akpe Δημοσ. 16 Απριλίου 2012 Δημοσ. 16 Απριλίου 2012 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα παίδες Ο ξάδερφος μου δουλεύει ως υπάλληλος σε γνωστή αλυσίδα καταστημάτων. Λόγω μιας "κόντρας" με ανώτερό του, αδικαιολόγητης από την πλευρά του δευτέρου, έχει φτάσει σε σημείο να κάθεται σε αναμμένα κάρβουνα φοβούμενος τυχόν επερχόμενο ψυχολογικό πόλεμο, καψόνια (τύπου περιμένω να κάνεις το παραμικρό λάθος), ακόμα και για απόλυση. Τι μπορεί να γίνει σε μια τέτοια περίπτωση; Επεξ/σία 16 Απριλίου 2012 από akpe
ikaruga24 Δημοσ. 16 Απριλίου 2012 Δημοσ. 16 Απριλίου 2012 Short version, να τους σιχτιρισει και να φυγει. Long version, αυτο μου θυμιζει πλαισιο (και μαλλον γι αυτο μιλας κιολας) οπου φυσικα και εχουν τετοιες τακτικες. Δεν μπορει να κανει τιποτα ο φιλος. Αυτη η τακτικη τρομοκρατιας ειναι παγια οσο σωστος και να ειναι ο αλλος στα καθηκοντα του σε αυτες τις αλυσιδες. Το ειχα περασει και εγω και απλα τους (τον) σκυλοεβρισα και εφυγα σουμπιτος.
viper2005 Δημοσ. 16 Απριλίου 2012 Δημοσ. 16 Απριλίου 2012 Τονίζω πως οι συνθήκες εργασίας στο συγκεκριμένο κατάστημα είναι περίεργες λόγω χωροταξίας αλλά και αριθμού προσωπικού. Δεν μπορώ να πω περισσότερα, απλά σκεφτείτε πως οι ευθύνες των υπαλλήλων περιλαμβάνουν και εσωτερικές δουλειές του καταστήματος τις οποίες αναγκάζονται να διεκπαιρεώνουν -μέσα στο ωράριό τους-. Οπότε είναι πολύ εύκολο ο εξουσίας να βρεί το οποιοδήποτε λάθος σαν αφορμή για απόλυση. Something along the lines of "γιατί επισκεύαζες το προϊόν και δεν εξυπηρετούσες τον πελάτη, δρόμο!" plz explain
deesnider Δημοσ. 16 Απριλίου 2012 Δημοσ. 16 Απριλίου 2012 Θα τον συμβούλευα να κάνει όση υπομονή μπορεί, προκειμένου να μην παραιτηθεί, αφού αν παραιτηθεί, θα χάσει ό,τι αποζημίωση θα εδικαιούτο σε περίπτωση απόλυσης, καθώς και το δικαίωμα να μπει στο ταμείο ανεργίας μέχρι να ξαναβρεί δουλειά. Από τη στιγμή που θεωρεί ότι είναι εντάξει στα επαγγελματικά του καθήκοντα, να προσπαθήσει να μη δίνει σημασία σε ψυχολογικούς πολέμους και πιέσεις. Αν η συμπεριφορά του εργοδότη του συνεχίσει να είναι προκλητική χωρίς λόγο, ας του το ξεκαθαρίσει: «Εγώ κάνω τη δουλειά μου και την κάνω σωστά. Αν δε σου αρέσω απόλυσέ με, διότι να παραιτηθώ δεν υπάρχει περίπτωση.» Σε περίπτωση βέβαια που το πράγμα «χοντρύνει» και φτάσει σε επίπεδο προσωπικής κόντρας, προκειμένου να μην έρθουν στα χέρια που λέει ο λόγος - εξαρτάται και από το πόσο ο άνθρωπος μπορεί να ελέγξει τα νεύρα του - η παραίτηση μπορεί να είναι η μόνη λύση...
