Προς το περιεχόμενο

ιαπωνια και κορεα vs ευρωπης....


orion1986

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μιλάω γενικά επειδή έγραψες για επιδειξιομανία.

Αν και στο post σου για Audi είδα να γράφεις και όχι για VW.

Μα και η audi,VW ειναι.

 

Edit:Επισης αν και αυτες οι δυο παραπανω βγαζουν premium αμαξια(βλ. κατι α5 και πανω κτλ) κανεις δεν τα παιρνει στην ελλαδα.Οχι σε μεγαλο βαθμο τουλαχιστον.Ολοι παιρνουν τα μικρης κατηγοριας (α3,golf,polo) και νομιζουν οτι εχουν παρει r8.Βλεπε και τα σχολια που εκανε ο ξαδεφλος οταν πηρε το αουντι:"τι να πειτε και εσεις με τα παμπαλαια" και αλλα τετοια.Παλια που ο πατερας του ειχε το λαντα σαμαρα δεν μιλαγε,με το που πηρε ομως την γερμανικη ποιοτητα ανεβηκε πολιτιστικο επιπεδο.Για αυτο λεω οτι ολα γινονται για την επιδειξη.Ολοι προτιμουν να παρουν κατι μουρατο για να κοκορευονται,σνομπαρονταις ταυτοχρονα ολα τα υπολοιπα.

 

Επισης μην νομιζεις οτι αυτες οι εταιρειες ειναι ψηλα στις πωλησεις στο εξωτερικο.Δες εδω τις πωλησεις ανα μαρκα στης αμερικη,η οποια ειναι μια τεραστια αγορα.Η VW ειναι μολις 10η και την ξεπερνανε hyundai,kia,nissan,honda.

 

Να γράψω και εγώ την γνώμη μου, ώς πρώην κάτοχος "ιαπωνικού";ΣΚΑΤΑ!

Αφενός γιατι η συντριπτική πλειοψηφία τους δέν κατασκευάζεται πλέον Ιαπωνία και η μόνη σχέση που έχουν με την χώρα του ανατέλλοντος ηλίου είναι το σήμα και μόνο -- αφετέρου έχουμε προσδώσει στον όρο αξιοπιστία ένα εύρος,που ανάθεμα και αν καταλαβαίνουμε τι αφορά.

Σε τελευταία ανάλυση αναξιόπιστο δέν κρίνεται μόνο το αμάξι που σε στέλνει συνεργείο για θέματα κινητήρα,αφού καλώς ή κακώς μιλάμε για ένα σύνολο. Τι να κάνω το -κατα τ'άλλα- υποδειγματικό μηχανικό σύνολο που έχει ΜΟ ζωής τα 20 χρόνια όταν το υπόλοιπο αμάξι κοντεύει να σκορπίσει στα 5;

Ναι,nemesiskp είχα το Civic Type S...με πάνω απο 12 "εισαγωγές" μέσα σε 18 μήνες κατοχής,για διάφορους λόγους και ευτυχώς το έδωσα πρίν αρχίσει να ζητάει τριψήφια νούμερα μετά την πάροδο της 3ετίας.Οσοι "τυχεροί" νομίζουν οτι με την 7ετή/10ετή εγγύηση έχουν πιάσει το 5+1 του Τζόκερ,πλανώνται πλάνην οικτράν.Ο ξάδελφος σου μπορεί να έπεσε στην κλασική περίπτωση vag-άμαξου*, σίγουρα όμως δέν θα προβληματιστεί με έναν κεντρικό εισαγωγέα/αντιπρόσωπο κλάσης Honda (ονόματα δέν λέμε,οικογένειες...ναι καλά...).

Κακά τα ψέματα, η αγορά ενός οχήματος δέν τελειώνει όταν ο πωλητής σου παραδώσει τα κλειδιά και οδηγάς έξω απο την πυλωτή.Είναι και το aftersales μια μεγάλη (και πονεμένη) ιστορία.

