Προς το περιεχόμενο

Καταναλωση βενζινης.


daPro

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα.

Ηρθαν οι δυσκολες μερες,η βενζινα παλι ανεβηκε...

Να ανοιξουμε ενα τοπικ(εκτος αν υπαρχει ηδη)για ιδεες κ συμβουλες ωστε να μειωσουμε την καταναλωση της βενζινης?

Εκτος απτα γνωστα λεω να βγαλω τις 15αρες ζαντες κ να ξαναβαλω τις μαμα 14αρες,να βγαλω το φιλτρο ελευθερας κ να ξαναβαλω το μαμα φιλτρο.Ειναι κ το θεμα με την μουσικη,εχω 2 ενισχυτες μεσα κ αποτι διαβαζω παιζει ρολο κ αυτο στην καταναλωση.

Αυτα τα μαγνητακια ταχει δοκιμασει κανεις?

Σκεφτομαι κ το υγραεριο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 78
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

τα μαγνητακια είναι μουφα. υγραέριο παίζει να συμφαίρει.

τώρα για τους 2 ενισχυτες...υποθέτω οτι εχεις εξτρα μπαταρία πανω και δεν επιβαρύνουν αυτή του αυτοκινητου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τις ζάντες θα συμφωνήσω.Το φίλτρο δέν ξέρω κατα πόσο επηρεάζει την κατανάλωση,εκτός και αν δέν έχει γίνει σωστή συντήρηση ή είναι τελείως παραμελημένο.

Επίσης αν διαβάζουμε την κίνηση,μπορούμε να περιορίσουμε τα άσκοπα φρεναρίσματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για ζάντες σιδήρου 14" εναντίων αλουμινίου 15", τι γνώμη έχετε;

 

Ο σίδηρος είναι πιο βαρύς, αλλά συνήθως οι αλουμινένιες είναι πιο «χοντρές» σαν κατασκευή. Οπότε τι γίνεται με το βάρος;

 

Εφόσον δεν αλλάζει το βήμα του αυτοκινήτου, το μόνο που έχει σχέση με την κατανάλωση είναι το στρεφούμενο βάρος. Οπότε πρέπει να βρούμε τι ζάντα μας συμφέρει να έχουμε. Μπορεί των 14" να είναι πιο μικρή, αλλά μήπως μια αλουμινένια 15" συμφέρει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

τώρα για τους 2 ενισχυτες...υποθέτω οτι εχεις εξτρα μπαταρία πανω και δεν επιβαρύνουν αυτή του αυτοκινητου...

οχι δεν εχω αλλη μπαταρια αλλα δεν ειναι κ κατι σουπερ ντουπερ ενισχυτες.ενας 4κανλος για τα ηχεια κ ενας 2καναλος για σαμπ.παιζει να τα πουλησω κιολας.

 

Για ζάντες σιδήρου 14" εναντίων αλουμινίου 15", τι γνώμη έχετε;

 

Ο σίδηρος είναι πιο βαρύς, αλλά συνήθως οι αλουμινένιες είναι πιο «χοντρές» σαν κατασκευή. Οπότε τι γίνεται με το βάρος;

 

Εφόσον δεν αλλάζει το βήμα του αυτοκινήτου, το μόνο που έχει σχέση με την κατανάλωση είναι το στρεφούμενο βάρος. Οπότε πρέπει να βρούμε τι ζάντα μας συμφέρει να έχουμε. Μπορεί των 14" να είναι πιο μικρή, αλλά μήπως μια αλουμινένια 15" συμφέρει;

εγω οταν πηγα απο 14 σε 15 ειδα μια μικρη αυξηση στην καταναλωση κ εχασα λιγο στην εκκινηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω σηκώσει 13άρα σιδερένια και 14άρα αλουμινίου, και η σιδερένια ήταν πιο βαριά.

 

Εννοείται πως τα ηλεκτροβόρα συστήματα επιβαρύνουν την κατανάλωση.

Φαίνεται και από την πτώση των στροφών όταν μπαίνουν σε λειτουργία.

 

Άν βγάλεις ηχοσύστημα, ζάντες, εξάτμιση, τότε δεν θα έχεις όρεξη να το καβαλάς, οπότε να η

οικονομία!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω οταν πηγα απο 14 σε 15 ειδα μια μικρη αυξηση στην καταναλωση κ εχασα λιγο στην εκκινηση.

 

Σιδήρου η 14" και αλουμινίου η 15";

 

Διότι αν ήταν ίδιο υλικό και οι δύο είναι προφανές ότι θα έχεις επιβάρυνση με μεγαλύτερη ζάντα.

 

Όμως τα περισσότερα αυτοκίνητα με ζάντα 14" έχουν σιδερένια. Και η συνηθισμένη «αλλαγή» που κάνει ο κόσμος, είναι να την αλλάξει με 15" αλουμινίου. Αυτή η περίπτωση μας ενδιαφέρει, όχι όταν είναι ίδιο υλικό. Σε ίδιο υλικό είναι προφανές το αποτέλεσμα.

