Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πέρα από προϊόντα, παράγω και υπηρεσίες, όπως τουρισμός.

 

Μια χαρά θα μπορούσα να έχω 1000 ευρώ βασικό μισθό στον ιδιωτικό τομέα, αλλά βλέπεις υπάρχουν κάτι λαμόγια που αποφασίζουν μόνο για την κάστα τους.

 

Αστο το τι θα μπορουσαμε... και στο φεγγαρι θα μπορουσαμε να εχουμε παει.

Αυτο ομως που συνεχιζει να μενει αναπαντητο δεν ειναι τι θα μπορουσαμε, αλλα τι τελικα καναμε, και τι τελικα παραγαμε ολα αυτα τα χρονια που δικαιολογουσε μισθους επιδοματα και εφαπαξ των ΔΥ τα οποια  (ο feodor αν θυμαμαι καλα), θεωρει οτι ακομη πρεπει να τα παιρνουμε. Ποια προιοντα και ποιες υπηρεσιες (οχι θα μπορουσαν), αλλα εδιναν στην πραξη αυτα τα χρηματα ωστε να καλυφθουν αυτες οι δαπανες;

  • Like 1
  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Καλά σοβαρά πιστεύετε οτι μπορεί ο ΙΤ να δώσει 1000άρικο; Σοβαρά τώρα;

Αναλόγως. Το καφενείο της γειτονιάς όχι, αλλά καμιά μεγάλη επιχείρηση άνετα.

Δημοσ.

Αναλόγως. Το καφενείο της γειτονιάς όχι, αλλά καμιά μεγάλη επιχείρηση άνετα.

Και να κλείσει τις offshore της; :P

  • Like 2
Δημοσ.

Δεν μπορώ να κάνω quote σε όλους, γι' αυτό θα ξεκινήσω αντίστροφα:

 

@Slygeo

 

Ναι, μπορεί ο ιδιωτικός τομέας να δώσει χιλιάρικο, αν δεν πληρώνει τις τραγικές εισφορές για να παίρνουν οι υπάλληλοι της Βολής 3.000€ μηνιαίως και 200.000 εφάπαξ και αν ο επιχειρηματίας δεν κρύβει τα κέρδη του και δεν εμφανίζει συνεχώς ζημίες με λαμογιές.

 

@ Pournaras

 

Στο εξήγησα μόλις, όπως και στον Slygeo. Εγώ χρόνια υποστηρίζω ότι ο δημόσιος τομέας θα έπρεπε να παίρνει σαφώς χαμηλότερους μισθούς, από τον ιδιωτικό, κοντά στο 600άρι για αρχή, για να μην αποτελεί κομματικό όπλο, για να μην αποτελεί όνειρο ζωής για τεμπελχανάδες πολίτες, για να μην αποτελεί κριτήριο επιλογής κυβερνητικής πολιτικής, για να ενισχύεται ο υγιής ανταγωνισμός στον ιδιωτικό τομέα (όπου υπάρχει υγιής, γιατί και ο ΙΤ νοσεί σε πολλά επίπεδα) και για πολλούς άλλους λόγους.

 

@ deesnider


 

 

Υπάρχουν φίλε μου και επιχειρήσεις στον τουρισμό που δεν λειτουργούν όπως ο ψαράς στο ξερονήσι, που είχε ένα οικόπεδο, φόρτωσε και 2-3 ορόφους μέσα και έβγαλε και μία ταμπέλα απ' έξω:

 

 

 

roomstolet.jpg
 
χωρίς χαρτιά, χωρίς παραστατικά, χωρίς τίποτα.
 
Έχετε πάει ποτέ Αυστρία, πάνω στα χιονοδρομικά (αναφέρω την Αυστρία, επειδή παράγει ΜΟΝΟ τουρισμό) να προσπαθήσετε να συνεννοηθείτε στα αγγλικά, να δείτε πώς θα μάθετε φαρσί σε μία εβδομάδα τη γλώσσα των Νεάντερνταλ ή τη νοηματική, όταν παράλληλα στην Ελλάδα, για να δουλέψεις σε σουβλατζίδικο σε νησί αποτελεί προαπαιτούμενο η γνώση αγγλικών + γερμανικών/γαλλικών/ιταλικών?
 
