Προς το περιεχόμενο

Xbox One Topic v1


aslanG7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ίσως. Πάντως οταν βγήκε Νο.1 ηταν σε πωλήσεις στο steam, ακόμα και τα Skyrim/MW3 πέρασε.

Επίσης, για να έβγαλαν αργότερα και το American Nightmare στο PC σημαίνει πως είδαν κέρδος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 14,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το ότι βάζεις ένα link που μιλάει για πωλήσεις κοντά στο 1.5 θα το εκλάβω ως συγνώμη. Έπεσες έξω πόσο, 300 κ κομμάτια ?!

 

Δεν ξεχνάω τίποτα, η συζήτηση ήταν πάνω στα retail shipped copies αγαπητέ μου. Συνεχίζεις να αγνοείς πως ο μεγαλύτερος τζίρος γίνεται από τους πρώτους μηνών σε full retail prices. "So after a slow start..." ήταν η δήλωση.

 

Εξακολουθείς να κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις τι λέω με το vgchartz: Οι ανακοινώσεις των εταιριών και τα NPD reports είναι εργαλεία που χρησιμοποιούν. Δεν σου λέω να πιστέψεις τους αριθμούς του vg, σου λέω πως παρά την ανακοίνωση αυτή της Remedy δεν έκαναν κάτι που συνήθως κάνουν: να αναπροσαρμόσουν την εκτίμηση τους στα νούμερα του 360.

 

Για το Alan Wake 2 δεν ξέρουμε τίποτα εκτός από φήμες, πως ***** το χρησιμοποιείς για δεύτερη φορά σαν επιχείρημα ? Με θεωρείς χαζό ?

 

Αν θεωρούσαν επιτυχία τις πωλήσεις στο 360 (που ούτε με 1.5 κ δεν είναι) δεν θα έλεγαν την διπλωματική εξυπνάδα να μιλάνε με combined numbers "2 million sales 360 + PC" όπως κάνει  η Sony με το να κρύβει τις πωλήσεις του Vita με του PSP.

 

Δηλαδή αυτή την στιγμή έχουμε 25 % των πωλήσεων σε PC. Pas mal...



Επίσης, για να έβγαλαν αργότερα και το American Nightmare στο PC σημαίνει πως είδαν κέρδος.

 

Για φαντάσου ο Γιάννης ψάρεψε ένα καλό επιχείρημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η συζήτηση ήταν σχετικά με τις πωλήσεις και επειδη εσύ δεν έλαβες υπόψιν σου τα bundles μην αρχίζεις τώρα τις κωλοτούμπες.

Το link που έβαλα ήταν από τέλη του 2011. Λες να σταμάτησε να πουλάει μέσα στο 2012 ιδίως την κυκλοφορία παράλληλα του American dream?

Όσο για τις δηλώσεις καθαρά pr talking είναι. Φυσικά και θα βάλουν τις πωλήσεις του pc μέσα για να πιάσουν ένα ωραίο στρογγυλό νούμερο. Βέβαια δεν είναι όλα άσπρο μαύρο επιτυχία αποτυχια. Έτσι και εδω οι πωλήσεις μπορεί να μην ήταν εξαιρετικές αλλά δεν τις λες και κακές ιδίως για ένα νέο IP.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η συζήτηση ήταν σχετικά με τις πωλήσεις και επειδη εσύ δεν έλαβες υπόψιν σου τα bundles μην αρχίζεις τώρα τις κωλοτούμπες.

 

Όχι η συζήτηση ήταν για τις πωλήσεις σε συνάρτηση με τον τζίρο, μιας και μιλάμε για επιτυχία ή αποτυχία. Τα bundles δεν έχουν το ίδιο κέρδος. Έκανες μεγαλύτερο λάθος από εμένα, λέγοντας το υποτιμητικό 250κ για το PC.

 

Ναι, λέω πως σταμάτησε. Οι πωλήσεις πέφτουν κατακόρυφα μέσα στους πρώτους μήνες, όταν πραγματοποιήτε και το μεγαλύτερο μέρος τους. To λινκ είναι Δεκέμβριος 2011 ενάμισι χρόνο μετά την κυκλοφορία του παιχνιδιού. Και εσύ αξιώνεις 50% αύξηση στις πωλήσεις από τότε μέχρι σήμερα ?

