Προς το περιεχόμενο

Προβλημα με Viber σε Vodafone


Heatspreader

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δυστυχώς οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας είναι καρτέλ.

Έκανα αίτηση μεταφοράς του αριθμού μου σε Cosmote και η Vodafone μου έκανε της εξής προσφορά.

Μου πρότεινε το Vodafone Unlimited 50.

Τιμοκατάλογος Vodafone Unlimited 50 Μηνιαίο πάγιο 50 € Ενσωματωμένη χρήση (εθνικές κλήσεις ή / και βίντεο-κλήσεις) προς όλη τη Vodafone & σταθερά απεριόριστα προς άλλα κινητά 190 λεπτά SMS προς όλη τη Vodafone απεριόριστα SMS προς άλλα κινητά 100 SMS Internet στο κινητό 500 MB

Με τη μόνη διαφορά ότι δεν θα πληρώνο 50€, αλλά 30,80€, μαζί με τα τέλη.

 

Τηλεφώνησα στη Cosmote ώστε να μου κάνει μία προσφορά όχι καλύτερη, αλλά ίδια, αλλά δεν έβγαλα άκρη. Τηλεφώνησα σε όλα τα τμήματα και το συμπέρασμα ήταν ότι δεν γίνονται καλύτερες προσφορές για νέους συνδρομητές, παρά μόνο αυτές που υπάρχουν στους τιμοκαταλόγους.

Στη Cosmote θα πήγαινα στο Unlimited 25 και με έκπτωση αντί επιδότησης θα μου έβγαινε 25,30€ το μήνα.

1500 Δωρεάν λεπτά προς COSMOTE 50 Δωρεάν λεπτά προς υπόλοιπα Εθνικά Δίκτυα 1500 Δωρεάν SMS προς COSMOTE 30 Δωρεάν SMS προς υπόλοιπα Εθνικά Δίκτυα Κινητής Τηλεφωνίας 100 Δωρεάν MB

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Στη Vodafone με τη προσφορά που έχω τώρα της είπα να τη κάνουμε και βλέπουμε μιας και με ενημέρωσε ότι δεν δεσμεύομαι και μπορώ να φύγω όποτε θέλω.

 

Θα στείλω email στην Cosmote με την όλη κατάσταση, να δω αν μπορεί να γίνει κάτι και να μου γίνει μία καλύτερη προσφορά από αυτές που έχει στο internet.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μια που το θέμα αφορά το Viber μήπως μπορεί κάποιος να μου πει γιατί δε μπορώ να μιλήσω μέσω της εφαρμογής απ΄το wifi του σπιτιού μου με bluetooth αλλά μόνο με ακουστικά?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Παιδια επειδη σκεφτομαι να φυγω απο cosmote και να παω cu λογο της προσφορας για τους φοιτητες,θελω να μαθω αν τελικα ισχυει αυτο με το viber και αλλα social networks...Τελικα μπορουμε να χρησιμοποιουμε το viber..?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Καλησπέρα κι από μένα.

 

Γράφω για να ενημερώσω για το θέμα του Viber-VodafoneCU.

 

Είμαι κάτοχος καρτοκινητού CU εδώ και λίγο καιρό. Χτες βράδυ απέστειλα γραπτώς παράπονα στην Vodafone πως δεν μου λειτουργούν οι υπηρεσίες Skype-Viber-κτλ. Σήμερα επικοινώνησαν μαζί μου για να μου ζητήσουν ένα τηλέφωνο επικοινωνίας ώστε "να μου δώσουν τις διευκρινίσεις που θέλω". Έτσι κι έγινε..