Φυσικά όλα αυτά τα υποστηρίζω ευθαρσώς, έχοντας φυσικά χάσει περι τα 10000 ευρώ, μόνο και μόνο για μια εσφαλμένη αντίληψη.

 

* Επιτρέψτε μου να διατηρήσω τις αμφιβολίες μου για τον τρόπο που οι κάτοχοι μεταχειρίζονται τα turbo-αμάξια τους. Δέν θα είναι ούτε το πρώτο άλλα ούτε και το τελευταίο πράγμα για το οποίο θα πεί ψέματα ο μέσος Έλληνας...

 

Πρωτα απο ολα δεν εχω μονο ενα παραδειγμα του ξαδερφου μου με το audi.Εχω απειρα παραδειγματα απο φιλους και συγγενεις των οποιων πραγματικα τους εχουνε βγαλει την παναγια.Απο καμμενα λαδια,χαλασμενα σασμαν,ρεκτιφιε στα μοτερ με λιγα χιλιομετρα,μεχρι και σπασμενοι γρυλοι παραθυρων(κλασικο προβλημα στους VAGελληδες.Ναι τα ποιοτικα αυτα αμαξια βαζουν πλαστικους γρυλους και οχι μεταλλικος που μεχρι και το αξεντακι μου εχει.)Για αυτο λεω οτι σε αυτα τα αμαξια πληρωνεις εμφανιση και την εικονικη ποιοτητα τους.Δεν μου λεει απολυτως τιποτα αν τα πλαστικα του ειναι ποιοτικα και καλα συναρμολογημενα,οταν απο μεσα γινεται του κουτρουλη ο γαμος.Τι να το κανω αν δεν τριζει στο ταξιδι,αλλα εχω το κεφαλι μου συνεχως στο "θα μας βγαλει σημερα( ; ),λαδακι συμπληρωσα πριν φυγω( ; ),θα πεσει κανενα παραθυρο τωρα που βρεχει καρεκλες και θα γινουμε λουτσα( ; ).Το τελευταια το εχει παθει ξαδελφος με VW bora.Τυχαιο το ονομα;Δεν νομιζω.

 

Επισης απο που και ως που ενα ιαπωνικο αμαξι θα σαπισει στα 5 χρονια;Ελα να μπεις στου ξαδελφου μου το hondaki που ειναι 25 ετων και τα ξαναλεμε.Οποιος μπαινει μεσα παθαινει πλακα.Μεχρι και στο συνεργειο της honda που το παει,του ζητησανε να το αγορασουν 2000 ευρω,λογω της αψογης καταστασης τους.Ολα ειναι το πως προσεχεις το αμαξι.Καλα απο μοτερ δεν το σηζηταμε.Καργα κρυο το μοτερ και του βαραγαμε 9000 στροφες(υπαρχουν και βιντεακια) και ακομα δουλευει σαν να ειναι ρελαντι.

 

Οσο για τις αντιπροσωπειες,εχω καταλαβει ακριβως για ποια μιλας,αλλα προφανως ποτε σου δεν εχεις μπλεξει με Καρεντα.Ρωτα,κανε καμια βολτα απο το φορουμ των 4τροχων και τα ξαναλεμε.

 

Τελος,αν και το εχω ξανα αναφερει εδω μεσα,για το λαδακι που η VW δινει φυσιολογικη καταναλωση 1 λιτρο/1000 χλμ δεν βλεπω να μιλαει κανεις.Συνχαρητηρια,δωστε λεφτα σε μια εταιρεια που σας δουλευει καταμουτρα και θεωρει φυσιολογικο ο κινητηρας της να καιει τοσο πολυ λαδι ωστε να μην προβαινει σε αντικατασταση του.Οποιος παρει VAG και παει κανα ταξιδι,ας παρει μαζι του κανα σπορελαιο γιατι ποτε δεν ξερεις.Εχει και σασπενς,θα καταφερει να μας φτασει ωστε να βαλουμε και λιγο στο σπιτι για να τιγανισουμε πατατες ή θα το πιει ολο το μοτερ;

Επεξ/σία από nemesiskp
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 387
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχω οδηγήσει παρα πολλα αυτοκίνητα στη ζωη μου και μπορω να πω οτι τα audi ειναι πολυ καλυτερα (και απο κατασκευαστική ποιότητα αλλα και απο σερβις) και με διαφορα απο τα αλλα. Ok εννοειται οτι δεν ειναι και σωστο να συγκρίνουμε ενα saxo με ενα audi αλλα οπως και να το κανουμε η διαφορα ειναι τεραστεια.

 

Οδηγος: Lanos, Excel, Seat Cordona, Audi A4, Beetle, chevrolet camaro και το audi ειναι μακραν το καλυτερο.

Επεξ/σία από brickman
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εξαρταται τι ζηταει ο καθενας απο το αμαξι του

εμενα δε με νοιαζει να τριζει και λιγο,η να κοπαναει.

αλλα μου τη δινουν τα μηχανικα προβληματα,το μεγαλο κοστος συντηρησης και το να μη μπορω να βαζω χερι.

αλλοι θελουν δερματινα καθισματα και ησυχια,

αλλοι θελουν γκαζι

αλλοι θελουν μουρη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελος,αν και το εχω ξανα αναφερει εδω μεσα,για το λαδακι που η VW δινει φυσιολογικη καταναλωση 1 λιτρο/1000 χλμ δεν βλεπω να μιλαει κανεις.Συνχαρητηρια,δωστε λεφτα σε μια εταιρεια που σας δουλευει καταμουτρα και θεωρει φυσιολογικο ο κινητηρας της να καιει τοσο πολυ λαδι ωστε να μην προβαινει σε αντικατασταση του.Οποιος παρει VAG και παει κανα ταξιδι,ας παρει μαζι του κανα σπορελαιο γιατι ποτε δεν ξερεις.Εχει και σασπενς,θα καταφερει να μας φτασει ωστε να βαλουμε και λιγο στο σπιτι για να τιγανισουμε πατατες ή θα το πιει ολο το μοτερ;

1 λιτρο στα 1000 χλμ δεν ειναι φυσιολογικο, δε ξερω ποιος στα λεει αυτα.. τετοια καταναλωση ειναι προβλημα σε καθε αυτοκινητο και εχω δει και mitsubishi με αναλογο προβλημα να τρεχει σε συνεργειο για να βρουν τι εχει

οι 2λιτροι tfsi που ειναι απο τους πιο "διψασμενους" για λαδι κινητηρες το πολυ να φτασουν να καψουν 1 λιτρο στα 10,000 χλμ

πραγμα που οντως μπορει να σου προκαλεσει θεμα αν περιμενεις να πας για αλλαγη στα 15 που σου λεει η αντιπροσωπεια

 

εκει πρεπει να εχεις ενα μονολιτρο στις αποσκευες σου

 

τωρα για τα υπολοιπα περι status/μουρης κτλ.. δε νομιζω οτι χρειαζεται να εμβαθυνουμε.. ο καθενας κανει οτι του λεει η κουτρα του, αλλα και το τσουβαλιασμα ειναι υπερβολικο

 

ειναι σαν τη περιπτωση με τα μηλοφωνα.. δε σημαινει οτι ολοι οι κατοχοι ειναι στοκοι που θελουν να τα βγαζουν στις καφετεριες ουτε και τα audi οι κατοχοι τους θελουν να τα παρκαρουν εξω απο τις καφετεριες

εγω για καφε ή εξω (σε καποιο μαγαζι αν θα παω σπανια) παω με το c2 μου :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελος,αν και το εχω ξανα αναφερει εδω μεσα,για το λαδακι που η VW δινει φυσιολογικη καταναλωση 1 λιτρο/1000 χλμ δεν βλεπω να μιλαει κανεις

 

Εχεις δικιο σε αυτο που λες το εχω ακουσει/διαβασει απειρες φορες σε διαφορα φορουμς...

 

Αν βρεις και καποιο επισημο λινκ να το λεει αυτο, στειλε το,να του δουν καποιοι να ξεστραβωθουν...

 

Επισης μια λιστα με τις ανακλησεις ανταλακτηκων* καθε μαρκας θα βοηθουσε πολυ σε αυτη την αντιπαραθεση...

 

 

 

 

*Καλα ειπα βλακεια, τα "ποιοτικα σκυλια" της γερμανιας δεν κανουν ποτε ανακληση ανταλακτικων, αλλαζουν ολο το μοτερ και καμια φορα μπορει και ολοοκληρο το αυτοκινητο(μια επισκεψη στο φορουμ της vw στο πεδιο "προβληματα" θα το επιβεβαιωσει)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ενταξει , αφου το χετε διαβασει/ακουσει σε φορουμ ετσι ειναι.. 1 λιτρο στα 1000 χλμ..

 

ανακλησεις κανει η vw (στο μοντελο μου εχει κανει 2 ) οπως και αλλες εταιρειες και καλα κανουν , αυτο ειναι αναγνωριση του προβληματος

 

βεβαια πολλες φορες ειτε αργουν , ειτε δεν ενημερωνει εγκαιρως η αντιπροσωπεια , αλλα και καποιες φορες οντως δεν παραδεχονται το προβλημα

 

ποιοτικα σκυλια ΔΕΝ ειναι , αυτο το παραδεχομαι (και εχω και αρκετα παραπονα) , απλα ειναι καλυτερα απο τη συντριπτικη πλειοψηφια του ανταγωνισμου

 

και μιας και πιασατε τους ιαπωνες.. τι εβγαλαν τα τελευταια χρονια οι ιαπωνες εκτος απο κανα 2 κινητηρες ?

αυτοκινητα για τη λαικη με υβριδικα μοτερακια οταν οι ευρωπαιοι τουρμπιζουν ο,τι βρουν για χαρη των επιδοσεων σε συνδυασμο με τη λογικη καταναλωση

 

η λυση των πολλων στροφων δεν αποδιδει , ειδικα σε μικρους κινητηρες

 

οσο για τους κορεατες, εκαναν βηματα προς τα εμπρος, αλλα πλεον ζητανε κι αυτοι τα μαλλιοκεφαλα τους (σειρα i)

ενταξει τους περναει στα κινητα, τους περναει στις τηλεορασεις , αλλα στα αυτοκινητα επι ευρωπαικου εδαφους δε θα περασει ποτε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ενταξει , αφου το χετε διαβασει/ακουσει σε φορουμ ετσι ειναι.. 1 λιτρο στα 1000 χλμ..

 

 

Εχεις δικιο ακουγετε σαν προπαγανδα εναντιων μιας τοσο "σπουδαιας" μαρκας...

 

 

Τελικα μετα απο λιγο ψαξιμο αποδειχτε οτι οντως στο επισημο manual της vw αναφερεται η καταναλωση 1λ/1000κμ.

 

Τελικα οι κινητηρες τους ειναι πιο τραγικοι και απο τους τραγικους...Αισχος πραγματικα...

 

Διαβαστε λιγο να ανοιξουν τα ματακια σας http://www.autotriti...thema/32124.asp

 

 

Στην αρχη οταν το πρωτοδιαβασα μετρουσα ενα-ενα τα μηδενικα...Λεω δεν μπορει να ειναι 1000,θα εχω κανει λαθος, θα ειναι 10.000...Αλλα τελικα ηταν 000...

Απορω τι καθομαστε και συκρινουμε σε αυτο το θεμα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν δες τώρα τι ακριβώς λέει το βιβλιαράκι για να καταλάβεις ότι δεν πρέπει να παίρνεις στα σοβαρά τη κάθε μαλακία που διαβάζεις στο internet

 

 

IMG_20120828_144057.jpg

 

Sent from my Galaxy Nexus using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ αν το 1.4 αναμένεται να κάψει περισσότερο από τον 2.0 tfsi 265 τότε πάω πάσο και ζήτω συγγνώμη , απλά έχει δημιουργηθεί ολόκληρη ιστορία με το πόσο καίνε τα tsi , όταν υπάρχουν αρκετά πιο σοβαρά και υπαρκτά προβλήματα με τα μοντέλα του ομίλου

 

Επίσης δε ξέρουμε αν αυτά που καίνε είναι στοκ , τι λάδια τους βάζουν , τι χρήση κάνουν και κατά πόσο τα συγκρίνουν με τα 1.4 με 100 αλόγα που είχαν πριν και δεν έκαιγαν σταγόνα..