 

Ναι PR είναι. Αλλά με πια λογική να κρύψουν τις πωλήσεις του PC και όχι του 360 ? Είχαν ποτέ επιτυχία στο PC ? Όχι.

 

Εξυπνάδες τύπου "Νέο IP" ? Νομίζω πως ανέλυσα τον λόγο της αποτυχίας του παιχνιδιού:

 

 

 

  • Ήταν από τους δημιουργούς των τρομερά επιτυχημένων Max Payne 1& 2 που πούλησαν 4.5 εκ και 2 εκ το καθένα,
  • Ήταν για 5 χρόνια στην ανάπτυξη
  • Ήταν το πρώτο παιχνίδι της Remedy στην νέα γενιά.
  • Αποθεώθηκε από τους κριτικούς

 

Συνοψίζοντας έχουμε έχουμε 25 % των πωλήσεων στο PC.

 

Δέχομαι την συγνώμη σου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι η συζήτηση ήταν για τις πωλήσεις σε συνάρτηση με τον τζίρο, μιας και μιλάμε για επιτυχία ή αποτυχία. Τα bundles δεν έχουν το ίδιο κέρδος. Έκανες μεγαλύτερο λάθος από εμένα, λέγοντας το υποτιμητικό 250κ για το PC.

Αντε πάλι τα ίδια. Η συζήτηση ήταν για τις πωλήσεις. Το όποιο κέρδος άστο στην Remedy και την Microsoft να το υπολογίσουν. Τα νούμερα που ανέφερες αποδέιχθηκαν λάθος. Μπορεί και η δικιά μου υπόθεση των 250k να είναι λάθος επίσης. who knows.

 

Ναι, λέω πως σταμάτησε. Οι πωλήσεις πέφτουν κατακόρυφα μέσα στους πρώτους μήνες, όταν πραγματοποιήτε και το μεγαλύτερο μέρος τους. To λινκ είναι Δεκέμβριος 2011 ενάμισι χρόνο μετά την κυκλοφορία του παιχνιδιού. Και εσύ αξιώνεις 50% αύξηση στις πωλήσεις από τότε μέχρι σήμερα ?

Και εγώ λέω ότι δεν σταμάτησε prove me wrong :lol: Πέρα απο την πλάκα υπάρχουν πολλά παραδείγματα απο παιχνίδια που είναι slow burners (κλασσικό παράδειγμα το Uncharted) και το Alan Wake είναι ένα απο αυτά. Επίσης κάνε κάτι με τα μαθηματικά σου :P

Ναι PR είναι. Αλλά με πια λογική να κρύψουν τις πωλήσεις του PC και όχι του 360 ? Είχαν ποτέ επιτυχία στο PC ? Όχι.

 

Εξυπνάδες τύπου "Νέο IP" ? Νομίζω πως ανέλυσα τον λόγο της αποτυχίας του παιχνιδιού:

 

Αποτυχία δεν το θεωρώ. Το γιατί δεν έκανε περισσότερες πωλήσεις η εξήγηση είναι απλή. Λάθος timing μιας και έπεσε πάνω στο RDR και το βασικότερο είναι ένα απλά καλό παιχνίδι αλλά όχι επιπέδου ΑΑΑ. Οπότε οι πωλήσεις του μου φαίνονται φυσιολογικές.

Συνοψίζοντας έχουμε έχουμε 75% των πωλήσεων στο xbox

 

Δέχομαι την συγνώμη σου

 

fixed :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αποτυχία δεν το θεωρώ. Το γιατί δεν έκανε περισσότερες πωλήσεις η εξήγηση είναι απλή. Λάθος timing μιας και έπεσε πάνω στο RDR και το βασικότερο είναι ένα απλά καλό παιχνίδι αλλά όχι επιπέδου ΑΑΑ. Οπότε οι πωλήσεις του μου φαίνονται φυσιολογικές.

 

Με όλον τον σεβασμό, εξακολουθείς να προσπαθείς να καλύψεις την αγαπημένη σου κονσόλα με γενικολογίες και είναι θλιβερό γιατί το κάνεις εις βάρος ενός τρομερού παιχνιδιού.

