Προς το περιεχόμενο

Star Citizen - alpha


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χίλιες φορές να έχουμε delays και το τελικό προϊών να είναι καλό, παρά να έχουμε τα ημιτελή game releases όπως pushαρουν οι μεγάλες εταιρείες. Έχουμε δει άπειρα τέτοια γεγονότα τα τελευταία χρόνια που γινονται releases και λείπει content το οποίο το πουλάνε αργότερα ως DLC, γεμάτα bug κτλ. Ας τους αφήσουμε να κάνουν την δουλειά τους σωστά και να φτιάξουν ένα καλό game. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Moderators

Χίλιες φορές να έχουμε delays και το τελικό προϊών να είναι καλό, παρά να έχουμε τα ημιτελή game releases όπως pushαρουν οι μεγάλες εταιρείες. Έχουμε δει άπειρα τέτοια γεγονότα τα τελευταία χρόνια που γινονται releases και λείπει content το οποίο το πουλάνε αργότερα ως DLC, γεμάτα bug κτλ. Ας τους αφήσουμε να κάνουν την δουλειά τους σωστά και να φτιάξουν ένα καλό game. 

Αυτό, για την ιστορία, δεν έχει δουλέψει σχεδόν ποτέ. 

 

Γιατί τα delays τυπικα δεν σημαίνουν ότι υπάρχει κάτι έτοιμο (ως παιχνίδι, με αρχή μέση και τέλος) και το βελτιστοποιούν. Σημαίνουν ότι τρέχουν και δεν προφταίνουν και θα έχουν αυτό το άγχος και την πίεση μέχρι την τελευταία στιγμή (ή θα το έχουν μόνο την τελευταία στιγμή -- γιατί γενικά πολύ ok τους βλέπω να προσπερνάνε το ότι δεν είναι μια και δύο οι καθυστερήσεις και οι αναβολές που έχουν ανακοινώσει). Υποθέτοντας ότι το project δεν θα καταρρεύσει από την τελειομανεία του Chris. 

 

Παρεμπιπτόντως, το SQ42 να το ξεγράψουμε για 2016 τελικά, ε;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χίλιες φορές να έχουμε delays και το τελικό προϊών να είναι καλό, παρά να έχουμε τα ημιτελή game releases όπως pushαρουν οι μεγάλες εταιρείες. Έχουμε δει άπειρα τέτοια γεγονότα τα τελευταία χρόνια που γινονται releases και λείπει content το οποίο το πουλάνε αργότερα ως DLC, γεμάτα bug κτλ. Ας τους αφήσουμε να κάνουν την δουλειά τους σωστά και να φτιάξουν ένα καλό game. 

 

Μα ήδη έχει καθυστερήσει χρόνια από την αρχική ημερομηνία που ανακοίνωσαν. Και έχει καθυστερήσει χρόνια μετά από της ανανεωμένες ημερομηνίες των παραπάνω :)

 

Αλλά άλλο να καθυστερεί και να είναι χρηματοδοτούμενοι από επενδυτές/εταιρίες και άλλο να τα τρώνε από τον κόσμο.

Εγώ το έχω το παιχνίδι, και το πήρα με voucher από την AMD το 2014, όταν ήδη υπήρχαν οι μουρμούρες για scam.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περίμενα να δω την πόλη όπως δείχνει στο snapshot του βίντεο , αλλά τίποτα! Μακάρι να κρατήσει το ενδιαφέρον του για το παιχνίδι ο Χρηστάρας, γιατί σε μερικά χρόνια θα μιλάμε για παιχνιδάρα. Ούτως ή άλλως θα χρειαστεί άλλη μια γενεά GPU/CPU για να τρέχει γρήγορα αυτή την γομαρο-μηχανή γραφικών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαχαχαχα.... Procedural generated planets.

 

Μισό να ξεθάψω μερικά ποστ εδώ μέσα που σκίζανε ρούχα κάποιοι ότι θέλει καιρό το παιχνίδι γιατί φτιάχνουν τους πλανήτες με το χέρι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαχαχαχα.... Procedural generated planets.

 

Μισό να ξεθάψω μερικά ποστ εδώ μέσα που σκίζανε ρούχα κάποιοι ότι θέλει καιρό το παιχνίδι γιατί φτιάχνουν τους πλανήτες με το χέρι.

Μάλλον δεν βρήκες τίποτα για να τρολλαρεις πάλι...  

