Προς το περιεχόμενο

Όροι και διαδικασίες πώλησης προϊόντων-υπηρεσιών από παρόχους προσφορών


makfil

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σε ευχαρίστησα δημόσια στο άλλο θέμα, για τις πολύτιμες πληροφορίες που έδωσες, σ' εμάς τους καταναλωτές και σ' ευχαριστώ και μέσα σ' αυτό το θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προsθέτω εδώ και αυτό το post της lazaria στο thread της προσφοράς της Samsung 32", το οποίο είναι πολύ σημαντικό για τον γενικό τρόπο εξαργύρωσης των κουπονιών μιας προσφοράς όσο και τον ειδικό που εφαρμόζει η Golden Deals.

 

 

Kαλησπερα σε ολους.Καποιοι ρωτησατε πως η goldendeals ειναι σιγουρη για την εξαργυρωση των κουπονιων.Επειδη ειχα προσωπικη εμπειρια και σας το εργραψα παλιοτερα μαλλον δεν το καταλαβατε.Ολοι μετα την αγορα λαβατε εναν αριθμο κουπονιου γραμματα η και εναν συνδυασμο με αριθμους.Η λιστα με τους κωδικους στελνεται χωρις τα τρια τελευταια ψηφια στην συνεργαζομενη επιχειρηση,οποτε για να εξαργυρωθει το κουπονι πρεπει ειτε ο αγοραστης να προσκομισει το κουπονι ειτε να δωσει τα ψηφια που λειπουν τηλεφωνικα.Αν συμπληρωθει ο κωδικος,το κουπονι φαινεται εξαργυρωμενο στην gd.Aυτα τα λεω γιατι διαβασα οτι πολλοι εδωσαν τηλ.τον κωδικο τους και οτι οντως σε καποιον φαινοταν εξαργυρωμενο.Στην θεση σας θα καλουσα την gd να ελεγξει το κουπονι γιατι αν εχω δικιο και η κυρια Μαιρη σας ξεγελασε θα πρεπει να βρειτε τον τροπο να παρετε τα λεφτα σας πισω .Ουτωσι αλλως και η 1/3 ειναι πλεον πολυ κοντα.Αλλα σαιτ μαζευουν τα κουπονια απο τις συνεργαζομενες επιχειρησεις αλλα επειδη η gd ειχε μεγαλο ογκο δουλειας,επελεξε αυτον τον τροπο.Και εγω πιστευω οτι καποια προιοντα δοθηκαν για να θολωσουν τα νερα.Μακαρι να βρειτε ολοι το δικιο σας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΑΣ ΓΙΑΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ και επειδη βλεπω οτι σε ενδιαφερει golden 30%,πλεον φπα groupon 40%πλεον φπα(ΕΚΤΟΣ απο καποιους που κανουν τρελα νουμερα τους ζητησαν μεχρι και 15% στην επομενη συνεργασιακαι ολοι οι υπολοιποι στο 20% περιπου πλεον φπα και οι τελευταιοι δεν ζητανε μειωση απο το ποσοστο κρατησεων της καρτας.Βεβαια καποια μικροτερα σαιτ ζητανε και λιγοτερο ποσοστο 15%πλεον φπα(αυτα που δεν ειναι μεσα στα πρωτα καλυτερα).Σε ολες τις συνεργασιες μου grandsales,magikesagores,gooddeals ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΡΟΙ ΕΜΠΑΙΝΑΝ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΙΤ.ΧΩΡΙΑ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΟ ΦΠΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΟΧΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΡΘΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΡΑΤΗΣΕ ΤΟ ΣΑΙΤ.ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ οι συγκεκριμενοι ΝΑ ΛΕΝΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΘΗΚΕ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ.ΚΑΙ ΕΑΝ ΛΕΩ ΨΕΜΑΤΑ Ας Σ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ ΜΗΝΥΣΗ Η ΑΣ ΒΓΟΥΝ ΝΑ ΜΕ ΔΙΑΨΕΥΣΟΥΝ