Aztec Δημοσ. 16 Απριλίου 2012 Δημοσ. 16 Απριλίου 2012 Γνωμη μου να συνεχίσει να δουλεύει όπως δούλευε , να μην αλλάξει την στάση του ως προς τον προιστάμενο, να είναι ευγενικός πάντα και να μην αγχωθεί. Αν η θετική και ευγενική στάση δεν βρίσκει ανταπόκριση κάθεται στην δουλειά που βρίσκεται τώρα και παράλληλα ψάχνει κατι άλλο για να φυγει. Σε καμία περίπτωση δεν υπάρχει λόγος για παραίτηση στην σημερινή κρίση. Δεν λέμε φυσικά να υπομένει κάποιος εξευτελισμό. Α και όταν αποφασίσει να φύγει καλό είναι πριν το κάνει να κάνει escalate το πρόβλημα πιο πάνω στην ιεραρχία γνωστοποιώντας με ευγενικό τρόπο την κατάσταση.
minaras_tio Δημοσ. 16 Απριλίου 2012 Δημοσ. 16 Απριλίου 2012 ^^Αυτη η ευγενια μας εχει γαμησει ομως…. Απλα, καθεται στη δουλεια του, κανει οτι καλυτερο μπορει, και αν δεν τον μπορει αλλο, τον ξευτιλιζει ενα ωραιο απογευμα μπροστα σε κοσμο,τον φτυνει και εφυγε...
Basilhs23___ Δημοσ. 16 Απριλίου 2012 Δημοσ. 16 Απριλίου 2012 Εγώ δεν κατάλαβα εκεί που λές οτι ο υπάλληλος είπε "υποτίθεται εκεί το θέμα". Εξήγησε ο υπάλληλος οτι πήγε να εξυπηρετήσει τον πελάτη και αυτός αρνήθηκε ?
caution Δημοσ. 16 Απριλίου 2012 Δημοσ. 16 Απριλίου 2012 Η τακτική που έχω καταλάβει ότι παίζει καλύτερα μπάλα με τέτοιους "προϊστάμενους" πάει ως εξής: Κράζει κράζει κράζει ο ανώτερος, εσύ υπομένεις αλλά με στυλάκι "ξέρεις ότι σε γράφω λίγο στα @@ μου..." κάποια στιγμή όμως, στο σωστό timing και όταν είστε μόνοι, με την σωστή αφορμή ΤΟΥ Γ@ΜΑΣ!!! Σε φάση "Υou're messing with the wrong bull - θα την πάθεις άσχημα, ξεκόλλα!*" Με αυτά και αυτά, 99% δεν θα σου κολλάει ο προϊστάμενος στο μέλλον, αλλά βέβαια θα είσαι από τους πρώτους στην λίστα για "περικοπές" *είτε αυτό είναι επιθεώρηση εργασίας, είτε αυτό είναι θα σε σαπίσω στο μαγαζί σε ώρα αιχμής και θα σε αφήσω γυμνό να τρέχεις στο Mall, είτε κάτι παρεμφερές... P.S. το "να κάνει escalate το πρόβλημα πιο πάνω" επίσης δουλεύει καλά αλλά σε κάποιες εταιρίες, μόνο.
Aztec Δημοσ. 16 Απριλίου 2012 Δημοσ. 16 Απριλίου 2012 Ρε παίδες το θέμα είναι να μείνει στην δουλειά και να κερδίσει το προιστάμενο να μην του τα πρήζει. Το εχω δει να γίνεται δεν το λεω τυχαία. Αυτό γίνεται μόνο με ευγένια και απόδοση. Με τσαμπουκάδες και τέτοια δεν γίνεται. Αν είναι να φύγει σκάει με σιδερογροθιά , φέρνει και την παρέα με τις χαρλει απ εξω και τέλος.
caution Δημοσ. 16 Απριλίου 2012 Δημοσ. 16 Απριλίου 2012 Δεν θα κερδίσει κανένα προϊστάμενο. Δεν είναι ότι δεν τον συμπαθεί ή κάποια "παρεξήγηση". Τέτοια είναι η πρακτική...
Aztec Δημοσ. 16 Απριλίου 2012 Δημοσ. 16 Απριλίου 2012 Δεν θα κερδίσει κανένα προϊστάμενο. Δεν είναι ότι δεν τον συμπαθεί. Τέτοια είναι η πρακτική... Εντάξει προφανώς μιλάμε για διαφορετικό περιβάλλον που δεν έχω προσωπική άποψη.
