Προς το περιεχόμενο

Η Sharp ξεκινά την παραγωγή 5" ιντσών οθόνης με 443PPI για smartphones


dimitris2006

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγώ πάντως λέω: "Έλεος!!!"

 

Δηλαδή' date=' αν μη τι άλλο, απ' τη τσέπη μας θα κλιθούμε να πληρώνουμε αυτό το "κάτι παραπάνω" για αυτήν την, τελείως περιττή (για την συντριπτικότατη πλειοψηφία), τελειότητα.

Βέβαια, δε θα είναι η 1η φορά που συμβαίνει κάτι σχετικό αλλά πολύ δε πάει πια;[/quote']

 

Κάποτε θεωρούνταν περιττό να έχεις κινητό με δυνατότητα λήψης φωτογραφιών. Τώρα θα αγόραζες κινητό χωρίς αυτή τη δυνατότητα; Αν ναι, τότε μάλλον βρίσκεσαι σε λάθος θέμα για να μη πω σε λάθος φόρουμ.

 

Επίσης η μαζική παραγωγή οθονών τέτοιας ευκρίνειας κάνει αυτόματα ποιο φθηνές τις ήδη υπάρχουσες στα 300ppi. Άρα τελικά κάνει καλό στην τσέπη σου αφού στην ουσία θα έχεις φθηνότερο κινητό με οθόνη η οποία προς το παρών υπάρχει μόνο σε high end μοντέλα. Μην είμαστε κοντοφθαλμοι στις τεχνολογικές εξελίξεις...

 

ΥΓ.

Αν θες κινητό τηλέφωνο χωρίς κανένα "περιττό" χαρακτηριστικό κάνε μια βόλτα από... Ζερβουδάκη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι εννοείς θα κληθείς να το πληρώσεις? Δεν είναι το νέο χαράτσι. είναι μια ακόμα βελτίωση στην τεχνολογία, που αν θες την ακολουθείς.

χαχαχαχαχα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως δεν μπόρεσα να ξεχωρίσω pixels όχι μόνο στην retina αλλά και στο galaxy s3, μάλλον αναφαίρεσαι στην αδυναμία του ανθρώπινου ματιού που θολώνει το αντικείμενο όταν κοιτάμε κάτι από πολύ κοντά.

 

Η retina οθόνη αναφέρεται στην μέση όραση και από συγκεκριμένη λογική απόσταση θέασης. Άλλοι βλέπουν καλύτερα άλλοι χειρότερα. Σιγουρά αν δεν κολλήσεις το πρόσωπο κοντά στην οθόνη δεν παρατηρούνται τα pixel.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα φτάσουμε σε ένα σημείο που δεν θα έχει νόημα να ανεβαίνει άλλο η ανάλυση των οθονών για τέτοιες συσκευές. Εκεί που πρέπει να δούμε καινοτόμα πράγματα είναι στις μπαταρίες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

εξηγω. φανταστειτε το εξης. λευκο φοντο, και μια μαυρη καθετη γραμμη αποτελουμενη απο μαυρα pixel , δηλαδη "ΠΛΑΤΟΥΣ" ενος pixel .αυτη λοιπον τη γραμμη, φανταστειτε οτι "την κοβουμε" καπου στο μεσον της και το κατω μισο, το μετατοπιζουμε ενα pixel δεξια.

 

Απλά Bitmap math (rasterization κλπ). Αν σε μια γραμμή μαύρη 1 pixel σε ανάλυση 1920x1080 μειώσεις την ανάλυση στη μέση (960x540), τότε αυτή η γραμμή θα αναπαρισταθεί ως 1 γραμμή του ενός pixel χρώματος γκρι. Έχει ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα στο γυμνό μάτι. Τώρα άμα δεν κολλήσεις πάνω στην οθόνη διαφορά δεν πρόκειται να δεις. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά Bitmap math (rasterization κλπ). Αν σε μια γραμμή μαύρη 1 pixel σε ανάλυση 1920x1080 μειώσεις την ανάλυση στη μέση (960x540), τότε αυτή η γραμμή θα αναπαρισταθεί ως 1 γραμμή του ενός pixel χρώματος γκρι. Έχει ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα στο γυμνό μάτι. Τώρα άμα δεν κολλήσεις πάνω στην οθόνη διαφορά δεν πρόκειται να δεις. :)

Αυτό λέγεται Antialiazing. Στην ουσία όταν κάνεις full screen 4x antialiazing τότε κάνεις render σε 1920x1080 και μετά παίρνεις groups των 2x2 pixel (για αυτό λέγεται 4x) και βγάζεις το average. Αυτό έχει το αποτέλεσμα του smoothing. Μια ανάλυση 960x540 έχει πολύ μικρότερη διαφορά από την 1920x1080 όταν έχει AA. Αλλά αν η 1920x1080 ήταν ήδη antialised τότε η διαφορά μεγαλώνει. Σε κάθε περίπτωση η 1920x1080 μπορεί να χωρέσει 4x περισσότερη πληροφορία από την 960x540.

Πάντως αυτό που μετράει δεν είναι το αν φαίνονται τα pixels. Αν κάποιος δει και τις 2 αναλύσεις τότε θα έχει μία συνολικά καθαρότερη, πιο λεπτομερή εικόνα σαν αίσθηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...