Αυτα που ηξεραν πρεπει να τα ξεχασουν

Σ ε αυτο που μπορω να βοηθησω μονο ειναι η g.d γιατι τους γνωρισα απο πρωτο χερι και θυμαμαι τους ορους γιατι ειχα πει στην πωλητρια εαν καποιος δεν ερθει να του δωσουν τα λεφτα του πισω.Και μου ειπαν οτι θα το δουμε πραγμα που δεν εγινε ποτε,τα κρατησαν για την παρτυ τους γιατι τους πηρα να ζητησω παραταση για την δευτερη την προσφορα και ηταν ανενδοτοι για να κρατησουν ολο το ποσο.Θα ψαξω το συμβολαιο αλλα πως θα σας το δειξω?πρεπει να το σκαναρω αλλα δεν ξερω πως

εχεις σκεφτει να κανεις καταγγελια για κατι τοσο σοβαρο?απο tromaktiko.gr εως efpolis.gr?!

οχι τιποτα αλλο αλλα αν τους στρωσουν θα συμφερει και τους υπολοιπους που δεν δεινουν σημασια...

----------------

1.<<εχω γνωστο που απλα για καταχωρηση(οχι να ανεβει η προσφορα) περιμενει απο το πιο γνωστο σιτε 2 μηνες!

Εναν που συμετειχε μου ειπε του πειρε σχεδον 40%!!!!!!αυτο αφορουσε παλι ενα απο τα 2 τοπ site και το προβλημα του ηταν οτι τα λεφτα θα τα παιρνε μετα απο καιρο(+εξωδικο ή απλα τους τηλ δικηγορος) σε αντιθεση με ενα μικροτερο group buy σιτε. >>

2.Τι παιζει με το φπα?ποιος το πληρωνει?αν δεν κοψει αποδειξη στον πελατη ο εμπορος και οχι το σιτε παει να πει οτι οι συναλλαγες γινονται με μαυρα?

τα παραπανω τα γραψα πριν διαβασω το ποστ σου.στην ουσια οι περισοτεροι απλα κρατανε τα λεφτα αυτων που δεν εξαργυρωσαν τα κουπονια.κατι που σημαινει μαυρα λεφτα και ενας λογαριασμος που καθε μηνα θα τα τοκιζουν!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Θεωρητικά, απόδειξη πρέπει να κόψει το site, αφού ο πελάτης τα λεφτά τα δίνει στο site και όχι στην επιχείρηση. Τώρα τι γίνεται, το ξέρουν μόνο αυτοί που έχουν κάνει συναλλαγή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απόδειξη λιανικής πώλησης ή παροχής υπηρεσιών κόβει πάντα ο έμπορος.

Τα deal sites λογικά θα κόβουν τιμολόγια στον έμπορο για έξοδα marketing / διαμεσολάβησης / whatever.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτσι είναι. Τα deal sites υπογράφουν ένα συμφωνητικό με τον πωλητή, για τον τρόπο καταβολής της αξίας κάθε κουπονιού, μετά την αφαίρεση της προμήθειας που έχει συμφωνηθεί, που ΔΕΝ τηρείται πάντα, και ο πωλητής ΠΡΕΠΕΙ να εκδίδει την απόδειξη στον πελάτη.

 

Έχω παρατηρήσει μερικές φορές να μην εκδίδει απόδειξη ο πωλητής, για την αξία του κουπονιού, και, ειδικά, στις περιπτώσεις που ο καταναλωτής έχει αγοράσει κουπόνια για φαγητό και έχει παραγγείλει κάτι πέρα από το πακέτο προσφοράς, οπότε ο πωλητής του εκδίδει απόδειξη ΜΟΝΟ για την αξία των εκτός πακέτου !!! Δεν είναι συνηθισμένη περίπτωση, αλλά μου έχει τύχει 1-2 φορές και επέμεινα για απόδειξη του συνολικού ποσού.

