Προς το περιεχόμενο

Πρώτη μοτοσυκλέτα? (Μηδενική εμπειρία... )


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα σας,

 

Μόλις έγινα μέλος σας διότι χρειάζομαι την βοήθεια σας. Έχω κάνει τις τελευταίες δυο ημέρες μια έρευνα στο google για άρθρα και συζητήσεις που έχουν ως θέμα το ερώτημα "Πρώτη Μηχανή?" αλλά από ότι διαβάζω οι απόψεις διαφέρουν αρκετά, γι'αυτό αποφάσισα να με καλωσορίσετε.

 

Είμαι λάτρης των μηχανών από τότε που με θυμάμαι αλλά δεν είχα την ευκαιρία ποτέ να αποκτήσω μία αλλά ούτε και να οδηγήσω. Τώρα στα 23 μου αποφάσισα να βάλω μπρος για να ξεκινήσω.

 

Το ερώτημα μου είναι το εξής: Για κάποιον που δεν έχει οδηγήσει ποτέ του μηχανάκι/μηχανή παρά μόνο ότι εμπειρία αποκτήσει από τα μαθήματα στην σχολή οδηγών υφίσταται να πάρει για πρώτη του μηχανή μια 600cc όπως π.χ. το ER6n? Εάν όχι τι θα προτείνατε??

 

Ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γενικά στις μηχανές υπάρχει η λογική να ανεβαίνεις σταδιακά κυβικά και άρα ιπποδύναμη, βάρος κλπ..

τα μαθήματα στη σχολή οδήγησης (σε περίπτωση που εχεις δίπλωμα αυτοκινήτου) θα ξέρεις και από μόνος σου, ότι δεν σε καθιστούν και τόσο ικανό να ξεκινήσεις τις βόλτες..ένα λόγο παραπάνω για τη μηχανή..

επειδή όμως τίποτα δεν είναι απόλυτο..σκέψου αν το μυαλό σου σε αυτή τη φάση είναι ΜΕΣΑ στο κεφάλι σου..αν καταλήξεις πως είναι, τότε προχώρα με τη μηχανή που θέλεις..θα δυσκολευτείς λίγο, αλλά θα τα καταφέρεις..

αν το μυαλό σου είναι πάνω από το κεφάλι σου, ξεκίνα με κάτι μικρό να αποκτήσεις μια σχετική εμπειρία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεκίνα με κανά 250άρι με συμπλέκτη και μετά πήγαινε για μεγαλύτερα cc. Το ότι είναι 250άρι δεν πάει να πει ότι θα πηγαίνεις και σαν κότα μια χαρά τραβάνε αλλά αν με το καλημέρα πας με 600άρα τότε μάζεψε και λίγα φράγκα για την κηδεία γιατί κρίμα θα είναι να ξοδευτούν οι δικοί σου χωρίς λόγο.

 

Να ξέρεις ότι με μοτό θα πέσεις τουλάχιστον μια φορά οπότε καλύτερα η πρώτη σούπα να είναι με κάτι μικρό παρά με 600άρα.

 

Your choice.

 

Υ.Γ. Αν έχεις πρόβλημα με το μαλλί και δεν θα φοράς κράνος, μείνε στο αμάξι και άσε τα μοτό. Κράνος ΠΑΝΤΑ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρά είναι το ER6-n για νέο οδηγό.

Καλοστημένο, καλά φρένα(αν πάρεις με ABS ακόμα καλύτερα) και οικονομικό.

Δε βλέπω το λόγο να πάρεις ένα 250 και σε λίγο να ψάχνεις να το δώσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να πω και εγω την προσωπικη εμπειρια.ξεκινησα με παπακι μετα με cbr 125 και τωρα με το fazer 600.το πρωτο βασικο ειναι να εχεις τα μυαλα στο κεφαλι σου γιατι και 125 να παρεις δεν σημαινει οτι δεν κινδυνευεις να σκοτωθεις.γενικα αμα οδηγεις και αμαξι θα σε βοηθησει πολυ η εμπειρια διοτι ξερεις τι δεν προσεχει το αμαξι σε ενα μηχανακι οποτε θα εισαι πιο ετοιμος.απο εκει και περα το 600 σιγουρα εχει αλλα γκαζια υποχρεωτικα αλλα σιγουρα ειναι λιγοτερο σκοτωστρα για μενα απο το παπακι που θα πατησεις φρενο και δεν ξερεις ποτε θα σταματησει.αντιθετα το cbr 125 που εχω πλεον 8-9 χρονια μπορω να πω οτι ηταν ενα καλο σχολειο.καμια σχεση με το παπακι σεκρατηματα φρενα κτλ.το μεγαλο του μειον για μενα ειναι οτι δεν εχει abs.μπορει μερικοι να γελανε και να λενε ελα φλωρε πηρες με abs αλλα εγω δεν το βλεπω ετσι.οι περισσοτερες τουμπες που ειχα φαει με το cbr 125 ηταν απο αποτομο φρεναρισμα απο κανεναν που πεταγοταν κτλ..ευτυχως ηταν τουμπες με 10-15 Km οποτε ολα οκ αλλα καταλαβα οτι ειναι ενα μειον.το fazer το πηρα με abs και με εχει γλυτωσει απο διαφορα.

