Προς το περιεχόμενο

To topic του sportsdirect.com


nfeel

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 8,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε επικοινωνία που είχα με την τοπiκή DHL μου απάντησαν το εξής "

Καλημέρα σας,

 Σε συνέχεια του μηνύματος σας, θα επιθυμούσα να ενημερώσουμε ότι σύμφωνα με τα ηλεκτρονικά μας συστήματα η αποστολή δεν έχει δοθεί μέχρι στιγμής στην Εταιρεία μας για μεταφορά.Παρακαλώ για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία αναφορικά με την παραγγελία σας, να επικοινωνήσετε απευθείας με τον αποστολέα σας. Ενώ μου χει στείλει mail το SD την Κυριακή λέγοντας μου αυτό "Your order has been collected by your nominated courier"

Το μόνο που ξέρω είναι αυτό 

Παρασκευή, Ιανουάριος 19, 2018 Τοποθεσία Ώρα Τεμάχιο
1 Οι πληροφορίες αποστολής έχουν μεταδοθεί ηλεκτρονικά στην DHL LEEDS - UK 00:00

.Η παραγγελία έγινε την Πέμπτη 18/1 με επιλογή Express Delivery.  Τη βρίσκεται φυσιολογική την εξέλιξη της παραγγελίας γιατί εμένα κάτι δε μου πάει καλά. :P

Επεξ/σία από parisnope
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι φυσιολογικό είναι. Θα σε ειδοποιήσουν από την speedex όταν το πάρουν και είναι έτοιμο προς αποστολή. Αν θες βάλε στην σελίδα τους το tracking number να δεις πότε θα αλλάξει η κατάσταση. 

Από ότι έχω καταλάβει φτάνουν στο αεροδρόμιο αλλά δεν παραλαμβάνει αμέσως η speedex. Δεν μπορώ να εξηγήσω αλλιώς το '' your order has been collected by your nominated courier''. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, empire21 είπε

Ναι φυσιολογικό είναι. Θα σε ειδοποιήσουν από την speedex όταν το πάρουν και είναι έτοιμο προς αποστολή. Αν θες βάλε στην σελίδα τους το tracking number να δεις πότε θα αλλάξει η κατάσταση. 

Από ότι έχω καταλάβει φτάνουν στο αεροδρόμιο αλλά δεν παραλαμβάνει αμέσως η speedex. Δεν μπορώ να εξηγήσω αλλιώς το '' your order has been collected by your nominated courier''. 

Νομιζω ο φιλος εχει να κανει με την dhl και οχι με speedex μιας και επελεξε express delivery

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα έχω 2 απορίες. Πρώτον  πήρα αυτήν εδώ τη φόρμα https://gr.sportsdirect.com/slazenger-jersey-jogging-bottoms-mens-512019?colcode=51201925 και μου ήρθε αυτή που έχω στη φωτογραφία . Γίνεται να την επιστρέψω; Τι δικαιούμαι μιας και ήρθε διαφορετικό προϊόν; Δωρεάν μεταφορικά δωρεάν αλλαγή ή ακόμα και επιστροφή χρημάτων με κάλυψη μεταφορικών;

Δεύτερον αυτή η φόρμα https://gr.sportsdirect.com/everlast-jogging-bottoms-mens-486000?colcode=48600002 με αυτήν https://gr.sportsdirect.com/everlast-jogging-bottoms-mens-486002?colcode=48600225 έχει διαφορά στο μέγεθος στα ίδια νούμερα; Γιατί γράφει big brand στη μία.  Ευχαριστώ.

IMG_20180122_130321.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με DHL έχω να κάνω και Express Delivery.Βάζω το tracking number και μου λέει αυτό που παρέθεσα παραπάνω,ότι οι πληροφορίες αποστολής έχουν μεταδοθεί ηλεκτρονικά στην DHL δηλαδή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, gnarkill είπε

Καλησπέρα έχω 2 απορίες. Πρώτον  πήρα αυτήν εδώ τη φόρμα https://gr.sportsdirect.com/slazenger-jersey-jogging-bottoms-mens-512019?colcode=51201925 και μου ήρθε αυτή που έχω στη φωτογραφία . Γίνεται να την επιστρέψω; Τι δικαιούμαι μιας και ήρθε διαφορετικό προϊόν; Δωρεάν μεταφορικά δωρεάν αλλαγή ή ακόμα και επιστροφή χρημάτων με κάλυψη μεταφορικών;

Δεύτερον αυτή η φόρμα https://gr.sportsdirect.com/everlast-jogging-bottoms-mens-486000?colcode=48600002 με αυτήν https://gr.sportsdirect.com/everlast-jogging-bottoms-mens-486002?colcode=48600225 έχει διαφορά στο μέγεθος στα ίδια νούμερα; Γιατί γράφει big brand στη μία.  Ευχαριστώ.