Στο τηλέφωνο ένας ευγενικός υπάλληλος από το τμήμα ίντερνετ με ενημέρωσε προφορικά ότι για τους πελάτες που έχουν συμβόλαιο κάτω από 40€/μήνα αποκλείεται η πρόσβαση σε τέτοιες υπηρεσίες. Μάλιστα αναφέρθηκε σε συγκεκριμένη υποπαράγραφο των όρων χρήσης που παραθέτω εδώ:

2.4. Με σκοπό την αποφυγή συμφόρησης του δικτύου της και την προστασία της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών στους Συνδρομητές της, η VODAFONE διατηρεί το δικαίωμα να περιορίζει τη χρήση υπηρεσιών φωνής μέσω διαδικτύου/πρωτοκόλλου IP (π.χ υπηρεσίες VoIP) που προσφέρονται με χρήση του δικτύου κινητών τηλεπικοινωνιών της VODAFONE. Σε κάθε περίπτωση η VODAFONE θα παρέχει την επιλογή εγγραφής σε συγκεκριμένα ειδικά προγράμματα, στα οποία θα προβλέπεται η χρήση των εν λόγω υπηρεσιών.

 

Και ρωτάω:

  1. Γιατί δεν απάντησε γραπτώς παρά έβαλε τον υπάλληλό της να μου τηλεφωνήσει;
     
  2. Εγώ που επιθυμώ να χρησιμοποιώ τα Viber-Skype για να στέλνω μηνύματα ποιον όρο του συμβολαίου παραβαίνω και μου έχουν κλειδώσει την πρόσβαση;
     
  3. Τέλος, από που και πως μου παρέχεται η επιλογή εγγραφής σε συγκεκριμένα ειδικά προγράμματα, στα οποία θα προβλέπεται η χρήση των εν λόγω υπηρεσιών;

Υ/Γ: Ήμουν απ΄ αυτούς που επικροτούσαν τις νέες προσφορές της Vodafone όπου έβγαινε μπροστά απ΄τον ανταγωνισμό αλλά πλέον νοιώθω τουλάχιστον ανόητος... Μα είναι πρακτικές αυτές!;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα κι από μένα.

 

Γράφω για να ενημερώσω για το θέμα του Viber-VodafoneCU.

 

Είμαι κάτοχος καρτοκινητού CU εδώ και λίγο καιρό. Χτες βράδυ απέστειλα γραπτώς παράπονα στην Vodafone πως δεν μου λειτουργούν οι υπηρεσίες Skype-Viber-κτλ. Σήμερα επικοινώνησαν μαζί μου για να μου ζητήσουν ένα τηλέφωνο επικοινωνίας ώστε "να μου δώσουν τις διευκρινίσεις που θέλω". Έτσι κι έγινε..

 

Στο τηλέφωνο ένας ευγενικός υπάλληλος από το τμήμα ίντερνετ με ενημέρωσε προφορικά ότι για τους πελάτες που έχουν συμβόλαιο κάτω από 40€/μήνα αποκλείεται η πρόσβαση σε τέτοιες υπηρεσίες. Μάλιστα αναφέρθηκε σε συγκεκριμένη υποπαράγραφο των όρων χρήσης που παραθέτω εδώ:

 

Και ρωτάω:

 

[*]Γιατί δεν απάντησε γραπτώς παρά έβαλε τον υπάλληλό της να μου τηλεφωνήσει;

 

[*]Εγώ που επιθυμώ να χρησιμοποιώ τα Viber-Skype για να στέλνω μηνύματα ποιον όρο του συμβολαίου παραβαίνω και μου έχουν κλειδώσει την πρόσβαση;

 

[*]Τέλος' date=' από που και πως μου παρέχεται η επιλογή εγγραφής σε συγκεκριμένα ειδικά προγράμματα, στα οποία θα προβλέπεται η χρήση των εν λόγω υπηρεσιών;

 

 

 

Υ/Γ: Ήμουν απ΄ αυτούς που επικροτούσαν τις νέες προσφορές της Vodafone όπου έβγαινε μπροστά απ΄τον ανταγωνισμό αλλά πλέον νοιώθω τουλάχιστον ανόητος... Μα είναι πρακτικές αυτές!;[/quote']

 

ΠΡΟΦΑΝΩΣ υπάρχει λόγος για τον οποίο το κάνουν, και αν και σε καταλαβαίνω, μπορώ να φανταστώ πελάτες με συμβόλαια χαμηλών ΜΒ οι οποίοι θα παραλάβουν τεράστιο λογαριασμό επειδή κανανε κλήσεις skype / viber και τον πανικό που θα επακολουθήσει (λεμε τώρα, δικηγόρος του διαβόλου εγω).