Είπαμε ότι σαν χώρα πάσχουμε σε πολλά, αλλά εδώ και τρία χρόνια ο ισοπεδωτικός μηδενισμός έχει πάρει μπάλα τους πάντες και τα πάντα, με αποτέλεσμα να αμφισβητούνται και άνθρωποι που ήταν για χρόνια και σωστοί επαγγελματίες και νόμιμοι.
Δημοσ.

 

@ deesnider

 

 

 

Υπάρχουν φίλε μου και επιχειρήσεις στον τουρισμό που δεν λειτουργούν όπως ο ψαράς στο ξερονήσι, που είχε ένα οικόπεδο, φόρτωσε και 2-3 ορόφους μέσα και έβγαλε και μία ταμπέλα απ' έξω:

 

 

 

 

 

roomstolet.jpg
 

χωρίς χαρτιά, χωρίς παραστατικά, χωρίς τίποτα.
 
Έχετε πάει ποτέ Αυστρία, πάνω στα χιονοδρομικά (αναφέρω την Αυστρία, επειδή παράγει ΜΟΝΟ τουρισμό) να προσπαθήσετε να συνεννοηθείτε στα αγγλικά, να δείτε πώς θα μάθετε φαρσί σε μία εβδομάδα τη γλώσσα των Νεάντερνταλ ή τη νοηματική, όταν παράλληλα στην Ελλάδα, για να δουλέψεις σε σουβλατζίδικο σε νησί αποτελεί προαπαιτούμενο η γνώση αγγλικών + γερμανικών/γαλλικών/ιταλικών?
 
Είπαμε ότι σαν χώρα πάσχουμε σε πολλά, αλλά εδώ και τρία χρόνια ο ισοπεδωτικός μηδενισμός έχει πάρει μπάλα τους πάντες και τα πάντα, με αποτέλεσμα να αμφισβητούνται και άνθρωποι που ήταν για χρόνια και σωστοί επαγγελματίες και νόμιμοι.

 

Θα μπορούσαμε να μιλάμε για ισοπεδωτικό μηδενισμό, αν υπήρχαν και επιχειρήσεις που λειτουργούν «στραβά», αλλά ο κανόνας ήταν οι σοβαρές. Μερικές όμως σοβαρές, μέσα στο γύφτικο χάλι που επικρατεί, δεν κάνουν τίποτα (όχι ότι, αν ήταν οι σοβαρές ο κανόνας, θα μπορούσαν να κάνουν κάτι από μόνες τους, αλλά έτσι για την κουβέντα...)

Δημοσ.

Έχετε πάει ποτέ Αυστρία, πάνω στα χιονοδρομικά να προσπαθήσετε να συνεννοηθείτε στα αγγλικά, να δείτε πώς θα μάθετε φαρσί σε μία εβδομάδα τη γλώσσα των Νεάντερνταλ

 

200 ευρώ και πολλά σου είναι.

Δημοσ.

Σε όλες τις χώρες του κόσμου υπάρχουν καλοί και κακοί επαγγελματίες, δεν καταλαβαίνω την εμμονή μας εδώ να υπερυψώνουμε τους κακούς και να χαντακώνουμε τους σωστούς.

 

 

200 ευρώ και πολλά σου είναι.

 

 

 

Yes master! :P

Δημοσ.

Σε όλες τις χώρες του κόσμου υπάρχουν καλοί και κακοί επαγγελματίες, δεν καταλαβαίνω την εμμονή μας εδώ να υπερυψώνουμε τους κακούς και να χαντακώνουμε τους σωστούς.

