Προς το περιεχόμενο

Συμφέρει η αγορά ή η ενοικίαση


adi32

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ετσι οπως γινανε τα πραγματα αν νοικιασεις για 4 χρονια αυτοκινητο 

πχ https://www.hertz.gr/LeasingOffers  για το polo βγαινει 13872ε 

 

Αν το αγορασεις παει γυρω στα 19500ε με τις ασφαλειες του σερβις κλπ 

 

 

Κι οταν τελειωσουν τα 4 χρονια παιρνεις καινουριο παλι ετσι ενω αν το ειχες αγορασει εχει χασει τη μιση του αξια 

Τα λεω σωστα ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μπορείς να αλλάζεις κάθε 4 χρόνια αυτοκίνητα αξίας 20.000 ευρώ;;

 

Εγώ προσωπικά όχι.

 

Επομένως, θα πάρω ένα αυτοκίνητο που κάνει 20.000 - 25.000 - 30.000 ευρώ και θα το κρατήσω όσα χρόνια αντέξει.

Βέβαια, πλέον αξίζει να κοιτάξεις στα μεταχειρισμένα γιατί υπάρχουν κάτι ωραία διαμαντάκια!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ετσι οπως γινανε τα πραγματα αν νοικιασεις για 4 χρονια αυτοκινητο 

πχ https://www.hertz.gr/LeasingOffers  για το polo βγαινει 13872ε 

 

Αν το αγορασεις παει γυρω στα 19500ε με τις ασφαλειες του σερβις κλπ 

 

 

Κι οταν τελειωσουν τα 4 χρονια παιρνεις καινουριο παλι ετσι ενω αν το ειχες αγορασει εχει χασει τη μιση του αξια 

Τα λεω σωστα ?

 

Όχι. Ξέχασες να υπολογίσεις το ΦΠΑ πάνω στα 295. Επίσης αν κατάλαβα καλά πρέπει να δώσεις και 2.000€ προκαταβολή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν εχω καταλαβει αν η προκαταβολη ειναι μεσα στα 295 η οχι 

Επισης δε γνωριζω αν θλεις να κανεις εξαγορα μετα τα 4 χρονια ποσο παει 

 

Κατά τη γνώμη μου το λέει ξεκάθαρα:

 

"Η τιμή αφορά 4ετή μίσθωση και έχει υπολογιστεί με προκαταβολή

ποσού 2,000€ ."

 

Όσο για την εξαγορά μετά τα 4 χρόνια, τι σημασία έχει? Ρωτάω επειδή στο αρχικό post έγραψες για καινούργιο αυτοκίνητο ξανά στα 4 χρόνια. 

 

Όσο για τον υπολογισμό που έκανες, μάλλον αφορά το diesel με 289€/μήνα(289*48=13.872). Αν προσθέσεις και το ΦΠΑ, βγαίνει 17.062,56€. Αν προσθέσεις και την προκαταβολή, η συνολική επιβάρυνση για leasing βγαίνει 19.062,56€.

Τώρα αν το αγοράσεις μετρητά, θα φτάσει στα 19.500€(δικός σου υπολογισμός). Στα 4 χρόνια όμως θα είναι δικό σου, και θα μπορέσεις άνετα να το σπρώξεις κανα 7.000€. Δηλαδή συνολική επιβάρυνση 12.500€.

Τόσο τα υπολογίζω εγώ.

 

Πάντως η τιμή εξαγοράς μετά από 4 χρόνια θα είναι περίπου στο 1/2 της τιμής του αυτοκινήτου σήμερα. Αν ενδιαφέρεσαι με ένα απλό τηλεφώνημα στη Hertz θα σου λυθούν και οι 2 απορίες. Η τιμή εξαγοράς μετά τη λήξη του leasing συμφωνείται με την έναρξη του συμβολαίου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομιζω παντως πως στην τιμη του leasing περιλαμβανονται το κοστος σερβις και η μικτη ασφαλεια, σου το κανει υποχρεωτικα η εταιρια ωστε μετα το τελος της μισθωσης να παρουν πισω αμαξι και οχι χρεπι, ουσιαστικα ο χρηστης βαζει μονο τις βενζινες.