 

Είχα την ευκαιρία να συζητήσω με πωλητή (πχ κατά τη διάρκεια πλυσίματος του αυτ/του) και μου είπε ότι αν και είχε κάνει πολύ χαμηλή προσφορά (25 ευρώ για 5 πλυσίματα μέσα-έξω), αφενός για να αυξήσει την πελατεία του αφετέρου να γίνει γνωστή η επιχείρηση, είχε συμφωνήσει προμήθεια 30% με το deal site (!!!) και αν και είχε παραδώσει τα κουπόνια πριν από 4 μήνες, δεν έχει πληρωθεί ακόμη !!!.

 

Είναι πολύ μεγάλο το θέμα αυτό, παίζονται πολλά πίσω από την πλάτη μας και φυσικά οι περισσότεροι καταναλωτές δεν ενδιαφέρονται για το τι συμβαίνει στο παρασκήνιο. Ο λόγος, άλλωστε, που ο αριθμός των deal sites αλλά και των aggregator sites έχει αυξηθεί τόσο πολύ (190 τα πρώτα και πάνω από 30 τα δεύτερα), σ' αυτή την περίοδο κρίσης-ύφεσης που περνάει η χώρα, είναι, προφανώς, η εκμετάλλευση του ζεστού χρήματος που καταβάλλουμε στην αγορά του κουπονιού κάθε κουπονιού.

 

Δυστυχώς, σε μια περίπτωση κακής διαχείρισης, όπως η γνωστή με την ΜΠ, οι περισσότεροι καταναλωτές ενδιαφέρονται μόνο είτε για να πάρουν το προϊόν που αγόρασαν είτε να τους επιστραφούν τα χρήματά τους, στην αντίθετη περίπτωση, και δεν στρέφονται κατά της διαπλοκής αυτής, ώστε να αναδειχθούν οι υπεύθυνοι και να επιβληθούν οι αναλογούσες κυρώσεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λόγω του ειδικού ενδιαφέροντος που έχει, για τα deal sites, παραθέτω αυτούσιο το ακόλουθο post από το θέμα Philips 32" 3D

 

.... Το θέμα είναι ότι υπάρχουν καταναλωτές (ανάμεσά τους κι εγώ μέχρι πρόσφατα) που θεωρούν απόλυτα αξιόπιστα τα deal sites και τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις. Χρειάζεται δυστυχώς προσοχή και οπωσδήποτε ρύθμιση των όρων λειτουργίας τέτοιων sites από το ίδιο το κράτος. Ο μοναδικός κανόνας είναι η δυνατότητα για τον πελάτη υπαναχώρησης εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του κουπονιού. Μετά το διάστημα αυτό, τα deal sites, αν όχι όλα, τα περισσότερα, βάσει των όρων λειτουργίας τους που αποδέχεσαι βέβαια με την εγγραφή σου, δεν αναλαμβάνουν καμιά ευθύνη για την επιστροφή των χρημάτων σου - σου λένε βρες τα με την επιχείρηση. Αν τώρα το Golden και το Crazy επέστρεψαν τα χρήματα, αυτό έγινε γιατί η περίπτωση έλαβε μεγάλη έκταση και η αρνητική δημοσιότητα θα τα έβλαπτε μακροπρόθεσμα. Αναφέρω, επίσης, ότι σε άλλη μου αγορά από το Golden στην οποία η επιχείρηση βάρεσε κανόνι, δεν μου επεστράφησαν τα χρήματα, αλλά το ισοδύναμό τους σε coins για μελλοντική αγορά.

 

Για να συνοψίσουμε, από το Deals365 έχω αγοράσει κουπόνια, χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Επίσης όσο παρατηρούσα τις προσφορές του, έβλεπα αρκετές γνωστές επιχειρήσεις. Τελευταία, όμως, βλέπω και επιχειρήσεις που πουλάνε fake usb sticks, με έδρα τις USA... H σύνδεση της συγκεκριμένης προσφοράς με τη "Μαίρη μας" είναι αναπόφευκτη.. και το θέμα είναι: το deal site γνωρίζει την περίπτωση ή όχι; οφείλει να γνωρίζει, κατά τη γνώμη μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