απο εκει και περα καποια standard πραγματα.το κρανος απαραιτητο εστω και για μισο Km.σε ταξιδια με την μηχανη φοραω παντελονι με πλαστικα οπως και μπουφαν και γαντια.ακομα και το καλοκαιρι προσπαθω να φοραω κατι απο πανω γιατι αμα πεσεις με καλοκαιρινο θα αφησεις το μισο σου δερμα στην ασφαλτο.επισης με την μηχανη με βοηθησαν σεμιναρια που ειχα κανει σε πιστα(για οσους ξερουν califronia superbikes school).και το βασικο η πολη δεν ειναι για να πηγαινεις με 200.ειτε παρεις μικρη μηχανη ειτε παρεις μεγαλη αν θες να τρεξεις ειτε πηγαινε πιστα να ξεδωσεις και να εισαι οκ η εστω σε μια εθνικη.το να κανεις 10 σφηνες οπως τα delivery η να πηγαινεις χωρις αυριο με 100 μεσα στα στενακια τοτε απλα θα συναντησεις το νοσοκομειο μια ωρα νωριτερα.για αυτο λεμε τα μυαλα μεσα στο κεφαλι γιατι ειμαστε ελλαδα και κανεις δεν προσεχει τιποτα περα απο τις απειρες τρυπες και ολα τα αλλα οδικα προβληματα.ακομα και το πιο απλο μια γατα να πατησεις φαντασου τι μπορει να γινει.χαιρομαι που μετα απο 150.000 κμ με μηχανες μηχανακια δεν εχω επισκεφτει ποτε το νοσοκομειο.εχω φαει τουμπες αλλα σε ολες ευτυχως σηκωθηκα μια χαρα με καμια μελανια.επισης στην μηχανη η στο μηχανακι δεν υπαρχει εχω προτεραιοτητα.επειδη οι μισοι τα κοκκινα φαναρια τα εχουν για πρασινα παντα προσεχω και κοβω ταχυτητα ακομα και να εχω προτεραιοτητα.αυτα τα λιγα απο μενα.τωρα για την επιλογη σου ενα μικρο μηχανακι εχει το πλεονεκτημα οτι ειναι πιο ομαλο στα γκαζια του και δεν εχεικαι την μεγαλη τελικη οποτε σε κραταει λιγο ενω η μεγαλη μηχανη μπορει να μην τα εχει αυτα απλα εχει τα καλυτερα φρενα κρατηματα abs κτλ.κατι ωραιο οπως ειπαν τα παιδια ειναι ενα 250 οπως πχ το Ninja(δεν ξερω αν υπαρχει σε εκδοση με abs).σε σκουτερακι να πω την αληθεια δεν θα πηγαινα.οκ βολικα για διαφορα αλλα δεν τα θεωρησα ποτε κατι σταθερο.επισης ακομα και 600 να παρεις τωρα παντα θα ερθει η στιγμη που θα πεις οτι θες κατι καλυτερο.το ιδιο ελεγα και εγω.θα παρω το fazer και σιγα μια χαρα θα ειμαι.μετα απο 4 χρονια που το εχω μπορω να πω οτι το βαρεθηκα και θελω κατι καλυτερο.

 

επισης σκεψου και το κοστος για τα service.αλλα service ενα παπακι πχ και αλλα service Μια μηχανη.και ειναι αρκετα λεφτα τα service σε μεγαλες μηχανες οπως και τα λαστιχα.επισης και το ποσο καιει.αν ειναι να παρεις μηχανη για πηγαινε ελα σπιτι δουλεια δεν αξιζει.αν ειναι για ταξιδια τοτε το 600 που λες ειναι μια χαρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρά είναι το ER6-n για νέο οδηγό.

Καλοστημένο, καλά φρένα(αν πάρεις με ABS ακόμα καλύτερα) και οικονομικό.

Δε βλέπω το λόγο να πάρεις ένα 250 και σε λίγο να ψάχνεις να το δώσεις.