IMG_20180122_130321.jpg

 

Για την φόρμα που σου ήρθε, στειλτους μήνυμα με την φώτο και από κει και πέρα θα σου κάνουν κάποιες προτάσεις αυτοί.
Το πιο πιθανό λόγω της χαμηλής τιμής ειναι να σου πουν 50% επιστροφή χρημάτων και να κρατήσεις την φόρμα, αλλιώς αν δεν την θες καθόλου πες τους να την κάνεις επιστροφή και θα στείλουν την DHL να έρθει σπίτι σου να την παραλάβει.

Στις Everlast βλέπω σαν διαφορά λέει ότι η μια εχει πιο φαρδύ λάστιχο στην μέση..

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, slavador είπε

Νομιζω ο φιλος εχει να κανει με την dhl και οχι με speedex μιας και επελεξε express delivery

Ναι δεν πρόσεξα ότι επέλεξε express delivery. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γνωρίζετε σε πόσες μέρες περίπου φθάνει η παραγγελία με Εxpress Delivery?Την προηγούμενη Πέμπτη παρήγγειλα.

UPDATE:Μόλις μου ρθε μήνυμα στο κινητό από την DHL λέγοντας to DHL EXPRESS (αριθμός αποστολής) από SPORTS DIRECT είναι προγραμματισμένο για παράδοση αύριο,με την επιφύλαξη του εκτελωνισμού,εφόσον εφαρμόζεται.Απαιτείται υπογραφή.

Όλα καλά μάλλον,έτσι? :)

Επεξ/σία από parisnope
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν μου εστειλαν κατι στην παραγγελια μου και μετα απο 10 μερες μου απαντησαν σε email οτι εαν δεν τους στειλω φοτο απο τη συσκευασια που ηταν μια πλαστικη σακουλα δεν μπορουν να κανουν κατι.απλα κλεω ποιος κραταει μια πλαστικη σακουλα να πω ηταν κουτι παει στα κομματια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 22/01/2018 στις 4:04 ΜΜ, john_shadow είπε

Για την φόρμα που σου ήρθε, στειλτους μήνυμα με την φώτο και από κει και πέρα θα σου κάνουν κάποιες προτάσεις αυτοί.
Το πιο πιθανό λόγω της χαμηλής τιμής ειναι να σου πουν 50% επιστροφή χρημάτων και να κρατήσεις την φόρμα, αλλιώς αν δεν την θες καθόλου πες τους να την κάνεις επιστροφή και θα στείλουν την DHL να έρθει σπίτι σου να την παραλάβει.

Στις Everlast βλέπω σαν διαφορά λέει ότι η μια εχει πιο φαρδύ λάστιχο στην μέση..

Στο support έτσι; Στο email που έχουν στο σάιτ, σωστά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα, πρίν 1 μήνα είχα αγοράσει διαφορα προιόντα.

Τα παρέλαβα μια χαρά, μέσα στην παραγγελία ήταν και τα παρακάτω παπούτσια: https://gr.sportsdirect.com/everlast-sensei-knitted-trainers-mens-128010?colcode=12801041

Τα φόρεσα μια εβδομάδα , και ξεκολλήσαν οι πάτοι και άνοιξαν , Μπορώ να ζητήσω αντικατάσταση του προιόν ή επιστροφή χρημάτων.

1η φορά μου συμβαίνει κάτι τέτοιο , όσες φορές έχω ψωνίσει δέν είχα κάποιο πρόβλημα.

Τους έστειλα μήνυμα και στην σελίδα στο Facebook αλλά και στο email, ας ελπίσουμε να απαντήσουν.

Επεξ/σία από meletis_m
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...