καλημερες κ χρονια πολλα σε ολους,

να ρωτησω κι εγω κατι,

ειχα αγορασει καποια κουπονια απο το goldendeals κ

επειδη τους καλεσα (οχι το goldendeals, αυτους που παρειχαν την υπηρεσια) κ

μου ειπαν πως δεν υπηρχε διαθεσιμοτητα

μου ειπαν πως θα επικοινωνουσαν αυτοι μαζι μου,

κατι τετοιο δεν εγινε ποτε,

ζητησα λοιπον επιστροφη χρηματων απο το gd,

μου απαντησαν πως προτεινουν επιστροφη σε coins,

τους ειπα πως προτιμω να μου πιστωθουν τα χρηματα στην ιδια καρτα

που εκανα την αγορα κ μου απαντησαν τωρα πως

κατι τετοιο γινεται μονο σε 14 ημερες μετα την αγορα...

μας δουλευουν; κ γιατι τοτε με ρωτησαν αν τα coins

με βρισκουν συμφωνο;

 

κατι παιζεται εδω, κανεις που να γνωριζει τους ορους καλα

ή/και τα νομικα να μου πει πως να κινηθω;

 

καταγγελια;

 

ευχαριστω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο post #4 έχω links για τους όρους μερικών deal sites, μεταξύ των οποίων και του GD.

με βάση τους όρους αυτούς δεν δικαιούσαι επιστροφή χρημάτων δεδομένου ότι έχασες το χρόνο των 14 ημερών περιμένοντας από τον πωλητή να σου φέρει το προϊόν.

 

Πάντως δεν χάνεις τίποτε να κυνηγήσεις το θέμα με μερικές καταγγελίες σε διάφορους φορείς, προσδοκώντας να αλλάξει στρατηγική η GD απέναντί σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σ' ευχαριστω, τους απαντησα πως εφοσον δεν οφειλεται επ' ουδενι σε δικη μου υπαιτιοτητα κ

οτι ακομα περιμενω να με καλεσουν (θα με καλουσε η επιχειρηση-πελατης τους μετα το περας της προθεσμιας των 14 ημερων ουτως ή αλλως),

δεν δεχομαι τα coins τους κ εφοσον με ρωτανε αν ειμαι συμφωνος κ

ενω εγω δεν ειμαι, ας μου βρουν εκεινοι μια εναλλακτικη,

αντε να δουμε τι θα γινει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απαραδεκτοι, μου λενε πως θα μου πιστωσουν τα coins,

τα οποια οντως δεν συνδυαζονται,

το οποιο σημαινει ή οτι θα μου φανε λεφτα

(γιατι δεν ειναι ευκολο να βρεις κατι που να κανει ακριβως οσο τα coins) ή

οτι θα με ταλαιπωρησουν αφανταστα ωσπου να βρω,

γιατι παρακαλω να μην συνδυαζονται, δεν καταλαβα;

 

φταιω εγω αν εχουν αναξιοπιστους κ ερασιτεχνες πελατες-επιχειρησεις; ας προσεχουν στις επομενες επιλογες τους, τωρα οφειλουν να με αποζημιωσουν κ με το παραπανω

 

τους ειπα να μου δωσουν τις 2 προσφορες φαγητου που εχουν τωρα ενεργες κ

να καταθεσω την διαφορα με την καρτα μου, διαφορετικα θα

μιλησουν με Ινστιτουτο Καταναλωτη και Γενική Γραμματεία Καταναλωτή,

δεν θα καθομαι να παιζω το παιχνιδι τους κι ουτε γουσταρω να ειμαι το παιχνιδι κανενος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε πολύ εύκολα υποχώρησες, έπρεπε να τους τρίξεις κι άλλο τα δόντια για να επιστρέψουν τα χρήματα στην κάρτα.

Οι 14 ημέρες ισχύουν αν ΕΣΥ μετανιώσεις την αγορά του κουπονιού, για οποιοδήποτε προσωπικό σου λόγο.