 

Sent from my Galaxy Nexus using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγνωμη,καθεστε και ποσταρετε φωτογραφια απο τα manual τα οποια αναφερουν φυσιολογικη καταναλωση μισου λιτρου στα 1000 χιλιομετρα και χαιρεστε κιολας;Παμε καλα.Δηλαδη εσεις θεωρειτε φυσιολογικο στα 8000 χιλιομετρα ενα μοτερ να εχει σταξει απο λαδια;Επισης το οτι υπαρχει περιπτωση να καει περισσοτερο στα πρωτα 5000 χιλιομετρα ειναι φυσιολογικο;Α ναι,ειναι στο στρωσιμο μωρε.Πως γινεται αλλοι κινητηρες να μην καινε σταγονα και η vw να ανακαλυψε μια μοναδικη τεχνολογια με την οποια η καταναλωση λαδιου ειναι φυσιολογικη;

 

Απο προσωπικη εμπειρια ο μηχανικος μας εχει πει για 1λιτρο/1000 χιλιομετρα.Μπορει να ελεγε αρλουμπες.Αλλα εγω βλεπωντας φυσιολογικο εστω και το μισο λιτρο που δινουν τωρα για νορμαλ καταναλωση,θα συνεχιζα να εμενα μακρια.Δηλαδη αυτο που λεει για τα πρωτα 5000 χιλιομετρα φαντασου τι θα θεωρουν νορμαλ καταναλωση.Θα παιρνεις ενα αμαξι καινουριο το οποιο θα πινει το λαδι σαν διαολος,και θα σου λενε:"μα κυριε ειναι φυσιολογικο,το λεει ο γερμανος.Τι καθεστε και ασχολειστε με αυτα τα πραγματα,δεν βλεπετε μεσα τα υπεργαματα μαλακα πλαστικα που εχει;"

 

Χιλιες φορες ατμοσφαιρικο ασιατικο το οποιο γνωριζω οτι θα με παει εκει που θελω χωρις να κανω τον σταυρο μου καθε πρωι αν θα παρει μπροστα,χωρις να κανω τεμεναδες στο ντουρμπο και να περιμενω να κρυωσει την μια και να ζεσταθει την αλλην και να μην καταναλωνει περισσοτερο λαδακι απο την φρυτεζα που εχω στο σπιτι με την σφραγιδα της vw.Γενικα ενα αυτοκινητο που δεν θα ζηταει τιποτα-παρα μονο βενζινες και τα νορμαλ σερβισ του-και δεν θα περιμενω ποτε ειναι στις καλες του για να με παει εκει που θελω.

 

Για τις καδενες που ειχανε προβλημα και φαγανε ενα σωρο καταγγελιες τι λετε;Και αυτο φυσιολογικο;Παλι καλα που εκει το παραδεχτηκανε και αντικαταστησανε τα προβληματικα μερη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η καδενα γενικα ειναι κακη ιδεα (ασχετα τι νομιζουν πολλοι) , χιλιες φορες προτιμοτερος ο ιμαντας

αυτο ηταν μεγαλο φαουλ της vw , οπως ειναι και τα προβληματικα μικρα dsg, οπως ειναι και οι αστειοι πολλαπλασιαστες τους ( που εδω και γεννιες καιγονται) , σκαστρες N75 κτλ..

 

οι τιμες που δινει ειναι υπερβολικες (για να εχουν καλυμμενο το κωλο τους, δεν ειπα οτι ειναι αγιοι και εχω ξεχεστει κι εγω μαζι τους , αλλα για αλλα θεματα ) ομως στο ιντερνετ η υπερβολη γινεται ακομα μεγαλυτερη

εδω θα μας πουν οτι το 1400αρι καιει οσο λαδι καιει ενα rx8 ή ενα evo

 

επισης μην ξεχναμε και τους απειρους καγκουρες με τα tsi που τα πανε 200 αλογα στηνονται στα φαναρια και μετα κλαινε που τους εμεινε στο χερι..

 

τωρα οσο για την ατμοσφαιρα , μη νομιζεις οτι ενα πιεσμενο ατμοσφαιρικο μοτερ (ακομα και ιαπωνικο) ειναι τερας αξιοπιστιας, το θεμα ειναι τι θες..

οπως εχω ξαναπει αν ζουσα στο america θα επαιρνα ενα 4λιτρο και τελος, ομως στο ελλαντα πλεον και το 2λιτρο το πληρωνουμε χρυσο (γιατι καποτε ηταν πολυ καλα τα πραγματα) , τα μικρα κυβικα ειναι μονοδρομος και λιγα κυβικα (μεσα στα οποια κανονικα ανηκουν και τα 2λιτρα) χωρις τουρμπο ειναι ψοφια με ελαχιστες εξαιρεσεις (honda) που και παλι ειναι αρκετα πιο αδυναμα απο καποια τουρμπατα

 

οποτε διαλεγεις και παιρνεις.. μην περιμενεις ομως καταναλωση και αξιοπιστια ιδια με το ψοφιο 1400αρι ατμο

 

ενα 1400αρι τουρμπο με 160-180 αλογα υποκαθιστα κιμητηρες 2000-2400 κεκ και με αυτα (και τα εξοδα αυτων) θα επρεπε να γινει η συγκριση

 

αλλιως παιρνεις ενα tsi 122 Που δεν παθαινει τπτ και δεν καιει τπτ και εισαι αρχοντας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οτι μετραει το θεμα πιεσης συμφωνω.Τα tsi προσωπικα πιστευω οτι ειναι πολυ πιεσμενα για αυτο βγαζουν οτι βγαζουν.Αλλα αυτο δεν σημαινει κατι.Δηλαδη οταν αγοραζεις ενα αμαξι,το οποιο γνωριζεις οτι εχεις μια μεγαλη πιθανοτητα να σου βγαλει σοβαρη βλαβη,λες απο μεσα σου:"Α ελα μωρε δεν πηραζει,αφου ειναι πιεσμενο,αλλα βγαζει αλλογα";;;;

 

Σε ενα πιεσμενο ατμοσφαιρικο ιαπωνικο μοτερ μην περιμενεις να δεις τετοιες βλαβες.Δες κινητηρα s2000 και σιβικ.Διλιτρα και τα δυο,ατμοσφαιρικα με 240 και 200 αλογα εκαστο.Για ατμοσφαιρικα ειναι παρα πολυ.Επισης δες κανεναν b16b κινητηρα της honda ο οποιος εβγαζε απο 1600 κυβικα 185 αλογα και στροφαρε χωρις αυριο.Αυτα να δεις τι σκισιμο τρωγανε και δεν κανανε κιχ.

 

Το οτι μας εχουν σκισει στην ελλαδα με φορολογιες στα κυβικα δεν σημαινει αυτοματως οτι πρεπει να παιρνουμε υπερπιεσμενα μοτερ μικρου κυβισμου-για τα οποια εχουν υπωθει πολλα για τα προβληματα που βγαζουν-για να γλυτωσουμε την φορολογια.

 

Για τα κυβικα συμφωνω μαζι σου.Χιλιες φορες μεγαλα κυβικα και χαλαρα παρα λιγα κυβικα με χιλια δυο βοηθητικα για να βγαλουν αλογα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην ελλαδα.H hyundai βγαζει για την αμερικανικη αγορα (ασφαλως) ενα μοτορι 5000 κυβικα το οποιο νομιζω θα το βαλει και στο genesis coupe,το οποιο ηδη εχει πει οτι θα το κυκλοφορισε και με 3800 κυβικα και με 2000 κυβικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...