 

Θα προσθέσω +1.000.000 στο πόστ αυτό. ΟΤαν εψαχνα κι εγώ για την 1η μου μηχανή, καταλήξαμε στο ίδιο ακριβώς μοντέλο. Ενα μεγάλο παπάκι του χαρακτήριζαν οι φίλοι μηχανόβιοι.

Γενικότερα είχα αρκετούς αντικειμενικούς να με βοηθήσουν και όλοι κατέληξαν σε αυτό το μοντέλο σαν μέση λύση για όλα. Ασχέτως που δεν το αγόρασα εντέλει, είχε φανεί πολύ φιλικό και καλό για 1η μηχανή.

Φειζερ 600 γυμνό έχει κολλητός και μπορώ να πω πως ειναι μηχανη για όλες τις δουλειές! Δε θα με ενδιέφερε κάτι γρηγορότερο εμένα. 100 αλογα αρκούν. (ισως επειδή δεν ειμαι γνήσιος μηχανόβιος...).

Τίμιο απο θέμα οικονομίας, φθοράς ελαστικών,φρένων, οικονομικών σερβις, ζημιές κτλ. Αυτός εχει περίπου 95.000χλμ και δεν εχει κάνε κιχ.

 

 

Οσο για το φίλο που λεει 600ρι και ετοιμάσου για κηδεία, είναι υπερβολικός μέχρι εκεί που δε πάει. Και 50ράκι Jog να πάρεις, αν εισαι αρχοντομαλάκας θα σκοτωθείς, τι να λέμε τώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το fazer τωρα εχει γινει diversion με λιγοτερα αλογα νομιζω.παλια υπηρχε το fazer που ηταν 78 αλογα αντι για 98 που ηταν κατι σαν κομμενη εκδοση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα naked ειναι ευκολοδηγητα...

Απλα να ξερεις οτι θα πεσεις οτι και να παρεις.

ΟΠΟΤΕ οτι και να παρεις μαθε ποσο κοστιζουν μεταχειρισμενα ή new τα πλαστικα.

τελος το θεμα δεν ειναι να μπεις στην φιλοσοφια της μηχανης...δηλ.περα απο την οδηγηση της να σκεφτεσε τις κινησεις των γυρω σου πεζοι+μηχανακια+αυτοκινητα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ kanesaxo

 

είπα να ετοιμαστεί για κηδεία γιατί αν κάτσεις και βάλεις κάτω το πως οδηγούν οι νέοι κ@υλωμένοι οδηγοί τα παπιά τους και βάλεις σε αυτό την δύναμη από ένα 600άρι θα καταλάβεις το σκεπτικό μου.

 

Βέβαια αν ο TS έχει τα μυαλά στο κεφάλι του και δεν σκοπεύει να κάνει τα γνωστά που βλέπουμε τότε by all means. Απλά γενικά επειδή ο κανόνας είναι ότι "παίρνεις μηχανή -> γουστάρεις -> τρέχεις όταν ξετσουτσουνήσεις λίγο -> τρως σούπα" είναι καλύτερο ένα μοτό για αρχή που δεν ανοίγεις απότομα το γκάζι και έχεις φέρει λαμπάδα.

 

Και δεν μπορούμε να σκεφτόμαστε σαν να είμαστε εμείς στην θέση του που ξέρουμε/έχουμε εμπειρία/κλπ, μιλάμε για ένα νέο οδηγό που ούτε ξέρουμε κατά πόσο εξοικειωμένος είναι στον δρόμο (δεν ξέρουμε καν αν οδηγάει αμάξι) και που έχει μηδενική εμπειρία από μηχανές. Άρα κατά συνέπεια για έναν νέο οδηγό που δεν έχει καμία εμπειρία στην άσφαλτο καλύτερα είναι (πιστεύω) να είμαστε λίγο πιο υπερπροστατευτικοί από το κανονικό.

 

Αν βέβαια οδηγάει αμάξι (όχι απλά πήρα δίπλωμα να πω ότι το έχω) από τα 18 του τότε αλλάζει το θέμα. Σε άνθρωπο που έχει μέγιστη οδηγική εμπειρία, το να είναι συνοδηγός στο αμάξι του πατέρα του/φίλου του, θα πρότεινα ακόμα και ένα παπάκι για να μάθει και πως είναι να κυκλοφορεί στους δρόμους της Ελλάδας και το τι πρέπει να προσέχει και μετά να αναβαθμιστεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είμαι λάτρης των μηχανών από τότε που με θυμάμαι αλλά δεν είχα την ευκαιρία ποτέ να αποκτήσω μία αλλά ούτε και να οδηγήσω. Τώρα στα 23 μου αποφάσισα να βάλω μπρος για να ξεκινήσω.