 

Δεν είναι ζήτημα εμμονής. Το ζήτημα είναι ποιοι αποτελούν τον κανόνα, στον συγκεκριμένο τομέα, στη συγκεκριμένη χώρα. Η προσωπική μου εμπειρία μέχρι στιγμής, μ' έχει οδηγήσει στο συμπέρασμα ότι στην Ελλάδα - και ειδικά στον τουρισμό - επικρατούν οι κακοί...

Δημοσ.

Σημείωση: η ιδιωτική επιχείρηση και να θέλει να είναι ανταγωνιστική και "σωστή" δεν μπορεί από τα γεννοφάσκια της. Βάλε γραφειοκρατία, βάλε φορολογία κ.ο.κ. Το κράτος προσφέρει μηδενική στήριξη στην ιδιωτική πρωτοβουλία. Δηλ. εδώ πέρα για να κάνεις μια σωστή (sic) επιχειρηματική κίνηση πρέπει να είσαι λαμόγιο. Αλλιώς μια θεσούλα στο δημόσιο ή μισθωτός με 450.

Δημοσ.

Αφού συμφωνείς λοιπόν που ακριβώς είναι η ένστασή σου στο συμμάζεμα του δημοσίου και στην ενίσχυση της ιδιωτικής πρωτοβουλίας με την κατάργηση αθυροσκληρωτικών δομών;

Δημοσ.

Aυξήσεις στα εισιτήρια φέρνουν οι απεργίες

 

Aπώλεια εσόδων, που μόνο για τον Iανουάριο εκτιμάται ότι θα ξεπεράσουν τα 12 εκατ. ευρώ, λόγω των κινητοποιήσεων των εργαζομένων, αναμένεται να παρουσιάσουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς από τις πωλήσεις εισιτηρίων. H εξέλιξη αυτή φέρνει και πάλι στο προσκήνιο το ενδεχόμενο η τρόικα να ζητήσει την επιβολή αυξήσεων στα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών, ακόμα και κατά 25%, όπως αρχικά είχε προβλεφθεί στο Mνημόνιο 3.

 

Oι δεσμεύσεις του υπουργείου Yποδομών προς τα αρμόδια κλιμάκια της τρόικας ότι οι εταιρείες θα παρουσιάσουν μια πιο υγιή οικονομική εικόνα από τη μείωση της λαθρεπιβίβασης φαίνεται να ανατρέπονται εξαιτίας των μειωμένων εσόδων από πωλήσεις εισιτηρίων, την ίδια στιγμή φυσικά που μεγάλο ποσοστό των εργαζομένων στα μέσα που απεργούν πληρώνονται. Eτσι, ματαιώνονται οι προσπάθειες για μείωση των ελλειμμάτων.

 

Δεν είναι τυχαίο ότι στελέχη της ΣTAΣY εκτιμούν ότι από την απεργία του μετρό αλλά και τη συμμετοχή των άλλων συγκοινωνιακών μέσων στις κινητοποιήσεις καθημερινά καταγράφονται απώλειες περίπου 800 χιλ. ευρώ. Aν υπολογίσει κανείς ότι οι κινητοποιήσεις έχουν ξεκινήσει εδώ και δέκα ημέρες οι απώλειες από τις πωλήσεις εισιτηρίων ξεπερνούν τα 8 εκατ. ευρώ.

 

Παράλληλα, η οποιαδήποτε ρύθμιση για τους κατόχους κάρτας απεριορίστων διαδρομών στα μέσα σταθερής τροχιάς αναμένεται να μετακυλίσει τις επιπτώσεις και στον Φεβρουάριο.

 

Δεν είναι τυχαίο ότι, όπως υποστηρίζουν στελέχη της εταιρείας, η AMEΛ έχει επιστρέψει όσον αφορά τα έσοδά της στα επίπεδα του 2007. Tα έσοδα σήμερα φτάνουν τα 80 εκατ. ευρώ, ακριβώς όσο ήταν ο κύκλος εργασιών το 2007, όταν η τιμή του εισιτηρίου ήταν 0,80 ευρώ και ο αριθμός των εν λειτουργία σταθμών κατά πολύ μικρότερος.

