Προς το περιεχόμενο

NBA 2K13


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 610
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Options -> My Controller -> Controller settings -> Preferred position -> διαλέγεις τη θέση του παίκτη που θέλεις. Κάποια στιγμή όμως θα χρειαστεί να πας στον πάγκο και τότε λογικά δεν θα έχεις simulation (όπως στο MyCareer) αλλά θα ελέγχεις τον αναπληρωματικό σου.

 

Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά να ρωτήσω το online στο pc λέει τίποτα? δεν εχω προλάβει να το δω γιατι απο την πρώτη μέρα παίζω το myplayer :-D

Φέτος δεν ξέρω αν έχει διορθωθεί η κατάσταση τα προηγούμενα χρόνια πάντως ήταν τραγικό και από άποψης λαγκ και από άποψης γραφικών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως έχετε καταλάβει, οι περισσότεροι εδώ μέσα δεν ασχολούνται με το online του ΝΒΑ 2k.

 

Είτε επειδή δεν έχουν αυθεντικό το παιχνίδι, είτε λόγω της πολύ κακής παράδοσής του στο συγκεκριμένο τομέα (lag, αποσυνδέσεις, χάλια γραφικά, έλλειψη αξιόλογων modes κλπ), είτε γιατί πολύ απλά δεν ενδιαφέρονται (αν δοκιμάσετε μερικούς online αγώνες θα καταλάβετε τι εννοώ... αυτό το πράγμα που παίζεται μόνο μπάσκετ δεν είναι). Νομίζω το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να ρίξετε μια ματιά στα επίσημα forum της 2k sports, όπου υπάρχουν απόψεις για όλα τα γούστα καθώς και άφθονη γκρίνια*: https://www.2ksports...splay.php?f=205

 

* άσχετο αλλά πάντα θα επιμένω ότι ο γρηγορότερος τρόπος για να μάθει κανείς την πραγματική αξία ενός παιχνιδιού (ή γενικά ενός προϊόντος) είναι να διαβάσει τις αρνητικές κριτικές και τα όποια κουσούρια του. Αν τα αρνητικά στοιχεία δεν μας φαίνονται σημαντικά, τότε το προϊόν αξίζει τα λεφτά του. Έτσι και με το 2k διαβάζω για ποιά πράγματα γκρινιάζει ο κόσμος και μετά κρίνω αν συμφωνώ ή όχι. Απλώς το λέω σαν προειδοποίηση, γιατί παραδοσιακά στα forum της 2k sports το μπινελίκι πάει σύννεφο :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άλλοι δύο αγώνες εναντίον Denver και Pacers. Ο πρώτος αγώνας πραγματική πανωλεθρία, αφού από το -5 του ημιχρόνου πάθαμε blackout στην τρίτη περίοδο. Στις αρχές της τέταρτης η διαφορά ξέφυγε και κόντεψε να φτάσει τους 30 πόντους (τελικά έχασα 75-53). Η μόνη κριτική που μπορώ να κάνω είναι τα 1/11 σουτ του Love (σχεδόν όλα με καλές προϋποθέσεις) και το ότι όλη η πεντάδα των Nuggets είχε διψήφιο αριθμό πόντων ενώ από τους δικούς μου κανένας. Μόνο ο Κιριλένκος με αυτόν τον Malcolm Lee την πάλεψαν λίγο.

 

Στον επόμενο αγώνα παίχτηκε το ξύλο του αιώνα και νίκησε ο λιγότερο κακός. Και οι δύο είχαμε κάτω από 40% σουτ. Κατάφερα δε (γιατί περί κατορθώματος πρόκειται) να βάλω 11 τρίποντα και 10 δίποντα! Ο Roy είχε 4/4 και βγήκε MVP. Ο αγώνας πάντως είχε τεράστιο σασπένς. Οι Pacers ξεκίνησαν πολύ καλά με τον Augustin, η πρώτη περίοδος τέλειωσε 9-9(!), προηγήθηκα 34-21 στα μέσα της τρίτης αλλά στα καπάκια κατόρθωσα να φάω σερί 0-13. Παρά την ισοπαλία ξαναπήρα διαφορά 8 πόντων και βαδίζαμε προς άνετη νίκη. Την οποία και θα είχαμε πάρει αν:

 

α) οι Pacers δεν έβαζαν μερικά παλαβά σουτ απ' το πουθενά και σε κρίσιμα σημεία, πχ. 2 μεγάλα off balance τρίποντα στα τέλος των επιθέσεών τους,

β) οι δικοί μου δεν επέμεναν να κάνουν λάθος πάσες στα pick 'n' roll (κάτι που έχει αρχίσει να με εκνευρίζει, καθώς οι μισές p 'n' r πάσες μέσα στη ρακέτα κλέβονται αφού ο πασέρ πετάει την μπάλα πάνω στον αμυντικό και όχι στο κενό),

γ) (και κυριότερο) δεν έχανα ένα κάρο βολές! Συνολικά είχα 6/17 και μιλάμε κόντευα να πάθω εγκεφαλικό. Τελικά ανακάλυψα τι έφταιγε μετά το τέλος του αγώνα. Η ρύθμιση Real FT% για τις βολές είχε γυρίσει από μόνη της στο default User Timing! Το δε difficulty το είχα βάλει κάποτε στο 100 και το άφησα εκεί, οπότε μοιραία είχαμε τα προαναφερθέντα αίσχη. Έλεος, τι άλλο θα δούμε. Μάλλον έτσι εξηγούνται και οι 2/8 βολές του πρώτου αγώνα.

 

Με τις άπειρες χαμένες βολές και τη διαφορά στο +3 υπέρ μου, οι Pacers ξεκινούν επίθεση στα 10". Γύρω στα 5" γίνεται παγίδα στην κορυφή πάνω στον Augustin και λέω μόλις δώσει την πάσα θα κάνω αμέσως φάουλ για να τους στείλω στις βολές. Το κακό ήταν ότι μετά θα πήγαινα κι εγώ στη γραμμή του φάουλ, οπότε το φοβόμουνα πολύ και τελικά αποφάσισα να τους αφήσω να σουτάρουν. Όπερ και εγένετο, η μπάλα πήγε στη γωνία στο Granger που έγραψε υπό πίεση ένα μεγαλοπρεπέστατο τρίποντο στα 1.4"! Τρία εγκεφαλικά απανωτά, αφού από το +8 ενάμιση λεπτό πριν το τέλος φτάσαμε στο 56-56 και σε σίγουρη παράταση.

 

Στην επαναφορά ήθελα σκριν χαμηλά για να βγει ο Roy (4/4 είπαμε) στη διαγώνιο να σουτάρει από το hot spot του. Το σύστημα δεν πέτυχε και αναγκαστικά πέταξα την μπάλα στον Rubio (1/4 τρίποντα μέχρι εκείνη τη στιγμή, με το μοναδικό να είναι από την αγαπημένη του θέση διαγώνια αριστερά). Παρ ολ' αυτά η επαναφορά γινόταν από τα δεξιά, άρα δεν προλάβαινα να φτάσω μέχρι εκεί, ούτε ήθελα να ρισκάρω μεγάλη πάσα. Του τη δίνω λοιπόν στην κορυφή, στα 8,5 μέτρα, αμολάει ένα τρίποντο και... μέσα! Αν είναι δυνατόν, με το buzzer. 59-56 τεράστια νίκη και πάω τρέχοντας για ύπνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στις βολές πλέον βάζω αποκλειστικά Real FT% και ο λόγος είναι πως έτσι έχω πιο ρεαλιστικά ποσοστά. Διαφορετικά έτσι και μάθεις τον τρόπο που σουτάρουν βολές οι παίκτες σου, μπορείς να κάνεις εξωπραγματικά νούμερα (πχ. 80% ευστοχία με παίκτες που στην πραγματικότητα δεν έχουν ούτε 60%). Υπάρχει βέβαια η δυνατότητα να ανεβάσεις το difficulty στο 100, αλλά δεν ξέρω πόσο μεγάλη επίπτωση έχει. Σίγουρα πάντως στο Real FT% δεν παίζει κανένα ρόλο το πότε θα αφήσεις το κουμπί του σουτ.

 

Στα κανονικά σουτ τώρα είναι πολύ πιο περίπλοκη η κατάσταση. Αρχικά πιστεύαμε ότι το release του κουμπιού δεν είχε καμία σημασία, αλλά τελικά φάνηκε κάτι τέτοιο δεν ίσχυε. Όπως έγραψε και ο fearwhatnow για το περσινό (; ) 2k:

 

2k clearly stated last year that Shot Stick Timing is the Real FG% option.The only difference is a little boost when the timing is perfect and when your player takes an open shot.

 

Τώρα η αλήθεια είναι πως δεν έχω κάνει πολλές δοκιμές με το Real FG%. Όσες έκανα ήταν στο 2k12 και κρίθηκαν μάλλον αποτυχημένες, αφού είχα φοβερά ποσοστά αστοχίας. Και διαβάζοντας τα διάφορα forum βλέπω ότι οι μισοί είναι υπέρ του ενός, οι υπόλοιποι υπέρ του άλλου. Go figure.

 

edit: Αυτοί πάντως που είναι κατά του Shot Stick Timing στα σουτ, έχουν ως βασικό επιχείρημα τα αφύσικα μεγάλα ποσοστά ευστοχίας. Ότι δηλαδή αν μάθεις το στιλ του παίκτη, μπορείς να βάζεις άπειρα καλάθια. Ίσως και να έχουν δίκιο, πάντως με τα custom sliders που χρησιμοποιώ και τα ποσοστά της ομάδας μου να κυμαίνονται στο 40-45%, δεν νομίζω ότι χρειάζεται να βάλω Real FG%.

Επεξ/σία από nzeppos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Φίλος που ήρθε να παίξει στο PC μου χθες όπως κάθε χρόνο (γιατί το λάπτοπ του δεν είναι τόσο δυνατό και κόβει details), έβαλε το online και σε head to head που δοκιμάσαμε μερικές φορές, έγραφε συνέχεια στην αρχή "4 matches found" και μετά όλο search και τίποτα (ανοιχτά τα ports του 2κ12).

Στο team, βρήκε γρήγορα άλλους 4 και ξεκίνησε, αλλά ο 1 ή έφαγε DC ή την έκανε γιατί λόγω του lag πήγαινε σε slow motion.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατέβασα το τελευταίο roster update και έχω το εξής πρόβλημα.

Κάθε φορά που ξεκινάω το παιχνίδι ενώ έχω κάνει load και save το καινούργιο ρόστερ αυτό ξεκινάει πάντα με το παλιό και αναγκάζομαι κάθε φορά να κάνω την ίδια διαδικασία...

Any help?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, το κακό φέτος είναι πως δεν υπάρχει default αρχείο roster.ros για να το αντικαθιστούσαμε μία και καλή και να τέλειωνε η υπόθεση. Στο 2k13 κάπου αλλού πρέπει να σώζεται το default roster. Θα το ψάξω και θα επανέλθω το συντομότερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άλλο ένα θέμα είναι με το update άλλαξε και λίγο το gameplay

τέρμα τα πολλά επιθετικά ριμπάουντ οι άμυνες έβγαιναν πιο εύκολα στους αιφνιδιασμούς έφτανα τον αντίπαλο και πλέον χάθηκαν και αυτά...Ίσως αν δοκιμάσω να κάνω πάλι αντιγραφή τον φάκελο online data μπας και δω πάλι διαφορά αλλά αν είναι να γίνεται και αυτό κάθε φορά που θα ξεκινάω το παιχνίδι όπως με τα ροστερ σε δουλειά να βρισκόμαστε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτο που λες δεν ισχτει. το update που βγηκε αφορα MONO το ροστερ κ το μονο που αλλαξε ειναι ορισμενα ratings των παιχτων.δεν αλλαξε απολυτως τιποτα απ το gameplay

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...