το PRO
Προτεινόμενες αναρτήσεις