Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Να βαλω Αεριο στο Αμαξι η οχι?


vagg_sigio

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδιά λύστε μου μια απορία γιατί έχω αρχίσει και το σκέφτομαι. Σήμερα μιλούσα με μηχανικό σε συνεργείο που κάνει τέτοιες μετατροπές και του είπα ότι δεν θέλω να χαραμίσω τη ρεζέρβα. Μου είπε δεν τρέχει τίποτε γιατί αντί για ρεζέρβα θα έχεις μαζί ένα kit επισκευής ελαστικών σαν αυτό οπότε και να τύχει κάτι το επισκευάζεις αμέσως. Κάνουν δουλειά αυτά; Δεν ξέρω αν θα αισθανόμουν ασφάλεια να βγω ταξίδι χωρίς ρεζέρβα και μόνο με ένα τέτοιο.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 274
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Γιάννη το αμάξι παίρνει μπρος με βενζίνη. Από κει και πέρα μέχρι να ζεσταθεί χρησιμοποιεί βενζίνη και μετά υγραέριο. Το χειμώνα, θυμάμαι, το υγραέριο κούμπωνε μετά από 2 λεπτά λειτουργίας του κινητήρ

το πετρελαιο θα το ριξουν γιατι θελει η μερκελ να πουλησει ντιζελακια.

Το "κατανάλωση εντός πόλης" με μπερδεύει αφάνταστα. Συνθήκες κίνησης πόλης είναι να κινείσαι στην λεωφόρο Κηφησίας με λίγη κίνηση και μέγιστη ταχύτητα 70km/h σταματώντας κάθε 2km σε φανάρι, συνθήκες κ

Παιδιά λύστε μου μια απορία γιατί έχω αρχίσει και το σκέφτομαι. Σήμερα μιλούσα με μηχανικό σε συνεργείο που κάνει τέτοιες μετατροπές και του είπα ότι δεν θέλω να χαραμίσω τη ρεζέρβα. Μου είπε δεν τρέχει τίποτε γιατί αντί για ρεζέρβα θα έχεις μαζί ένα kit επισκευής ελαστικών σαν αυτό οπότε και να τύχει κάτι το επισκευάζεις αμέσως. Κάνουν δουλειά αυτά; Δεν ξέρω αν θα αισθανόμουν ασφάλεια να βγω ταξίδι χωρίς ρεζέρβα και μόνο με ένα τέτοιο.

 

Για απλα τρυπιματακια ναι αλλα αν σχιστει το λαστοχο την εβαψες.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το καλυτερο που μπορεις να κανεις ειναι να παρεις μικρη ρεζερβα (αν εχεις κανονικη διασταση) να την εχεις σε καλυμα και στα ταξιδια να την βαζεις στο πορτμπαγκαζ σαν αποσκευη , τρωει χωρο αλλα βολευει πολυ αυτη η λυση

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχεις μηπως υπολογισει και ποση βενζινη σου καταναλωνει καθε 100 χλμ.Απο οτι ξερω στην εκκινηση χρησιμοποιει βενζινη για λιγο.

Γιάννη το αμάξι παίρνει μπρος με βενζίνη. Από κει και πέρα μέχρι να ζεσταθεί χρησιμοποιεί βενζίνη και μετά υγραέριο.

Το χειμώνα, θυμάμαι, το υγραέριο κούμπωνε μετά από 2 λεπτά λειτουργίας του κινητήρα. Τώρα το καλοκαίρι, έμπαινε σχεδόν αμέσως.

Δεν έχω υπολογίσει πόση βενζίνη καίει, αλλά βάζω 20 ευρώ μια φορά στους 2 μήνες περίπου... και αν.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βαζεις στην θεση της ρεζερβας το ντεποζιτο του αεριου..δεν ξαναπαιρνεις μαζι την ρεζερβα σου και δινεις 10-20 ευρω τον χρονο στην ασφαλιστικη σου για οδικη βοηθεια..και απλα δεν ασχολεισαι. :P

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιάννη το αμάξι παίρνει μπρος με βενζίνη. Από κει και πέρα μέχρι να ζεσταθεί χρησιμοποιεί βενζίνη και μετά υγραέριο.

Το χειμώνα, θυμάμαι, το υγραέριο κούμπωνε μετά από 2 λεπτά λειτουργίας του κινητήρα. Τώρα το καλοκαίρι, έμπαινε σχεδόν αμέσως.

Δεν έχω υπολογίσει πόση βενζίνη καίει, αλλά βάζω 20 ευρώ μια φορά στους 2 μήνες περίπου... και αν.

 

Σε ευχαριστω πολυ.Απο οτι καταλαβα εχει να κνει και με το ποσο κοντινες ή μακρυνες διαδρομες κανεις.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν για δεξαμενη χρησιμοποιουμε τον χωρο ρεζερβας πως γεμιζουμε αεριο ?? Αδειαζουμε τον χωρο και σηκωνουμε το πατωμα του πορτ μπαγαζ ?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν για δεξαμενη χρησιμοποιουμε τον χωρο ρεζερβας πως γεμιζουμε αεριο ?? Αδειαζουμε τον χωρο και σηκωνουμε το πατωμα του πορτ μπαγαζ ?

 

Σε όσα έχω δει, σου ανοίγουν έξτρα τρύπα χαμηλά στο πίσω φτερό και γεμίζει από εκεί. Δεν ξέρω αν υπάρχει κι άλλος τρόπος.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας ευχαροστω.Την Δευτερα παιρνω 99% ενα Ibiza 1.4 μεταχειρισμενο του γιου και θα του βαλουν αεριο

 

Καινε πολυ τα ρημαδια σε βενζινη

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

υπαρχουνε 2 τροποι.. εαν εχει χωρο στην ταπα της βενζινης σου ανοιγουν τρυπα και σου βαζουν τον σωληνα απο εκει η αλλιως απο κατω στον προφυλακτηρα.. μερικοι το βαζουν και απο μεσα στον θολο..

προσωπικα προτειμω μεσα στην ιδια την ταπα βενζινης διπλα εαν εχει χωρο.

 

Προσωπικα Γειτονα.. μιας και εισαι λυκοβρυση χεχε νεα φιλαδελφεια εγω.. ριξε μια ματια στην geartech

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλή φάση αυτό με τον χώρο δίπλα στην τάπα της βενζίνης εφόσον γίνεται. Δεν ξέρω, το σκέφτομαι πολύ έντονα τελευταία αλλά δεν ξέρω ποιόν να εμπιστευτω να μου βάλει καλό κιτ χωρίς να με χρεώσει παραπάνω από όσο χρειάζεται, και να κάνει και καλή δουλειά. Πλεόν κάθε 15 μέτρα βρίσκεις και κάποιον να περνάει αέριο και όλοι ισχυρίζονται ότι είναι ειδικοί. Σκέφτηκα μήπως πάω στην αντιπροσωπεία γιατί ξέρω ότι άρχισαν κι εκεί να περνάνε αέριο τα παιδιά του συνεργείου, και σε καινούρια αυτοκίνητα πριν τα παραδώσουν (για να μείνουν εντός εγγύησης). Ένας που μίλησα μου είπε ότι έχει το φθηνό με 750 αλλά δεν το συνιστά, και το ακριβότερο με 1000-1100. Σαν πολλά δεν είναι;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.