Όταν όμως ο έμπορος δεν τηρεί τα συναλλακτικά ήθη και δεν μπορεί να παραδώσει τα προβλεπόμενα και συμφωνηθέντα, οφείλουν να σου επιστρέψουν ότι έδωσες - κανονικά χρήματα, όχι "coins".

Αλλιώς αμφισβήτηση της συναλλαγής με την τράπεζά σου - σίγουρη δικαίωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε πολύ εύκολα υποχώρησες, έπρεπε να τους τρίξεις κι άλλο τα δόντια για να επιστρέψουν τα χρήματα στην κάρτα.

 

υποχωρησα σε πρωτη φαση οπως θα ειδες,

αλλα περασα στην αντεπιθεση στην συνεχεια,

ενταξει δλδ συμβιβαζομαι με μια προσφορα,

αλλα με το αντιστοιχο αντιτιμο,

να με βαζουν τωρα να ψαχνω πως θα κλεισω τα coins τους δεν παιζει

 

Οι 14 ημέρες ισχύουν αν ΕΣΥ μετανιώσεις την αγορά του κουπονιού, για οποιοδήποτε προσωπικό σου λόγο.

Όταν όμως ο έμπορος δεν τηρεί τα συναλλακτικά ήθη και δεν μπορεί να παραδώσει τα προβλεπόμενα και συμφωνηθέντα, οφείλουν να σου επιστρέψουν ότι έδωσες - κανονικά χρήματα, όχι "coins".

 

πολυ χρησιμο αυτο κ ομολογω πως δεν το ειχα "ερμηνευσει" ετσι δυστυχως,

αλλιως θα χα πολλα περισσοτερα να τους συρω σιγουρα,

θα το χρησιμοποιησω ομως στην συνεχεια σαφως

 

Αλλιώς αμφισβήτηση της συναλλαγής με την τράπεζά σου - σίγουρη δικαίωση.

 

αυτο πως γινεται επειδη δεν μου χει ξανατυχει/δεν το χω ξανακανει;

επικοινωνω με την τραπεζα μου κ τους λεω να αμφισβητησουν την συναλλαγη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

αυτο πως γινεται επειδη δεν μου χει ξανατυχει/δεν το χω ξανακανει;

επικοινωνω με την τραπεζα μου κ τους λεω να αμφισβητησουν την συναλλαγη;

 

Μπορείς να αμφισβητήσεις τη συγκεκριμένη πράξη, στην τράπεζά σου, με γραπτό κείμενο στο οποίο θα περιγράφεις όλο το ιστορικό και θα υπογράψεις.

Η τράπεζα θα ερευνήσει το θέμα και αν το deal site δεν έχει ακολουθήσει τη σωστή διαδικασία, σε ότι αφορά στην πληρωμή μέσω της κάρτας, θα σε δικαιώσει.

 

Το θέμα είναι ότι η τράπεζα εξετάζει την τήρηση της διαδικασίας στη χρέωση της κάρτας και όχι εάν εσύ είσαι ικανοποιημένος από το συμβιβασμό που σου προτείνει το deal site.

Ανεξάρτητα από την τελική έκβαση, μπορείς να το προσπαθήσεις, όμως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φυσικα κ θα το προσπαθησω,

ενω τα παραπανω κοινοποιηθηκαν κ στην goldendeals,

οτι γινεται συζητηση σε forum,

η ερμηνεια που εδωσε ο φιλος παραπανω,

καθως και για την αμφισβητηση,

για να δω τωρα θα επιμεινουν για τα coins;

 

ευχαριστω παρα πολυ παιδια

 

παραθετω κ ολη την αλληλογραφια ως τωρα κ θα ενημερωσω για την συνεχεια:

 