 

Παντως αν δεν εισαι εταιρια οπου οι δοσεις του leasing εχουν φοροαπαλαγη τοτε ισως να μην συμφαιρει και τοσο πολυ, για εταιρικο ομως ειναι πολυ καλη λυση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

· Εξασφαλίζω φορολογική έκπτωση όταν διαθέτω κάποια επιχείρηση (αφού το μίσθωμα εκπίπτει φορολογικά 100% όταν πρόκειται για Α.Ε, ενώ για τις υπόλοιπες επιχειρήσεις εκπίπτει 60% για οχήματα έως 1.600 κ.εκ και 25% για μεγαλύτερου κυβισμού).

 

οπου βαλαν το χερι τους σκατα τα καναν..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι επιχειρήσεις εκτός από τις φοροαπαλλαγές έχουν κιάλλο συμφέρον, όταν έχουν αυτοκίνητα με leasing δεν ασχολούνται με ασφάλειες, τέλη κυκλοφορίας, συντήρηση, ελαστικά κτλπ. Μόνο με τα καύσιμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

Αξιζει τελικα να 'νοικιαζει' με leasing κανεις αυτοκινητο, με το μήνα, ως ιδιωτης; (οχι ως εταιρια)

Εχει υπολογισει κανείς κόστη, εστω χονδρική εκτίμηση, να δούμε αν και σε ποιες περιπτώσεις συμφέρει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα πάρει κάποια στιγμή πριν χρόνια προσφορές και τα ειχα ζυγιάσει και είδα οτι ΔΕΝ αξίζει για ιδιώτη... Ισως κάπου εχω την προσφορά με τις μυστηριώδεις πραξεις μου αλλα μπορεις και εσυ να πας να ζητησεις μια προσφορά και να δεις αν σε συμφερει...

 

Εξαρταται παντα και τι αυτοκίνητο ζητάς..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν εχεις δυνατοτητα, πες τι υπολογισες, πως το ανελυσες το θεμα, εστω εν συντομια, χονδρικα.

Μιλω για απλο αυτοκινητο της σειρας πχ. 1200αρι μικρου μεγεθους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ουσιαστικά απο την προσφορά που μου έκαναν αν λαμβανα υποψη μονο το αυτοκίνητο σε 6,5-7 χρόνια θα το αποπληρωνα για κανονική αγορά με δόσεις. Για αυτό που ήθελα εγω (Bmw) ήταν πακέτο αν καλοθυμάμαι γυρω στα 360-400 το μήνα (αναλογως της εταιρείας).

 

Ωστόσο, τα leasing τα παίρνεις και εχουν πακετάκι μικτή ασφάλεια, τελη και συντήρηση που μπορεί σε ένα απλό 1200 να μην ειναι πολλα αλλα σε ένα πολυτελές σχετικά μεγάλου κυβισμού ειναι αρκετά...

 

Εγω ζυγίζοντας τα είδα οτι βγαίνει περίπου στα ίδια με τη διαφορά ότι αν το αγοράσεις θα σου μείνει και θα εχει μια χ μεταπωληση... Επειδη όμως ειναι λεπτές οι διαφορές και ειναι και στο χαρακτήρα του καθενος κατα ποσο θελει να ειναι "δεμενος" με αυτό που εχει/οδηγά θα έλεγα να γυρισεις 2-3 εταιρείες να παρεις προσφορές και να κρινεις αναλογα με τα θέλω σου...

 

Μετα παιζουν μεταχειρισμένα σε leasing που ίσως αξίζει (είχα δει ενα μεταχειρο που το πουλαγαν 9000 και είχε δυνατότητα leasing αλλα δεν ασχολήθηκα γιατι ήταν λιωμένο απο την κακη μεταχείριση)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξερεις πως το σκεφτομαι το leasing, πως παει στο μυαλο μου ως επιλογη?