 

Το ερώτημα μου είναι το εξής: Για κάποιον που δεν έχει οδηγήσει ποτέ του μηχανάκι/μηχανή παρά μόνο ότι εμπειρία αποκτήσει από τα μαθήματα στην σχολή οδηγών υφίσταται να πάρει για πρώτη του μηχανή μια 600cc όπως π.χ. το ER6n? Εάν όχι τι θα προτείνατε??

 

Αν είσαι λάτρης των μηχανών όπως λες, βγάλε δίπλωμα, πάρε ο,τι σου γυαλίσει, καβάλα το και φύγε. Η μηχανή είναι σαν τη γυναίκα: δεν τη διαλέγεις με το μυαλό αλλά με την καρδιά, τόσο η πρώτη όσο και οι επόμενες είναι πάντα ένα ρίσκο, δεν ρωτάς άλλους ποιά θα προτιμήσεις, χτυπάς όποια σου κάνει κλικ, αυτή που θα τη βλέπεις κάθε πρωί και θα γουστάρεις, πάντα κινδυνεύεις μαζί της, πάντα περνάς καλά μαζί της, πάντα την καβαλάς με προστασία και αν δεν σου αρέσει την αφήνεις και πας σε άλλη, όμως δεν την ξεχνάς ποτέ.

Επεξ/σία από freedubus
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ πολύ για τις μέχρι τώρα απαντήσεις σας. Για να σας δώσω λίγο να καταλάβετε: Είμαι κάτοχος διπλώματος και αυτοκινήτου εδώ και 4 με 5 χρόνια και οδηγώ καθημερινά (δλδ έχω μια Α εμπειρία στους δρόμους) δεν είμαι οδηγός των άκρων γενικότερα, δλδ δεν πηγαίνω κομμάτια αλλά σίγουρα ούτε και σαν την κότα. Τα μυαλά μου τα έχω αρκετά μέσα στο κεφάλι μου θεωρώ αλλά θα μου πείτε ο οποιοσδήποτε αυτό νομίζει για τον εαυτό του. Γενικά προσπαθώ να προνοώ την μ@λ@κία των άλλων στο δρόμο.

 

Τώρα όσον αφορά την κηδεία μου γι' αυτό σας ζήτησα την γνώμη σας. Αλλά το πήγατε λίγο ανάποδα. Το ερώτημα μου δεν είναι αν έχω τα μυαλά μες στο κεφάλι μου για να αποφύγω την κηδεία μου αλλά αν έχοντας τα μυαλά μες στο κεφάλι μου αν μπορώ να καβαλήσω αμέσως ένα ER6n με μόνη εμπειρία την Σχολή Οδηγών. Θα μπορέσω να το κουμαντάρω από άποψη βάρους και μπαμ ας πούμε ή θα τα κάνω μαντάρα? Αυτό που με κάνει να αναρωτιέμαι αυτά είναι γιατί θα αργήσω γύρω στα 3 χρόνια να αλλάξω πάλι μηχανή και με τα λεφτά που αγοράζω μεταχειρισμένο το ninjaki βρίσκω το ER6n που είναι "μηχανή".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως φίλε μου όπως έγραψα και παραπάνω πιστεύω ότι είσαι σε λάθος φόρουμ. Όχι επειδή έκανες μια ερώτηση περί μοτοσυκλέτας εδώ, αλλά επειδή γράφτηκες εδώ και το πρώτο σου post αφορά ερώτηση για μοτοσυκλέτα. Anyway

 

Η ER6n πιστεύω είναι καλή επιλογή για νέο οδηγό. Η δύναμη του κινητήρα αν και πολύ μικρή είναι αρκετή για να κινηθείς αξιοπρεπώς. Ο κινητήρας επίσης είναι πολύ ελαστικός. Η ανάρτηση είναι αρκετά μαλακή ώστε να μην ταλαιπωρείσαι σε χάλια άσφαλτο, αλλά δεν εμπνέει εμπιστοσύνη με επιθετική οδήγηση. Τα φρένα είναι πολύ προοδευτικά, κάτι που είναι καλό για έναν άπειρο οδηγό, όχι όμως για έναν έμπειρο. Και τέλος το βάρος της είναι πολύ μεγάλο για τον χαρακτήρα της.

 

Τώρα το αν θα μπορέσεις να κουμαντάρεις το βάρος της μοτοσυκλέτας δεν μπορούμε να στο πούμε εμείς. Πιστεύω πως είναι πιο πολύ θέμα εμπειρίας παρά ύψους-δύναμης(του αναβάτη) και βάρους(της μοτοσυκλέτας).

 

Αυτά από εμένα :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...