Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

αναφερομαι στο προηγούμενο τοπικ που αναλωθηκε σε αντιπαραθεσεις και κλειδώθηκε. http://www.insomnia.gr/topic/445475-corsair-force-series-gt-120gb-8988-e/

 

για να υπάρχει μια ισσοροπημένη αντιμετώπιση στα φορουμ είπα να ποστάρω νεα αλληλογραφία που πήρα απο το κατάστημα μετα την αρχική αντιπροταση για την αγορα του SSD σε υψηλότερη τιμη - που δεν ηταν ανταγωνιστική. στη νεα επιστολή προτείνουν ενα 5% εκπτωση στην επόμενη παραγγελία σε οποιοδήποτε ειδος. κατα την άποψη μου ειναι μια κίνηση στην σωστή κατεύθυνση και αντι μόνο να κράζουμε θεωρήσα οτι ηταν καλο να δούμε και μια τάση απο τα καταστήματα να αναλαμβάνουν την ευθύνη για τα λάθη τους αντι να την γλυτώνουν ευκολα επικαλούμενοι διάφορους ορους χρησης και δικαιολογίες. τουλαχιστον αυτο δειχνει ενα σεβασμό προς τον πελάτη.

 

δεν ειμαι σιγουρος αν θα ασχοληθω να παρω κατι αλλα τουλάχιστον εκτιμώ την κίνηση.

 

και οχι δεν ειμαι υπαλληλος του συγκεκριμενου καταστήματος:)

Κατ’ αρχάς θα θέλαμε να σας ζητήσουμε για μία φορά ακόμη συγγνώμη για οποιαδήποτε αναστάτωση ή ταλαιπωρία σας προκαλέσαμε σχετικά με την λάθος ανάρτηση τιμής του προϊόντος Corsair Force Series GT CSSD-F120GBGT-BK 2.5" 120GB Sata III.

 

 

 

Καθώς το συγκεκριμένο μεμονωμένο περιστατικό δεν ανταποκρίνεται στο επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρουμε σε εκαντοτάδες πελάτες καθημερινά και καθώς δεν συμβαδίζει με τις αξίες και τις αρχές που πρεσβεύουμε τα 30 χρόνια λειτουργίας μας στον χώρο της πληροφορικής, καθώς επίσης κατανοώντας την έντονη δυσφορία που μπορεί να προκληθεί σε οποιονδήποτε καταναλωτή από την μη εξυπηρέτηση του, θα θέλαμε, ως ελάχιστη αποζημίωση και ένδειξη της πελατοκεντρικής μας προσέγγισης όπου έχει ως μοναδικό στόχο την κάλυψη οποιασδήποτε ανάγκης των πελατών μας, να σας προσφέρουμε έκπτωση 5% στην επόμενη αγορά σας.

 

Σας ζητούμε και πάλι συγγνώμη και παραμένουμε στην διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή απορία, ευελπιστώντας σε μελλοντική συνεργασία.

 

Με εκτίμηση,

 

E-Gate Sales Team

Δημοσ.

Εσύ μπορεί να μην είσαι του μαγαζιού, αλλα κάποιος σίγουρα είδε τι έγινε εδώ!

Αν ερχόταν κατευθείαν σαν απάντηση αυτό το mail θα είχε αλλο κύρος, αλλα 3 μέρες μετά, μάλλον για διαφήμιση ψάχνουν..

Καλά έκανες και το μοιράστηκες αλλα καλύτερα να κλειδωθεί το θέμα απο τώρα :-D

Δημοσ.

Δεν αξίζει παραπάνω (")διαφήμιση(") το συγκεκριμένο κατάστημα κι εγώ έλαβα το mail της μ@@@@@@ας και το έχωσα κατευθείαν στα spam , αρκετά με τις μ@@@@@@@ς τους (όλων) .

 

Ας κλειδωθεί το θέμα γιατί δεν υπάρχει καμία προσφορά ... ούτε αυτή του 5% έκπτωση ...

Αν ήταν κοντά στις τιμές των άλλων καταστημάτων ίσως να άξιζε , αλλά και πάλι σιγά τη προσφορά .

 

Όποιος θέλει να το συζητήσει ας ανοίξει θέμα στο μπλα - μπλα ...

Δημοσ.

προταση καταστήματος για 5% εκπτωση στην επομενη αγορα

 

Κράτα την επόμενη φορά μέχρι να κάνουν το ίδιο και να ξαναβάλουν κάποιο κράχτη.

 

Να δω τι θα πουν μετά

Δημοσ.

5% δεν ειναι φοβερο εκτος αν το συνδιασεις με καποια ηδη προσφορα. Και φυσικα θα σου πουν οτι για τις προσφορες δεν συνυπολιζεται.

  • Super Moderators
Δημοσ.

όταν όμως έχει την φτηνότερη τιμή στο skroutz, δεν μας κακοπέφτει κιόλας άλλα ένα 5% κάτω...

Δημοσ.

Η κίνηση αυτή είναι σωστή (χαίρομαι που με άκουσαν, ασχέτως αν το 5% είναι μηδαμινό σε σχετικά χαμηλού κόστους αγορές) και πιθανόν αποτρέπει κάποιες αρνητικές αξιολογήσεις στο skroutz. Όπως πάντως αναφέρθηκε ήδη αυτό θα έπρεπε να είναι το πρώτο mail και όχι το mail που ακολουθεί αρνητικές αξιολογήσεις + κράξιμο.

Ξαναλέω πάντως ότι είναι σωστή κίνηση. Μέχρι σήμερα έχουμε συνηθίσει τα μαγαζιά μονομερώς να ακυρώνουν τις παραγγελίες και ταυτόχρονα να γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια όσους έχουν κάνει τις παραγγελίες αυτές.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...