Προς το περιεχόμενο

Που πήγαν τα RWD αυτοκίνητα?


Panagiotis32

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλυτερα να σου εξηγησει καποιος που εχει εμπειρια απο κεντρομηχανο (η μηχανη δε βρισκεται στο καπω μπροστα, αλλα πισω απο τα καθισματα οδηγου/συνοδηγου). Το μονο που ξερω, κι αυτο θεωρητικα, ειναι οτι επειδη ειναι πισωβαρα ειναι καπως πιο αποτομα στην αλλαγη πορειας (λογω της μετατοπισης του κεντρου βαρους). και παλι, δε λεω οτι ειναι σκοτωστρες.. απλα οτι εχω ακουσει σαν θεωρια. οπως το καταλαβαινω επειδη το βαρος παει περισσοτερο στον πισω αξονα δεν εχουν ακριβως την ιδια συμπεριφορα με τα περισσοτερα αυτοκινητα που εχουμε συνηθισει οι μεσοι οδηγοι που ειναι μπροστοβαρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μχ5 δαγκωτό θα έλεγα.

 

Κατα απόψεις χρηστών του και μή, (τουλάχιστο πιο γνώστες της πισω κινησης απο εμένα) το καλύτερο σχολείο για τα συγκεκριμμένο χώρο. Και εμφανίσιμο φυσικά και κάμπριο και και και.

Μια overall λύση με λίγα λόγια.

Προσωπικα το εχω οδηγήσει και μου άρεσε πάρα πολύ, αλλά δεν ήταν ακριβώς εργοστασιακό.

Και το Ρχ8 που αναφέρθηκε πολύ τίμιο,αλλά θαρρώ πως όχι για τους καιρούς μας... Η συντήρηση του, είναι κάπως.

Για S2000 κτλ, δε κάνουμε καν κουβέντα.

 

Για το 316 επίσης, είναι κρίμα...Τι να δεί απο πίσω κίνηση απο αυτόν τον τάφο; Ας πάρεις κάτι πιο...σπόρ.

 

Τωρα για τα MG tf, εχει ένας γνωστός,αλλά δεν ειναι και πολυ΄ευχαριστημένος. Βέβαια δεν το χω αναλύσει και πολύ, αλλά θα με ξένιζε μια τέτοια επιλογή.

Το μχ5 είναι θαρρώ μια τίμια λύση και δοκιμασμένη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μη σε παρω στο λαιμο μου με τα mg tf.. μπορει εσενα να σε καλυψουν οποτε οτι σου λεω ειναι μπαρουφες! :mrgreen:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λίγα κυβικά πισωκίνητο μεταχειρισμένο φτηνό και παιχνιδιάρικο???

 

μμμ mx5 μονόδρομος.... zoom zoom zoom :P

 

Συμφωνουμε απιστευτα. "Σχολειο" το αυτοκινητο αλλα με 5 χιλιαρικα δεν παιζει να βρεις. 6-7 χιλιαρικα ομως θα βρεις μπολικα και μαλιστα κουκλες. Αν δεν εχεις οικογενειακες υποχρεωσεις και γενικα αν εισαι lone rider το αμαξι αυτο ειναι μονοδρομος γιατι ειναι για 1+1 ατομο(α).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μχ5 δαγκωτό θα έλεγα.

 

Κατα απόψεις χρηστών του και μή, (τουλάχιστο πιο γνώστες της πισω κινησης απο εμένα) το καλύτερο σχολείο για τα συγκεκριμμένο χώρο. Και εμφανίσιμο φυσικά και κάμπριο και και και.

Μια overall λύση με λίγα λόγια.

Προσωπικα το εχω οδηγήσει και μου άρεσε πάρα πολύ, αλλά δεν ήταν ακριβώς εργοστασιακό.

Και το Ρχ8 που αναφέρθηκε πολύ τίμιο,αλλά θαρρώ πως όχι για τους καιρούς μας... Η συντήρηση του, είναι κάπως.

Για S2000 κτλ, δε κάνουμε καν κουβέντα.