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΠΡΟΦΑΝΩΣ υπάρχει λόγος για τον οποίο το κάνουν, και αν και σε καταλαβαίνω, μπορώ να φανταστώ πελάτες με συμβόλαια χαμηλών ΜΒ οι οποίοι θα παραλάβουν τεράστιο λογαριασμό επειδή κανανε κλήσεις skype / viber και τον πανικό που θα επακολουθήσει (λεμε τώρα, δικηγόρος του διαβόλου εγω).

 

Sent from my iPhone using Insomnia

 

Δηλαδή αλήθεια πιστεύεις ότι το κάνουν για να γλυτώσουν από τον πανικό πελάτες με συμβόλαια χαμηλών ΜΒ; Όμως ακόμη και να δεχτούμε αυτή την άποψη παραμένει τουλάχιστον μυστήριο, γιατί να κόβουν αυτές τις υπηρεσίες από πελάτες καρτοκινητής αφού στη χειρότερη να χάσουν μία κάρτα.

 

Επίσης αναρωτιέμαι: τα 600ΜΒ που προπλήρωσα για ένα μήνα (βάζοντας κάρτα και επιλέγοντας το ανάλογο πακέτο) θεωρούνται πακέτο "χαμηλών ΜΒ";

 

Τέλος, θα συμφωνήσουμε στο εξής: ΠΡΟΦΑΝΩΣ υπάρχει λόγος για τον οποίο το κάνουν. Απλώς διαφωνούμε στο γεγονός ότι αυτός είναι η προστασία των πελατών από τον πανικό..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Δηλαδή αλήθεια πιστεύεις ότι το κάνουν για να γλυτώσουν από τον πανικό πελάτες με συμβόλαια χαμηλών ΜΒ; Όμως ακόμη και να δεχτούμε αυτή την άποψη παραμένει τουλάχιστον μυστήριο' date=' γιατί να κόβουν αυτές τις υπηρεσίες από πελάτες καρτοκινητής αφού στη χειρότερη να χάσουν μία κάρτα.

 

Επίσης αναρωτιέμαι: τα 600ΜΒ που προπλήρωσα για ένα μήνα (βάζοντας κάρτα και επιλέγοντας το ανάλογο πακέτο) θεωρούνται πακέτο "χαμηλών ΜΒ";

 

Τέλος, θα συμφωνήσουμε στο εξής: ΠΡΟΦΑΝΩΣ υπάρχει λόγος για τον οποίο το κάνουν. Απλώς διαφωνούμε στο γεγονός ότι αυτός είναι η προστασία των πελατών από τον πανικό..[/quote']

 

Ναι, σχετικά με την καρτοκινητή δεν βγάζει νόημα, εκτός αν προσπαθούν να ωθήσουν τον κόσμο να κάνει συμβόλαια.

 

Τί είπε ο τύπος στο τηλέφωνο;

 

Ασε θα παω στη Βοντα αυριο στο μαγαζί που έχω φιλο τεχνικό και φιλο υπάλληλο να δω τι θα μου πουνε και θα επανέλθω (αν μου πουν κατι).

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΠΡΟΦΑΝΩΣ υπάρχει λόγος για τον οποίο το κάνουν, και αν και σε καταλαβαίνω, μπορώ να φανταστώ πελάτες με συμβόλαια χαμηλών ΜΒ οι οποίοι θα παραλάβουν τεράστιο λογαριασμό επειδή κανανε κλήσεις skype / viber και τον πανικό που θα επακολουθήσει (λεμε τώρα, δικηγόρος του διαβόλου εγω).

