Προς το περιεχόμενο

Αντιμετωπιση απο καταστημα επειτα απο μια "μη επιτυχημενη" αγορα (must read!!)


mandos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

respect στο msystems. Η τακτικη της samsung να μην ενημερωνει για τετοια θεματα ειναι γνωστη και ως σκοπο εχει την μη αντικατασταση του ελατωματικου προιοντος αλλα την επισκευη (ακομα και αν ειναι doa), η την αγορα καινουργιου ιδιου η αντιστοιχου προιοντος. φυσικα η οποια διαφορα στην τιμη επιβαρυνει τον πελατη σε καθε περιπτωση.αυτο το ξερω εκ των εσω οτι γινεται μιας και δουλευα 14 χρονια στην samsung και πραγματικα στο θεμα after sales, service, support ειναι απαραδεκτοι. να αναφερω επισης οτι αν ο αγοραστη δεν ξερει τι σημαινει doa (και πιστεψε με το μεγαλυτερο ποσοστο των καταναλωτων δεν το ξερει) δεν υπαρχει περιπτωση να το αναφερουν απο μονοι τους. Επισης δεν θα ελεγα και τα καλυτερα λογια για την καταρτηση των τεχνικων η καλυτερα τοποθετητες ανταλακτικων. και παλι respect στο msystems (που μαλλον θα εχει απιβδησει με την samsung)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

fffffffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuu, γιατί δεν τυχαίνουν και σε μας αυτά? :P

 

ότι και να πούμε είναι λίγο, respect στο msystems...

 

ThReSh μην φανταστεις οτι μου εχει ξανατυχει κατι τετοιο, αλλα μια φορα αρκει. Στο ευχομαι και εσενα

 

 

Μπράβο στην msystems και σε σένα που το δημοσίευσες!

 

Ηταν το λιγοτερο που μπορουσα να κανω. Ποσο μαλλον που ειμαι και εγω καταναλωτης οποτε θελω να ξερω απο που μπορω να αγορασω χωρις αγχος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβάζοντας το πρώτο ποστ αρχικά ξαφνιάστηκα, με την έννοια ότι περίμενα να αρχίσει τα καντήλια για το msystems ο mandos.

Συνεχίζοντας όμως δεν μπορώ να πω ότι ξαφνιάστηκα ιδιαίτερα με την κίνησή τους.

Τα ξέρω τα παιδιά πολύ καλά και το νόημα το έχουν πιάσει.

 

Το λιγότερο που μπορώ να πω προς αυτούς, είναι ένα μπράβο και να συνεχίσουν έτσι ακριβώς. Σίγουρα δε θα χάσουν. :)

 

Και κάτι που θέλω να πω προς εμάς. Πολλές φορές κάνουμε συνθέσεις υπολογιστών, είναι η ώρα λοιπόν να επιλέξουμε μαγαζιά για τις συνθέσεις μας και να απορρίψουμε εντελώς κάποια άλλα. Τα ξερά απο τα χλωρά, είναι καιρός να ξεκαθαριστούν νομίζω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα παιδιά ξέρουν οτι με την εν λόγο κίνηση μονο πελάτες θα έχουν να κερδισουν και τα 650 δεν ειναι τιποτα μπρος στον ντόρο που ιδη εχει γινει εδω. Το θέμα ειναι όπως λεει και ενας καλος φιλος οτι δυσκολο να φτασεις στην κορυφη αλλα ειναι 10 φορες πιο δυσκολο να παραμεινεις εκει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H mssystems δεν είναι τυχαίο μαγαζί.

 

Έχω αγοράσει αρκετά πράματα αλλα οταν τους χρειάστηκα ήταν εκεί.

Και μπαίνω στο παράδειγμα για να διαβαστεί.

 

Εχοντας πάρει SSD με sandforce (corsair) ζήτησα αλλαγή λόγω των γνωστών προβλημάτων.

Φυσικά έγινε η αλλαγή και πήρα σαν αδιάβαστος που ήμουν τον vertex πάλι με sandforce.Ξανά τα ίδια προβλήματα και ζητάω πάλι αλλαγή και την δέχονται.

Δεν είναι ομως αυτό που κάνει εντύπωση..δηλώνοντας οτι θέλω πάλι αλλαγή με SSD που δεν έχει sandforce μου προτείνουν τον Intel.Bλέπω τιμή που είναι γύρω στα 20-30€ πάνω απο τον ανταγωνισμό.Φυσικά τους λέω οτι τον θέλω αλλα η τιμή είναι αρκετά πάνω απο τον ανταγωνισμό.

Ξέρετε τι μου απάντησαν την επόμενη μέρα? 'Δείτε την τιμή μας τώρα' Φυσικά την είχαν αλλάξει σε ίσάξια αν όχι καλύτερη απο ανταγωνιστές,ενω ήξεραν οτι δεν είχα άλλη επιλογή και θα τον έπαιρνα έτσι και αλλιως.Οπως επίσης δεν έκαναn την τιμή καλύτερη μόνο σε μένα,αλλα γενικά στο site τους ;)

 

Ας βοηθούμε τα σωστά μαγαζιά ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μη γίνεσαι χαζός τώρα,ο άνθρωπος έχει παρουσία στα δρώμενα κάτι χιλιετίες....

 

Ναι αλλα πως εξηγεις εσυ η οποιοσδηποτε το οτι η msystems μοιραζει λεφτα οταν μαλιστα ειναι ηδη ευχαριστημενος ο πελατης?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αλλα πως εξηγεις εσυ η οποιοσδηποτε το οτι η msystems μοιραζει λεφτα οταν μαλιστα ειναι ηδη ευχαριστημενος ο πελατης?

Για να σου φύγει κάθε αμφιβολία, επιβεβαιώνω το περιστατικό μια και πριν ποστάρω το διασταύρωσα

Το ότι πολιτική απέναντι στο πελάτη δεν εφαρμόζεται ΣΩΣΤΑ στην Ελλάδα, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν μαγαζιά που δεν την εφαρμόζουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να σου φύγει κάθε αμφιβολία, επιβεβαιώνω το περιστατικό μια και πριν ποστάρω το διασταύρωσα

Το ότι πολιτική απέναντι στο πελάτη δεν εφαρμόζεται ΣΩΣΤΑ στην Ελλάδα, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν μαγαζιά που δεν την εφαρμόζουν

 

Μπορει να μη το καταλαβα σωστα. Αρχικα του επιστραφηκαν τα χρηματα που εδωσε να αγορασει την οθονη Samsung. Αυτο ηταν η σωστη εφαρμογη του νομου. Οταν του δωσαν υπερογκο πιστωτικο υπολοιπο για περαιτερω αγορες αυτο πως εξηγειται?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...