 

Oσον αφορά το μισθολογικό κόστος, σύμφωνα με τα στοιχεία του αρμόδιου υπουργείου, ο μέσος μεικτός μισθός στο μετρό είναι 3.083 ευρώ, στον HΣAΠ 4.095 ευρώ και στο τραμ 2.200 ευρώ. Σημαντικά υψηλότερος από κάθε άλλο εργαζόμενο στον στενό δημόσιο τομέα αλλά και στις ΔEKO.

 

 

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26510&subid=2&pubid=112984058

  • Like 1
Δημοσ.

 

 

 

Aυξήσεις στα εισιτήρια φέρνουν οι απεργίες

 

Aπώλεια εσόδων, που μόνο για τον Iανουάριο εκτιμάται ότι θα ξεπεράσουν τα 12 εκατ. ευρώ, λόγω των κινητοποιήσεων των εργαζομένων, αναμένεται να παρουσιάσουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς από τις πωλήσεις εισιτηρίων. H εξέλιξη αυτή φέρνει και πάλι στο προσκήνιο το ενδεχόμενο η τρόικα να ζητήσει την επιβολή αυξήσεων στα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών, ακόμα και κατά 25%, όπως αρχικά είχε προβλεφθεί στο Mνημόνιο 3.

 

Oι δεσμεύσεις του υπουργείου Yποδομών προς τα αρμόδια κλιμάκια της τρόικας ότι οι εταιρείες θα παρουσιάσουν μια πιο υγιή οικονομική εικόνα από τη μείωση της λαθρεπιβίβασης φαίνεται να ανατρέπονται εξαιτίας των μειωμένων εσόδων από πωλήσεις εισιτηρίων, την ίδια στιγμή φυσικά που μεγάλο ποσοστό των εργαζομένων στα μέσα που απεργούν πληρώνονται. Eτσι, ματαιώνονται οι προσπάθειες για μείωση των ελλειμμάτων.

 

Δεν είναι τυχαίο ότι στελέχη της ΣTAΣY εκτιμούν ότι από την απεργία του μετρό αλλά και τη συμμετοχή των άλλων συγκοινωνιακών μέσων στις κινητοποιήσεις καθημερινά καταγράφονται απώλειες περίπου 800 χιλ. ευρώ. Aν υπολογίσει κανείς ότι οι κινητοποιήσεις έχουν ξεκινήσει εδώ και δέκα ημέρες οι απώλειες από τις πωλήσεις εισιτηρίων ξεπερνούν τα 8 εκατ. ευρώ.

 

Παράλληλα, η οποιαδήποτε ρύθμιση για τους κατόχους κάρτας απεριορίστων διαδρομών στα μέσα σταθερής τροχιάς αναμένεται να μετακυλίσει τις επιπτώσεις και στον Φεβρουάριο.

 

Δεν είναι τυχαίο ότι, όπως υποστηρίζουν στελέχη της εταιρείας, η AMEΛ έχει επιστρέψει όσον αφορά τα έσοδά της στα επίπεδα του 2007. Tα έσοδα σήμερα φτάνουν τα 80 εκατ. ευρώ, ακριβώς όσο ήταν ο κύκλος εργασιών το 2007, όταν η τιμή του εισιτηρίου ήταν 0,80 ευρώ και ο αριθμός των εν λειτουργία σταθμών κατά πολύ μικρότερος.

 

Oσον αφορά το μισθολογικό κόστος, σύμφωνα με τα στοιχεία του αρμόδιου υπουργείου, ο μέσος μεικτός μισθός στο μετρό είναι 3.083 ευρώ, στον HΣAΠ 4.095 ευρώ και στο τραμ 2.200 ευρώ. Σημαντικά υψηλότερος από κάθε άλλο εργαζόμενο στον στενό δημόσιο τομέα αλλά και στις ΔEKO.

 

 

fireworks-1.jpg

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...