 

Procedural generated planets ήταν stretch goal που θα έκαναν R&D και εάν όλα πηγαιναν καλά θα το έβαζαν στο game μετά το Launch 

 

  • Procedural Generation R&D Team – This stretch goal will allocate funding for Cloud Imperium to develop procedural generation technology for future iterations of Star Citizen. Advanced procedural generation will be necessary for creating entire planets worth of exploration and development content. A special strike team of procedural generation-oriented developers will be assembled to make this technology a reality.

 

Ήταν τυχεροί που  βρήκαν τόσα παλιά άτομα από Crytek αλλιώς μπορεί να μην γινότανε πότε 

 

PS: Τώρα θα ανακαλέσεις που λες ότι είναι scam και ότι θα πάρει τα λεφτά και θα φύγει; 8 μήνες ερευνά έκαναν δεν βρήκαν κάτι από αυτα που έλεγες 

Ακόμα πήρες Δωρεάν σκάφος/game με κουπόνι και δεν είσαι καν backer ...

 Σου τα γράφω εδώ γιατί,  μια σελίδα,  PM που σου εστειλα δεν ήθελες να απαντήσεις... μόνο δημοσιά για flame  :devil:

:X

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίζω παράλληλα το Elite Dangerous απο τοτε που βγήκε, εδω και 2 χρόνια. Θα μπορούσαν κάλλιστα να το κάναν release τώρα το Star Citizen. Θα ειχε το ιδιο content με το Elite Dangerous οταν πρωτοβγηκε. Το ED εχει Season Pass dlc καθε χρονο με τα οποια προσθετουν content. Ας πουμε αυτη τη Season πρόσθεσαν την επιλογη να προσγειωνεσαι σε πλανήτες. Κατι που το Star Citizen θα το εχει ολοκληρωσει σχεδων. 

Ετσι οπως το βλεπω θέλουν να βγαλουν ενα ολοκληρωμένο προϊόν. Το timeline ειναι δύσκολο διοτι φτιάχνουν το game απο το 0 συν τα προβλήματα που εχουν με το  Cryengine. Δεν εχουν κανέναν μεγαλο publisher studio απο πισω, ουσιαστικα ο CR βγηκε  στην αγορα και προσλάμβανε ατομα. Anyway, δεν πιστευω καθολου πως προκειτε για "scam" και δεν εχω προβλημα να περιμένω για να βγει κατι ωραίο. Το οτι ηταν λιγο exited με τις ημερομηνίες που δίναν συμφωνώ αλλα και παλι προσωπικά δν εχω πρόβλημα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Procedural generated πλανήτες με handcrafted direction ή post processing... Τέλος πάντων κάτι υβριδικό, και όχι τυχαίο που ο Chris δίνει έμφαση σε αυτό μετά τα αρνητικά σχόλια για το επαναλαμβανόμενο No Man's Sky παρά τους άπειρους πλανήτες (λόγω του αυτοματοποιημένου "τυφλού" procedural planet generation από ένα περιορισμένο pool από assets). 

 

Στη συνέντευξη θα ακολουθήσει και part 2, αύριο σε κάποια φάση. 

Δεν ξέρω, έχω την εντύπωση πως δεν άκουσα και κάτι πολύ καινούργιο από τον Chris σε σχέση με όσα έλεγε σε συνεντεύξεις στη GamesCom. Που θα ήταν καλό αν αυτά που λέει ακουγόταν εφικτά... Για την ώρα, έχω την εντύπωση ότι το τελικό προϊόν θα έχει και αυτό πολύ υλικό για να αναφέρονται όσοι θα πέσουν από τα σύννεφα από αυτό που θα παίξουν. 

 

Πάντως "περισσότερα" (από την μία πρόταση στη συνέντευξη) για το SQ42 στη CitizenCon (οπότε καλό 2017 και αν! το πρώτο μέρος από το παιχνίδι) και 2.6 μετά την CitizenCon -- η 3.0 ήδη φαίνεται να μετακομίζει επίσης για 2017 (και αν!).

 

Θα συμφωνήσω πάντως στο ότι η (αρκετά διεξοδική κατά τα φαινόμενα) έρευνα του Kotaku, "εκθέτει" πτυχές (και τριβές) του game development που τυπικά δεν προορίζονται για να γνωστοποιηθούν στο μέσο gamer/ καταναλωτή -- κάτι που περιπλέκεται βέβαια όταν έχεις backers και open development με alphas που κρατάνε για χρόνια. Πάντως είναι το πιο σύνηθες να υπάρχει μπόλικο δράμα, αρνητικό κλίμα, χαμένες εσωτερικές προθεσμίες, ασυννενοησία μεταξύ τμημάτων, δυσαρεστημένοι developers, το κακό management κλπ στο game development. Και, αν και πρέπει να το έχω ξαναπεί, αυτά επιδεινώνονται όσο επιμηκύνεται το development κατα πολύ πέρα από τις αρχικές εκτιμήσεις.

 

Σε ένα post mortem του παιχνιδιού (αν έχουμε κάποτε κυκλοφορία) θα είχε περισσότερο νόημα κάποια τέτοια έρευνα. Για την ώρα... ίσως σπάει λίγο την εικόνα που μπορεί να είχε κάποιος ότι όλα βαίνουν ομαλά με την ανάπτυξη του παιχνιδιού --αν και δεν μπορώ να δω πώς μπορεί κάποιος να έχει αυτή την εικόνα μετά από τόσο καιρό. 

 

Κλείνοντας, @BadIronTree, εφόσον δημοσιεύεις ξερά videos κατά κύριο λόγο, που στο μεγαλύτερο ποσοστό τους απλά κάνουν bump το thread, θα σε παρακαλέσω στο εξής να συμπεριλαμβάνεις και μια περιγραφή του video και σχόλιο σου πάνω στο περιεχόμενο του video. Στην αντίθετη περίπτωση, αυτού του είδους μήνυματά σου θα διαγράφονται.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ένα post mortem του παιχνιδιού (αν έχουμε κάποτε κυκλοφορία) θα είχε περισσότερο νόημα κάποια τέτοια έρευνα. Για την ώρα... ίσως σπάει λίγο την εικόνα που μπορεί να είχε κάποιος ότι όλα βαίνουν ομαλά με την ανάπτυξη του παιχνιδιού --αν και δεν μπορώ να δω πώς μπορεί κάποιος να έχει αυτή την εικόνα μετά από τόσο καιρό. 

 

 

Αν δεις τα σχόλια των χρηστών κάτω από το άρθρο του Kotaku θα βρεις πολλούς που όχι μόνο η εικόνα τους είναι ακόμα θετικότερη μετά τη συνέντευξη αλλά βλέπουν τα πράγματα να πηγαίνουν κατ'ευχήν. Εγώ πάλι είδα παντελή έλλειψη στόχου, σχεδιασμού και διοίκησης. Δε μπορεί ο επικεφαλής με το δεξί του χέρι να ψαχνουν το λόγο που δεν τηρούνται οι προθεσμίες και να καταλήγουν στο "πρωτοφανές" πως το στούντιο στο Μάντσεστερ έχει έναν πυρήνα 30 παλιών συναδέλφων που ήδη έχουν κοινό τρόπο λειτουργίας. Αυτά είναι αυτονόητα πράγματα, όχι συμπεράσματα.

 

Επίσης όταν είδα procedurally generated planets ο νους μου πήγε κατευθείαν στο No Man's Sky.

 

Και κάτι που δεν είχα αναφέρει - αν αρχίσει και σφίγγει η κάνουλα των backers, λόγω κούρασης πχ, δε βλέπω με ποιο τρόπο μπορούν να αντληθούν χρήματα από το ευρύ κοινό. Δε μπορείς να συνεχίζεις να πουλάς για πάντα το μέγεθος του παιχνιδιού και να τραινάρεις τα πάντα απλά προσθέτοντας υλικό και στόχους. Υπάρχει κάτι έστω και σαν απλό arena multiplayer?

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι είναι αυτό που λέμε όπου υπάρχουν πολλοί κόκορες... Τουλάχιστον μετά το restruction 2015-16 έχουν στρώσει...

Game παίζουμε online σε PU & arenas... Δοκίμασε στο επόμενο free week trial...

Όσο για τα χρήματα και αύριο να σταματούσαν... Έχουν εναλλακτικές πηγές για να τελειώσουν το παιχνίδι...

Έχουν πει αρκετές φορές, δεν κάνουν το παιχνίδι για τις μάζες... Δεν θα αρέσει σε όλους
Και μόνο 1 εκατομμύριο κομματια να πουλήσει μετά το release θα είναι ευχαριστημένοι...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


 
Part 2 of our two-part interview with Chris Roberts at the CIG offices in Santa Monica. Read the full interview feature:[/size]
http://www.gamersnexus.net/gg/2617-chris-roberts-on-character-technology-weather-system-engine-arch
 

Chris Roberts on Character Tech, Weather System, & Engine Architecture
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...