 

Το αν είναι ένα παιχνίδι ΑΑΑ ή όχι ΔΕΝ έχει να κάνει με το πόσο καλό είναι. Το ΑΑΑ αναφέρετε καθαρά στο επίπεδο παραγωγής ενός παιχνιδιού και όπως ανέλυσα το Alan Wake είναι αυτό που λέμε μία τυπική AAA παραγωγή με 5-6 χρόνια παραγωγής από ένα στούντιο που είχε εκατομμύρια από την πώληση του Max Payne franchise (χώρια οι ~7 εκ πωλήσεις του ίδιου του παιχνιδιού) με αποκλειστική υποστήριξη της MS.

 

Τα νούμερα στα οποία αναφέρθηκα, του vgchartz 1.19 εκ δεν είναι μακριά από το "κοντά στο 1.5 εκ" και δικαιολογούνται απόλυτα από πωλήσεις στο live που μόνο η MS ξέρει. Έχεις πιαστεί από πόσο ? ~200κ πωλήσεις παραπάνω που δεν είναι καν σε full retail price, για να πεις τι ότι ήταν επιτυχία ?

 

Δεν μπορεί να μιλάμε για το παιχνίδι των δημιουργών του MAX PAYNE και εσύ να υπερασπίζεσαι την MS, επειδή ξέρεις δεν ήταν 1.2 ήταν κοντά στα 1.5

 

ps δεν τα λέμε slow burners λέμε ότι "they have legs"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το τι λέμε ΑΑΑ δεν υπάρχει κάποιος κανόνας. Άλλοι θεωρούν το κόστος, άλλοι το υψηλή βαθμολογία, άλλοι τις μεγάλες πωλήσεις κτλ. Στα 2 βασικά λοιπόν (κόστος και βαθμολογία) το Alan Wake δεν μπορεί να τικάρει κανένα απο τα 2. 83% στο Metacritic (και εγω 8/10 θα του έβαζα) και φυσικά δεν είχε κανά τεράστιο budget. Ναι τους πήρε 5 χρόνια αλλά είχαν Budget παιχνιδιού του 2006 (καμία σχέση με τα τωρινά budget παιχνιδιών όπως τα Halo, Uncharted, CoD κτλ) και μια πολύ μικρή ομάδα ατόμων (45-50 άτομα). Συνολικά λοιπόν με τις 2 εκ πωλήσεις πιστεύω πως they broke even.

 

p.s. slow burners/have legs το ίδιο σημαίνει. Ιδιως στην περίπτωση του alan wake ταιριάζει περισσότερο αυτό που είπα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

AMD hints at Xbox 720 APU design win

 

 

 

 
 'In fact, the PS4 is the first announced design win based on semi-custom AMD APUs,' he wrote (emphasis ours.) That's a very careful choice of words: it's the first announced design win for semi-custom APU parts. Taylor could have said it was the 'first design win,' or the 'first semi-custom APUs,' but he didn't. Instead, he specifically stated that it was the first design win that has been announced, suggesting other design wins are signed, sealed and waiting in the wings.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

διάβασα τα kinect 2 specs,απο 90ms το latency το κατεβάσανε σε 60ms, πρώτον το Kinect 1 μπορεί να λένε οτι είχε 90ms αλλα αυτά ήταν "εργοστασιακά" όπως λέμε και στα αυτοκίνητα,καμία σχέση το latency ήταν παραπάνω και όποιος παίζει mmo και δοκίμασε το Kinect καταλαβαίνει τι λέω, δεν βλέπω τεράστια διαφορά απο 90 ms σε 60ms , οτιδήποτε πάνω απο 30Ms για Input είναι τραγικό για μένα,ειδικά για gaming,το kinect 2 θα είναι καλό για να περιφέρεσαι στα μενού και για άλλες βλακειούλες αλλα για gaming πάλι δεν θα είναι. έχω την εντύπωση οτι η Ms θα ποντάρει πολύ στο kinect2 την νέα γενιά να κερδίσει απο την πίτα που έχασε η nintendo με το wii u,θα δούμε πολλές καζουαλιές και γενικά θα ξοδέψει πολλά resources για τέτοιου είδους games, περιμένω πως και πως την ε3 να δω περισσότερα αν και στάνταρ θα δούμε conferance πριν την ε3,αλλα εκεί θα δείξει η ms Κονσόλα? ή θα ακολουθήσει στρατηγική σόνυ? αν δείξει θα πει κοιτάξτε εμείς σας δείχνουμε αλλα στην ε3 η σόνυ θα έχει το unveiling που θα είναι advantage point Και θα τραβήξει βλέματα, αν δεν δείξει θα πουν ε αντιγράφετε την σόνυ. dunno. εγώ θέλω να δως πως δουλέυει η κονσόλα και τι θα κάνει ,ότι ακριβώς είδα για Ps4 όχι το πως φαίνεται ,αυτό είναι δευτερέυον για μένα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.destructoid.com/eidos-co-founder-says-next-xbox-won-t-play-used-games-246969.phtml

