Προς το περιεχόμενο

Αντιμετωπιση απο καταστημα επειτα απο μια "μη επιτυχημενη" αγορα (must read!!)


mandos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μπορει να μη το καταλαβα σωστα. Αρχικα του επιστραφηκαν τα χρηματα που εδωσε να αγορασει την οθονη Samsung. Αυτο ηταν η σωστη εφαρμογη του νομου. Οταν του δωσαν υπερογκο πιστωτικο υπολοιπο για περαιτερω αγορες αυτο πως εξηγειται?

Στο να "χάσουν" ΜΙΑ φορά, αλλά να σκλαβώσουν τον πελάτη και να δέσουν τον "γάιδαρο" να το πω απλά.

Επίσης πόσα λες να κερδίσουν από την καλύτερη διαφήμιση που μπορεί να γίνει σε ένα μαγαζί; Δε μιλάω για διαφημίσεις σε τηλεοράσεις, ραδιόφωνα κλπ, αλλά την διαφήμιση που κυνηγάνε ΟΛΟΙ. Τη διαφήμιση απο στόμα σε στόμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μεγάλο respect στα παιδιά.

Ίσως λεπτομέρεια αλλά το "Καλή σας συνέχεια , πάντα με αισιοδοξία για τα δρώμενα της χώρας μας!" στην υπογραφή τους δείχνει γιατι τους αξίζει το ρισπεκτ και γιατι κάναν αυτή την κίνηση (πέρα φυσικά της θετικής διαφήμισης).

 

Έτσι μου ρχεται δηλαδή να τους στείλω και συγχαρήκια mail.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και σε μένα γενικά μου έχουν αφήσει καλές εντυπώσεις και σε ποικιλία και σε τιμές.

Το after sales στην Ελλάδα οι περισσότεροι το έχουν για να δείχνουν πιό "ολοκληρωμένη" εικόνα προς τα έξω, ελάχιστοι είναι αυτοί που πραγματικά κατανοούν την αξία του και ώς πωλησειακού εργαλείου.

 

Οι τιμές και οι διαφήμιση can only get you so far μετά πρέπεί να διαφοροποιηθείς για να ανταγωνιστείς τους κολλοσούς.

 

Μπράβο στα παιδιά πάντως ανέβηκαν πολλά σκαλιά με αυτό στις προτιμήσεις μου.

 

ΥΓ λίγο το site να κάνουν πιό user friendly θα ήταν καλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ohmy.gifblink.gifshock.png Ωωω θεέ μουshock.pngblink.gifohmy.gif

Δεν παίζονται με τίποτα !

Μια φορά αγόρασα από Msystems, αλλά σίγουρα θα το επαναλάβω !

 

Τους αξίζει ένα μπράβο, για το προσωπικό και την πολιτική που ακολουθούν, και εύχομαι να συνεχίσουν έτσι και ακόμα καλύτερα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αλλα πως εξηγεις εσυ η οποιοσδηποτε το οτι η msystems μοιραζει λεφτα οταν μαλιστα ειναι ηδη ευχαριστημενος ο πελατης?

Κοίτα,άμα έχεις συγχρωτιστεί με κάποιον πάνω από δέκα χρόνια,είναι πάρα πολύ εύκολο να βγάλεις συμπεράσματα γι αυτόν.

 

Με κλειστά μάτια!

 

 

Μάντο,θέλω ποσοστά ρε απ´ το mmsystems,ακούς; :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορει να μη το καταλαβα σωστα. Αρχικα του επιστραφηκαν τα χρηματα που εδωσε να αγορασει την οθονη Samsung. Αυτο ηταν η σωστη εφαρμογη του νομου. Οταν του δωσαν υπερογκο πιστωτικο υπολοιπο για περαιτερω αγορες αυτο πως εξηγειται?

 

Τα πράγματα είναι απλά: είναι η καλύτερη τους διαφήμιση!

Μαθηματικά να το δούμε γίνεται ακόμα πιο απλό.


  •  
  • Τα προϊόντα που εγώ αγόρασα δεν τους κοστίζουν 650ε αλλά κάτι λιγότερο. 650ε είναι η τιμή λιανικής. Να πούμε ότι τους κοστίζουν 500ε έτσι για την ιστορία?
  • Επειδή μου άρεσε η κίνηση εγώ έκανα αγορές 970ε, δλδ άφησα στο μαγαζί 320ε. Δεν είχα σκεφτεί ποτέ να χαλάσω αυτά τα 320, όχι αυτή την εποχή (και μακάρι να μπορούσα να δώσω και άλλα).
  • Όλοι μου οι φίλοι και συνεργάτες στην Πάτρα έμαθαν για την msystems και θα την έχουν κατά νου σε επόμενη αγορά τους. Υπενθιμίζω ότι η Πάτρα έχει αμέτρητα μαγαζιά για υπολογιστές και 3 μεγάλες αλύσιδες με 4 υποκαταστήματα. Τώρα κάποιοι έμαθαν ότι υπάρχει και η msystems και θα το διαδώσουν.
  • Τώρα που το skroutz χρεώνει με το κλικ (και μάλιστα εξωφρενικά ποσά) το κάθε μαγαζί πρέπει να ψάξει άλλους τρόπους για να διαφημιστεί και να γίνει γνωστό.
  • Έχουμε 5 σελίδες κουβέντα -σε τεχνολογικό forum- και αυτό είναι η καλύτερη διαφήμιση για αυτούς. Δύο πελάτες να κερδίσουν (και εμένα 3) ήδη πέτυχαν το σκόπο τους.
  • Οι ίδιοι μπορούν να επανακοινωποιήσουν το post μου σε περιοδικά ή άλλα sites/blogs.

 

Τέλος πιστεύεις ότι με 500ε θα μπορούσαν να έχουν κάποια διαφήμιση που θα εξαπλωνόταν όσο αυτό που ήδη έκαναν?

 

Δεν αναφέρω καν το ότι θα μπορούσαν μέχρι και από την samsung να ζητήσουν κάτι (πχ έκπτωση) ως αποζημίωση. Δεν το αναφέρω γιατί δεν το ξέρουμε αν θα γίνει και γιατί δεν μας νοιάζει κιόλλας η σχέση προμηθευτή-καταστήματος. Μας νοιάζει η σχέση καταστήματος-καταναλωτή.

 

Όπως βλέπεις εξηγείται το θέμα του υπέρογκου όπως σωστά είπες ποσού. Για τον απλό λόγο ότι με τόσα χρήματα δεν θα μπορούσαν να βάλουν διαφήμιση στην tv (ουτε καν να την γυρίσουν) ενώ τώρα σίγουρα κερδίζουν πελάτες και μάλιστα πελάτες του χώρου (δλδ που θα ξανα-ψωνίσουν από εκεί).

Έχει διαφορά ο ευχαριστημένος επαγγελματίας από την θεία-Μαρίκα που θέλει HDTV-3D. Ο πρώτος δεν αλλάζει μαγαζί εύκολα, η δεύτερη πάει μια στο ένα μια στο άλλο :)

 

ΥΓ λίγο το site να κάνουν πιό user friendly θα ήταν καλά.

 

Το μενού τους είναι λίγο ενοχλητικό κάποιες στιγμές αλλά το site είναι φοβερά ενημερωμένο και με πλήρη ανάλυση των προϊόντων και των χαρακτηριστικών τους.

Επίσης τα φίλτρα δουλεύουν αρκετά καλά και έχουν πλήρη γκάμα από dell & hp έτοιμα pc που συχνά πυκνά εγκαθιστώ σε πελάτες (less cost, better warranty)

 

Μάντο,θέλω ποσοστά ρε απ´ το mmsystems,ακούς; :P

 

Πήρα κάτι usb-sticks για φίλους αλλά εσύ πέφτεις λίγο μακρυά για να στο στείλω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...