Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Να βαλω Αεριο στο Αμαξι η οχι?


vagg_sigio

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πρόσεξε να σου δώσουνε εγγύηση ε;

Εμένα μου δώσανε 2 χρόνια γραπτή.

 

Midi πού το έκανες; Αθήνα; Ψάχνω κάπου καλά Θεσσαλονίκη. Το πρόβλημα που σου είπαν με τη λίπανση του κινητήρα είχε να κάνει με την ιδιαιτερότητα του δικού σου αυτοκινήτου ή με αυτούς που σου το πέρασαν;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 274
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Γιάννη το αμάξι παίρνει μπρος με βενζίνη. Από κει και πέρα μέχρι να ζεσταθεί χρησιμοποιεί βενζίνη και μετά υγραέριο. Το χειμώνα, θυμάμαι, το υγραέριο κούμπωνε μετά από 2 λεπτά λειτουργίας του κινητήρ

το πετρελαιο θα το ριξουν γιατι θελει η μερκελ να πουλησει ντιζελακια.

Το "κατανάλωση εντός πόλης" με μπερδεύει αφάνταστα. Συνθήκες κίνησης πόλης είναι να κινείσαι στην λεωφόρο Κηφησίας με λίγη κίνηση και μέγιστη ταχύτητα 70km/h σταματώντας κάθε 2km σε φανάρι, συνθήκες κ

Την πιο μεγάλη σημασία στην εγκατάσταση του υγραερίου είναι ο μηχανικός. Να ξέρει.

 

Εγώ από εκεί και πήγα και έβαλα(Αθήνα μένω) το έβαλα με 1300 ευρώ(πριν 1,5 χρόνο) και μου είχε πει υπάρχουν και πιο φθηνά, κάτι βουλγάρικα, ολλανδέζικα με 800 ευρώ αλλά θα έχεις πολλά προβλήματα. Και αποφάσισα να βάλω αυτό με τα 1.300 που είναι ιταλικό και είναι τα καλύτερα.

 

Αυτά να βάλεις και εσύ. Να είναι ιταλικό.

 

Επίσης, το δικό μου Kit μπορώ να το βγάλω και το βάλω σε άλλο αυτοκίνητο, δεν μου έχει χαλάσει καμιά καλωδίωση. Το έχει κουμπώσει πάνω στο αυτοκίνητο. Αντίστοιχα, κάποιοι μηχανικοί της κακιάς ώρας, στα γαμάνε όλα από θέμα καλωδιώσεων και δεν μπορείς να το βγάλεις.

 

Επίσης, στο δικό μου kit κάθε 100χιλιόμετρα "πετάει" λίγο βενζίνη 1-2 λίτρα για να λυπαίνετε σωστά ο κινητήρας!

 

Μέχρι στιγμής, έχω κάνει 16.000 χιλιόμετρα και έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένος. Έχω κάνει απόσβεση και πλέον από εδώ και πέρα όλα είναι κέρδος.

 

Μην πας στην αντιπροσωπεία! Είναι κλέφτες!! Εμένα μου ζήτησαν 1.800 ευρώ όταν έψαχνα...

 

Τέλος, εάν δεν έχεις κάποιον γνωστό μηχανικό, ίσως έχεις κάποιον φίλο σου που έχει βάλει και να σου προτείνει κάποιον.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την πιο μεγάλη σημασία στην εγκατάσταση του υγραερίου είναι ο μηχανικός. Να ξέρει.

 

Εγώ από εκεί και πήγα και έβαλα(Αθήνα μένω) το έβαλα με 1300 ευρώ(πριν 1,5 χρόνο) και μου είχε πει υπάρχουν και πιο φθηνά, κάτι βουλγάρικα, ολλανδέζικα με 800 ευρώ αλλά θα έχεις πολλά προβλήματα. Και αποφάσισα να βάλω αυτό με τα 1.300 που είναι ιταλικό και είναι τα καλύτερα.

 

Αυτά να βάλεις και εσύ. Να είναι ιταλικό.

 

Επίσης, το δικό μου Kit μπορώ να το βγάλω και το βάλω σε άλλο αυτοκίνητο, δεν μου έχει χαλάσει καμιά καλωδίωση. Το έχει κουμπώσει πάνω στο αυτοκίνητο. Αντίστοιχα, κάποιοι μηχανικοί της κακιάς ώρας, στα γαμάνε όλα από θέμα καλωδιώσεων και δεν μπορείς να το βγάλεις.

 

Επίσης, στο δικό μου kit κάθε 100χιλιόμετρα "πετάει" λίγο βενζίνη 1-2 λίτρα για να λυπαίνετε σωστά ο κινητήρας!

 

Μέχρι στιγμής, έχω κάνει 16.000 χιλιόμετρα και έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένος. Έχω κάνει απόσβεση και πλέον από εδώ και πέρα όλα είναι κέρδος.

 

Μην πας στην αντιπροσωπεία! Είναι κλέφτες!! Εμένα μου ζήτησαν 1.800 ευρώ όταν έψαχνα...

 

Τέλος, εάν δεν έχεις κάποιον γνωστό μηχανικό, ίσως έχεις κάποιον φίλο σου που έχει βάλει και να σου προτείνει κάποιον.

καθε 100 χιλιομετρα να πεταει βενζινη? μηπως σου βαλανε μετα τα 100 χλμ/ωρα να σου πεταει βενζινη η μετα απο ενα οριο στροφων να σου ριχνει?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έχω βάλει σε huyndai coupe 2001.