Αγαπητό goldendeals, αγορασα το deal: ... το οποιο εληγε στις 29/7/2011 κι επικοινωνησα μαζι τους αρχες-μεσα Ιουλη για να κλεισω ραντεβου. Μιλησα με μια κυρια η οποια μου ειπε οτι δεν ειχε κατι προγραμματισμενο για εκεινες τις ημερες (λογω του οτι ο κοσμος ειχε φυγει για διακοπες μου δικαιολογηθηκε) κι οτι θα με καλουσε απο σεπτεμβρη, οταν θα υπηρχε διαθεσιμοτητα. Εχει περασει τοσος καιρος κ επειδη δεν δεχτηκα καμια κληση, που σημαινει οτι ή δεν υπαρχει διαθεσιμοτητα ή προκειται ξεκαθαρα για ερασιτεχνες ή και τα δυο. Σε οποιαδηποτε απο τις παραπανω περιπτωσεις, μπορω να εχω τα χρηματα πισω στον λογαριασμο μου παρακαλω Ευχαριστω

 

Καλημέρα σας,

ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι λάβαμε υπόψιν μας το αίτημά σας και στο πλαίσιο της κάλης σχέσης που θέλουμε να έχουμε με όλους τους χρήστες του site μας, αποφασίσαμε να πιστώσουμε την αξία των κουπονιών που αγοράσατε για την προσφορά ... και δεν χρησιμοποιήσατε σε μορφή πόντων, 760 GoldenCoins στο προφίλ σας στο site μας. Τα GoldenCoins είναι πόντοι που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για μελλοντικές σας αγορές από το GoldenDeals.gr.

Είσαστε σύμφωνος με την παραπάνω πίστωση; Παρακαλούμε ενημερώστε μας ώστε να προβούμε στις ανάλογες ενέργειες.

 

καλημέρα σας,

επειδή όπως μπορείτε να δείτε δεν χρησιμοποιώ πλέον το site σας,

όπως και κανένα άλλο του είδους,

δεν επιθυμώ τα coins,

αλλά προτιμώ την πίστωση των χρημάτων,

στην ίδια κάρτα που χρησιμοποιήθηκε για την αγορά του κουπονιού.

ευχαριστώ.

 

Καλημέρα σας και Χρόνια Πολλά,

θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, ότι βάσει των όρων χρήσης του site μας, επιστροφή χρημάτων μπορεί να γίνει μέσα στις πρώτες 14 ημέρες από τη λήξη της παρουσίασης της προσφοράς στο site, ακυρώνοντας το κουπόνι που δεν έχετε εξαργυρώσει.

Αυτό που μπορούμε να κάνουμε στη συγκεκριμένη περίπτωση, είναι να πιστώσουμε την αξία των κουπονιών που αγοράσατε για την προσφορά Athens Speed Dating στο Κολωνάκι και δεν χρησιμοποιήσατε σε μορφή πόντων, 760 GoldenCoins στο προφίλ σας στο site μας. Τα GoldenCoins είναι πόντοι που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για μελλοντικές σας αγορές από το GoldenDeals.gr.

Είσαστε σύμφωνος με την παραπάνω πίστωση; Παρακαλούμε ενημερώστε μας ώστε να προβούμε στις ανάλογες ενέργειες.

 

Καλησπέρα σας και Χρόνια σας Πολλά,

σαφώς και δεν είμαι σύμφωνος με την πρότασή σας όπως σας ανέφερα και σε προηγούμενη επικοινωνία μας,

γιατί δεν οφείλεται όπως σας εξήγησα επ' ουδενί σε δική μου υπαιτιότητα η καθυστέρηση και η πάροδος των 14 ημερών,

εφόσον επικοινώνησα μαζί τους πριν την λήξη της προσφοράς σαφώς και μια κυρία μου απάντησε πως θα με καλούσε από Σεπτέμβριο,

ενώ δεν κάλεσε ποτέ μέχρι και σήμερα.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους για να επιβεβαιώσετε τα παραπάνω.

Τα coins σας με αφήνουν αδιάφορο γιατί όπως σας έγραψα επίσης δεν κάνω χρήση αντίστοιχων υπηρεσιών πλέον και

ούτε επιθυμώ κάτι τέτοιο.