 

;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν ειναι τοσο η αυξηση του βαρους απο 13 σε 14 η απο 14 σε 15,που μαλιστα ειναι και αμφιβολη καθως το αλουμινιο ειναι πολυ πιο ελαφρυ..στη χειροτερη να εχουν το ιδιο βαρος πχ. το θεμα ειναι οτι αλλαζει η διασταση του ελαστικου και πχ απο 175-70-13 σε 185-60-14 εχεις αυξηση στην καταναλωση λογω της μεγαλυτερης επιφανειας τριβης με την ασφαλτο.

απο 14αρα που ειναι συνηθως 185-60-14, σε 15 πας μεταξυ 195-55 (η και 60)-15, οποτε παλι εχεις αυξηση επιφανειας τριβης.

τι να πω κι εγω με 225-40-18! η ζαντα μου μαζι με το λαστιχο ειναι πολυ βαρια, δεν τολμαω να σκεφτω ποσο θα ζυγιζε αν ηταν σιδερενια! :lol:

 

α...και ναι, εννοειται οτι ενισχυτες και λοιπες βαρβατες καταναλωσεις επηρεαζουν επισης. και σπανια καποιος μας εχει και δευτερη μπαταρια, ουτε εγω εχω παρολους τους 2 ενισχυτες. απλα εχω βαλει μεγαλυτερη μπαταρια απο οτι ειχε αρχικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλαγή από 175 σε 185 στο πλάτος του ελαστικού είναι κάτω από 6%. Από μόνη της δεν είναι ικανή να αλλάξει τόσο την κατανάλωση που να το καταλάβουμε.

 

Θα επιμείνω ότι η ουσιαστική διαφορά είναι το στρεφόμενο βάρος.

 

Αυτό το ξέρω διότι στην ποδηλασία (κάποτε έκανα, ναι) προσπαθούμε μανιωδώς να μειώσουμε το στρεφόμενο βάρος. Πρόσεχε: όχι γενικά το βάρος, αλλά αυτό που περιστρέφεται, δηλαδή ζάντες, ελαστικά, κασσέτα, φύλλα, κλπ. Αυτό είναι που αντιστέκεται τρομακτικά πολύ στην κίνηση, όχι το φάρδος του ελαστικού, ούτε γενικά το βάρος του οχήματος.

 

Εάν πάρεις +5kg στους τροχούς μπορεί να δεις διαφορά στην κατανάλωση που θα έβλεπες με +200kg στο συνολικό βάρος.

 

 

Που θα μου πάει, κάποια στιγμή θα το επιβεβαιώσω και πειραματικά στο αυτοκίνητο. B)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πρωτα απο ολα μιλαμε για 1 τουλαχιστον εκατοστο (αν οχι παραπανω) σε καθε τροχο (επι 4 δηλαδη) που τριβεται παραπανω στην ασφαλτο. και ειδικα μεσα στην πολη που η κινηση γινεται κυριως με σχεσεις μεταξυ πρωτης και τριτης, η διαφορα στην καταναλωση ειναι εμφανης ναι.

 

απο εκει και περα, στο αυτοκινητο τα πραγματα δεν ειναι τοσο απλα οπως στο ποδηλατο. στο αυτοκινητο στον τροχο υπαρχουν και κατι κουμουτσες δισκοφρενα, δαγκανες κτλ (αναρτομενο βαρος στον τροχο). τα πιο ''εξωτικα'' ειδη αυτων ειναι απο πολυ ελαφρυτερα κραματα και φυσικα παλι κανουν διαφορα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

δλδ απο τους ενισχυτες αυξανετε πολυ η καταναλωση κ μονο που δουλευουν η παει αναλογος ποσο δυνατα παιζω την μουσικη?

τωρα για τις ζαντες,ηρθε η ωρα να αλλαξω τα λαστιχα (300 ευρο περιπου)στην αποθηκη εχω τα μαμα 14αρες με σχεδον καινουρια λαστιχα(αλλα καθοντε εδω κ 2 χρονια σε μαυρες σακουλες δεν ξερω αν εχουν χαλασει)λεω να τα βαλω κ να δω αν υπαρχει μειωση στην καταναλωση κ βλεπουμε.

Επεξ/σία από daPro
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια εχθες πηγαμε Καλαβρυτα με 5 ατομα μαζι μεμενα.το ειχα γεμισει απο Εκο στην Αθηνα.οκ αρκετες ανηφορες κ οταν φτασαμε ηταν λιγο πριν αναψει το λαμπακι,τρελαθηκα εφαγε τα κερατα του δλδ ειχα κανει 250 χιλιομετρα κ μου φαγε σχεδον ολη την βενζινα.

Στο γυρισμο το ξαναγεμισα απο Καλαβρυτα Jet oil κ μου φανηκε πιο καλη βενζινα κ οταν εφτασα στο σπιτι ειχε φαει ουτε το μισο ρεζερβουαρ....

Οι ανηφορες φταινε?Το Εκο στην Αθηνα φταιει?Μιλαμε για μεγαλη διαφορα ετσι!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...