Προς το περιεχόμενο

Αγορές από χώρες εκτός Ε.Ε. - όριο για να μην πληρώσεις τελωνείο


tempo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτό που προσπάθησα να πω ήταν ότι εν έτη 2017 τα  ΕΛΤΑ  δεν μπαίνουν καν στο κόπο να μεταφράσουν  σωστά το βασικότερο εργαλείο που υποτίθεται ότι δίνουν  στους πελάτες του.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

εγώ πήρα την πρώτη "επίσημη" απάντηση, από τις ξύλινες που δίνουν ΟΛΟΙ τους στην αγΕλλάδα, θα έχουμε συνέχειες  :-)

 

 

 

 

 

Σε απάντηση του ηλεκτρονικού σας μηνύματος και σύμφωνα με το Διεθνές Ταχυδρομικό Σύστημα στο οποίο έχουν πρόσβαση μόνο ταχυδρομικές υπηρεσίες,  σας πληροφορούμε ότι η αποστολή στην οποία περιέχεται το εν λόγω ταχυδρομικό αντικείμενο αφίχθη στην Ελλάδα στις 25.10.2017 και βρίσκεται σε διαδικασία εισόδου στο τελωνείο. 

Τα ταχυδρομικά αντικείμενα προωθούνται προς επίδοση μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας εκτελωνισμού. 

Σας ενημερώνουμε ότι η χρονική διάρκεια της διαδικασία εκτελωνισμού των ταχυδρομικών αντικειμένων δεν είναι εφικτό να προσδιοριστεί, λόγω του μεγάλου όγκου των αντικειμένων προς εκτελωνισμό.



Με εκτίμηση,

Αθανασία Κοσμά

Ελληνικά Ταχυδρομεία Α.Ε.
Διεύθυνση Δικτύου Λιανικής και
Εξυπηρέτησης Πελατών
Τομέας Εξυπηρέτησης Πελατών 
Hellenic Post Customer Service
Adrianoupoleos 45 - 160 70 Kesariani, Greece
Tel: +30  800 11 82000 -  2103353100 - 2103353777
e-mail: [email protected]


-----Original Message-----
From: [email protected] [mailto:[email protected]
Sent: Monday, November 13, 2017 9:29 AM
To: WebService
Subject: Επικοινωνία
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και η δικη μου αλληλογραφια

 

Κα Κοσμά καλησπέρα

 

Παρακαλώ πολύ μην δίνετε απαντήσεις άσχετες με το ερώτημα,

 

Εκτίθεστε 

 

Δεν κάνετε πολιτική ούτε διπλωματία εδώ  Υποτίθεται ότι εξυπηρετείτε ΠΕΛΑΤΕΣ  και ότι εκπροσωπείτε ένα Οργανισμό που είναι στο Χρηματιστήριο (αν δεν κάνω λάθος ακόμα)

 

Αν δεν μπορείτε να ανταποκριθείτε ψαχτείτε τι φταίει και λύστε το

 

 

ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΜΟΥ

ΑΝ Η ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΑΓΟΡΑΣΜΕΝΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΩΤ ΕΙΝΑ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΑ 22 ΕΥΡΩ( ΑΤΕΛΙΑ) ΓΙΑΤΙ  ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΘΕΤΟΥΜΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ 105 ΔΗΛΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ  ??????????

 

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ

 

Σύμφωνα με το κανονιστικό πλαίσιο λειτουργίας των τελωνειακών διαδικασιών για τα εισερχόμενα από τρίτες χώρες ταχυδρομικά αντικείμενα (ΚΥΑ Τ.2014/217/1978 και ΚΥΑ 4092/2016), ΕΛΤΑ αναλαμβάνουν τη διαχείριση ταχυδρομικών αντικειμένων (δεμάτων και μικροδεμάτων επιστολικού ταχυδρομείου) που υπόκεινται σε τελωνειακό έλεγχο και ενεργούν σύμφωνα με τις υποδείξεις και υπό τον έλεγχο των Τελωνειακών Αρχών οι οποίες παρευρίσκονται κατά την υποδοχή και αποσφράγιση των αποστολών από το εξωτερικό.