Άρα, εφόσον με ρωτάτε και βλέπετε πως η πρότασή σας δεν με βρίσκει σύμφωνο, έχετε να προτείνετε κάποια εναλλακτική;

 

Καλημέρα σας,

ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας. θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, ότι βάσει των όρων χρήσης του site μας, επιστροφή χρημάτων μπορεί να γίνει μέσα στις πρώτες 14 ημέρες από τη λήξη της παρουσίασης της προσφοράς στο site, ακυρώνοντας το κουπόνι που δεν έχετε εξαργυρώσει.

Αυτό που μπορούμε να κάνουμε στη συγκεκριμένη περίπτωση, είναι να πιστώσουμε το 110% της αξία των κουπονιών που αγοράσατε για την προσφορά Athens Speed Dating στο Κολωνάκι και δεν χρησιμοποιήσατε σε μορφή πόντων, 836 GoldenCoins στο προφίλ σας στο site μας. Τα GoldenCoins είναι πόντοι που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για μελλοντικές σας αγορές από το GoldenDeals.gr.

Είσαστε σύμφωνος με την παραπάνω πίστωση; Παρακαλούμε ενημερώστε μας ώστε να προβούμε στις ανάλογες ενέργειες.

 

Καλή σας ημέρα,

ήθελα να σας ρωτήσω διάβασα κάπου πως coins και χρήματα δεν συνδυάζονται;

Ισχύει κάτι τέτοιο; Γιατί αν ναι, θα έχω πρόβλημα στην εξαργύρωση των coins ούτως ή άλλως,

μιας και θα με ενδιέφερε κάτι στην κατηγορία του φαγητού και δύσκολο μάλλον να καλύψω με αυτά τα coins

κάποια προσφορά.

Μπορώ να καταθέσω την διαφορά των 10-15 ευρώ ώστε να αγοράσω κάτι σ'αυτή την κατηγορία;

 

Τα 836 Golden Coins που θα πιστώσουμε στο προφίλ σας, αντιστοιχούν σε 41,80 ευρώ, οπότε μπορείτε είτε να επιλέξετε μία προσφορά ίσης αξίας είτε περισσότερες μέχρι να συμπληρωθεί το παραπάνω ποσό. Δυστυχώς δεν υπάρχει δυνατότητα για συνδυασμό Coins και κάρτας.

Παρακαλώ ενημερώστε μας για να προχωρήσουμε στην πίστωση.

 

Σε αυτή την περίπτωση λυπάμαι, αλλά δεν θα συμφωνήσω.

Ή θα μου εξασφαλίσετε μια προσφορά ίση με αυτή που αγόρασα ή θα προσφύγω στο Ινστιτούτο Καταναλωτή ή

στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.

Γιατί με αυτό τον τρόπο ή τρώτε χρήματα από τον κόσμο (γιατί είναι λίγο δύσκολο να πετύχει προσφορά ίσης αξίας) ή

τον ταλαιπωρείτε αφάνταστα με το να ψάχνει για προσφορά ίσης αξίας.

Πόσο μάλιστα όταν ο πελάτης δεν φέρει καμία ευθύνη για τους αναξιόπιστους και ερασιτέχνες πελάτες-επιχειρήσεις σας στο site.

Λοιπόν, για να τελειώνουμε, μου δίνετε τις δυο προσφορές φαγητού που έχετε ενεργές στο site σας (Olympico & το μεξικάνικο) και

κατεθέτω την διαφορά με την κάρτα μου ή μιλάτε με τις δυο παραπάνω υπηρεσίες.

 

Επίσης, όπως έγραψε φίλος σε φόρουμ όπου συζητείται το θέμα:

οι 14 ημέρες ισχύουν αν ΕΓΩ μετανιώσα για την αγορά του κουπονιού, για οποιοδήποτε προσωπικό μου λόγο.

Όταν όμως ο έμπορος δεν τηρεί τα συναλλακτικά ήθη και δεν μπορεί να παραδώσει τα προβλεπόμενα και συμφωνηθέντα,

οφείλει να μου επιστρέψει ότι έδωσα - κανονικά χρήματα, όχι "coins".

Διαφορετικά θα προχωρήσω και σε αμφισβήτηση της συναλλαγής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...