 

Για το 316 επίσης, είναι κρίμα...Τι να δεί απο πίσω κίνηση απο αυτόν τον τάφο; Ας πάρεις κάτι πιο...σπόρ.

 

Τωρα για τα MG tf, εχει ένας γνωστός,αλλά δεν ειναι και πολυ΄ευχαριστημένος. Βέβαια δεν το χω αναλύσει και πολύ, αλλά θα με ξένιζε μια τέτοια επιλογή.

Το μχ5 είναι θαρρώ μια τίμια λύση και δοκιμασμένη.

 

Ρε παιδιά εχω μια απορία,μέχρι πριν απο 3 χρόνια έβλεπες πολλα s2000 στην αθήνα,τωρα πια ζήτημα να εχω πετύχει 1-2 στο δρόμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε με ολα αυτα τα κουτσα που γινονται στη χωρα και ειδικα στον τομεα της αυτοκινησης δεν ξερω ποσος κοσμος ειναι αρκετα "απλας" για να σκαει τοσα φραγκα σε βενζινες, σερβις και τελη κυκλοφοριας και ασφαλειας για ενα αμαξι 2000cc το οποιο ειναι κατηγοριας "εγω θελω να κανω την καυλα μου". Αν μη τι αλλο ουτε οικογενιαρχης δεν θα ηθελα να ειχα αυτοκινητο 2000cc ποσο μαλλον για ενα "αχρηστο" και πανακριβο μαραφετι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H πιο καλή λύση είναι το mx-5, με 5000-5500 βρίσκεις καλούτσικο mk2, εννοείται πάντα σε μαμά κατάσταση. Από κει και πέρα σ αυτά τα λεφτά δεν υπάρχει κάτι αξιόλογο. Μια 316 ε46 που προτάθηκε πριν πρέπει να θέλει άλλα τόσα για να γίνει αυτοκίνητο μιας και δεν παίζει να είναι σε καλή κατάσταση. Το ότι είναι τάφος δεν έχει σημασία, και το MX-5 δεν έχει γκάζια.

Το RX-8 τελείως άκυρη επιλογή από τη στιγμή που δεν παίζει καλό ρευστό από πίσω. Πολλά λεφτά σε βενζίνη, πολύ ακριβή συντήρηση και λόγω της ιδιαιτερότητας του βανκελ έπρεπε να γίνεται κάπως διαφορετική χρήση του μοτέρ και φυσικά τακτικότατοι έλεγχοι, δύσκολα αν δεν προέρχεται από γνωστό να ξέρεις τι καπνό φουμάρει, τα 5 και 6 χιλιάρικα είναι εικονική τιμή, σα να το αγοράζεις με δόσεις είναι με αυτά που θα ζητήσει και εδώ που τα λέμε είναι χαζό να πιστεύει κάποιος πως με τέτοιο ποσό πήρε ένα μοντέλο ούτε καν 10ετίας πισωκίνητο με 200 άλογα,μπλοκε,κορόιδεψε το κράτος με τα τέλη και έκανε την πιο γαμάτη αγορά.

Από MG δεν έχω ιδέα περί αξιοπιστίας και προβλημάτων αλλά αν ψάξεις σε ξένα φορά και δεις συζητήσεις κατόχων ίσως πάρεις μια ιδέα. Το ότι έιναι κεντρομήχανο είναι κάτι το θετικό από οδηγικής πλευράς και ευχαρίστησης. Πισώβαρο δεν είναι σε καμία περίπτωση ίσα ίσα έχει το καλύτερο ζύγισμα, και στις στροφές μπαίνει σαν καρτ, δηλαδή κάπως μονοκόμματο και μετά θα πατάξει κώλο (εφόσον το πιέσεις).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

MR2 πως και δεν ανέφερε κάποιος? Τόσο χάλια είναι?

 

Το MR2 ειναι γαματo αλλα εχω την εντυπωση οτι ειναι αρκετα πανω απο τα 5 χιλιαρικα που ζηταει το παλικαρι. Αν μπορει ομως το παλικαρι να κανει ενα βημα παραπερα οικονομικα τοτε ειναι σιγουρα δευτερη επιλογη για εμενα μετα το MX-5.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...