 

Επαφίεται στην διακριτική ευχέρεια των Τελωνειακών Αρχών, για όλα τα εισερχόμενα ταχυδρομικά αντικείμενα, να εξετάζουν και να κρίνουν εάν ένα αντικείμενο χρήζει περαιτέρω ελέγχου, να επιβεβαιώσουν την αναγραφόμενη αξία του περιεχομένου, να επιβάλουν κατά την κρίση τους δασμοφορολογικές επιβαρύνσεις ή να απελευθερώσουν το αντικείμενο εφόσον κρίνουν ότι όντως υπάγεται σε τελωνειακή ατέλεια (για αξίες μικρότερες των 22€ ή 45€ κατά περίπτωση). Πιο συγκεκριμένα, σε ταχυδρομικά αντικείμενα από τρίτες χώρες με αξία περιεχομένου μικρότερη των 22€ ή 45€ ("αμελητέας αξίας") δεν επιβάλλονται δασμοφορολογικές επιβαρύνσεις. Εντούτοις οι Τελωνειακές Αρχές διατηρούν το δικαίωμα να προβαίνουν ανά πάσα στιγμή σε δειγματοληπτικό έλεγχο των αντικειμένων αυτών για να επιβεβαιώνουν εάν όντως η αναγραφόμενη στην ταχυδρομική τελωνειακή δήλωση (CN22/CN23) αξία περιεχομένου ανταποκρίνεται στην πραγματική αξία του περιεχομένου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πέρα από το γεγονός ότι δεν μπήκαν τα ΕΛΤΑ στο Χρηματιστήριο, η απάντηση που σου έδωσε θεωρείται σωστή, αφού τα ΕΛΤΑ δεν έχουν σχέση με τον έλεγχο των τελωνειακών και νομίζω ότι ήταν λάθος σου που απηύθυνες την πρότασή σου στα ΕΛΤΑ αντί στο Υπ. Οικονομικών που είναι αρμόδιο για την Τελωνειακή Υπηρεσία.

 

Σε κάθε περίπτωση, έχουμε γράψει αρκετές φορές ότι ο Τελωνειακός Κώδικας προβλέπει αυτή τη διαδικασία ελέγχου των εισερχομένων δεμάτων, εμπορευμάτων, αποσκευών κλπ και η πρότασή σου, που στοχεύει αποκλειστικά και μόνο στα εισερχόμενα δέματα, δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή από το Υπ. Οικονομικών, αφού έτσι εξαφανίζεται το δικαίωμα των ελεγκτικών μηχανισμών του κράτους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι εξαφανίζεται το δικαιωμα ατυτο που λες όταν θα τους σινουμεολα τα εγγραφα που θα αποδεικνειουν την αξια του αντικειμενου μαζι με την υπευθυνη δηλωση ( η οποια θα εχει και τις αναλογες κυρωσεις

---

δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή από το Υπ. Οικονομικών, αφού έτσι εξαφανίζεται το δικαίωμα των ελεγκτικών μηχανισμών του κράτους.

---

 

Να σου πω την αληθεια το ηξερα ότι απευθύνομαι σε λαθος μερος (εννοω τα Ελτα )

 

 

Ψαχνω να το στειλω και αλλου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα δεν καταλαβαίνεις ότι αν μπορούσε να ισχύσει η πρότασή σου, αποκλειστικά για τα εισερχόμενα δέματα, το κράτος θα έχανε τον έλεγχο σ' αυτό τον τομέα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι άλλο θέμα οι σάκοι και τα δέματα στους υπαίθριους χώρους και τις αποθήκες στο αεροδρόμιο και άλλο αυτό που συζητάμε, για την πρόταση του nmamag.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ πήρα την πρώτη "επίσημη" απάντηση, από τις ξύλινες που δίνουν ΟΛΟΙ τους στην αγΕλλάδα, θα έχουμε συνέχειες  :-)

 

 

 

 

 

Σε απάντηση του ηλεκτρονικού σας μηνύματος και σύμφωνα με το Διεθνές Ταχυδρομικό Σύστημα στο οποίο έχουν πρόσβαση μόνο ταχυδρομικές υπηρεσίες,  σας πληροφορούμε ότι η αποστολή στην οποία περιέχεται το εν λόγω ταχυδρομικό αντικείμενο αφίχθη στην Ελλάδα στις 25.10.2017 και βρίσκεται σε διαδικασία εισόδου στο τελωνείο. 