liopyr Δημοσ. 16 Απριλίου 2012 Δημοσ. 16 Απριλίου 2012 Πρέπει να πιάσει τον προϊστάμενο στο φιλότιμο, ας πούμε να τον στριμώξει κάποια ανύποπτη στιγμή και να του πει πως έχουν τα πράγματα, πχ: -"Φίλε αντιλαμβάνομαι πως όταν ήσουν μικρός σε κακοποιούσαν και από τότε δε σου σηκώνεται, αλλά μη ξεσπάς πάνω μου, εγώ είμαι άνθρωπος με κατανόηση και προσπαθώ να κάνω τη δουλειά μου. Όποτε θέλεις βοήθεια μη διστάσεις να ζητήσεις, γνωρίζω αρκετούς ανώδυνους τρόπους να αυτοκτονήσεις" φάση.
akpe Δημοσ. 16 Απριλίου 2012 Μέλος Δημοσ. 16 Απριλίου 2012 Αφαίρεσα κάποιες λεπτομέρειες του συμβάντος μετά από παράκλησή του. Οπότε μένουμε στο ότι υπήρξε ένα Χ επεισόδιο, και τώρα φοβάται για την συνέχεια. Παραίτηση καθώς και κόντρα στον ανώτερο δεν παίζει, δεν θέλει να ρισκάρει την δουλειά του. Πρότεινα συζήτηση με τους ανώτερους (με αυτόν δεν) και εάν υπάρξει πρόβλημα escalate πιο ψηλά στην τροφική αλυσίδα της εταιρίας, απλά φοβάμαι μην τυχόν και μόνο η κουβέντα με κάποιον φανεί σαν πρόκληση. Τώρα η επιθεώρηση εργασίας δεν ξέρω αν μπορεί να κάνει κάτι. Θα ήταν όμως "νόμιμη" μια απόλυση με την αιτιολογία "because fuck you, that's why", ειδικά αν ο υπάλληλος αποτελεί υπόδειγμα εργαζομένου εδώ και πάνω από τρία χρόνια;
gokuthelegend Δημοσ. 16 Απριλίου 2012 Δημοσ. 16 Απριλίου 2012 Θα τον συμβούλευα να κάνει όση υπομονή μπορεί, προκειμένου να μην παραιτηθεί, αφού αν παραιτηθεί, θα χάσει ό,τι αποζημίωση θα εδικαιούτο σε περίπτωση απόλυσης, καθώς και το δικαίωμα να μπει στο ταμείο ανεργίας μέχρι να ξαναβρεί δουλειά. Από τη στιγμή που θεωρεί ότι είναι εντάξει στα επαγγελματικά του καθήκοντα, να προσπαθήσει να μη δίνει σημασία σε ψυχολογικούς πολέμους και πιέσεις. Αν η συμπεριφορά του εργοδότη του συνεχίσει να είναι προκλητική χωρίς λόγο, ας του το ξεκαθαρίσει: «Εγώ κάνω τη δουλειά μου και την κάνω σωστά. Αν δε σου αρέσω απόλυσέ με, διότι να παραιτηθώ δεν υπάρχει περίπτωση.» Σε περίπτωση βέβαια που το πράγμα «χοντρύνει» και φτάσει σε επίπεδο προσωπικής κόντρας, προκειμένου να μην έρθουν στα χέρια που λέει ο λόγος - εξαρτάται και από το πόσο ο άνθρωπος μπορεί να ελέγξει τα νεύρα του - η παραίτηση μπορεί να είναι η μόνη λύση... ακριβώς αυτό. Ο φίλος σου δεν χρειάζεται να φοβάται τίποτα, αν παραιτηθεί θα χάσει πολλά δικαιώματα, ταμείο ανεργίας, απωζημείωση κλπ. Αν θέλει ο εργοδότης να το διώξει ας τον απολύσει και να του δώσει και την αποζημείωση (κάτι που δεν θέλει προφανώς). Παρόλα αυτό καλό είναι ο φίλος σου να ψάχνει και για μια άλλη δουλειά, και αν βρει τότες να παραιτηθεί.
panosno1com Δημοσ. 16 Απριλίου 2012 Δημοσ. 16 Απριλίου 2012 Αλυσιδα καταστηματων... Καπου σε τοπικ αλλα και σε συζητηση μου προσφατα, μια πρακτικη που ακολουθουνε ειναι να σε στελνουν καθε μερα σε διαφορετικο καταστημα της αλυσιδας ,βεβαια οχι σε αλλο νομό αλλα σε "γειτονικες" περιοχες... οποτε πες του να χει κ αυτο υποψιν του ,κατι που βεβαια το απευχομαι μεσα απ τη καρδια μου...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα