Προς το περιεχόμενο

Ο Πειραιάς πύλη εισόδου για την Hewlett Packard στην Ευρώπη


Physics_Rulez

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κρίμα που έχει πεθάνει ο Χότζα, να' βλεπε τι αποδοχή έχουν οι ιδέες του, τόσα χρόνια μετά.

Η αντι-καπιταλιστική ανάπτυξη τι ακριβώς είναι; Ένα παράδειγμα εφαρμογής; Αν δεν είναι κόπος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 239
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Κρίμα που έχει πεθάνει ο Χότζα, να' βλεπε τι αποδοχή έχουν οι ιδέες του, τόσα χρόνια μετά.

Η αντι-καπιταλιστική ανάπτυξη τι ακριβώς είναι; Ένα παράδειγμα εφαρμογής; Αν δεν είναι κόπος.

 

κεντρικός σχεδιασμός

ανάλυση αναγκών (υπηρεσίες-παραγωγή-παιδεία-υγεία-πολιτισμός κλπ)

ανάπτυξη με γνώμονα την κοινωνική πρόοδο

 

Αυτή είναι φίλε μου η κοινωνία του μέλλοντος- είναι η κοινωνία των λαών και όχι μίας χούφτας κηφήνων

 

Ο Χότζα που αναφέρεις και οι συνθήκες ζωής στη χώρα του πιό κοντά είναι σε αυτό το δράμα που ζούμε σήμερα στη χώρα μας...οπότε..

.

...το παράδειγμά σου ήταν "τουλάχιστο" ατυχές και ζωγραφίζει άτομο χωρίς ανοιχτόμυαλη πολιτική παιδεία, κλεισμένος σε 4 τοίχους που σου "έχτισαν" στο κεφάλι οι θιασώτες του "ρεαλιστικού" και του "εφικτού" όλα αυτά τα χρόνια.

 

Παράδειγμα υλοποίησης της νέας σοσιαλιστικής κοινωνίας δεν έχω. Πιστεύω ότι οι έλληνες έχουν την ωριμότητα να την οικοδομήσουν, με διδαχή τα σοβαρά λάθη των προσπαθειών του 20 αιώνα. Η στάση της ιστορίας δεν έφταση και ούτε ποτέ θα γίνει κάτι τέτοιο, παρά μόνο στο τέλος της ανθρωπότητας.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν περίμενα και τίποτα παραπάνω απο μια χούφτα τσιτάτα.

Θα περιμένουμε λοιπόν όλοι οι υπόλοιποι που δεν μοιραζόμαστε το "όραμά" σου, το τέλος της ανθρωπότητας για να οικοδομήσουμε τον νέο σοσιαλιστικό κόσμο! Μέχρι τότε, τις κοιλιές στον ήλιο, και έρχεται και χειμώνας, οπότε...

Να παρακαλάς, και εσύ και όλοι μας, να μην φτάσουμε να ζούμε όπως τότε επί του Βαλκάνιου Πατερούλη που πολλοί δυστυχώς έχουν ως πρότυπο, δεν αναφέρομαι απαραίτητα σε σένα, γιατί τότε θα δουν τι εστί πραγματική χούντα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν περίμενα και τίποτα παραπάνω απο μια χούφτα τσιτάτα.

Θα περιμένουμε λοιπόν όλοι οι υπόλοιποι που δεν μοιραζόμαστε το "όραμά" σου, το τέλος της ανθρωπότητας για να οικοδομήσουμε τον νέο σοσιαλιστικό κόσμο! Μέχρι τότε, τις κοιλιές στον ήλιο, και έρχεται και χειμώνας, οπότε...

Να παρακαλάς, και εσύ και όλοι μας, να μην φτάσουμε να ζούμε όπως τότε επί του Βαλκάνιου Πατερούλη που πολλοί δυστυχώς έχουν ως πρότυπο, δεν αναφέρομαι απαραίτητα σε σένα, γιατί τότε θα δουν τι εστί πραγματική χούντα.

 

οπότε φίλε μου τα κεφάλια μέσα Σαμαρούλη και λίγο από κυβερνώσα ξέρεις από αυτή την καλή την αρίστερά..και ο Θεός βοηθός!

 

το έχει και χειρότερα είναι τετραπόδου είδους λογική---ή έστω γιαγιαδίστικη του χωριού

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρα πολυ σωστα το λιμανι πηγε στους κινεζους για να λειτουργησει επιτελους με ορους επιχειρησης και να παραγει υπεραξια και οχι οπως πριν, να κλεινει καθε τρεις και λιγο ερμαιο του καθε κομματοσκυλου-συνδικαλιστη και να διασυρετε η χωρα σε εναν απο τους πυλωνες της οικονομιας που ειναι ο τουρισμος.

Αυτή είναι η κυρίαρχη άποψη που ακούμε και στα Μέσα Μαζικής Εξημέρωσης, η οποία ΙΜΟ είναι μονομερής.

 

Το γελοίο και αδιανόητο είναι ότι θεωρούμε λογικότερο το να δώσουμε το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας σε μια Δημόσια Επιχείρηση της Κίνας (διορθώστε με αν κάνω λάθος), από το να υπήρξε εξυγίανση των δικών μας κρατικών μηχανισμών / υπηρεσιών.

 

Δεν το χωρά το κεφάλι μου αυτό το πράγμα, ειλικρινά. Και μη μου πείτε ότι "αυτά δεν γίνονται" κτλ. Δεν θέλουμε να γίνουν. Λίγο-πολύ, όλοι κάπως βολευόμαστε (και γω 1ος αν θέλετε) εδώ και χρόνια από το να μη γίνουν.

 

Κρίμα που έχει πεθάνει ο Χότζα, να' βλεπε τι αποδοχή έχουν οι ιδέες του, τόσα χρόνια μετά.

Η αντι-καπιταλιστική ανάπτυξη τι ακριβώς είναι; Ένα παράδειγμα εφαρμογής; Αν δεν είναι κόπος.

 

Έτσι πρόχειρα κάτι που είχα στο μυαλό μου: http://goo.gl/a1XKg. Όχι τίποτα άλλο, αλλά να μη νομίζουμε ότι όλα γίνονται με έναν μοναδικό/αποκλειστικό τρόπο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φτανει η μιζερια,εχουμε φαει και τρωμε μπολικη.

 

 

ειναι πολυ καλο νεο και φοβερη επενδυση.

απο το να περνανε ολη τη μεσογειο για να πανε στο Ροτερνταμ της Ολλανδιας,το να ερχονται σε εμας,μονο κερδος μας φερνει.

 

Βεβαια με κάνει να αναρωτηθώ γιατί παρατήσανε το Ρότερνταμ και έρχονται στον Πειραιά...φορολογικές ελαφρύνσεις? Μισθοί Κίνας? Εργατικός μεσαίωνας? Η λες να τους άρεσε το λιμάνι μας τόσο πολύ?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλοι είναι επαναστάτες βλέπω και δεν θέλουν τις πολυεθνικές στην Ελλάδα που μας αγοράζουν (τί έχουν αγοράσει ακριβώς τα 3 τελευταία χρόνια; Νομίζω τίποτα απολύτως).

Με την ίδια λογική και οι Ολλανδοί πρέπει να βγουν στους δρόμους να διαμαρτυρηθούν που εκμεταλεύονται οι καπιταλιστές τα λιμανια τους και έχουν γίνει η μεγαλύτερη πύλη εισόδου της ευρώπης.

 

Ο ΟΣΕ είχε έλλειμα αν θυμάμαι καλά το 2010 1 δις ευρώ. Τώρα που θα έχει κάποια κίνηση λόγω της συμφωνίας και δεν θα πηγαίνουν τα τρένα πέρα δώθε με 4 επιβάτες είναι κακό πράγμα.

 

Ότι οι τιμές μεταφοράς προϊόντων λόγω της μεγαλύτερης κίνησης από Κίνα θα πέσουν και θα ευννοήσει όλες τις εισαγωγικές εταιρίες στην Ελλάδα είναι και αυτό κακό.

 

Οτι το κόστος των συγκεκριμένων προϊόντων θα πέσει, και οι ελληνικές εταιρίες που κλείνουν η μία μετά τις άλλες θα έχουν κάποιο μεγαλύτερο περιθώριο είναι κακό (btw ρωτήστε να δείτε τα περιθώρια κέρδους σε προϊόντα υψηλής τεχνολογίας. Μιλάμε για μονοψήφια νούμερα με τα επιτόκια για κεφάλαια κίνησης από τράπεζες να έχουν φτάσει στο 5%).

 

Ότι θα αυξηθεί η κίνηση στο λιμάνι και θα πάρει το κράτος έσοδα από φόρους είναι σκάνδαλο.

 

Ότι θα προσληφθούν κάποια παραπάνω άτομα για να καλύψουν την κίνηση είναι εκμετάλλευση του δίκιου του εργάτη.

 

Μερικοί νομίζω έχουν μείνει στις μεγάλες ιδέες του σοβιετικού σοσιαλισμού και στον συνδικαλισμό του 2004 . Καλή τύχη.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βεβαια με κάνει να αναρωτηθώ γιατί παρατήσανε το Ρότερνταμ και έρχονται στον Πειραιά...φορολογικές ελαφρύνσεις? Μισθοί Κίνας? Εργατικός μεσαίωνας? Η λες να τους άρεσε το λιμάνι μας τόσο πολύ?

 

έχει ωραία θέα το νησάκι της Ψυττάλειας, νομίζω γιαυτό..κατά Ευαγγελάτον ευαγγέλιον

 

Όλοι είναι επαναστάτες βλέπω και δεν θέλουν τις πολυεθνικές στην Ελλάδα που μας αγοράζουν (τί έχουν αγοράσει ακριβώς τα 3 τελευταία χρόνια; Νομίζω τίποτα απολύτως).

Με την ίδια λογική και οι Ολλανδοί πρέπει να βγουν στους δρόμους να διαμαρτυρηθούν που εκμεταλεύονται οι καπιταλιστές τα λιμανια τους και έχουν γίνει η μεγαλύτερη πύλη εισόδου της ευρώπης.

 

Ο ΟΣΕ είχε έλλειμα αν θυμάμαι καλά το 2010 1 δις ευρώ. Τώρα που θα έχει κάποια κίνηση λόγω της συμφωνίας και δεν θα πηγαίνουν τα τρένα πέρα δώθε με 4 επιβάτες είναι κακό πράγμα.

 

Ότι οι τιμές μεταφοράς προϊόντων λόγω της μεγαλύτερης κίνησης από Κίνα θα πέσει και θα ευννοήσει όλες τις εισαγωγικές εταιρίες στην Ελλάδα είναι και αυτό κακό.

 

Οτι το κόστος των συγκεκριμένων προϊόντων θα πέσει, και οι ελληνικές εταιρίες που κλείνουν η μία μετά τις άλλες θα έχουν κάποιο μεγαλύτερο περιθώριο είναι κακό (btw ρωτήστε να δείτε τα περιθώρια κέρδους σε προϊόντα υψηλής τεχνολογίας. Μιλάμε για μονοψήφια νούμερα με τα επιτόκια για κεφάλαια κίνησης από τράπεζες να έχουν φτάσει στο 5%).

 

Ότι θα αυξηθεί η κίνηση στο λιμάνι και θα πάρει το κράτους έσοδα από φόρους είναι σκάνδαλο.

 

Ότι θα προσληφθούν κάποια παραπάνω άτομα για να καλύψουν την κίνηση είναι εκμετάλλευση του δίκιου του εργάτη.

 

Μερικοί νομίζω έχουν μείνει στις μεγάλες ιδέες του σοβιετικού σοσιαλισμού και στον συνδικαλισμό του 2004 . Καλή τύχη.

 

νομίζω σου απάντησε ο φίλος παραπάνω γιατί γίνονται ΤΩΡΑ οι επενδύσεις (ιδού το πρόσφορο καμένο έδαφος- ο λαός πεινάει η χώρα πωλείται)

 

το κράτος θα πάρει φόρους ΣΥΜΦΩΝΟΙ

χρήμα θα μπει ΣΥΜΦΩΝΟΙ

 

Όλα αυτά τι σε κάνει να πιστεύεις ότι θα βελτιώσουν τη ζωή των πολλών, εν καιρώ βάθυνσης της ύφεσης σε όλη την Ευρώπη;

 

Τίποτα δε θα βελτιώσει αυτή η "δήθεν ανάπτυξη" γιατί πολύ απλά ζούμε σε οικοδόμημα καπιταλισμού σε βαθιά ύφεση

 

Δεν είναι όλα άχρωμα-άγευστα-άοσμα: υπάρχουν κοινωνικές τάξεις με αντικρουόμενα συμφέροντα

 

Κερδισμένοι εσαεί δε μπορεί να είναι και οι δύο. Κάποιες παραχωρήσεις έγιναν στους λαούς το παρελθόν, αλλά ΠΑΠΑΛΑ- ο καπιταλισμός είναι σε βαθιά ύφεση λόγω της φύσης του. Τόσο σε Ελλάδα και σε Ευρώπη και σχεδόν στο σύνολο του "δυτικού" κόσμου. Πάει τελείωσε: θύματα άγριου πολέμου εγώ και εσύ πλέον φίλε μου- με περιθώρια κατακτήσεων στο μηδέν (0)

 

έχει ωραία θέα το νησάκι της Ψυττάλειας, νομίζω γιαυτό..κατά Ευαγγελάτον ευαγγέλιον

 

 

 

νομίζω σου απάντησε ο φίλος παραπάνω γιατί γίνονται ΤΩΡΑ οι επενδύσεις (ιδού το πρόσφορο καμένο έδαφος- ο λαός πεινάει η χώρα πωλείται)

 

το κράτος θα πάρει φόρους ΣΥΜΦΩΝΟΙ

χρήμα θα μπει ΣΥΜΦΩΝΟΙ

 

Όλα αυτά τι σε κάνει να πιστεύεις ότι θα βελτιώσουν τη ζωή των πολλών, εν καιρώ βάθυνσης της ύφεσης σε όλη την Ευρώπη;

 

Τίποτα δε θα βελτιώσει αυτή η "δήθεν ανάπτυξη" γιατί πολύ απλά ζούμε σε οικοδόμημα καπιταλισμού σε βαθιά ύφεση

 

Δεν είναι όλα άχρωμα-άγευστα-άοσμα: υπάρχουν κοινωνικές τάξεις με αντικρουόμενα συμφέροντα

 

Κερδισμένοι εσαεί δε μπορεί να είναι και οι δύο. Κάποιες παραχωρήσεις έγιναν στους λαούς το παρελθόν, αλλά ΠΑΠΑΛΑ- ο καπιταλισμός είναι σε βαθιά ύφεση λόγω της φύσης του. Τόσο σε Ελλάδα και σε Ευρώπη και σχεδόν στο σύνολο του "δυτικού" κόσμου. Πάει τελείωσε: θύματα άγριου πολέμου εγώ και εσύ πλέον φίλε μου- με περιθώρια κατακτήσεων στο μηδέν (0)

 

Ο συνδικαλισμός του 2004: μπορείς να εξηγήσεις τι εννοείς; και δε μιλώ για τους υψηλόμισθους του 2004, αλλά για αυτούς που υπερασπίζονταν τα δικαιώματα των κλάδων τους, των 1000 τότε ευρώ

 

ο συνδικαλισμός .του 2004 σε πείραξε ή οι απαιτήσεις των βιομηχάνων το 2012 για νέες φοροελαφρύνσεις και τα ΝΑΙ της κυβερνησης που την ίδια στιγμή κόβει 30ρια από συνταξιούχους.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο συνδικαλισμός .του 2004 σε πείραξε

 

Βασικά ναι ο συνδικαλισμός του 2004 με πείραξε γιατί τώρα πληρώνουμε τα ελλείματα του ΟΣΕ με τα τρένα φαντάσματα, τους αγροτοπατέρες και τις επιδοτήσεις τους, τις ελλειματικές δημοτικές επιχειρήσεις ώστε να βολευτούν όλοι οι κουμπάροι, τους φωτόπουλους και τις επιδοτήσεις των συνδικαλιστιών ταμείων για τις διακοπές τους, τους εργάτες των λιμανιών με τους τρελούς μισθούς και το 1/3 της σημερινής κίνησης, και πολλά άλλα.

Το 15% έλλειμα του 2009 από τι έγινε νομίζεις, επειδή φτιάχναμε διαστημικό σταθμό;

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά ναι ο συνδικαλισμός του 2004 με πείραξε γιατί τώρα πληρώνουμε τα ελλείματα του ΟΣΕ με τα τρένα φαντάσματα, τους αγροτοπατέρες και τις επιδοτήσεις τους, τις ελλειματικές δημοτικές επιχειρήσεις ώστε να βολευτούν όλοι οι κουμπάροι, τους φωτόπουλους και τις επιδοτήσεις των συνδικαλιστιών ταμείων για τις διακοπές τους, τους εργάτες των λιμανιών με τους τρελούς μισθούς και το 1/3 της σημερινής κίνησης, και πολλά άλλα.

Το 15% έλλειμα του 2009 από τι έγινε νομίζεις, επειδή φτιάχναμε διαστημικό σταθμό;

Νόμιζα ότι πληρώναμε πρωτίστως τα τρένα για τα οποία υπέγραψε ο ξάδερφος του πρωθυπουργού και υπουργός μεταφορών, τα οποία δεν ήταν συμβατά με το δίκτυο (δεν τσούλαγαν στις ράγες). MIEZENS.

Για τους κηφήνες δημόσιους υπαλλήλους, τους τελευταίους τροχούς της αμάξης (το συνέδεσα ωραία :P ), ε κάποιος τους έβαλε εκεί, που κάποιος τον έβαλε εκεί κ.ο.κ. Το ότι ανεχόμαστε επί δεκαετίες να ζούμε σε ένα κράτος κωλοχανείο που διοικείται από ανίκανους και άπληστους δε σημαίνει ότι πρέπει να ιδιωτικοποιηθούν όλα.

Θετική είναι η συμφωνία των 2 ιδιωτικών εταιρειών. Με 24% ανεργία κάθε δουλειά είναι ευπρόσδεκτη. Αξίζει ωστόσο να δούμε και τι απάντησε σε ερώτηση σχετικά με τις μονάδες παραγωγής της Apple ο πρόεδρος των ΗΠΑ: http://goo.gl/kcp3w

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά ναι ο συνδικαλισμός του 2004 με πείραξε γιατί τώρα πληρώνουμε τα ελλείματα του ΟΣΕ με τα τρένα φαντάσματα, τους αγροτοπατέρες και τις επιδοτήσεις τους, τις ελλειματικές δημοτικές επιχειρήσεις ώστε να βολευτούν όλοι οι κουμπάροι, τους φωτόπουλους και τις επιδοτήσεις των συνδικαλιστιών ταμείων για τις διακοπές τους, τους εργάτες των λιμανιών με τους τρελούς μισθούς και το 1/3 της σημερινής κίνησης, και πολλά άλλα.

Το 15% έλλειμα του 2009 από τι έγινε νομίζεις, επειδή φτιάχναμε διαστημικό σταθμό;

Ακριβως αυτο σε 5 γραμμες τα ειπες ολα ,αστους εχουν αρνηση πραγματικοτητας ,αυτοι νομιζουν πως αιτια της καταντιας μας ειναι οι Ολλανδοι και μετα εχουμε και απορια γιατι εχουμε αποτυχει σε ολα τα επιπεδα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι ληστές που ακούνε στο όνομα συνδικαλιστές…

 

Μέχρι πριν δυο-τρία χρόνια το λιμάνι του Πειραιά το «κυβερνούσε» και το εκμεταλλευόταν μια δράκα προνομιούχων πελατών της κομματοκρατίας, στο όνομα της δημόσιας περιουσίας και των συμφερόντων του λαού.[/background]

 

Η «αριστοκρατία» της πελατοκρατίας στο λιμάνι «καθάριζε» μισθούς 100 και 120.000 ευρώ και δούλευε όποτε και αν είχε κέφια…[/background]

Όταν ξεκίνησε η διαδικασία της πώλησης του ενός προβλήτα στη COSCO έγινε επανάσταση. Ο Γιώργος, η Λούκα, ο Αλέξης και η Αλέκα «ευλόγησαν» πολλές φορές το δίκαιο αγώνα της «αριστοκρατίας» των πελατών τους…

 

Ξεκίνησαν απεργίες και το λιμάνι έκλεισε για μήνες κάνοντας το βίο αβίωτο σε επιχειρήσεις, εξαγωγικές και εισαγωγικές. Αναγκάστηκαν να ξεφορτώνουν τα φορτία σε άλλα λιμάνια και να μεταφέρουν τα προϊόντα οδικώς αυξάνοντας το κόστος.

 

Παρτίδες προϊόντων καταστράφηκαν, επιχειρήσεις έκλεισαν και άλλων η θέση επιδεινώθηκε για κλείσουν αργότερα.

 

Κανείς δεν νοιάστηκε για τους πληβείους του ιδιωτικού τομέα που έχασαν τη δουλειά και το πενιχρό μεροκάματο. Οι προστάτες του λαού τα έδιναν όλα για τη δράκα της συνδικαλιστικής και πολιτικής πελατείας που εμφάνιζε τη πάλη για τα αδίκως κεκτημένα σε βάρος της κοινωνίας, σαν αγώνα υπέρ βωμών και εστιών του λαού και της εθνικής κυριαρχίας…

 

Η Λούκα και ο Γιώργος υπόσχονταν επανακρατικοποίηση όπως ακριβώς ο Αλέξης το υπόσχεται τώρα. Το «απόστημα» τον κοτζαμπάσηδων υποχώρησε, ο προβλήτας ιδιωτικοποιήθηκε…

Οι εργασίες στο λιμάνι αυξήθηκαν, ο Πειραιάς ξαναμπήκε στο χάρτη των διεθνών μεταφορών.

 

Βλέπε: Τα λιμάνια είναι "θησαυρός", αρκεί να είναι μακριά από συνδικαλιστές και κόμματα...[

 

Προχθές η Cosco πέτυχε μια συμφωνία όλα τα προϊόντα της Hewlett Packard να προωθούνται σε όλη της Ευρώπη μέσω του Πειραιά και της Τραινοσέ.

 

Το λιμάνι του Ρότερνταμ, ένα από τα σημαντικότερα στον κόσμο, χάνει αυτή τη δουλειά από το Πειραιά. Το λιμάνι του Ρότερνταμ διαθέτει σημαντική συμμετοχή στο ΑΕΠ της Ολλανδίας, του Πειραιά είναι ανύπαρκτη ακόμη…

 

)]Το γεγονός πως ένας διεθνής κολοσσός όπως η Hewlett-Packard δεν πιστεύει πως θα εθνικοποιήσει τα λιμάνια και την Τραινοσέ, αποτελεί ψήφο εμπιστοσύνης στο σενάριο της μη κατάρρευσης της χώρας.

Αποτελεί επίσης ψήφο εμπιστοσύνης για ένα καλύτερο μέλλον. Η HP κατασκευάζει τα προϊόντα της, όπως οι περισσότερες επιχειρήσεις όλων των κλάδων, στην Κίνα. Η Ευρώπη είναι μια μεγάλη αγορά και η ταχύτερη είσοδος για τις ευρωπαϊκές αγορές μετά την διώρυγα του Σουεζ είναι τα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης.

 

Αν πετύχει το σχέδιο Cosco-HP σε λίγους μήνες θα ακολουθήσουν κι άλλες, ίσως δεκάδες επιχειρήσεις και η χώρα θα αποκτήσει μερίδιο στο διεθνές διαμετακομιστικό εμπόριο. Θα προκύψουν θέσεις εργασίας και έσοδα για το δημόσιο.

 

Η ειρωνεία της ιστορίας αυτής βρίσκεται στους Ολλανδούς που πληρώνουν μαζί με τους άλλους ευρωπαίους πολλά δισ. για τη σωτηρία της Ελλάδας, από την οποία χάνουν έσοδα, τα οποία δεν θα έχαναν αν η Ελλάδα πεταγόταν εκτός ευρωζώνης…

 

 

Πηγή:www.capital.gr[

Επεξ/σία από Fotis13
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν πετύχει το σχέδιο Cosco-HP σε λίγους μήνες θα ακολουθήσουν κι άλλες, ίσως δεκάδες επιχειρήσεις και η χώρα θα αποκτήσει μερίδιο στο διεθνές διαμετακομιστικό εμπόριο. Θα προκύψουν θέσεις εργασίας και έσοδα για το δημόσιο.

 

Η ειρωνεία της ιστορίας αυτής βρίσκεται στους Ολλανδούς που πληρώνουν μαζί με τους άλλους ευρωπαίους πολλά δισ. για τη σωτηρία της Ελλάδας, από την οποία χάνουν έσοδα, τα οποία δεν θα έχαναν αν η Ελλάδα πεταγόταν εκτός ευρωζώνης…

H επιχειρηματολογία του είναι τόσο γερή όσο οι κουφάλες που τον πληρώνουν. Ως Έλληνας πολίτης, θεωρείς επιτυχία το ότι το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας αντί να είναι κρατικό ανήκει σε άλλη εταιρεία που είναι κρατική σε άλλη χώρα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H επιχειρηματολογία του είναι τόσο γερή όσο οι κουφάλες που τον πληρώνουν. Ως Έλληνας πολίτης, θεωρείς επιτυχία το ότι το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας αντί να είναι κρατικό ανήκει σε άλλη εταιρεία που είναι κρατική σε άλλη χώρα;

Ναι το θεωρω τεραστια επιτυχια διοτι εξηγησα αναλυτικα (με το αρθρο) τι γινοταν οσο ηταν κρατικο .Αντιλογο δεν βλεπω ουτε επιχειρηματα ομως διοτι πολυ απλα δεν υπαρχουν ,για να βρεις να αντιπαρατεθεις θα πρεπει να αποκλινεις της λογικης οχι οτι θα μου εκανε καμια εντυπωση εχετε ειδικοτητα στα αλματα λογικης αλλωστε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...