 

Κατά την διάρκεια που δουλεύει με υγραέριο "πετάει" βενζίνη.

Επομένως στα 100 χιλιόμετρα καίω και 1-2 λίτρα βενζίνης

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω εβαλα ενα Wentgas σε ενα Ibiza 1.4/2003 του γιου την προηγουμενη Δευτερα

 

http://www.wentgasilsam.4ty.gr/

 

Και μεθαυριο θα βαλω ενα North Italy system gas

 

http://www.autocenter-tuning.gr/pager.php?id=114

 

Στο "φαγανο" μου Honda CRV /2008

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν εχεις παρει αμαξι τοτε κοιτα καλυτερα πετρελαιο Imo (αν σκεφτεσαι και ταξιδακια)

μπορει να ειμαι λαθος αλλα η σκεπτικη μου ειναι.

 

Πετρελαιο 1.45-1.55 υγραεριο 0.87 - 0.95 (τιμη του πετρελαιου θα πεσει με την εξισωση) Λεεεεεεμε τωρα xD

 

Ενα 1.600 πετρελαιο καιει 4.5 λιτρα ενα βενζινα καιει 8.5 λίτρα (και σε αεριο +20% => 10 λιτρα)

 

αρα για 100 χλμ με πετρελαιο θα καψεις 4.5 *1.55Ε =6,98 ενω με αεριο 10*0.95 = 9.5 Ευρω (+ πετρελαιο πιο λιγα σερβις φουλ εργοστασιακο κτλ κτλ κτλ ).

 

+ το πετρελαιο εχει ΤΗΝ ροπη ενω το υγραεριο οχι (για ταξιδια νομιζω μετραει πολυ) βάζεις έκτη και τα μυαλα στα κανγκελα !

 

Αλλα πετρελαιο αξιζει να το φερεις απο Γερμανια (6-8.000 Ευρω) +1.000 τέλη ταξινομησης (Euro5 έως 1.600)

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για πες τιμες και εντυπωσεις

 

Στο Ibiza την τοποθετηση την ειχε αναλαβει ο πωλητης και μου το χρεωσε 800 ευρω....Ακομα δεν εχω εντυπωσεις γιατι εχει κανει μονο 150 χλμ...Σε θεματα παντως οδικης συμπεριφορας κανενα απολυτως προβλημα.

 

Στο Honda που θα το βαλει εξουσιοδοτημενο συνεργειο του Σαρακακη για να ισχυει για αλλα 6 χρονια η εγγυηση του αυτοματου κιβωτιου , διαφορικου και μηχανης θα το πληρωσω 1300 ευρω.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα ρώτησα κι εγώ στην αντιπροσωπεία (Opel) για το δικό μου. Έχουμε και λέμε:

 

Στα +

- Το κιτ έρχεται καρφωτό και σεταρισμένο για το αμάξι μου από ό,τι μου είπαν, και είναι το ίδιο που βάζει η ίδια η Opel αν το παραγγείλεις καινούριο με αέριο, οπότε πιθανολογώ ότι είναι και το καταλληλότερο γαι το μοντέλο μου

- Το αμάξι μου έχει ακόμη 1,5 χρόνο εγγύηση, και αυτή διατηρείται (αν πάω αλλού, τη χάνω)

- Κάνουν μέχρι 12 άτοκες με κάρτα (όλοι οι άλλοι τα θέλουν μαζεμένα)

 

Στα -

- είναι ακριβότεροι (περίπου 1300)

- υπάρχουν συνεργεία στην Θεσσαλονίκη που σίγουρα έχουν μεγαλύτερη εμπειρία

 

Πώς το βλέπετε;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Τι Kit σου βάζουν;

 

Landi Renzo' date=' αγνώστων λοιπών στοιχείων και χαρακτηριστικών. Και να μου τα έλεγε δηλαδή, δεν θα τα θυμόμουν γιατί για μένα τα μηχανολογικά είναι σουαχίλι. Πάντως όπως είπα αυτό παίζει από την ίδια την Opel γενικά, δεν ήταν επιλογή του συγκεκριμένου συνεργείου.

 

αν οι αλλοι δεν ειναι αρκετα κατω απο 1000 ευρω δε το συζηταμε πας εκει

 

Σε κα'να δύο που ρώτησα, οι απαντήσεις ήταν σε στυλ "έχω το απλό με 750 άλλα δεν το συνιστώ, και το πολύ καλύτερο με 1000". Όποτε, αρκετά κάτω από 1000 είναι μάλλον τα κιτ που δεν τα προτιμούν. Και στην αντιπροσωπεία μου είπαν την ίδια επιλογή, άλλα με τιμές 800+ και 1300 αντίστοιχα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Landi Renzo, αγνώστων λοιπών στοιχείων και χαρακτηριστικών. Και να μου τα έλεγε δηλαδή, δεν θα τα θυμόμουν γιατί για μένα τα μηχανολογικά είναι σουαχίλι. Πάντως όπως είπα αυτό παίζει από την ίδια την Opel γενικά, δεν ήταν επιλογή του συγκεκριμένου συνεργείου.

 

 

Landirenzo πάντως φοράνε και τα εργοστασιακά αυτοκίνητα που έρχονται με γκάζι (fiat, toyota)

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποροχη στα φτηνα δεν βαζουν λαδιερα για τον κινητηρα που κανει απο 50 ευρω μετα εως 150 η ηλεκτρονικη

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.