(παροτι κι εγω θελω να κατεχω το αυτοκινητο, αλλα...)

 

1) Αν αυτο που εχω χαλασει, τέλειωσα, δεν υπαρχει περιπτωση/χρηματα, για να αγοραστει καινουριο. Να παρω δανειο-χρηματοδοτηση για να αγορασω αυτοκινητο δεν το κανω (πχ αυριο μπορει να μην εχω δουλεια, δεν θελω να εχω το δανειο στην πλατη)

 

2) Οσο περνουν τα χρονια και 'γερναει' ενα αμαξι, ζητά ολο και  περισσοτερα. Αρα, αν και ειναι δικο μου, εχει νόημα; Service, βλαβες, αλλαξε λαστιχα, χαλασε το ενα, φτιαξε το αλλο, και παλι, δεν τα επισκευαζω ολα(οτι δεν ειναι ζωτικης σημασιας πχ μικροτσουγκρισματα, θόρυβοι κλπ, το αφηνω). Μηπως τελικα θα συνεφερε με leasing, να εχεις παντα 'νέο' (πχ μεχρι πενταετιας) αμαξι;

 

Ετσι κι αλλιως, και με αυτο που εχω δικο μου, βαζω στην ακρη χρηματα καθε μηνα, για να μπορω να το εχω.

Επιμεριζω στο χρονο και βαζω στην ακρη καθε μηνα, για ασφαλεια, τελος κυκλοφοριας, service, ή λαστιχα καθε 3-4 χρονια κλπ. Δεν εχει σημασια αν αυτα ειναι 'ετησια'. Εγω οταν ερθει η ωρα, δεν μπορω εκεινη τη στιγμη να σκασω μια 300αρα ή 500αρα κλπ Αρα, τα μαζευω στην ακρη καθε μηνα, για να εχω να τα δωσω οταν πρεπει.

Αρα, που καταληγουμε;

 

Οπως και να χει, θες χρηματα.

 

Το θεμα ειναι, για τους λογους που ανελυσα πιο πανω, μηπως τελικα ειναι συμφερουσα επιλογη το leasing.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίταξε, σωστά το σκέφτεσαι...

 

Και εγω που εχω αρκετά καινούργιο υπολογίζω 100€ το μήνα στην άκρη για σερβις/ασφαλειες/τέλη/ζημιά που μπορεί να προκύψει..

 

Κοινως θέλω 1200-1500 το χρόνο + το κεφάλαιο που σπατάλησα για να αγοράζω το αυτοκίνητο...

Δεν ειναι κακη εναλλακτική πάντως απλα εμενα μου κακοφάνηκε που έπρεπε να βγάζω 400€ το μήνα απο την τσέπη μου μιας και ειμαι της λογικής "εχω λεφτα-παίρνω, δεν εχω δεν παίρνω" ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγω ειμαι της λογικης του μη-δανεισμου.

Το αμαξι μου κλεινει δεκαετια. Μεχρι ωρα ολα καλα, αλλα αραγε για ποσο ακομη;

Πιστευω θα αρχισει να ζητα...πολλα, απο δω και περα.

Γουσταρω να εχω το 'δικο' μου, αλλα επειδη οι εποχες ειναι δυσκολες, ξερω οτι πλεον μετα βιας το συντηρω, και αν σκασει και καμια σοβαρη βλαβη την εκατσα. Οπως οι περισσοτεροι δηλαδη...

 

 

Και θελω να ξερω, και να μην ψαχνομαι εκεινη την ωρα, τι εναλλακτικες επιλογες εχω, και νομιζω το leasing ειναι μια απο αυτες.

Αν πχ υπαρχει λυση για ενα αξιοπρεπες αμαξι, στο 100αρι το μηνα (λεω, δεν εχω κανει ερευνα αγορας), θα το σκεφτομουν σοβαρα ως εναλλακτικη, οταν/αν με προδωσει το δικό μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...