 

Όχι μεταχειρισμένα στο νέο Xbox. Μια ακόμη δήλωση...

 

Κρίμα. Η μέρα που οι κονσόλες δεν θα παίρνουν δισκάκια, αλλά και θα σταματήσουν τα μεχειρισμένα, θα είναι και η μέρα που δεν θα ούτε 1 ευρώ από την τσέπη μου ξανά.

 

Σκέψου να έχεις κάνει 2000 ευρώ ψηφιακές αγορές και μετά από 10 χρόνια να σου πει "Λυπάμαι αλλά θα πρέπει να κλείσω τους servers".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασισμένος σε γεγονότα της παρούσας γενιάς, λόγοι που δεν μπορώ να έχω πίστη στο καινούργιο Xbox:

 

  1. RROD: H MS ήξερε πως έχει ένα hardware που ζεσταίνεται αλλά ο αποκλειστικός τους στόχος ήταν να προλάβουν την Sony, με αποτέλεσμα το πιο τραγικό fail rate στην ιστορία.
  2. Timed Exclusivity: έχεις ένα μοναδικό παιχνίδι...για λίγο ! Το πως αντιμετώπισε η MS πολλούς τίτλους και developers δεν νομίζω πως μπορεί να περιγραφεί καλύτερα από το παραλληλισμό με μία στημένη λεμονόκουπα. 
  3. Live Subscription: Πληρώνω internet provider, αγοράζω παιχνίδια αλλά πρέπει να ξαναπληρώσω για να παίξω τα παιχνίδια μου online επειδή θα έχω καλύτερο voice chat...(και μην ακούω για ποιότητα υπηρεσιών γιατί άλλο premium υπηρεσίες με συνδρομή ΑΛΛΟ να σε κόβουν ολοκληρωτικά από το online τμήμα ενός παιχνιδιού που πλήρωσες 100%)
  4. No support into next gen: με το που βγήκε το 360 το πρώτο xbox δεν ήταν ούτε για το πατάρι. Να βγω ψεύτης αλλά βλέπω την ιστορία να επαναλαμβάνεται.
  5. Sold in pieces. Το 360 ήταν μεν πολύ πιο φθηνό από τον ανταγωνισμό, πράμα πολύ θετικό, σε άρμεγαν όμως για βασικά πράγματα. To Core στην αρχή δεν είχε καν HDMI ! Χώρια σκληρό, χώρια wifi, χώρια μπαταρίες στο pad. Στοιχειώδη πράγματα. Οι κονσόλες υποτίθεται πως είναι out-of-the-box όχι gotta chatch them all.
  6. No games for old console. Εδώ και τρία χρόνια ξέρα ! Την κονσόλα την πήρα πίσω από τον μικρό μου αδερφό μόνο για ένα Halo 4.Η MS έδωσε προσοχή μόνο στα δύο franchises που έφεραν COD νούμερα. Για CEO εταιρίες ιδιοφυές, για gamer απαράδεκτο. Και μήν ακούω πως έστρεψαν το ενδιαφέρον στα mutlimedia και άλλες υπεκφυγές.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Βασισμένος σε γεγονότα της παρούσας γενιάς, λόγοι που δεν μπορώ να έχω πίστη στο καινούργιο Xbox:

 

  1. RROD: H MS ήξερε πως έχει ένα hardware που ζεσταίνεται αλλά ο αποκλειστικός τους στόχος ήταν να προλάβουν την Sony, με αποτέλεσμα το πιο τραγικό fail rate στην ιστορία.
  2. Timed Exclusivity: έχεις ένα μοναδικό παιχνίδι...για λίγο ! Το πως αντιμετώπισε η MS πολλούς τίτλους και developers δεν νομίζω πως μπορεί να περιγραφεί καλύτερα από το παραλληλισμό με μία στημένη λεμονόκουπα. 
  3. Live Subscription: Πληρώνω internet provider, αγοράζω παιχνίδια αλλά πρέπει να ξαναπληρώσω για να παίξω τα παιχνίδια μου online επειδή θα έχω καλύτερο voice chat...(και μην ακούω για ποιότητα υπηρεσιών γιατί άλλο premium υπηρεσίες με συνδρομή ΑΛΛΟ να σε κόβουν ολοκληρωτικά από το online τμήμα ενός παιχνιδιού που πλήρωσες 100%)
  4. No support into next gen: με το που βγήκε το 360 το πρώτο xbox δεν ήταν ούτε για το πατάρι. Να βγω ψεύτης αλλά βλέπω την ιστορία να επαναλαμβάνεται.
  5. Sold in pieces. Το 360 ήταν μεν πολύ πιο φθηνό από τον ανταγωνισμό, πράμα πολύ θετικό, σε άρμεγαν όμως για βασικά πράγματα. To Core στην αρχή δεν είχε καν HDMI ! Χώρια σκληρό, χώρια wifi, χώρια μπαταρίες στο pad. Στοιχειώδη πράγματα. Οι κονσόλες υποτίθεται πως είναι out-of-the-box όχι gotta chatch them all.
  6. No games for old console. Εδώ και τρία χρόνια ξέρα ! Την κονσόλα την πήρα πίσω από τον μικρό μου αδερφό μόνο για ένα Halo 4.Η MS έδωσε προσοχή μόνο στα δύο franchises που έφεραν COD νούμερα. Για CEO εταιρίες ιδιοφυές, για gamer απαράδεκτο. Και μήν ακούω πως έστρεψαν το ενδιαφέρον στα mutlimedia και άλλες υπεκφυγές.

1) Συμφωνω και διαφωνω . Δεν νομιζω οτι το RROD ειχε να κανει με βιασυνη λογω Sony , Εξαλου και η Sony ειχε τα προβληματα της  

2) Συμφωνω αλλα στο ΧΒΟΧ εμειναν καποια μεγαλα ονοματα

 

3) Συμφωνω 100 % . Αν και ειμαι συνδρομητης Live ειναι <<αδικο>> να μην μπορω να παιξω παιχνιδι που αγορασα online αν δεν ΞΑΝΑ πληρωσω κατι. Δωσε κατι παραπανω στους gold 

 

4) Με το που βγηκε το 360 το 1 το εθαψε εντελως . Δεν νομιζω οτι θα γινει το ιδιο και τωρα . Ειναι πολυ μεγαλη η βαση χρηστων του 360 για να τους πεταξει ετσι απλα . Αν το κανει που να το βγαλει 50 ευρω το νεο ΧΒΟΧ δεν προκειται να το αγορασω απο κοντρα που δεν σεβεται τα λεφτα μου ολα αυτα τα χρονια

 

5) Ειμαι ακομα με το ΧΒΟΧ το λευκο με τα 20 GB HDD .....Χωρις HDMI με Component συνδεμενο . WiFi Πηρα προσφατα απο ενα παλικαρι εδω μεσα που του ηταν αχρηστο . Ενταξει για τα χρονια του το HDMI δεν ηταν στανταρ . Ουτε το Wii ειχε . Για το WiFi μαλακια γιατι το εδινε σαν εξτρα....

 

6) No games for old console . Ποιο Halo 4 ?!?!?! ΑΝ μιλας για το 360 δεν σε καταλαβαινω . Οτι βγηκε στο PS3 βγηκε ουσιαστικα και στο ΧΒΟΧ . Τι No games ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...