Προς το περιεχόμενο

To topic του sportsdirect.com


nfeel

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δυστυχώς πρέπει να ακυρώσεις όλη την παραγγελία.

γινεται να την ακυρωσω ? αν ναι παλι καλα γιατι απλα τωρα φοβηθηκα επειδη δεσμευτικαν τα λευτα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γινεται να την ακυρωσω ? αν ναι παλι καλα γιατι απλα τωρα φοβηθηκα επειδη δεσμευτικαν τα λευτα 

 

δεν νομιζω να μπορεις 100%(δεν υπαρχει επιλογη δηλαδη), στελνεις μηνυμα και βλεπεις....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλοτάξιδο!!!

 

Το περίεργο της υπόθεσης είναι ότι οι υπόλοιποι που παραγγείλαμε την ημέρα των Χριστουγέννων για να εκμεταλλευτούμε την προσφορά με τα δωρεάν μεταφορικά, είμαστε ακόμα στην αναμονή για παραλαβή από courier!

 

Είτε με express delivery, είτε με απλό είμαστε στο περίμενε ακόμα  :-D

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανώς 31/12 είναι η προθεσμία για να αιτηθείς επιστροφή μεταφορικών. Το πότε θα τα πιστώσουν είναι δικό τους πρόβλημα. Αλίμονο αν έπρεπε να προσέχουμε εμείς να γίνει η πίστωση μέχρι 31/12.

 

Ναι οκ δεν διαφωνώ.

Απλά λέω ότι μάλλον "μας τελείωσε" πλέον η υπηρεσία και, τώρα στο τέλος της, καθυστερούν να προχωρήσουν οι αιτήσεις.

Τις προηγούμενες φορές μέσα σε 5 μέρες είχα θετική απάντηση.

 

Επίσης, όσοι έχετε επιστρέψει πρόσφατα πακέτο UK έχετε κάποια ενημέρωση από royal mail;

Κίνα πιο λίγες μέρες κάνουν να παραδοθούν. :/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλοτάξιδο!!!

 

Το περίεργο της υπόθεσης είναι ότι οι υπόλοιποι που παραγγείλαμε την ημέρα των Χριστουγέννων για να εκμεταλλευτούμε την προσφορά με τα δωρεάν μεταφορικά, είμαστε ακόμα στην αναμονή για παραλαβή από courier!

 

Είτε με express delivery, είτε με απλό είμαστε στο περίμενε ακόμα  :-D

 

Λογικό δεν είναι; Εμάς τους "τζαμπατζήδες" θα μας ρίξουν πίσω και θα προηγηθούν όσοι πλήρωσαν. :-D

 

Ναι οκ δεν διαφωνώ.

Απλά λέω ότι μάλλον "μας τελείωσε" πλέον η υπηρεσία και, τώρα στο τέλος της, καθυστερούν να προχωρήσουν οι αιτήσεις.

Τις προηγούμενες φορές μέσα σε 5 μέρες είχα θετική απάντηση.

 

Επίσης, όσοι έχετε επιστρέψει πρόσφατα πακέτο UK έχετε κάποια ενημέρωση από royal mail;

Κίνα πιο λίγες μέρες κάνουν να παραδοθούν. :/

 

Ε τέλος του έτους είναι τώρα προφανώς συσσωρεύτηκαν πολλά αιτήματα.

Όσο για την επιστροφή, επειδή έτυχε να κάνω μια πρόσφατα (21/12),  κολλημένο το βλέπω κι εγώ από τις 23 του μήνα: "

2016-12-23 11:49

UNITED KINGDOM, RECEIVE ITEM AT OFFICE OF EXCHANGE". Προφανώς έχουν τεράστιο φόρτο όλα τα ταχυδρομεία φέτος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρέλαβα σήμερα δύο ζευγάρια παππούτσια που είχα παραγγείλει από 18/12 (σε γενικές γραμμές 1 εβδομάδα + αργίες).

 

Karrimor Mount Mid Mens Walking Boots: Στα περισσότερα φοράω 42 (8) αλλά το συγκεκριμένο το πήρα 42,5 (8,5) μιας και θα φοριέται με πιο χοντρή κάλτσα. Έπεσα μέσα και έκατσε κουτί. Ποιοτικά φαίνεται πολύ καλό για τα λεφτά που ζητάει (είχα δει στην τοπική αγορά μποτάκια τέτοιου είδους και τιμής και μου φάνηκαν πολύ ψεύτικα συγκριτικά με αυτά) και έχει πολύ καλό grip.