 

Sent from my iPhone using Insomnia

 

Δεν παίζει αυτό απλά γιατί δεν υπάρχει πρίπτωση να γίνει. Όλο το ιντερνετ πλεον χρεώνεται με τη μέρα (1 ευρώ) εδώ και πολύ καιρό) ακριβ΄βς επειδή αυτό έχει γίνει πολλές φορές στο παρελθόν. Απλά και όμορφα, δεν θέλουν να καλείς με VOiP τώρα που έχει γεμίσει ο τόπος smartphone και η ποιότητα ομιλίας είναι δραματικά καλύτερη από ότι στο παρελθόν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τί είπε ο τύπος στο τηλέφωνο;

 

Ο ευγενικότατος κύριος στο τηλέφωνο, είπε -με αρκετό δισταγμό- πως αν δεν έχεις συμβόλαιο πάνω απ΄ τα 40€/μήνα αποκλείεται η πρόσβαση σε τέτοιες υπηρεσίες. Άραγε θα έλεγε τα ίδια πράγματα η εταιρία σε γραπτή απάντηση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

ΠΡΟΦΑΝΩΣ υπάρχει λόγος για τον οποίο το κάνουν, και αν και σε καταλαβαίνω, μπορώ να φανταστώ πελάτες με συμβόλαια χαμηλών ΜΒ οι οποίοι θα παραλάβουν τεράστιο λογαριασμό επειδή κανανε κλήσεις skype / viber και τον πανικό που θα επακολουθήσει (λεμε τώρα, δικηγόρος του διαβόλου εγω).

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Δεν παραλαμβανεις μεγαλο λογαριασμο. Οταν πλησιαζεις το οριο των διαθεσιμων MB του πακετου σου, ενημερωνεσαι με γραπτο μηνυμα. Εκτος απο αυτο υπαρχει τοσο η εφαρμογη (check machine), οσο και στη σελιδα η χρηση που εχεις κανει.

Μπορεις να βλεπεις Video στο youtube, αλλα δεν μπορεις να στελνεις μηνυματα μεσω Viber;

 

Ακομα και το 1GB internet το μηνα (αυτο εχω στο ipad), εχει μπλοκαρισμενες τις υπηρεσιες VoIP.

 

Με λιγα λογια δεν γινεται για προστασια του καταναλωτη, ξεκαθαρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστό κι αυτό (πλεον).

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Insomnia

 

 

Ο ευγενικότατος κύριος στο τηλέφωνο' date=' είπε -με αρκετό δισταγμό- πως αν δεν έχεις συμβόλαιο πάνω απ΄ τα 40€/μήνα αποκλείεται η πρόσβαση σε τέτοιες υπηρεσίες. Άραγε θα έλεγε τα ίδια πράγματα η εταιρία σε γραπτή απάντηση;[/quote']

 

Θεωρητικά ναι, πως θα γίνει δηλαδή, αυτός γιατί να το πει; Δεν θα τούρθε στο μυαλό στα καλά καθούμενα φανταζομαι...

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αίσχος αν ισχύει ακόμα.

 

Αυτές οι ύπουλες σπιουνιες στο "ελλαντα" από τις εταιρίες για να συνεχίσουν να οικονομάνε, παρά να επιτρέψουν νέες καινοτόμες ιδέες μου προκαλούν αηδία...

 

Ωρες ώρες αναρωτιέμαι πόσο αθάνατη ειναι η λαμογιά στη πατρίδα μας.

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας έχω νέα..

 

Μετά από τα παραπάνω που περιέγραψα, σήμερα το πρωί με πήρε τηλέφωνο μία κυρία εκ μέρους της Vodafone να με ενημερώσει πως "η αίτηση μου για κατ΄ εξαίρεση ενεργοποίηση υπηρεσιών Voip έχει εγκριθεί". Κλείνοντας το τηλέφωνο με παρακάλεσε να είμαι απλά λίγο προσεκτικός με τις βιντεοκλήσεις ώστε να μην "δυσχεραίνω την εμπειρία χρήσης των υπόλοιπων χρηστών".

 

Πλέον όλα λειτουργούν κανονικά ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα κοροιδα ειναι οσοι παραμενουν στην εκαστοτε εταιρια που τους ταλαιπωρει. Ειναι και ο λόγος που εχει δημιουργηθει το καρτελ και ο λόγος που εχουμε τοσο ακριβη κινητη στην ελλαδα.

Wind με 10€ ανανεωση 500mb δωρο (με voip)

με 20€ ανανεωση 1.5g δωρο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...