Προς το περιεχόμενο

Προσφορα V-power Shell


Ammon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδια ξερει κανεις εαν η shell βαζει την v-power σε προσφορα στην ιδια τιμη με την απλη καποια απο τις ημερες της εβδομαδας?Καποια στιγμη τις Παρασκευες εαν εβαζες πανω απο 20 λιτρα v-power την αγοραζες στην τιμη της απλης.Ισχυει καποια τετοια προσφορα σημερα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Παιδια ξερει κανεις εαν η shell βαζει την v-power σε προσφορα στην ιδια τιμη με την απλη καποια απο τις ημερες της εβδομαδας?Καποια στιγμη τις Παρασκευες εαν εβαζες πανω απο 20 λιτρα v-power την αγοραζες στην τιμη της απλης.Ισχυει καποια τετοια προσφορα σημερα?

 

χτες ηταν αυτη η προσφορα γι αυτην τη βδομαδα. προφανως ξανααρχισαν να το κανουν :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν εχουν καμια διαφορα οι 2 βενζινες

ΚΑΜΙΑ

 

 

Σε αμαξι ισως η διαφορα να μην ειναι εμφανης... σε 2T scooter που ειναι μονοκυλινδρο και πιο συγκεκριμενα σε gilera runner 80ρι, 95-97 δεν εχουν διαφορα στην αποδοση...η 100ρα που ειναι και εισαγωγης εχει διαφορα... Ακους πραγματικα το μοτερ να στροφαρει αλλιως..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ολες οι κατηγοριες καυσιμων προερχονται απο το ΙΔΙΟ ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΟ.-για την racing μπορει και να ερχετε απ εξω-

αν εχεις τουρμπο τελευταιας 5ετιας κ εισαι γρηγορος θα δεις διαφορα...

It's a common misconception amongst car enthusiasts that higher octane = more power. This is simply not true. The myth arose because of sportier vehicles requiring higher octane fuels. Without understanding why, a certain section of the car subculture decided that this was because higher octane petrol meant higher power.

The reality of the situation is a little different. Power is limited by the maximum amount of fuel-air mixture that can be jammed into the combustion chamber. Because high performance engines operate with high compression ratios they are more likely to suffer from detonation and so to compensate, they need a higher octane fuel to control the burn. So yes, sports cars do need high octane fuel, but it's not because the octane rating is somehow giving more power. It's because it's required because the engine develops more power because of its design.

There is a direct correlation between the compression ratio of an engine and its fuel octane requirements. The following table is a rough guide to octane values per engine compression ratio for a carburettor engine without engine management. For modern fuel-injected cars with advanced engine management systems, these values are lowered by about 5 to 7 points.

Compression ratio Octane

5:1 72

6:1 81

7:1 87

8:1 92

9:1 96

10:1 100

11:1 104

12:1 108

----------

περισσότερα οκτάνια σημαίνει καύση μικρότερης ταχύτητας, υψηλότερης θερμοκρασίας και άρα μεγαλύτερη ασφάλεια ως προς τον κίνδυνο της προανάφλεξης+μεγαλυτερη "αντοχη" στην υψηλοτερη συμπιεση .

Ένα μέρος της βενζίνης φεύγει άκαυστο από την εξαγωγή (ή μένει γύρω από τα ελατήρια καταστρέφοντας τα και μολύνοντας το λάδι). Ποιός πιθανώς θα δει τελικά διαφορά; Αυτός που έχει ανεβάσει το αβανσ με πρόγραμμα. Οι υπόλοιποι θα είναι στα ίδια ή και χειρότερα εφόσον ισχύει αυτό που έγραψα πιο πάνω.

Τώρα για τις διαφορές που παρατηρούνται; Οι 100άρες έχουν κάποια πρόσθετα λιπαντικά που δίνουν μια πιο ομαλή αίσθηση στη λειτουργία του κινητήρα. Μόνο αυτό μπορώ να φανταστώ αν και εφόσον το αυτοκίνητο λειτουργούσε κανονικά πιο πριν με βενζίνη χαμηλότερων οκτανίων. Αν τώρα ο αισθητήρας για πυράκια βάραγε υπερωρίες με την προηγούμενη βενζίνη για λόγους όπως μοτέρ με υψηλή συμπίεση, χαμηλή ατμοσφαιρική πίεση, υψηλές θερμοκρασίες εισερχόμενου αέρα, χαμηλά ποσοστά υγρασίας, κτλπ και έπεφτε η απόδοση είναι ένα εντελώς άλλο θέμα που ευθύνεται το αυτόματο κατέβασμα του αβανσ από την ECU.

το Knock sensor ειναι αυτο που ρυθιμιζει αβανς αναλογα με τα πυρακια αρα την ποιοτητα της βενζινης.εφοσον βαζεις χειροτερη βενζινη ριχνει αβανς για να περιορισει πυρακια.εννοειτε πως δεν γινεται το αντιστροφο,να μεγαλωσει αβανς για να χει καλυτερες καυσεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οσες φορες και να κανεις δυναμομετρηση διαφορετικη θα ναι η καμπυλη

1.εξαρταται και απο τον χειριστη

2.θερμοκρασιες γενικοτερα (περιβαλλοντος και μηχανης)

3.εξαερισμο

κτλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχήν δεν υφίσταται πλέον Shell. Απλώς άφησαν για κάποια χρόνια την εμπορική ονομασία, στους τοπικούς ήρωες που εξαγόρασαν το δίκτυο της.

Το ίδιο θαρρώ συμβαίνει και για την BP.

 

Κάποτε επι ημερών Shell και φθηνής βενζίνης (που λεει ο λογος) η V power racing ήταν όντως καλή βενζίνη. Βέβαια τότε έκανε 1.05 η κοινή "100ρα" και 1.25 η V racing.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...