 

SoulCal Sunrise LC Mens Canvas Shoes: Με την παραπάνω λογική και το ότι είναι casual παπούτσι έκανα το λάθος να το πάρω 42 (8). Το πόδι μου μπαίνει οριακά με ψιλή κάλτσα οπότε το δώρισα στον πατέρα μου που του κάθεται κουτί. Ένα νούμερο πάνω θα ήταν καλό. Δεν έχει και την καλύτερη ποιότητα αλλά μιλάμε για παπούτσι που κοστίζει όσο κοστίζει ένα ποτό στην Ελλάδα. Οπότε το θεωρώ πολύ καλό value for money.

 

Trendy ο μπαμπάς  :-D   Καλοφόρετα!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι οκ δεν διαφωνώ.

Απλά λέω ότι μάλλον "μας τελείωσε" πλέον η υπηρεσία και, τώρα στο τέλος της, καθυστερούν να προχωρήσουν οι αιτήσεις.

Τις προηγούμενες φορές μέσα σε 5 μέρες είχα θετική απάντηση.

 

Επίσης, όσοι έχετε επιστρέψει πρόσφατα πακέτο UK έχετε κάποια ενημέρωση από royal mail;

Κίνα πιο λίγες μέρες κάνουν να παραδοθούν. :/

 

Την Τριτη 20/12 επεστρεψα πακετο στα σπορτς ντιρεκτ και χθες ειχα ενημερωση οτι εφτασε και πραγματοποιηθηκε και επιστροφη χρηματων. Αλλα απο το παυπαλ δεν εχω παρει απαντηση ακομα(20/12)....για την επιστροφη ταχυδρομικων...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aκριβώς το ίδιο έπαθα κι εγώ πριν 1 βδομάδα. Ανενεργό το λινκ.

 

Μην ανησυχείς όμως, σε 1-2 μέρες που θα προχωρήσει λίγο η παραγγελία σου, το λινκ θα γίνει ενεργό. Δοκίμασε ξανά το βράδυ ή αύριο. Μια καθυστέρηση υπάρχει,θα δουλέψει!

 

Εγώ ακόμα και τώρα που πάτησα στο λινκ, παρόλο που έχω παραλάβει εδώ και μέρες το δέμα, και πάλι το λινκ με βγάζει στο σωστό tracking.

 

Είχες δίκιο τελικά. Το αρχικό λινκ φυσικά δεν γινόταν να γίνει ενεργό μέσα από το email γιατί απλά δεν υπήρχε εξαρχής, αλλά σήμερα το πρωί έλαβα 2 νέα emails (από sportsdirect αλλά και από barlin) που δίνoυν τον πραγματικό αριθμό φορτωτικής με ενεργό λινκ για την παρακολούθηση. "In transit" με κάτι αριθμού πτήσης από χθες το πρωί το δίνουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να αναφέρω ότι όσον αφορά την προσφορά με τα δωρεάν μεταφορικά και το standard ή express shipping, σήμερα πήρα μήνυμα με το tracking number το οποίο οδηγεί στη DHL και όχι wndirect, οπότε ενδεχομένως να ήταν δωρεάν και το express shipping. Μόλις παραλάβω θα ενημερώσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια από τα ίδια και για εμένα. Όπως δείχνει πάμε για παραλαβή τη νέα χρονιά οπότε express delivery δεν υφίσταται σε καμία περίπτωση.

 

Μόνος πραγματικά επωφελημένος, το παλικάρι με το ποδήλατο που παρέλαβε πραγματικά με express τρόπο την παραγγελία του.

 

 

Υ.Γ. Σε κάθε περίπτωση κατανοώ το κατάστημα που με αυτήν την προσφορά πρέπει να δέχτηκε καταιγισμό παραγγελιών από όλη την Ευρώπη οπότε υπήρχε αντικειμενική δυσκολία στην διεκπεραίωση τους. 

 

EDIT

 

Ενώ δεν έχει ανανεωθεί κάποια πληροφορία στην ιστοσελίδα τους, μου ήρθε SMS (!!!) από την DHL με την πληροφορία ότι η παραγγελία θα έρθει μέχρι αύριο!

 

HzSCzD4.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο,τι να 'ναι...Παραγγελία 25/12,επιλογή Express με κωδικό για δωρεάν,το στατους ειναι Awaiting Courier Pickup,δεν έχει έρθει email ότι collected,αλλά πατώντας track order βγάζει DHL :

Processed at LONDON-HEATHROW - UK 

 με  Estimated Delivery: Monday, January 02, 2017   για Πάτρα.

Δευτέρα δουλεύουν οι κούριερ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...