Τα ταχυδρομικά αντικείμενα προωθούνται προς επίδοση μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας εκτελωνισμού. 

 

Σας ενημερώνουμε ότι η χρονική διάρκεια της διαδικασία εκτελωνισμού των ταχυδρομικών αντικειμένων δεν είναι εφικτό να προσδιοριστεί, λόγω του μεγάλου όγκου των αντικειμένων προς εκτελωνισμό.

 

 

 

 

 

Το ίδιο, μόνο που σε μένα λέει 1.9.2017. Δεδομένου ότι βλέπω σιγά σιγά να εμφανίζονται πακέτα του Νοεμβρίου στο αεροδρόμιο, δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι υπάρχουν ακόμα ολόκληροι σάκοι από 1η Σετπέμβρη που δεν έχουν καν ανοιχτεί για να φανεί στο σύστημα ότι έστω τα πακέτα μας έφθασαν Ελλάδα. Αλλά επικρατεί τέτοιος πανικός στις αποθήκες, υπαίθριες και μη, που μάλλον θα αρχίσω να πληρώνω ασφάλεια. Περίμενα να χάνω τα απλά, όχι τα συστημένα με προσδόκιμο παράδοσης τις 12 ημέρες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυο μικρά συστημένα δέματα σε φάκελο μου έστειλαν από Ιαπωνία ο ίδος αποστολέας και έχουν ατέλεια και τα δύο είναι κάτω από 22€ και έχουν και έγγραφα για το τελωνείο.

Το πρώτο έφυγε στις 4/11 και το παρέλαβα στις 14/11 αν και είχε έρθει ήδη από τις 13/11 και μπορούσα να το παραλάβω και τότε και μιλάμε για Κρήτη.

Το δεύτερο έφυγε 6/11 και από τις 10/11 δείχνει 

ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ 10-11-2017 21:07 ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ)

και εκεί έμεινε.

 

Με όσα διαβάζω φαντάζομαι τι θα γίνει τα Χριστούγεννα.

Ετσι και έχετε κάνα συγγενή ή φίλο και σας στείλει δώρο από χώρα εκτός ΕΕ για τα Χριστούγεννα του 2017 μάλλον θα το λάβετε τα Χριστούγεννα του 2018

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

RW023067306CN που βρισκεται ακριβως? Αγνοειτε απο 23/9..

Μπαίνει τελωνείο

Περιμένει να σου έρθει χαρτι με τι πληρώνεις.

Ειναι σίγουρο δηλαδή; Γιατι είμαι ακριβώς στην ίδια φαση με το παλικάρι..Θεωρητικά αφού εμφανίστηκε οτι ανοίχτηκε ο σάκος θα το έχουμε σε καμμία βδομάδα, ή παιζει να περιμένουμε και κανα μήνα ακόμα;
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γελάω με το tracking του LightInTheBox. Δεν είναι παραγγελία που με βιάζει, ένα usb hub που το έστειλαν με απλό συστημένο.

 

Από Κίνα έφτασε Ελλάδα σε μία εβδομάδα. Από εκεί και πέρα:

 

2017-11-13 00:43

Greece, 【Greece】 The shipment is being forwarded, please wait patiently.  :-D

 
2017-11-13 00:43

GREECE, 【GREECE】 Arrived at the destination country

2017-11-12 10:29

GREECE, 【GREECE】 Departed from local distribution center

2017-11-12 10:29

Greece, 【Greece】 The shipment is being forwarded, please wait patiently.  :-D

 
2017-11-11 08:35

GREECE, 【GREECE】 Arrived at the local distribution center

2017-11-11 08:35

Greece, 【Greece】 The shipment is being forwarded, please wait patiently.  :-D

 

Γρήγορα φαίνεται να προχωράει όμως. Θα δούμε.

 

Από την άλλη, μία παραγγελία από Banggood, επίσης ασήμαντη, μία smart λάμπα, η τύχη της αγνοείται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...